5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

POLITIKA: Komouš Havel

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Martinovská 7.4.2011 16:08

Ivan Brezina: Ucházení

Pššššššššššššššššššššš...ouk.

D. Švik 7.4.2011 17:51

Re: Ivan Brezina: Ucházení

Madam, vy jste si prdla?

M. Martinovská 7.4.2011 17:54

Re: Ivan Brezina: Ucházení

To byl scénář filmu. Uznávám, že to nebyl moc inteligentní příspěvek, ale chtěla jsem vyjádřit svůj dojem z článku.

J. Anděl 7.4.2011 15:51

Pche, Maxim

Komentář jen k jedné drobnosti: zdá se, že někdo může říct cokoliv a projde mu to, nemusí být nezbytně totalitářská úvaha, jen překvapením nad tím, že někdo může říkat i dost podivné věci a nikdo se nad tím nepozastaví. Ono "projít" může znamenat leccos. Autorův "mráz po zádech" je tak trochu holčičí póza.

Pokud v tom cítíte nějakou zášť, tak to není tím, že bych zbožňoval Havla, ale že nemám rád Maxim :-). A chce někdo, kdo pracje pro tak nabubřelý magazín, vyčítat Havlovi, že jezdí v Mercedesu? Dyť je to bývalý prezident. Mají všichni redaktoři Maxima v lebce varlata?

 Podle stylu toho časopisu soudím, že jo.

M. Martinovská 7.4.2011 16:17

Hezký den!

Další hezká věta: "Bývalý disident se totiž chová úplně stejně jako ti, proti kterým kdysi bojoval."  Jako jak například?  Třeba někoho zavírá do vězení?  Vysvětlení trochu níže - knihovna Brezinovi "připomíná pomníkové velikášství bývalých soudruhů". Asi v knihovně pan Brezina vidí nějakou podobnost třeba se Stalinovým pomníkem.

Demokratická diskuze skutečně má hranice - a daleko za těmi hranicemi je titulek "Komouš Havel".

J. Anděl 7.4.2011 16:24

Re: Hezký den!

Titulek "koumouš Havel" odpovídá nagelované testosteronové rétorice Maxima v koženém vydání.

Bohužel si to někteří lidé pletou s pravicí.

M. Martinovská 7.4.2011 16:48

Re: Hezký den!

Působí dost nenávistně, ten pan Brezina. Nechtěla bych mu být blízko, a být v jeho kůži asi taky není moc příjemné. Maxima neznám, vršek časopisu spolehlivě vždy odpudí.

J. Heincl 7.4.2011 16:57

Re: Pche, Maxim

S tím mercedesem to vidím jinak. Pokud V. Havel myslí zcela vážně svá prohlášení o ekologické krizi, tak by měl jít příkladem a jezdit autem, které bude vypouštět minimum exhalací, pokud nějakým autem vůbec bude jezdit. Havlův mercedes mezi taková auta nejspíš nepatří.

M. Martinovská 7.4.2011 17:09

Re: Pche, Maxim

myslíte? Myslím, že staré škodovky  bohužel vypouštějí exhalací víc. Nová autamusí splňovat velmi přísné normy.

J. Heincl 7.4.2011 18:54

Re: Pche, Maxim

Jednak jsem ježdění ve škodovce panu Havlovi nenavrhoval a jednak nové auto s objemem válců 1 500 ccm vypouští určitě méně exhalací než auto s motorem dejme tomu 3 000 ccm a více.

J. Anděl 7.4.2011 17:12

Re: Pche, Maxim

Možná.

Znám mnoho různě známých i zcela neznámých lidí, kteří se mimo jiné také dost ohleduplně starají o přírodu a životní prostředí kolem sebe. Žádní pokrytci. Někteří z nich potřebují auto. Někteří třeba i silné.

Já ho nepotřebuju, tak ho nemám. Občas mi chybí, když potřebuju něco někam odvézt, tak se s někým svezu - a jsem rád, že ten někdo ho má. Nebo jedu taxíkem.

Ano,teoreticky by si Havel mohl pořídit nějakého hybrida nebo elektromobila, aby učinil gesto, které by nikdo neocenil. Nevím, proč jezdí tímto autem, asi mu vyhovuje. Pochybuju, že by mohl jezdit na koloběžce po Praze s baťůžkem. To po něm nijak zvlášť nechci. Neříkám ovšem, že není co panu Havlovi vytknout.

Ale nechce se mi o tom diskutovat pod tímhle článkem.

R. Kříž 7.4.2011 15:33

diky...

pekne....

zcela souhlasim...

Z. Bureš 7.4.2011 14:48

No jistéééé . . . . . .

. . . vždyť oni se urážejí sami . . .  . . už svou vlastní existencí !!!

K. Janovská 7.4.2011 13:47

Váhy

když jsem byla malá holka, babička mi tvrdila, že v nebi máme každý svoje váhy a Pán Bůh či kdo háže černé a bílé kuličky na jejich misky podle toho, co na Zemi provádíme. A že až umřeme, tak se na ty váhy podívá, jestli se misky převážily na tu bílou nebo černou stranu a podle toho budeme buď v nebi nebo půjdeme do pekla (pro úplnost: ti,co to budou mít v rovnováze, půjdou do očistce - babička to měla vymakané do detailů). Demonstrovala mi to na kuchyňských vahách, co kdysi bývaly v každé kuchyni. Naprosto jsem babičce věřila a jeden čas mě ty černé kuličky dost strašily. Zdá se mi tak zdálky, že u Havla je přece jen o dost níž ta miska s bílými kuličkami, ty černé to asi už nepřeváží. Zato pan autor si tímto článkem, černou kuličku na své váhy přihodil. Tak se mi to jeví, že u něj už jsou váhy celkem ve výstražné poloze.      

T. Šmilauer 7.4.2011 13:22

Kdo je bez viny...

Stalo se módním trendem kopat do bývalého prezidenta a označovat ho posměšně za pravdoláskaře. Zášť proti němu přiživuje i současný prezident a jeho hradní šašci.

Přiznávám se, že nerozumím jeho filmům, hrám ani mnoha rozhodnutím. Žádný člověk ale není bez chyby, proto by si jeho kritici měli zamést před vlastním prahem. Dva tisice let platí, že kdo je bez viny, ať hodí kamenem.

M. Franková 7.4.2011 10:24

Pravda a láska

jsou dle mého názoru nesmírně důležité faktory lidského bytí a slušné společnosti vůbec. Stejně jako politika. Problém je v tom, kdo tyto faktory hlásá, a v tom, jak čistí, či špinaví lidé politiku tvoří. Pokud necháme pravdu a lásku hlásat úplatné a bezcharakterní prevíty a politiku kmotry a zloděje, máme na tom všichni stejný podíl viny a umazaní budeme všichni stejně. Ostatně, to již zřejmě jsme. Takže....veškeré moralizování bez akce s klackem v ruce, je ku................

J. Stejskal 7.4.2011 10:19

Mně normálně kecy z Hradu pobaví.

Miluju promluvy pana Jakla, který deklaruje, že "o tom nic neví", a pak přečte dvoustránkový text "svého názoru", jako v případě pana Bátory pro ČR, mudrování pan Hájka, (který prodal Reflex a spolumajitelům nic nedal), o smyslu života, ale vy jste tomu korunu nasadil. Protože napsat, že "Havel zřejmě nepochopil, že právě možnost veřejně říct cokoli je podstatou demokracie." , je skutečně nářez. Gratuluji, vyhrál jste.

A pokud si kdokoliv napíše do Googlu heslo Vejtasa, bude se divit a vám smát.

R. Tesařík 7.4.2011 13:36

Re: Mně normálně kecy z Hradu pobaví.

máte to popletené.

J. Stejskal 7.4.2011 16:46

Re: Mně normálně kecy z Hradu pobaví.

Vidíte, to mne nenapadlo!

S. Uvíra 7.4.2011 10:03

Neurážejte komunisty

M. Hoblík 7.4.2011 9:59

Králem, císařem, prezidentem může být i Havel.

Jen musí mít dobré rádce! A ti Havla již opustili. A nápady toho starého poplety již dnes nejsou nijak podstatné, ani nevím, komu mají ještě sloužit.

V. Kain 7.4.2011 13:06

Re: Králem, císařem, prezidentem může být i Havel.

Havel si může zřizovat co chce.O tu jeho knihovnu odkud bude lež smrdět až ven, bude stejný zájem jako o jeho slátaninu "Odcházení".

E. Dadák 7.4.2011 8:59

Děkuji - naprostý souhlas !

J. Jílek 7.4.2011 8:40

k té svobodě patří spousta nesvobod

třeba Bakalova svoboda nakládat se svým majetkem podle svého uvážení a nesvoboda toho vašeho Vejtasy, který užívá majetek Bakaly....takže toho komouše přisuzuji vám, Březino

J. Hanzal 7.4.2011 9:32

Re: k té svobodě patří spousta nesvobod

Pane Jílku, Vám asi nic neříkají platné smlouvy či věcná břemena, ale ono je to v tomto KOCOURKOVĚ úplně jedno, že ano? Kdo má prachy má moc a tím pádem může všechno, tedy alespoň podle Vašeho uvažování.

J. Stejskal 7.4.2011 16:49

Re: k té svobodě patří spousta nesvobod

Já jsem myslel, že to upadlo právě na tom, že ve smlouvě to předkupní práv nebylo. O věcném břemenu se snad v tomto případě nedá mluvit, ne? Věcné břemeno je třeba právo užívání cesty, nebo tak, ne?

K. Janyška 7.4.2011 8:34

Ano, Havel byl vždy socialista, kterých jsou komunisté jen odrůdou ! Dzp.

P. Schuh 7.4.2011 8:22

Havel

Havel ukradl revoluci studentům. Studenti a poté herci nesli kůži na trh. Až když bylo vše rozhodnuté, přišli naši disidenti v čele s Havlem a studenty z jednání vyšachoval.

Pamatuji si Havlovy líbivé projevy (paneláky jsou králíkárny, za dvacet let budeme prosperující stát na úrovni Rakouska atd.).

Havel je u mě obyčejný lhář a zloděj.

Pozn. Sám jsem se revoluce aktivně účastnil, co by student. No mladická nerozvážnost.

J. Jílek 7.4.2011 8:41

Re: Havel

jo, tehdy se "nechal strhnout" i pěknej sajrajt...

J. Stejskal 7.4.2011 10:09

Re: Havel

Souhlas.