20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

POLITIKA: Komici Arenberger a Prymula

Současný ministr zdravotnictví Petr Arenberger i exministr téhož resortu Roman Prymula pouští svá moudra do veřejného prostoru o sto šest.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 5.5.2021 13:20

Ale kdepak, poseroutkové, naopak. Na web si můžete lozit klidně i z toho svého protiatomového krytu, ale raději nelezte mezi normální zdravé lidi na zem. Co kdybyste náhodou chytli toho kovida! ;-D

R. Langer 5.5.2021 13:16

Ukažte mi napřed nějakou dobrou studii, jak to mladí šíří mezi sebou ve školách. ;-D

R. Langer 5.5.2021 13:15

Jo, vás pálí pálení mrtvol na parkovištích a tisíce mrtvých v mrazácích na ulicích. A furt lžete a lžete... :-P

R. Langer 5.5.2021 13:14

Páni, kovidová špička! Jo, umřelo o cca 17000 lidí (ve věku 78-85 let) víc. Fakt naprostá tragédie. Že ale těch zbylých 100000 živých nemůže už přes rok normálně žít, to už vás netrápí, co, poseroutkové s kovidem na mozku? Nakopat vás do ...! ;-€

P. Kavan 5.5.2021 13:13

Ale jistě. Jenže pokud je váš předpoklad že covid je věcí víry, tak se těžko shodneme. Protože mým předpokladem je, že covid je existující onemocnění se známými vlastnostmi.

P. Kavan 5.5.2021 13:11

No to je jednoduché, úplně stačí do diskuze nechodit a na komentáře neodpovídat. Pak budete od poseroutků tak daleko, jak to jen v internetovém prostoru jde.

J. Vorlický 5.5.2021 13:10

Mám asi bujnou fantazii. Covid je věc víry. Někdo v něj věří, někdo ne. Pokusme se ale dohodnout na tom nejzákladnějším.

Připustíte, že je normální, dokonce žádoucí!, aby lidé umírali? (nemám teď na mysli počty. nechejme je prosím stranou.)

P. Kavan 5.5.2021 13:09

No, skoro bych řekl, že nejvíce je potřeba řešit to, co nás momentálně nejvíc pálí. V době celosvětové epidemie asi není úplně akutní řešit strach z koček. Možná vás to překvapí, ale strach z koček a covid nejsou ekvivalentní.

P. Kavan 5.5.2021 13:07

Mladí mají obvykle lehký průběh. Že to nešíří není pravda. Resp. pokud si myslíte že to pravda je, tak prosím odkaz na nějakou dobrou studii která to dokládá. Protože je to možné, ale abyste na tom mohl založit svoje chování, musí to být doložené.

R. Langer 5.5.2021 13:05

No, před vámi s imunitou oslabenou panickou paranoiou určitě ustupovat nebude. Ba já doufám, že se dočkáte co nejdříve, a vezme si vás velmi brzy. O tom, že mám pravdu, naprosto nepochybuji, můžete se klidně zeptat svého lékaře. ;-)

P. Kavan 5.5.2021 13:04

Ale ale, dutou kouli .... O zániku jedné mutace mluvíte vy. Já říkám, že když virus dostává méně příležitostí se množit, je menší šance vzniku nových životaschopných mutací. Není to zase tak složité.

P. Kavan 5.5.2021 13:02

Z principu v opozici. No, pogooglete, informace o pálení mrtvých v Indii najdete.

P. Kavan 5.5.2021 13:01

Tak v loňských statistikách úmrtí je ta covidová špička docela dobře vidět, ne? Zdůvodňovat jí něčím jiným než covidem chce dost bujnou fantazii. No a co se Indie týče, teď se tam prostě umírá výrazně víc než obvykle.

R. Langer 5.5.2021 13:01

Jasně, úplně je na něm vidět, jak vůbec není podělaný, a vůbec se kvůli podělanosti neočkuje. ;-D

Tak se vy všichni podělaní spolu zavřete do protiatomového krytu, a vylezte až za 10 let, až ten virový kmen vyhyne. Jo, pardon, on vlastně nevyhyne nikdy, budete to muset mít na doživotí, poseroutkové.

Kromě toho, já jsem taky naživu, a podělaný nejsem, takže to určitě jde. Proto mě do těch svých sr*ček laskavě netahejte, poseroutkové, a držte se ode mě raději dál. :-P

P. Vychodil 5.5.2021 12:58

to ses nechal naočkovat, aby jsi měl nějaké výhody ? to nebylo ze strachu z korona viru ? Nebo proto, že jsi soudružsky byl loajální ke straně ? tedy svědkům kovidovým ? taky jsi měl rudou knížku, pro její výhody ?

jako naočkovaný jste svému okolí nebezpečnější, než člověk neočkovaný...můžete spokojeně šířit více rezistentní mutace...

P. Kavan 5.5.2021 12:58

Jejej, to se nám to nějak rozjelo ... hlupáky ... poseroutko ... Nakažlivé nemoci pochopitelně vždy ustupují před statečnými lidmi, kteří se jich nebojí. Máte naprostou pravdu.

R. Langer 5.5.2021 12:52

Hm, ale ten žák by to nešířil, protože mladí jsou proti tomu prakticky imunní. A on by měl normální chřipku. :-P

P. Vychodil 5.5.2021 12:52

tím jste ovšem zcela pominul meritum věci...a že vás málem zabila chřipka prasečí naprosto nesouvisí s tématem...

J. Vintr 5.5.2021 12:49

Výhody, které chtějí poskytnout očkovaným, jsou jednoznačně nátlakem na to, aby se co nejvíc lidí nechalo očkovat. Nařídit povinné očkování si netroufají, protože se nedá spolehlivě odhadnout, jak by lidé reagovali. Životní zkušenost říká, že když mi někdo něco vnucuje, není to zaručeně pro moje dobro.....

R. Langer 5.5.2021 12:48

Vy jste blbý, nebo navedený? Jaký vliv má má podle vás zánik jedné mutace na pravděpodobný vznik úplně jiných mutací? Zkuste tu dutou kouli, co máte na krku, alespoň vzdáleně přinutit k nějaké produktivní činnosti! I když jak vidím - u vás je to marný, je to marný, marný... 8-o

J. Vorlický 5.5.2021 12:44

. . . to je dobrý, to jsem neslyšel . . . .

R. Langer 5.5.2021 12:44

Jaké horší následky? Co se stalo tak hrozného, konkrétně? Co je s loňskou Itálií, a současnou Indií? Oni tam pálí mrtvé na parkovištích? Jo, asi tak, jako se u nás válí tisíce mrtvých v mrazácích na ulicích, co? Lžete pěkně, ale pořád dokola už to začíná být únavné. ;-D

R. Langer 5.5.2021 12:40

Myslím, že většina svéprávných jedinců už dávno přišla na to, že nějaký hadr na ksichtu nemá na šíření viru lautr žádný vliv. ;-)

R. Langer 5.5.2021 12:38

Přesně!

R. Langer 5.5.2021 12:37

Jako naočkovaný jste rizikovější případ, než neočkovaný ZDRAVÝ člověk. Nevím, proč byste měl oproti nim mít vůbec nějaké výhody, právě naopak. ;-D

J. Vorlický 5.5.2021 12:36

Věřte si čemu chcete. Pálení na parkovišti by hygienici zakázali, ne?

Ale kolik lidí umírá v Indii normálně každý den? (V ČR je +/- 300, covid necovid)

J. Vorlický 5.5.2021 12:17

Ano, o tom to asi je. Podělanej, ale hlavně naočkovaný. Já jako jeden si myslím, že život není jen o strachu že umřu, covid necovid.

P. Kavan 5.5.2021 12:09

Protože společnost se omezuje právě kvůli covidu, který by měl horší následky než ta omezení. Pokud nevěříte že toho je covid schopný, a nestačí vám loňský příklad Itálie, tak se podívejte na současnou Indii. Myslíte že u nás by pálení mrtvol na parkovištích nemohlo nikdy nastat? Proč ne, když je to ta samá nemoc?

J. Vorlický 5.5.2021 12:04

. . . jak rychle se zabydlela ,,maxima":

Nikdo z nás není zdravý, jen nedostatečně vyšetřený.

Covid pas, chřipka pas, rýma pas, blbá nálada pas (ta snižuje imunitu), strach z koček pas (strach z koček je prý také nakažlivý a navíc přenášejí - prý - některé nemoci).

Pak jsou fobie, třeba ze tmy. Takže bez odpovídajícího pasu (abyste nešířil paniku, v případě, že prasknou pojistky), vás nepustí do divadla, nebo do Koněpruských jeskyní, capito?

P. Kavan 5.5.2021 12:04

Jednak myslím že dotyčného neznáte, takže o jeho podělanosti nevíte nic. No a zadruhé - možná je podělaný, ale určitě je naživu. Očkuje se proti nemoci, ne proti podělanosti.