26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

POLITIKA: Klimatické ohrožení v Praze 6

Není lepšího důkazu o „progresivním“ pohybu ODS v české politice, než je její podíl na vyhlášení stavu „klimatické nouze“ v Praze 6.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 18.6.2019 6:23

Re: To už není tak podstatné. Já bych dal samozřejmě

To jste zase jenom něco špatně pochopil... :-P

V. Halašta 17.6.2019 18:57

Re: No, jde o to JAKÝ ten kompromis je!

Na Praze 6 je Fiala? AN O mělo nějaký jiný program, než zvyšovat zisky Agrofertu?

A mužete si vy praví pravičáci už odpustit toho Hitlera? bez něj neumíte vyjádřit názor?

J. Jurax 17.6.2019 18:25

No, pro začátek bych do našeho městečka kdysi okresního nepouštěl pražáky z Prah 6 a 7. Ucpávají průjezd městem, jejich auta exhalují a oni sami prdí metan.

A parkování aut s pražskými značkami bude plošně pokutováno. I u nás jsou parkovací místa vzácná. Navrhl bych to i pro brňáky, neboť i ti mi brání v Brně parkovat, jenže ty u nás podle registrační značky bohužel nerozpoznáme.

J. Jurax 17.6.2019 18:16

Taky loutkovodiči svatou Grétu na špagátcích vodící ji s tou jadernou energií fofrem umravnili.

J. Jurax 17.6.2019 18:09

Ještě bych k tomu přidal přísný zákaz konzumace luštěnin na nouzí postiženém území, stejně jako zákaz nápojů sycených kysličníkem uhličitým. A hasicích přístrojů plněných CO2.

A vypovězení všech občanů postižených plynatostí za hranice Prah 6 a 7; návrat možný až po předložení lékařské zprávy stvrzující vyléčení z této oteplování působící choroby.

A obecný zákaz jakéhokoliv hoření - od svíček a petrolejek až po kotle ústředního topení a ohřívače vody. Včetně zákazu upalování kacířů nevěřících ve svatou Grétu a její učení. Neboť emise CO2.

V. Halašta 17.6.2019 18:05

Re: To už není tak podstatné. Já bych dal samozřejmě

Jasně, komouši by nevadili ale top je hrůza. Dyť to říkám.

J. Jurax 17.6.2019 17:51

Doba je komplikovaná.

On sice popisovaný problém s klimatem nijak nesouvisí (leda snad s mikroklimatem v dané čtvrti), anžto exhalace se akorát přesunou jinam, ale kdyby jej nazvali dopravní nouzí, jíž de facto je, a neblbli k tomu s plastovými brčky, neměli by takovou mediální pozornost.

Soukromě soudím, že jim to stejně nepomůže.

L. Novák 17.6.2019 17:48

Re: Indoktrinace?

Ničím. :-P

V. Petr 17.6.2019 17:13

Díky za upřesnění

Jenže ono to bylo už tehdy, když byl Suchdol součástí Prahy 6.

P. Han 17.6.2019 17:13

Re: Indoktrinace?

Indoktrinace myšlenkami? To je jistě ohromný zločin. Ještě že vy jste imunní.

V. Matějovský 17.6.2019 15:41

Re: Bohužel ODS připustila, aby se do tohoto návrhu dostalo

Most Suchdol-Bohnice nebo lépe řečeno stavbu Pražského okruhu (vnější okruh Prahy) dlouhodobě sabotuje všemi prostředky městská část Praha-Suchdol. S městskou částí Praha 6 a vedením hl.m.Prahy je po celou dobu v naprostém rozporu. Její zastupitelstvo je ovšem nezávislé a když s ním nehne hl.m. Praha zde suplující kraj, tak soused tj. Praha 6 nemůže bohužel dělat nic.

Klimatické ohrožení přidala jako další nezávislý bod TOP 09 (čtu to v konečně zveřejněném zápisu z jednání ze zastupitelstva Prahy 6). Ve schváleném návrhu jsou víceméně rozumná opatření, doporučuji Vám přečíst si zápis z jednání. Já z toho jako občan trpící zátěží z dopravy v Praze 6 nejsem úplně nadšen vzhledem k možnému zamlžení původního záměru, ale je to zřejmě daň za koaliční podporu Topky, která jde zmíněným opatřením do boje s Magistrátem, kde vládne spolu s aktivistických stranami.

Je ovšem pravda, že zamlžující text motající dohromady dvě nezávislá usnesení otiskly pouze Lidovky, MF Dnes má celkem korektní půlstranu v pražské příloze tuším, že ze soboty a dokonce i Blesk referoval korektně.

V. Novák 17.6.2019 15:33

Re: Indoktrinace?

Čím prospívá kůrovec smrku?

V. Petr 17.6.2019 14:22

Ano, je to tak!

V. Petr 17.6.2019 14:19

Bohužel ODS připustila, aby se do tohoto návrhu dostalo

tvrzení o "klimatické nouzi," což celou akci skoro úplně zdiskeditovalo.

Mimochodem, situaci by pomohl i most Suchdol-Bohnice, který právě Praha 6 blokuje. A i kdyby se postavil nesmyslný "obchvat" přes KLECANY, bude to skoro k ničemu, protože takovou zajížďkou nikdo jezdit nebude.

ODS, bohužel, NIKDE veřejně o nutnosti vybudovat Břevnoskou radiálu nemluví. Alespoň ne tak hlasitě, abych si toho vůbec všimnul. Proč to nemá třeba ve volebním programu???

V. Petr 17.6.2019 14:14

No, jde o to JAKÝ ten kompromis je!

Třeba si lze představit komopromis s NSDAP, podle kterého by Židé nosili žlutou hvězdu menších rozměrů, než bylo původně požadováno.

On se ten původní program ANO více blížil programu ODS, než programu ČSSD. JENŽE pravdoláskovník Fiala dal přednost spolupráci s provařenou TOP 09. Včetně nesmyslů jako "klimatická nouze."

L. Novák 17.6.2019 13:54

Re: Indoktrinace?

Zelený blb "Rada" zřejmě netuší, jaký je rozdíl mezi parazitizmem a symbiózou... :-P

V. Novák 17.6.2019 13:52

Praha 6 taky úspěšně brání spojení s letištěm

elektrickými vlaky, takže se nechává zatěžovat zbytečnými autobusy s dieslem...

V. Matějovský 17.6.2019 13:47

Dopravní nouze není utopickou klimatickou nouzí

Praha 6 vyhlásila dopravní nouzi, která je opakem blouznivého klimatického ohrožení vyhlášeného například Prahou 7 po vzoru blouznivců po celém světě. Prahou 6 projíždí denně tranzitních (tj. těch co zde nemají ani start ani cíl cesty) cca 100 tisíc automobilů včetně nákladních a autobusů. Snaží se vecpat do koridoru Patočkova-Bělohorská-Karlovarská nebo do druhého, který tvoří Evropská ulice. Do těchto ulic se pochopitelně nevejdou a tak se navíc protlačují přes Prahu 6 všemi možnými zkratkami vnitřkem rezidenčních čtvrtí. Jediným možným řešením tohoto stavu je výstavba Břevnovské radiály s předpokládanou zátěží cca 80 až 90 tisíc automobilů denně, která po dokončení přebere takřka celou zátěž od tranzitní dopravy. Magistrát hlavního města Prahy odmítá jakékoliv práce na její přípravě, konkrétně dokonce i na procesu EIA tj. posouzení vlivu stavby na životní prostředí, což je první krok v projektování takovéto stavby. Zde se tedy jedná o zoufalý krok pro zveřejnění katastrofické dopravní situace na Praze 6, protože řada usnesení zastupitelstva Prahy 6 je ignorována, interpelace na zastupitelstvu hl. m. Prahy rovněž (poslední 25.4.2019 místostarostou Prahy 6 a zastupitelem hl. m. Prahy Jakubem Stárkem (ODS)). Ztížení průjezdnosti Prahy 6 pro nerezidenty je bohužel jediným krokem, který je alespoň částečně v pravomoci městské části Praha 6, když Magistrát na řešení problémů obyvatel Prahy 6 kašle. Autor tohoto článku se bohužel nepokusil sehnat si fakta v této věci a střílí své úsudky od boku. Autoři komentářů k článku rovněž.

V. Halašta 17.6.2019 13:10

Re:

Tak už ať tam vyhraje VKjr a nemusí se dělat žádné zelené kompromisy!

Jenže zatím to tak není a nějaké kompromuisy se dělat musí. Zajimavé taky sledovat, jak kompromisy by nevadily když šlo o Babiše ale když jde o TOPku, tak je kompromis smrtelný hřích ;)

V. Petr 17.6.2019 12:24

To už není tak podstatné. Já bych dal samozřejmě

přednost SPD ale při příznivé situaci by to mohli zvládnout i sami.

V. Petr 17.6.2019 12:21

Symbioticky s námi žily i bakterie moru nebo cholery.

A ještě déle mikroby malomocenství. Kůrovec JE morem lesa! A za komunistů jaksi kůrovec tak velkým problémem nebyl. A před nimi také NE!

V. Petr 17.6.2019 12:14

ODS to neiniciovala (dík za informaci), ALE byla ochotna

v rámci "koaliční spolupráce" částečně podpořit fantasmagorie TOP 09. Zapomíná, že platí "Kdo s lotry jezdí, s lotry visí..."

Na katastrofální následky koalice ODS se zelenými si dobře pamatuji!

V. Petr 17.6.2019 12:10

Katastrofa našich lesů je dána zelenou fantasmagorií,

konkrétně OCHRANOU KŮROVCE ZELENÝMI MAGORY v čele s Bursíkem a teatrologem V. Justem. Na různé články s titulem typu "Kůrovec do lesa patří" si moc doře pamatuji!

Ostaně, pokud by zelení svým fantasmagoriím SAMI VĚŘILI, museli by podpořit jadernou eneregii. To dokonce v určité fázi udělala i Svatá Gréta a zelení se mohli pos***

V. Halašta 17.6.2019 12:04

Re: Taky se už, spolu se svým okolím, těšíme na volby!

Podporované SPD nebo KSČM?

V. Halašta 17.6.2019 12:04

Re: Hodinky a holínky, to je jedno, obojí se natahuje

Po Bartoňově lži zase lež Langerova?

I. Lyčka 17.6.2019 11:49

Re: ODS se pod vedením rudočerného Fialy zbláznila.

Taky vám ODS připadá jako potácející se ožrala?

R. Langer 17.6.2019 11:46

Re: Hodinky a holínky, to je jedno, obojí se natahuje

No vida, a jak si navzájem padli do noty, co? :-P

J. Skála 17.6.2019 11:41

Re: Vadí mi zejména to,

Nemluvme o budoucnosti, už sestalo. Co jsou to modré zóny rozdělené na desítky oddělených území? Vždyť to nemá logiku žádnou! Z povahy věci vyplývá, že pražské auto, zaparkované v jedné části není zároveň v části druhé. Jde jen o vybírání peněz.

R. Langer 17.6.2019 11:41

Re: Indoktrinace?

Tak leda houby, Zelený sedmilháři, za 65 miliónů let tady toho bylo vyhubeno tolik, že kdybys to měl všechno za sebou vyjmenovat, tak bys u toho zdechnul hlady, tak zase nelži, ty homo mendosa. :-P

R. Langer 17.6.2019 11:32

Re: ODS se pod vedením rudočerného Fialy zbláznila.

Vám připadá ODS na nohách? No tak jo, no...