6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Xaver 82.117 20.10.2009 14:25

Souhlas! A LS skutečně není ideální dokument.

Máme lepší alternativu? A kdo do ní půjde s námi?;-)

Ludva 20.10.2009 13:00

Nechápe, proč Klaus couvá ?

Zmařit desetileté úsilí EU o větší integraci a lepší rozhodovací schopnost je snad málo ? Uvedu jediný důvod, proč by to měl podepsat. Nepřesvědčil, že je tak schopný a prospěšný republice, abychom se mohli na mínění všech ostatních zemí vykašlat. Naopak, více toho pokazil, než polepšil. Proto raději budu napřimovat okurky a vyměňovat žárovky.

Xaver 82.117 20.10.2009 14:26

Taky zkuste balit koblihy, to se musí.... :-)))))

M. 20.10.2009 23:18

Re: Taky zkuste balit koblihy, to se musí.... :-)))))

a hlavně... NEŽRAT OHŘÍVANÉ HOTOVKY!!!

Ono se na to rádo zapomíná, na všechnu tu drobnou, kolektivně ovšem ochcávanou ojrošikanu.

Žába se musí ohřívat pomalu...

Dušan Streit 20.10.2009 12:53

Souhlasím

Také mě to vyděsilo.

Pokud to není jen taktika a prezident Klaus podepíše, už dopředu jsem mu vzkázal toto:

http://streit.blog.idnes.cz/c/105148/Od-Lisabonskych-protokolu-vede-cesta-jen-k-pendrekovemu-zakonu.html

VašekIV 20.10.2009 13:31

Re: Souhlasím

Pane Streite, LS neshodí V. Klaus, ale Rakousko a Maďarsko. Nebudou souhlasit s dodatkem. Navíc se k nám připojí i Slovensko, které pochopilo, že něco propáslo. 

Xaver 82.117 20.10.2009 14:31

Asi budete Wiener Tokaj... :-)

mira 20.10.2009 16:34

Re: Souhlasím

...to znamená vystoupit z EU, neboť 26 zemí z 27 ratifikovalo a bránit jim ve "štěstí" může jen slepý nebo idiot. Vystoupení z EU zcela jistě znamená referendum, najde se dost lidí, tipuji že většina, kteří budeme proti.

A za ty paralely s Mnichovem by vám myslím dost pamětníků nakopalo p.r.d.e.l., eurohysterko ;)

okolojdoucí 20.10.2009 19:15

"novinář" s paranoidními sklony by............

"Novinář" nebo pisálek s paronoidními sklony, by měl rezignovat na psaní, Dušane Streite. Česky řečeno, jde o stihomam, což je sklon k falešným představám o pronásledování a permanentním ohrožení. Takový člověk podléhá dlouhodobě různým nepodloženým bludům. Vaše články o integraci evropy mi dovolují se oprávněně domnívat, že trpíte bájnou lhavostí(pseudologia phantastica, resp. mýtomanie). Jistě jsou Vám tyto formulace známé.Použil jsem je z Vašeho článku. Bohužel, protože Vám naprosto chybí sebereflexe píšete, plodně dál.Jetli že jste schopen v souvislosti s integrací evropy (i se všemi problémy tohoto procesu) - už teď vidět v EU fungující pendrekový zákon, normalizaci a tlak na nás jako před "Mnichovem", a "Mnichov" a další a další strašáky, to už je myslím paranoia. O celkové Vaší úrovni svědčí to, jak se vyjadřujete o lidech, kteří nemají stejný názor jako Vy!Jen pár příkladů Vašeho "hodnocení":nazelenalý ortodoxní socialista - o Špidlovi, epizodní kašpárek - o premiéru Fischerovi, nejvyšší zahrádkář - o papeži, pochybnosti o IQ ministra Peciny, pseudoinelektuální tlučhuba - Václav Havel atd.atd.. Pokud s Vámi někdo nesouhlasí, tak ho nějak onálepkujete, nebo se ho snažíte zesměšnit.To Vás nectí. Co dodat? Jsem rád, že se Vám Vaše pošetilá snaha ovlivnit svět zatím nedaří. Nebyl by to hezký svět, bez toletrance, plný zášti a v čele jen s těmi jedinými "pašáky" vašeho ražení.Stačí takový, jaký zatím je.

Josef 20.10.2009 20:01

Re: "novinář" s paranoidními sklony by............

R^ Správně jste mu slovně nakopal do zadku, jenže tito lidé jsou jak saně se stále dorůstajícími hlavami. Jich se nic nedotkne, oni škodí programově. Jak se mi hnusí...

Harpyje 20.10.2009 12:35

Ne.

Rv

toogood 20.10.2009 14:28

Re: Ne.

Co ne? V článku se říká, že případný podpis by znamenal naprostou nekonzistenci V.K. To je snad pravda, ne?

Ivan Nový 20.10.2009 12:30

Ano.

R^

sláva 20.10.2009 12:23

suverenita

Suverenita českého parlamentů a jeho poslanců s jejich neskutečnými zákony (koutky pro nekuřáky v kuřáckých hospodách atd.) je mi odpornější než zákony přijímané zdrcující  většinou Evropy. A jestli pan prezident "podrazí" britské konzervativce (kteří jsou beztak dědici  "splendid isolation" britské tradice), je mi dokonale fuk. Zájmy České republiky se z 99% shodují se zájmy zbytku Evropy v globálním i filosofickém smyslu. Ostatně, může mi někdo ty specifické české "zájmy" definovat? Tak nějak jsem je nikde v seznamu nečetl... ony ani neexistují! Náš zájem je kooperující, efektivní Evropa v globální soutěži velkých ekonomických celků (a vojenských a ideologických (islám aj.)

Je legrační, jak si Klaus vzal svou vlast za rukojmí ve svém ideologickém boji proti "socializující se" Evropě.  No a co? Jestli se Evropa socializuje, asi je to etapa v jejím historickém vývoji od pádu Říma...  Ona se časem zase otočí na druhou stranu, tak to v politice chodí, čtěte dějiny. Tak dlouho vládli ve Skandinávii soc. dem., až prohráli.. a zas vyhráli....

Klausovo "Proti všem", to už jsem někde četl. Taky to tak dopadlo. Rozvrat, rozvrat....

Brugernavn 20.10.2009 12:33

Re: suverenita

Souhlas. R^

twok 20.10.2009 13:37

Re: suverenita

Lépe to snad nejde napsat.

Jen mě tak napadlo, že nejsocialičtější z celé EU prý je Švédsko.Neměli bychom obyvatelům této hrůzy nabídnout hromadný azyl?

děteněkam 20.10.2009 13:44

No právě

"Náš zájem je kooperující, efektivní Evropa v globální soutěži velkých ekonomických celků (a vojenských a ideologických (islám aj.))"

Ale takovou Lisabonská smlouva vytvářet nepomáhá!

Chybějící závorku jsem si dovolil doplnit.

Xaver 82.117 20.10.2009 14:28

Trefné...

R^;-)

alain 20.10.2009 15:09

Re: suverenita

SOUHLAS R^

standvd 20.10.2009 18:08

Re: suverenita

Konečně něco rozumného!;-)

milan007 20.10.2009 12:00

je obdivohodné , jak Vy do toho padoucha Klause vidíte.

Nenapadlo Vás, že by mohl mít se svou připomínkou pravdu ??

Xaver 82.117 20.10.2009 14:29

A nenapadlo vás, že by se mohl mýlit?

Cui bono?;-)

Vlastimil 20.10.2009 11:52

Milý Lukáši

přiznávám se, že s určitou škodolibostí sleduji vaše "svaté rozhořčení". Vy jste možná idealista či spíše fanatik, kdežto Václav Klaus byl a je až cynickým pragmatikem. Až doposud prezident Klaus ze závětří podpichoval tu Iry, tu český parlament nebo český ústavní soud, aby odmítli ratifikovat Lisabonskou smlouvu. Sám byl však z obliga a mohl říkat: "Já přece nic nebrzdím, já LS nemám ještě ani na stole." Teď se ještě asi týden bude moci vymlouvat na náš ústavní soud, potom ale nejspíše už na nikoho. Vy považujete za geniální, když teď prezident Klaus přišel s požadavky týkajícími ze Benešových dekretů. Problémem ovšem je, že to, co vy považujete za geniální tah, bude zbývajících 26 zemí oprávněně považovat za podraz a křiváctví na které se pak dlouho nezapomíná. Stačí už poněkud podrážděná reakce Slovenska: "Pokud bychom stejnou výjimku nedostali i my, budeme český (Klausův) požadavek vetovat!" Lukáši, vy jste nepochopil, že pro Klause je to jen záminka. Dostal se do kouta a ten nynější požadavek s Benešovými dekrety mu má jen pomoci zachovat si tvář. Aby pak mohl říkat: "Podepsal jsem Lisabonskou smlouvu, ale vybojoval jsem pro Česko výjimku pro Benešovy dekrety". Kdyby měl doopravdy strach z možnosti obcházet Benešovy dekrety, tak by se svým požadavkem přišel už nejméně před dvěma lety. Václav Klaus asi nakonec LS přece jen podepíše a nebude to proto, že se nechal opít irským rohlíkem. Vy a mnoho dalších jste se ale nechali od Klause hloupě opít rohlíkem přes šedesát let starým, tzv. Benešovými dekrety.   

šimon klein 20.10.2009 11:57

Re: Milý Lukáši

po tisící: jestli ty Dekrety opravdu nejsou nebepečné, resp. nároky sudeťáků dle evropské Listiny (určitě byste na to vsadil veškerý svůj majetek včetně vašich dětí, že) - tak proč to tam nepřipojit a tak pohodlně Klause zesměšnit s jeho nepodepsáním LS ??....

Vlastimil 20.10.2009 13:05

Re: Milý Lukáši

po tisící: Klausovi jsou dekrety ukradené, kdyby mu o ně skutečně šlo, tak by je vytáhl aspoň o 2 roky dříve. A s tím připojením musí souhlasit všech 26 zbylých států. A to nemusí být jednoduché - viz Slovensko. A ostatní na nás budou naštvaní: "My jsme také nedostali všechno, co jsme chtěli a museli jsme v leččems ustoupit. Proč bychom měli vyhovět nějakému vychcánkovi, který si počká až nakonec a pak přijde s nějakými dalšími požadavky?"

Harpyje 20.10.2009 13:43

Re: Milý Lukáši

Tato taktika není nic jiného než nedůstojná orientální lstivost na úrovni nějakého Ahmadineřáda, nehodná evropské hlavy státu.

Mlíčňák 20.10.2009 15:00

Re: Milý Lukáši

Naprostý souhlas. Lépe to možná ani nelze říct.

callout 20.10.2009 19:10

Re: Milý Lukáši

přesně tak.

Mgr. Milda 20.10.2009 13:48

Re: Milý Lukáši

já bych do toho ten svůj majetek klidně riskoval. Byl jsem (tedy moje rodiče) okraden Němci, po válce opět komunisty. Od Němců nemám nic, to si rozebrali tehdejší soudruzi. Takže hledím do budoucnosti zcela klidně. Dokonce si s těmi Němčoury rád u nás v hospodě pokecám, bývají příjemně překvapeni, že se s nimi někdo domluví. Aby bylo jasno- vrazi z koncentráků a věznic už dožili, současné německé generaci ani nenapadne, že by se s Čechy měli nějak soudit. A těch pár nepoučitelných písknou jejich soudy zpátky.

Harpyje 20.10.2009 12:09

Re: Milý Lukáši

R^