3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

POLITIKA: Klaus k rozpadu ČSFR

Prezident Klaus ve svém bilančním rozhovoru pro Českou televizi vychvaloval vlastní roli při rozpadu Československa, obhajoval Mečiara a otřel se o bývalého prezidenta Havla. Podle něj nebyla k rozpadu Československa alternativa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 22.8.2012 21:54

Je toho tam moc.

Vyberu tedy tu mantru dnešních levičáků - občanskou společnost.

Vám totiž nejde o občanskou společnost osobní odpovědnosti (tam totiž stačí fakt jen občas ty volby, parlament, soudy, policie, armáda), Vám jde o to vybudovat  byrokratickou, přikazovací společnost, která již teď plnou silou  (i díky Vám) programově ruší všechny zpětné vazby ať už v ekonomické či sociální oblasti. Zpětné vazby, které jedině jsou schopny udržet společnost dlouhodobě ve slušné kondici. Vy to nahrazujete programy na změnu množství jednoho plynu v atmosféře na století dopředu. Jste buď snílkem nebo nedoukem. Nebo obojí.

Pan Hayek by zíral.

Po nekonečných hádkách se Slováky (tehdy), které by asi jen pokračovaly, se mi vůbec nestýská. Já pán ty pán. Ale politik vašeho typu by měl aspoň něco na práci, že?

F. Eliáš 22.8.2012 21:28

Dezintegrace Evropy

by nebyla prospěšná pro politiky, kteří z EU tyjí. Pro občany státu je současná integrace  velmi neprospěšná. Pan Rouček píše o občanech republiky. Už zapomněl, že  se republika nerozpadla, ale že z  ní vystoupili Slováci a že v tehdejší době neexistoval jediný Slovák, který by netoužil po naprosté samostatnosti Slovenska

P. Gabriel st. 22.8.2012 16:17

Podivné představy

O diskusi a tím i zřejmě o demokracii zde ukazuje dosti podstatná skupina komentátorů. Argumenty a protiargumenty žádné, jenom urážky, nebo nezdůvodněné hrubé odsudky.

J. Boleslav 22.8.2012 16:28

Re: Podivné představy

To víte, on totiž už Werich říkal, že nejhorší je srážka s blbcem.

P. Gabriel st. 22.8.2012 19:44

Re: Podivné představy

Souhlasím. A ještě horší, když se blbec srazí sám se sebou ;-)

P. Brodský 22.8.2012 13:12

Kvalite politika se mimo jiné pozná podle intenzity nenávisti, kterou vyvolává

u skalních občansko demograturních nacionálsocialistů.Z tohoto hlediska (a nejenom z tohoto)je pan Rouček jedním z nejlepších autorů publikovaných na neviditelném Psu.Již několik zdejších Boleslavů Langerů a|Lenců prý při četbě jeho příspěvků ze vzteku vybouchli jako by snědli dynamitovou nálož.

J. Boleslav 22.8.2012 16:29

Re: Kvalite politika se mimo jiné pozná podle intenzity nenávisti, kterou vyvolává

Mýlíte se, já se při čtení jeho příspěvků většinou docela bavím.

R. Langer 22.8.2012 11:55

Roučku Roučku,

ty se nepoučíš. To chceš kandidovat na prezidenta EU, nebo co?

J. Boleslav 22.8.2012 12:10

Re: Roučku Roučku,

Taková židle by mu myslím docela slušela, je pro takové panáky jak dělaná. Stačí se podívat na toho současného, taky toho nebude v hlavě mít o moc víc. 

J. Krásenský 22.8.2012 19:34

Re: Roučku Roučku,

To je pravda, charizma mokrého hadru už má....

P. Kolář 22.8.2012 9:32

Pan Rouček soustavně prokazuje

že má pravý sociálně demokratický mozek.Pravděpodobně jeho vývoj ustal při vstupu do partaje.Od té doby je schopen pouze přežvykovat stranické pravdy.Diskuse s ním vlastně nemá smysl,protože ten magnetofon v jeho hlavě mu žádné myšlení nedovolí.Jeho vývoj tímto směrem výrazně ovlivnilo vykopnutí do Bruselu.

J. Boleslav 22.8.2012 10:10

Re: Pan Rouček soustavně prokazuje

Já bych si dokonce v jeho případě dovolil pochybovat, že jeho výplody vznikají v nějakém mozku, byť oranžovém. Dle mého názoru tento pán musí uvažovat nějakým naprosto jiným orgánem.

J. Kanioková 22.8.2012 15:18

:)))))

P. Gabriel st. 22.8.2012 9:07

K rozpadu by došlo dříve, nebo později!

Animozitu vůči společnému státu začali u Slováků budovat již Masaryk s Benešem, když je  podvedli ohledně autonomie, Bez soudu zavřeli Hlinku, aby nermohl na Pařížskou mírovou konferenci... Ostatně podvodník Masaryk, podobně postupoval i v jiných případech. V Americe mu byli se svou podporou vedle Slováků dobří čeští a moravští katolíci a pak na katolíky bezdůvodně útočil a udělal si z nich terč svého nepřátelství. Podobně se pokusil zlikvidovat i historické země Moravu a Slezsko. Bolševici v této jeho politice pokračovali. Při federalizaci, ser na Moravu a Slezsko jaksi úmyslně zapomnělo a po rozpadu federace byla příležitost to napravit.  místo toho zvítězil čecháčkovský pragocentrizmus a republika byla rozsekána na nefunkční placky, které namají ani dostatečné příjmy, ani pravomoci ani není možné v jejich nesmyslných hranicích koncepčně řešit ani dopravu, ani vodohospodářství...

Klaus by měl mlčet, je to ovoce především jeho a ODS politiky. A Slovensko? Dnes je na tom v mnoha ohledech lépe než Česká republika. I ti politici jsou tam jaksi méně blbí, koncepčnější a schopnější.

O. Zuckerová 22.8.2012 9:15

Re: K rozpadu by došlo dříve, nebo později!

Ještě jste zapomněl že Masaryk střílel do dělníků"!!

P. Kolář 22.8.2012 9:22

Re: K rozpadu by došlo dříve, nebo později!

Ano,byl viděn s puškou v ruce a osobně zastřelil pár demonstrantů.Sice měl problémy s držením zbraně vzhledem ke svému věku,ale nenávist byla silnější,že paní Zuckerová.

P. Gabriel st. 22.8.2012 13:15

Re: K rozpadu by došlo dříve, nebo později!

Do dělníků střílele policie v situaci, kdy se nechali zprmpulíkovat bolůševiky a umožňovali bolševikům pokus o převzetí státní správy na  Mostecku. Na druhé straně, to střílení bylo zbytečné, jen způsobilo, že mezi nešťastnými, kteří objektivně neměli práci, třeli bídu s nouzí  a stát jim nedokázasl pomoci, bylo několik ještě nešťastnějších.  Samozřejmě své důsledky to mělo, spousta lidí se díky tomu posunula názorově na stranu komunistů, což se projevilo po válce. Ve stejné době konzervativec Baťa ve Zlíně  jednak pojmenoval krizi pravým jménem, jednak každému, kdo si přišel alespoň s vlastní lopatou, dal práci a slušnou obživu. To jenom abychom si zarámovali věci do reality paní Zuckerová.

J. Boleslav 22.8.2012 10:02

Re: K rozpadu by došlo dříve, nebo později!

Bože můj, všechny tyto pitomosti máte z vlastní hlavy nebo Vám s nimi radí taky nějací Roučci?

R. Langer 22.8.2012 12:02

Re: K rozpadu by došlo dříve, nebo později!

To mají z Rudé knihovny, tam je takových "historických faktů" mraky... ;-)

K. Filek 22.8.2012 13:06

Re: K rozpadu by došlo dříve, nebo později!

s.Gabrieli,vy jste stejný vůl jako Rouček.

P. Gabriel st. 22.8.2012 13:24

Re: K rozpadu by došlo dříve, nebo později!

Pro znalce naší historie , Zuckerová, Kolář, Boleslav, Lamnger... : Nejprve si nastudujte faktografii a pak oponujte. Jste vůbec schopni nějaké reálné protiargumentace, nebo umíte být jenom hulvátští, jako třeba pan Filek? Pochlubte se! Vaše reakce jsou stejné, jako od bolševiků. argumenty 0, sprostota 100%.

P. Kolář 22.8.2012 14:04

Re: K rozpadu by došlo dříve, nebo později!

Mám jedinou radu pane Gabriel st,naučte se číst.A pochopit ironii.

P. Gabriel st. 22.8.2012 15:49

Re: K rozpadu by došlo dříve, nebo později!

Pane Koláři, se čtením, není problém, s pochopením, že jste chtěl být ironický rovněž. Ještě si zkuste rozmyslet, kterým směrem vaše ironie vlastně míří.sa co jste měl v úmyslu takto ironicky říci. Kdybyste se v té džungli ztratil,  rád zapůjčím plně funkční mačetu... No nic  ve zlém, nezadařilose, ironie na druhou není vaše káva. 

J. Boleslav 22.8.2012 14:38

Re: K rozpadu by došlo dříve, nebo později!

Nezlobte se, ale diskutovat s Vámi považuju za ztrátu času, stejně jako v případě p. Roučka. Už to tady někdo psal a nezbývá než souhlasit.

P. Gabriel st. 22.8.2012 15:59

Re: K rozpadu by došlo dříve, nebo později!

Pa¨ne Boleslave a máte vůbec na to diskutovat na toto téma? A Roučka nechejme stranou. Ostatně, já jsem Roučkův textík ani nečetl, již dlouho jeho věci nečtu. Jenom mně zaujalo téma, které nadhodil a napsal jsem k němu svůj názor. Zatím jsem se od vás dověcděl jen drobnou urážku, která ale není založena na ničem pravdivém. Já jsem ve své poznámce uvedl velmi stručně několik nezpochybnitelných historických skutečností. Buďte tak laskav a pochlubte se co vám na nich připadá pitomého?  Nebo jste jen tak něco plácnul a pořádně nevíte proč?  Neznáte ty věci? Nestudoval jste je? Buď dejte na stůl svoje věcné argumenty, nebo přestaňte dělat zbytečně ramena. Je t o trapné.

J. Boleslav 22.8.2012 16:32

Re: K rozpadu by došlo dříve, nebo později!

To je zajímavá infomace.To, že jste Roučkův příspěvek nečetl, by totiž mohlo leccos vysvětlovat. Zkuste to, a uvidíme.

J. Krásenský 22.8.2012 20:00

Re: K rozpadu by došlo dříve, nebo později!

Máte pravdu. Ale je pro mnoho současníků nepřijatelná. Zejména pro ty, kteří mají první republiku za "Aurea prima..." a Masaryka s Benešem za spasitele. Co naplat, Masaryk byl vrtošivý stařec, uctívaný se stejnou devotností jako císař František Josef. Beneš byl po mozkové příhodě v polovině let dvacátých naprosto neschopný zvládat krizové situace (což se ukázalo v roce 1938 a také o deset let později). Vládnoucí elita první republiky byla vesměs v lóži Svobodných zednářů. Popravdě mi je jedno, zda jsou třeba u zahrádkářů, spolku za starou Prahu, či přátel žehu. Jsou-li představitelé republikánského státu členy směšné, ale tajné organizace, která má pevnou hierarchickou strukturu a předepsanou poslušnost, pak cosi smrdí, neboť to je v rozporu s "Res publica" čili věc veřejná, což mělo být státní zřízení první republiky. V nejlepším případě to byli (jsou) pokrytci, snobové, karieristi. V horším? No Breivick byl svobodný zednář. Že to není nevinný spolek je možné doložit na medializovaném přijetí Václava Havla jakousi lóží svobodného zednářstva počátkem devadesátých let. Pamatujete si? Jak se rozebíralo, kdo přijede a jakého zasvěcení se Vaškovi dostane? To bylo tehdy téma na měsíc. Nejsem sám kdo si to pamatuje, ale nedokázal jsem to najít na internetu. Ani stopa. Zmizelo to. Proč?

P. Lenc 22.8.2012 8:25

No, když to píše Rouček...

Překrucování, lhaní, to je parketa na které různí Roučci tancují co levice existuje.Útočit na nejnižší pudy člověka, tak v tom je jejich propaganda nedostižná.

J. Mrázek 22.8.2012 8:57

Jde mu o korýtko, Roučkovi....

To jeho hlásání nemá s realitou a fakty nic společného. Navíc člověk z ČSSD od Parouba....nelze slušně komentovat!

J. Boleslav 22.8.2012 10:04

Re: Jde mu o korýtko, Roučkovi....

Naprosto souhlasím. Nechápu jen, kdo a proč tyto Roučkovy hňupoviny pořád na Psa dává. :-(