3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

POLITIKA: Je Zeman nebezpečný? Sám sobě

Když se minulého léta před volbami z prostředka Vltavy vztyčil gigantický prostředníček,mířící k Hradu, vypadalo to na první pohled jako zuřivá provokace, ale bylo to vlastně konformní gesto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 2.2.2014 19:07

Souhlasím s autorem

Prezident Zeman není předmětem útoku pro své eventuální chyby, které vždy souvisely a souvisí s jeho agresivně populistickým prosazováním tradiční levicovosti.

Je pronásledován proto, že jeho nezkorumpovatelná osobní nezávislost (viz např. jeho EU-nenávist vzbuzující podpora Izraele) je posledním významným ostrůvkem odporu proti vládě EU-politicky zkorumpovaných "politiků" podporovaných jimi ovládnutými masmédii (dnes už i pučistickými "prokurátory" a policisty) a k EU loajálními, ze špinavých postkomunistických čachrů zbohatlými oligarchy (Bakala, Babiš..), z nichž jeden se dokonce přes bezprecedentní rozpor svých a státních finančních zájmů teď stal ministrem financí.

I kdyby Zemanovi důvody k zápasu s EU-pučisty (nejenom v ČSSD) a jejich "pravdoláskovými" "užitečnými idioty" v naší politice nebyly motivovány důvody převážně ušlechtilými, ale např. i pragmatickými obavami z toho, jak tato smečka protiústavně zatočila s jeho úzkostlivě seriozním předchůdcem a dokonce třeba i důvody osobními zaslouží si za tento téměř beznadějný zápas s mnohonásobnou přesilou naše uznání, protože úspěch jeho snahy o náhradu elitářské "zelené" DEU-levice naší standardní levicí demokratickou, by prospěl nám všem. Jakýkoli ústupek "bruselské" parazitické byrokracii je totiž nevratný a jeho budoucí důsledky jsou fatální. Představu, že on je za těchto okolností přímým ohrožením zbytku naší demokracie unese jenom papír, protože ten unese všechno!

To, že téměř úplně posledním hnízdečkem ochrany zájmů našeho státu už je teď jenom ČNB, mělo být jasné už podle zběsilého EUmasmediálního útoku vedeného pod ubohou záminkou všude na světě teď prováděné devalvace měny. Teď už za náš pád do Eurolandu fanaticky bojující pan Sobotka zavelel ke konečnému útoku na tento zbyteček naší nezávislé státnosti! Koho by zajímala jindy tak omílaná nezávislost centrální banky.

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/229470/sobotka-pristrihne-singerovi-kridla-muz-ktery-vam-zdrazil-vse-ma-problem.html

F. Lesniak 31.1.2014 23:17

Volby do EP se blíží,

proto Zahradil se začal zviditelňovat. Co udělal tento žvanil pro občany tohoto státu? Měl jednu z nejhorších docházek. Teď se všude bude objevovat stále častěji, protože koryto je koryto.

P. Mach 31.1.2014 21:44

Ty se především starej

o putinovu prdeI, červený demente

M. Kyselka 31.1.2014 21:38

Přesný postřeh.

Asi je to chybějící kamínek do mozaiky. Magnát Babiš má dlouhé prsty.  Ukázkově zkrotil zatím Zemana.

M. Prokop 31.1.2014 21:36

"Možná něco ano, ale my to nevidíme. Co konkrétně, nic nevid

Kteří "my"?

M. Prokop 31.1.2014 21:35

Re: Je dost smutné

Pokud by zdejší demokracii ohrozil jeden (byť protivný a hajzl) Zeman, nestojí ta demokracie za nic.

J. Sládeček 31.1.2014 21:13

Starej se o ODSS, modrý

šašku.

M. Kosejk 31.1.2014 20:52

Re: moje řeč...

Jo, není nad přemalovávání světa na černobílo. Potom svět můžete zjednodušit na souboj dobra a zla. Někdy tak se i z naprosto nepravděpodobných lidí stávají mediální hrdinové. Stačí málo - být proti někomu, koho média nemají v oblibě. Takhle se stal z trouby Smetany hrdina. Z nekompetentního esenbáka, který byl jmenován v rozporu se zákonem, se stává synonymum dobra. Z neúspěšného a nečestného ministra spravedlnosti se stane ikona čestnosti... A z estébáckého komunisty se stává důvěryhodná osobnost. atd.

A pokud jde o "boj proti korupci", tak je dovoleno vše - pošlapávání demokracie, podpora práskání na kolegy, policajtské dlouhodobé fízlování premiéra, aniž by i s odstupem měsíců byl z něčeho obviněn...

J. Navrátil 31.1.2014 20:26

Re: moje řeč...

Byl pasován lidem ... na zloducha. Jakým lidem? Vámi nebo těmi kteří ho většinově zvolili?

Š. Hašek 31.1.2014 19:16

Re: moje řeč...

Miloš Zeman byl již pasován lidem a pražskou kavárnou na zloducha.

Babiš tedy jest asi zachráncem státu.

Lid potřebuje vždy někoho, na koho svede i frontu u kasy v Bille.. Objektivně Miloš Zeman koná jen v rámci ústavy a co mu Ištvan, Sobotka, slaboučký parlament/protihráči na politickém hřišti dovolili a dovolí.

Pro někoho jest to objev.

M. Kosejk 31.1.2014 15:20

Re: moje řeč...

A můžete mi vysvětlit, jaké racionální úvahy Vás vedou k této nelogické záměně reality? Vlastní snad Zeman média? Vlastní obrovský koncern? Disponuje ústavní většinou v PS? Má snad prachy, aby si mohl platit vlastní rozvědku na špehování politické konkurence, jak to dělá Babiš? Bude mít snad Zeman na starost finančně analytický útvar na MF, jako bude mít Babiš? ... A potom je tady nebezpečí, o kterém se moc nemluví - Andrej Babiš si do vrcholné politiky na svých zádech přitáhne všechny ty kontakty na bývalé komunistické papaláše a estébáky - a jistě to bude obousměrné využívání těchto kontaktů na to nejhorší, co socík po lidské stránce vyprodukoval.

M. Kosejk 31.1.2014 15:11

Re: Je dost smutné

"Strašení Zemanem" je opravdu naprostý morální kýč. Zeman může už jen škodit a házet klacky pod nohy. Ale jinak je to jen neestetický prezident, ve kterém se neskrývá ani zárodek nějaké opravdovské hrozby pro demokracii a svobodu. To takový Babiš momentálně disponuje ústavní většinou v PS - to je hrozba. 

p.s. záměry Zemanovy nevycházejí jednoduše proto, že na ně nemá politickou sílu - ergo kladívko nepředstavuje hrozbu.

J. Boleslav 31.1.2014 14:52

Re: moje řeč...

Já ne. Myslím si, že Ovar je větší hrozbou pro zdejší demokracii než Bureš, jen mu naštěstí jeho swiňské záměry zatím nevyšly. Pokud se tyto 2 zrůdy spolu spojí, potěš nás pánbu.

J. Boleslav 31.1.2014 14:49

Re: ANO, spojení Zeman-Babiš je největší hrozbou !!!

Vypadá to, že už dopadlo.

J. Boleslav 31.1.2014 14:48

Je dost smutné

že první místopředseda ODS nevidí nebezpečí, které odporný hradní Ovar pro zdejší demokracii představuje. Že mu zatím jeho odporné záměry nevycházejí, na tom nic nemění.

M. Kosejk 31.1.2014 13:50

Re: pan babis neni sebevrah!

Babiš zbohatl díky tomu, že byl ochoten spolupracovat s každým šmejdem, když ho na něco potřeboval. Protože Babiš je sám šmejd. A když voliči Babišovi v roce 2006 a v roce 2010 zpřetrhali kontakty na "jeho" politiky, které pásl, tak se Andrej rozhodl, že si založí vlastní stranu - a bude to řídit sám.

A pane! Vše se nemusí dít veřejně ve světle kamer, chápete?

M. Bomar 31.1.2014 13:03

Re:bylo zapomenuto

poznamenat, ze ke kazde smlouve jsou zapotrebi dva partneri. p. babis nemuze byt blaznem!

M. Bomar 31.1.2014 12:46

pan babis neni sebevrah!

nedovedu si predstavit, ze tak vynikajici obchodnik, jakym je p. babis, by mohl uzavrit spojenectvi s p. zeman-em. tento pan (Z) po "vynikajici" kampani, kdy lhal a prekrucoval (coz bylo logickym pokracovanim bamberka, olova atd.), az to pro normalni volice bylo dehonestujici - je samozrejme ochoten se spolcit s kymkoli, ale take ho odhodit (slouf a dalsi), pokud to bude jenom trochu mozne a potrebne. jsem si jist, ze jeho intelektualni degenerace je ve velmi pokrocile fazi, o cemz svedci i zostuzovani premiera (jmenovani ministru).

dovedu si ale lehce predstavit, ze ta nepodarena listina byla jim iniciovana...CV p. babise ukazuje, ze jeho kroky - i v minulosti - byly dobre promyslene.

B. Mráz 31.1.2014 11:26

Pochvala

Dobře napsáno, výstižné a asi i pravdivé.Chválím tě, rockere!

V. Venc 31.1.2014 11:24

Re: Soc demokacie musí 5x deně děkovat p. Zemanovi

Ad Kudrnová (8:47)

Dobrý komentář. Přesně se trefil do stávající politické situace.

Když si prezident podle svého, po velmi obtížně vyhrané přímé volbě, upravuje politické kolbiště, není se čemu divit. Nedomnívám se, že by byl důvod k větší národní radosti, pokud by by býval volby vyhrál kníže.

M. Křápová 31.1.2014 11:09

Re: ANO, spojení Zeman-Babiš je největší hrozbou !!!

Jenže ono to tak dopadne.

M. Kosejk 31.1.2014 10:11

Re: Skutečné

I Vy naivo! :) Zeman je politik, který zejména rozumí síle moci (a tu Babiš má velmi velkou). Navíc Zeman je politikem, který neváhá kdykoliv ukončit jednu politickou hru - a plynule na ní navázat další "hru", pokud má pocit, že se mu to hodí. A je evidentní, že Zeman se už pomalu snaží najít s Babišem společnou řeč.

A Andrej Babiš je člověk, jehož CV nad všechny pochyby ukazuje, že pro kariéru se spolčí s kýmkoli.

Z. Bureš 31.1.2014 10:04

ANO, spojení Zeman-Babiš je největší hrozbou !!!

A to hrozbou reálnou - protože když jde o moc (...a o peníze), tak je možné úplně všechno - i spojení zcela rozdílných povah !!!

Zeman musel těžce zkousnout fakt, že proti své vůli musel jmenovat Sobotku premiérem a Zaorálka s Dientsbierem ministry - když je všechny tři nemůže ani cítit !!!

A protože i jeho FAN-klub (SPOZ) ve volbách nikdo nechtěl - zbývá mu k ukojení osobních ambicí.....a k pomstě ČSSD jediný možný člověk: BABIŠ !!!

A komunisticko-gestapácká (pardon - STBácká) minulost Babiše je drsnou pravdou a realitou - byť má tolik peněz, že si může dovolit koupit cokoliv a kohokoliv, třeba i čisté lustrační osvědčení.....k čemuž možná už našel cestu !!!

Bohužel tento konfident komunistického gestapa je jako ministr financí-konfident, těžce vydíratelný jinými gestapáky !!! A to ještě mohou odkud-koliv vypadnout dokumenty STB a KGB, "zašantročené" v době vlády Vladimíra Mečiara !!! Takže spojení Zeman-Babiš by bylo přímo smrtelné !!!

V. Peroutka 31.1.2014 10:03

mistře Zahradile držím palce ,aby Vám to potřetí

do EU nevyšlo a mohl jste ochutnat bytí v české kotlince. K článku,který pouze stejně jao Vaše zvolení místopředsedou má jediný smysl a to zviditelnit se,nemám co dodat...

P. Lenc 31.1.2014 9:32

Re: moje řeč...

Souhlasím s vámi.

M. Kosejk 31.1.2014 8:49

Re: Pane Zahradile,

Četl jste vůbec ten článek? Já mám pocit, že vedete jen paralelní monolog.

I. Kudrnová 31.1.2014 8:47

Soc demokacie musí 5x deně děkovat p. Zemanovi

Lidé  tyto pány zvolili, protože ODS  nebyla už  tou  stranou,   která byla založena   asi v roce 92.  Ti lidé,  co byli   v ODS nyní  pře volbami, hráli   jen a jen za sebe a ne za stranu. Podívejte se na pana Pospíšila co dělá, kope  pořád jen za sebe, on nikdy nekopal za ODS .   A jestli  měl těch 30 procent hlasů, tak zase ho volili ti lidé,  kteří nevolili ODS,  ale jeho.

.A ejhle odtud  vítr vál. Pan Pospíšil  se  napojil  teď  na Kalouska a  SK , a mluví o paní Marvanové, že jí bude pomáhat. Co prosím Vás paní Marvanová vyhrála, proč je pořád in? Pan Pospíšil    inklinoval k TOP 09 a pravdoláskařům  už   dříve. Vlastně  podkopával  politiku ODS. Stará se jen o sebe, nemá děti, nemá manželku, která od rána do večera mu vyčítá málo peněz, tak může hovořit, tak jak hovoří. Škoda že vůbec byl v ODS.Ten tabák,  co kouří si bude muset asi opravdu  dovážet z Italie.

 Co vy,pane Zahradile jste udělal  v EU pro Česko? Možná něco ano, ale my to nevidíme. Co konkrétně, nic nevidíme.

Sociální demokracie musí  5 x denně  děkovat  panu Zemanovi za svůj  pohodlný život,  že je  vytáhl z bezvýznamného uskupení  na  silnou politickou stranu. Pan Horák měl  asi 7,5% a   pan Zeman  je dostal na výsluní a dále, když soc. demokracie vládla s panem Zemanem   a oni  d o d n e s   z toho žijí již  20 let  pohodlného života. Teď to teprve nastane, teď se  teprve ukáže, co vlastně   sociální  demokracie   ukáže  a vytvoří.

M. Kosejk 31.1.2014 8:46

moje řeč...

Taky mě fascinuje to přeceňování politické síly Zemana - a naopak podceňování průšvihu, který hrozí s Babišem. Tahle bizarní záměna hrozeb je opravdu typická zejména pro sociální skupinu "pražská kavárna" - která dnes pořád stupidně řeší Zemana. A dokonce si i myslím, že důvody pro to jsou v tom, o čem píše pan Zahradil.

I. Schlägel 31.1.2014 7:51

Re: Pane Zahradile,

Oprava: Bamberkem. To chce klid °-)

I. Schlägel 31.1.2014 7:50

Pane Zahradile,

píšete, že "Miloš Zeman je od chvíle, kdy si dovolil porazit Karla Schwarzenberga, jakýmsi substitučním terčem všech intelektuálů". To je jistě možné. Mně osobně ani tak nevadí, že si dovolil porazit pana Schwarzenberga. Dokonce chápu, že v předvolební kampani používal se svými spolukumpány metody, které požíval. Tyto metody jsou mu vlastní dlouhá léta a jinak to neumí. Co mi nejvíce vadí je jeho křišťálově čistý přínos naší demoracii Mamberkem počínaje, personáliemi v jeho pohnuté vládě a např. causou "Olovo" konče. Jeho předvolební rétorika už byla jenom pověstnou třešínkou na dortu. Pochválit ho mohu za to, za co nevolím ODS. Chválím ho za opoziční smlouvu. Od Zemana výtečná strategie. Ne, že by to Česku přineslo užitek.