5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

POLITIKA: Jako přes kopírák

Bitva proti úplatkům a rozkrádání vrcholí. Za údajný zločin ve výši cca 2500 Kč, slovy dva tisíce pět set korun, je obžalováno zastupitelství jednoho města, přestože se tyto peníze neztratily, ale teoreticky se ztratit dle policie mohly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Frank 22.4.2014 15:33

A nezákonnosti se k soudu kolikrát ani nedostanou

http://www.lidovky.cz/vnitro-zaplati-pokutu-za-zverejneni-videa-ze-zatykani-nagyove-pve-/zpravy-domov.aspx?c=A140422_145802_ln_domov_mct

M. Starý 22.4.2014 15:29

Re: Velmi zajímavý a velmi potřebný článek!

Poslední odstavec je přesný. Bohužel.

M. Starý 22.4.2014 15:25

Re: Nemáte ponětí, o o se jedná, na Ukrajině je to o celé

Stačí jen tři jména: Kožený, Soudek, Stehlík. Ten poslední dokonce kadiduje do Brusele...

M. Frank 22.4.2014 15:25

Re: Je to smutné,

Vážený pane,

neberu vám právo na Váš názor, ale nevkládejte mi do úst, co jsem nikdy neřekl. Také nepochybujte o mém mozku, opravdu jej mám v hlavě. V KSČ jsem nikdy nebyl, připravila moji rodinu o značný majetek, několik předků bylo vězněno a jednoho z nich stálo věznění život. Beru vaši poznámku jako útok bezcharakterního člověka, který neváhá nazvat lhářem někoho s jiným názorem, který fandí současné garnituře porušující zákony této země a využívajíc nálad frustrovaných ubožáků, kteří svoji neschopnost a neúspěchy svádějí na druhé. O mém IQ můžete také psát co chcete, ale jsem tu neanonymně i s vlastní fotkou a kdo o mne něco ví, může se nad vámi jen útrpně pousmát. Otázku IQ v diskusi vytahují pravidelně ti největší IQ giganti. O tom, co je zákonné rozhoduje opravdu soud, ale ten dosud nic takového nerozhodl a vy jste již hotov? Vašimi slovy nějaký pan Svoboda tu na mne kydá hnůj a upírá mi základní lidské právo na názor a svobodu jej šírit? Jak definovat takového pana Svobodu? Nechová se náhodou jako gauner? Odpovězte si sám.

J. Svoboda 22.4.2014 15:20

Re: Systém je nemocný z přerozdělování dotací

Pane Kulheime, pan Boleslav, jako Váš přicmrndávač níže píše, "přesně tak". Je hezké, že kritizujete příživnictví lidí parazitujících na těch chudších. Zbývá jen se přinhlásit k názoru, co že dělají Rittig, Janouček, Dlouhý, Oulický, Řebíček, carevna Nagyo-Načasová a další a další. Jsou podle Vás už tak vysoko, že jsou nedotknutelní?

Slova pravice a levice jsou zbytečná. Pravice neexistuje snad už nikde. Pěkně to dokresluje odpověď na otázku "koho jsi volil?" "Komunisty". "A z které strany?"

R. Tesařík 22.4.2014 15:06

Re: Nemáte ponětí, o o se jedná, na Ukrajině je to o celé

proboha, co to melete za blbosti.

R. Tesařík 22.4.2014 15:06

Re: Opět nás dohání minulost

to je stále stejně blbá stará písnička..předbíhali právmníky...jeminánku , furt dokola.

J. Svoboda 22.4.2014 14:44

Re: Je to smutné,

Pane Franku, vzpomínám, kolikrát jsem už od Vás podobné vývěry inteligence četl a nějak se nemohu dopočítat. No nic, je to zbytečné. Konečně byste si mohl uvědimit Vy a celý ten zástup Vašich přicmrndávačů níže, že lžete. Mafie s neomezenou mocí (Janoušek, Rittig, Hrdlička, Bém, Dlouhý, Oulický, Nováci - jednou z Chomutova, jednou z Přerova, Řebíček, Dalík, následovaní neomezenou socanskou mafií, tady vládli prakticky předcházejících pětadvacet let. A Vám to jak je vidět vůbec nevadilo.

Použil-li byste Váš mozek ve Vaší hlavě, musel byste dojít k poznání, že poprat se s prostředím, které se tu těch přes dvacet let vyvíjelo, není pro nikoho, kdo tu dvacetiletou mafii dobíhá, jako jsou NSZ Zeman, Bradáčová, Ištvan, Šlachta atd., nic lehkého a kdo jim chce programově škodit jako Vy a další bolševíci, má docela lehkou pozici. Zvlášť, když jeho IQ kulhá někde na nízkých hodnotách.

Uvědomte a zopakujte si prosím, že o tom, co je zákonné a co nikoliv, rozhoduje soud (nejlépe nezávislý) a v žádném případě jakýsi pan Frank. Doufám, že jste ještě nazapomněl na justiční mafii v čele se soudruhy Kučerou, Novákem a Veseckou.

Doufám, že nechcete Vašimi bláboly říci, že krádeže na úřadu vlády měly zůstat neodhalené a nepotrestané.

Že nechcete říci, že klacky pod nohy Mgr. Láskovi v případě DPP a všechny zlodějiny v DPP jsou v pořádku a zákonné. Víte, kde vzal Rittig peníze na několik luxusních objektů a na soukromé letadlo? Totéž platí pro Janouška. Viděl jste Janouška na pohřbu jednoho z největších komunstických pohlavárů Štěpána?

V. Vaclavik 22.4.2014 14:14

Re: Muze to byt, jak pan Vlk pise

A co tim chcete rici? Oslovovat levici je zbytecne, je jako ten pes, ktereho uz pan prestal bit, protoze nad nim zlomil hul. Pravice naopak potrebuje holi poradne vyprasit hrbet, protoze aspon nejaka jeji cast jeste muze prijit k rozumu.

B. Rybák 22.4.2014 14:04

Velmi zajímavý a velmi potřebný článek!

Pod rouškou boje proti fašismu ideologicky hledajícímu střední cestu mezi kapitalismem a socialismem a tedy lživě za (krajně) pravicový levicí označenému, ovládla po r. 1945 italský veřejný prostor "internacionální" (komunistická) levice. Protože ale v členské zemi NATO nemohla oficiálně vládnout došlo k zablokování italského politického systému a jeho rozštěpení na stálou a proto postupně morálně erodující vládu křesťanských demokratů a socialistů a na ostatní instituce (tisk, školy a především soudy) ovládající komunisty.

Některé "zlozvyky" vlády, týkající se např. finacování politických stran, které byly donuceny se smířit s tak malou podporou od státu, že se běžně tolerovalo jejich pololegální financování (při němž obvykle nedocházelo k obohacování jednotlivců). Toho využila komunistická (milánská) soudní mafie k generálnímu útoku na politický systém demokratického kapitalismu způsobem výborně popsaným v tomto článku.

Zachráncem, v naprostém chaosu se rozkládajícího italského státu se stal pan S. Berlusconi, především díky své charismatické, k zápasu s nebezpečnou, pod záminkou boje s korupcí vzniklou soudcokracií, mohutně burcující osobnosti, která svými masmédii dokázala narušit monopol masmédií levičáckých. O čestné místo v novodobých italských dějinách ho nemůže připravit ani to, že soudní mafie, posílená o mocnou korumpujíci EU-byrokracii ho nedávno trapně ponížila.

Pan Babiš sice dosud zdaleka nevyložil všechny své "trumfy" (bohužel ani nemusel), ale to, že vstoupil do našeho politického života jako po státních EU-dotacích bažící "bojovník proti korupci", který zatím skvěle doplňuje policejně soudní, údajně protikorupční a ve skutečnosti naši nezávislou politiku výběrově kriminalizující EU-mafii, ho velmi výrazně odlišuje od pana Berlusconiho a jako eventuálního zachránce před zhoubnou soudcokracií téměř úplně diskvalifikuje.

M. Starý 22.4.2014 13:54

Re: Nemáte ponětí, o o se jedná, na Ukrajině je to o celé

Proboha, co by se u nás mohlo horšího stát, kdyby "ekonomové nepředběhli právníky"? Vždyť většina velkých podniků Klausovu privatizaci stejně nepřežila (plzeňská Škodovka, Poldi Kladno, Tesla, sklárny, textilky, ...) Jeden z mála velkých podniků, co se u něho privatizace povedla je mladoboleslavská Škodovka, jenže ta se neprivatizovala za Klause, ale za Pittharta...

Poslanecké "trafiky" byly určeny pro "uspokojení" veřejnosti. A kšefty s černým lihem a nově s naftou, kdy škody jdou do miliard, jdou za Kalouskovým ministerstvem financí, když Celníci mají kontrolovat spotřební daň. A viděl jste, že by někoho za to "popotahovali" ?

J. Vintr 22.4.2014 13:29

Re: Opět nás dohání minulost

Pokud si máme vybrat mezi vládou "mafiánů" a soudců, tak jednoznačně lepší je ta první možnost. Mafiáni se budou chovat určitě o mnoho racionálněji než soudci, u nichž je absolutní absence zdravého rozumu základním kvalifikačním předpokladem pro jejich funkce.

P. Vaňura 22.4.2014 13:29

Největší odpovědnost má Pravda a láska se svou až

patologickou nenávistí vůči ODS vůbec a Klausovi zvláště! A připomínám, že fotovoltaický megatunel byl schválen i díky hlasům poslanců za KSČM a přes odpor poslanců ODS.

Kdyby zmizel fotovoltaický tunel za 45 miliard ROČNĚ, odstranil by se cca třetinový podíl z celkově rozkradených prosředků.

Musím opakovat, že je tu pět faktů. které se jinak, než korupcí prostě vysvětlit NEDAJÍ. Je to fotovoltaický megatunel, pokračují tolerance hazardu, řádění exekutorsko justiční mafie, to, že non stop zastavárny a sběrny fungují bez překážek jako překupníci kradeného zboží a privilegia pro OSA Nostra!

P. Vaňura 22.4.2014 13:18

Nemáte ponětí, o o se jedná, na Ukrajině je to o celé

řády horší, než tady. A útěk před právníky? Např i v článku se píše, že průtahy, spojené s "právním posuzováním" tunelu Blanka přijdou na MILIARDY. Připustit toto při privatizace by znamenalo hospodářský kolaps, kterého jsme, "díky" Ištvánovu "boji proti korupci" svědky už dnes. "Řešit" dva roky "poslanecké trafiky" za 35000 Kč měsíčně a nechat v klidu podnikat např. lihovou mafii ("vedlejší škodu" zde představuje už přes 50 mrtvých), nelze označit jinak, než jako sabotáž!

P. Vaňura 22.4.2014 13:12

Myslím, že máte pravdu, ale další cíl může být obecnější,

totiž totálně zdiskreditovat boj proti korupci.

Např. nechápu, proč Ištván dosud nezatknul politiky a odboráře za vytváření hornických trafik na dole Paskov. Práce bývalého poslance ve správní radě za třicet pět tisíč měsíčně může být potřebná, to se těžko posoudí. Ztrátová těžba uhlí, shodou okolností též za 35000 Kč měsíčně je zcela evidentně NESMYSLEM, a to ani nezmiňuji její negativní dopady na krajinu.

M. Starý 22.4.2014 13:02

Opět nás dohání minulost

Musel jsem se smát, když jsem před svátky četl poslední stať Klausova institutu o Ukrajině, kde Klaus vyčítá Ukrajině "nezvádnutou ekonomickou transformaci, která dostala k moci skupiny oligarchů"... Nejdřív jsem myslel, že pan exprezident se konečně kriticky podíval na svoji transformaci z 90. let, ale pak jsem se ze sna probudil...

Stále nás dohání zvěrstva z období, kdy "ekonomové předbíhali právníky", nebo-li kdy se muselo "zhasnout". Tam je počátek vlivu Janoušků, Rittigů, ale i Babišů, tedy té party hochů "co spolu mluví" a co neformálně ovládla celou republiku.

B. Rybák 22.4.2014 12:46

Re: a ještě jednou

Ano! A až to takhle skončí, protáhne se ten řetízek moci nad celým naším zdevastovaným státem až do "Bruselu"! O tom to bohužel je!

J. Boleslav 22.4.2014 12:46

Re:

Jsem taky optimista, všichni lidé u nás přece nemůžou být úplně blbí. :-)

M. Starý 22.4.2014 12:45

Re: A teď dostanou úředníci definitivu, takže je nebude možné

To je sen každého politika "zakonzervovat" na úřadech "své" lidi...

J. Boleslav 22.4.2014 12:44

Re: Jsme státem justiční mafie.

Kdo ale tuto justiční mafii zastaví? Současná ministryně spravedlnosti asi těžko, ta jí jednoznačně tleská. Za nos by se měla chytit především nablblá či poplacená media, která celou protikorupční hysterii pomáhala mocně roztáčet.

J. Boleslav 22.4.2014 12:39

Re: Muze to byt, jak pan Vlk pise

Kdo u nás brnká na strunu závisti, má vždy úspěch zaručen.

J. Chaloupka 22.4.2014 12:38

A teď dostanou úředníci definitivu, takže je nebude možné

ani propustit. Jediné kladné je to, že to zhroucení systému a katastrofa, kterou končí každý socialismus i ten celoevropský, přijde dříve. Možná nebudeme v té katastrofě tak na dně. Ale pokud někdo ryje držkou v zemi, může jen stoupat.

J. Boleslav 22.4.2014 12:36

Re: Systém je nemocný z přerozdělování dotací

Přesně tak.

J. Boleslav 22.4.2014 12:35

V lecčems lze s p. Vlkem souhlasit

článek navozuje docela zajímavé paralely mezi událostmi v Itálii kdysi a u nás teď. Srovnávat ale estébáckou stvůru Bureše s Berlusconim je IMHO dost ujeté.

P. Vandas 22.4.2014 12:21

Re: Je to smutné,

Ano, tak to vidím i já, pane Franke. Vlk to popsal dobře.

B. Rybák 22.4.2014 12:04

Re: Muze to byt, jak pan Vlk pise

Škoda, že si naši "levičáci" nezapsali "za uši", jak mohutně se kradlo v reálném socialismu, v němž se toleroval život podle hesla "kdo nekrade, okrádá rodinu", který měl uspokojit občany natolik, aby přehlédli zpupnost "elity" nových, vše vlastnících "hrůzokratů" a jejich vlastizrádné oloupení celé země!

B. Rybák 22.4.2014 11:52

Re: Systém je nemocný z přerozdělování dotací

Přesně tak!!! Těmi, díky nátlaku EU znovu vzniklými kraji politická a ekonomická EU-korupce v našem veřejném prostoru začala a jako mor se i díky nepotrestané bohaté komunistické mafii šířila!

J. Kulheim 22.4.2014 11:50

Re: Systém je nemocný z přerozdělování dotací

Lidé volili nesvobodu. Svoboda je některým lidem neobtíž a proto volí ty, kteří jim slíbí víc jak jiní.

Socialistický, přerozdělovací, dirigistický systém má rozkrádání a korupci zakódovanou v genetickém základě. Stojí na, tak chatrných základech jako je rovnostářství a kradení těm, kteří pracují, ve prospěch těch, kteří nepracují. Chce řešit problémy, do kterých by se lidé nedostali, pokud by jim peníze nechali. Je asociální a nemá nic společného se solidaritou. Jeho zrůdnost se projevuje v tom, že chudobným bere a rozdává jejich peníze, našim bohatším spoluobčanům ve formě dotací, pobídek, grantů a p. Solidaritu devastoval na povinnost. Plošně rozdává veřejné peníze místo toho, aby se staral o ty, kteří se nemohou z různých důvodů, sami o sebe postarat.

Levičáci berou lidem peníze a přebírají za ně určité povinnosti. Pokud za ně berou povinnosti musí jim sebrat i pravomoci. Lidem berou svobodu a odpovědnost.

B. Rybák 22.4.2014 11:38

Re: Je to smutné,

Bohužel je to přesně tak!

R. Houška 22.4.2014 11:27

Umění pana Vlka, vydávat následek za příčinu, je zde už

legendární. Myslím, že dalších komentářů netřeba.