8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

POLITIKA: Inaugurace a předčasné odchody

Inaugurační projev Miloše Zemana vedl k tomu, že několik poslanců a senátorů opustilo na protest proti Zemanovým výrokům Vladislavský sál. Jako první to byla Miroslava Němcová z ODS, poté poslanci TOP 09.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 10.3.2018 23:50

Re: Mne spíš překvapilo

Že sál opustilo tak málo poslanců, senátorů a dalších pozvaných českých osobností? Inu, nechtělo se jim tak moc čůrat ... :-)

Š. Apolen 11.3.2018 0:20

Re: Mne spíš překvapilo

Pane Rudolfe. Urážky by Vám šly. Umíte ještě něco jiného ?

P. Dvořák 11.3.2018 4:35

Re: Mne spíš překvapilo

Kromě pindání na Lidovkách a občasných návštěv NP, si třeba zkuste přečíst článek z odkazu výše:

Autor: P. Rudolf Datum: 10.3.2018 16:16

Jen tak mě napadlo k synovi Němcové, copak to asi bylo za lékaře, který dělal pikolíka svoji mutince a vozil ji napříč republikou? Buď měl pořád plnou čekárnu nebo naopak v ní soustavně nebyl vůbec nikdo, aby pacienti nezemřeli dřív, než přijede pan doktor. Každopádně "doktor" na prd a nebo je pravda, co je psáno v článku.

P. Rudolf 11.3.2018 8:25

Re: Mne spíš překvapilo

Vážený pane Apolene, pokud jsou fakta o vašich soukmenovcích pro vás urážkou, pak problém hledejte v sobě.

L. Novák 11.3.2018 10:03

Re: Mne spíš překvapilo

Jste hovado.

P. Manda 11.3.2018 18:02

Re: Mne spíš překvapilo

je bolševické hovado a je jím rád

M. Rastislav 10.3.2018 10:22

Projevy Zemana

Považoval jsem Zemana za zkušeného a chytrého politika, výborného řečníka s velkým "pamatovákem". Když v r. 1997 se stal premiérem a ve svém prvním projevu prohlásil, že přebírá spálenou a rozvrácenou zemi, řekl jsem si pro sebe, "ježíšmarja", to je vůl; a vůlí lidu byl po druhé zvolen presidentem.

Můj názor na něj se nezměnil, jeho projevy nesleduji a proto nemohu se vyjádřit k odchodům některých politiků ze sálu tj. zda to bylo domluvené nebo to byla opravdu reakce na ten jeho "státnický" projev.

J. Hejna 10.3.2018 13:15

Re: Projevy Zemana

Asi si dost lidí bude totéž ("to je vůl") říkatt o vás, pane Milane Rastislave.

M. Prokop 10.3.2018 16:21

Re: Projevy Zemana

Čímž dají najevo, že voli jsou oni.

R. Langer 11.3.2018 18:21

Re: Projevy Zemana

Ne, že jsou voli všichni.

P. Lenc 10.3.2018 9:18

Samozřejmně že "odchod"

byl naplánován dopředu.Odešli by i kdyby Zeman měl projev jakýkoliv jiný.A Zeman byl ve svém projevu zase jenom Zemanovský,nepřekvapil.

P. Dvořák 10.3.2018 9:27

Re: Samozřejmně že "odchod"

Ba ne, Kalouska by Němcová odseděla.

A Zeman překvapil. Opravdu jsem nečekal, že by mohl po svém předvést "nedotknutelnost Ústavy ČR."

Š. Apolen 11.3.2018 0:28

Re: Samozřejmně že "odchod"

Kalouska si každý rozumný člověk rád poslechne. Umí totiž ze svého projevu, udělat komprimát aktuálních problémů. Nemá ve zvyku přežvykovat prázdnou slámu, jako někteří jiní.

R. Langer 11.3.2018 18:22

Re: Samozřejmně že "odchod"

:-D :-D :-D

Tak komprimát, jo?

F. Doušek 10.3.2018 9:47

Re: Samozřejmně že "odchod"

Pokud nejste plánovač, jak to víte?

A. Nový 10.3.2018 13:12

Re: Samozřejmně že "odchod"

Byl na stáži v Delfách u Sibyly.:-))

M. Prokop 10.3.2018 16:22

Re: Samozřejmně že "odchod"

Možná byl, ono se dalo předpokládat, jaké blbosti bude Zeman žvástat.

F. Navrátil 10.3.2018 9:11

Překvápko!

Odchod ze sálu byl byl svým charakterem stejný jako jsou exhibice hnutí Femen. To si v tradiční podobě Němcová už dovolit nemůže a proto volila decentnější variantu s odchodem.

M. Prokop 10.3.2018 16:23

Re: Překvápko!

Taky by se dalo říci "na hrubý pytel hrubá záplata".

D. Stirský 10.3.2018 8:59

Jde o to, co do IA projevu patří a co nikoli.

Zažili jste někdy Zemana, že by ve svých projevech použil výrazy jako láska, soucit, snášenlivost, tolerance, porozumění, naděje, pravda? Že by někdy byl sto zplodit nějakou nadčasovou myšlenku? Od Havla si pamatuji "pravda a láska...." (nevím, proč je to neustále zesměšňováno) či "naše země nevzkvétá". I Klaus uměl mluvit státnicky (vzpomínám na projev, kdy přiznal, že ví, že pro mnohé lidi ek. transformace neznamená jen samá plus, že mnozí to mají těžké). Jeho "o peníze jde až v první řadě" má rovněž svoji platnost (často se o tom přesvědčuji). Byť jde o zcela jinou dimenzi, než u Havla. U Zemana znám jen ku..., vláda zku..., pak něco o hnoji a žumpě. Nepopírám, že mluvit umí. Jenže on i o vánocích se zabývá HDP, ekonomickým růstem a pochválí si svoji ekonomickou diplomacií. Nic nadčasového, nic, co by pohladilo, povzbudilo, dodalo odvahy, donutilo k zamyšlení. Jen žvásty starého marxisty, jenž věří, že nejdůležitější je ekonomická základna a že vše ostatní, jako třeba morálka, víra je zbytečný balast. To vše umocněno zlobnou, sebestřednou a mstivou povahou senilního starce s počínající demencí.

T. Kočí 10.3.2018 10:31

Presne tak.

J. Hejna 10.3.2018 13:18

Re: Jde o to, co do IA projevu patří a co nikoli.

Ano, pane Stirský, máte to těžké.

J. Novak 10.3.2018 8:49

Němcová spěchala

V Bille na Kulaťáku měli rohlíky za 0,50 Kč, tak aby na ni zbylo. :-)

O. Schnabl 10.3.2018 8:41

Objektivní pohled neuškodí

Bohužel jste se přidal k užívaným formulacím o ČT. ČT přece není jen zpravodajství a ČT 24. Pokud jste si nevšimnul tak ČT provozuje ještě další 4 kanály, je koproducentem filmových projektů atd. Za tuto práci, naproti od soukromých TV, získává mezinárodní uznání a ceny.

P. Kmoníček 10.3.2018 8:32

Pane Bartoni,

skoro pokaždé jsem s Vašimi články v podstatě s malými výhradami souhlasil, ale tento Váš výlev mne přivádí k domněnce, že máte zprávy ze zákulisí Hradu. Jaké? Že se houpe židle pod Ovčáčkem, a proto jste o ni začal bojovat.

J. Fridrich 10.3.2018 7:12

Nejhorší projev od dob Husáka a Jakeše. To nebyl

Nejhorší projev od dob Husáka a Jakeše. To nebyl projev presidenta a státníka - bez vize, bez rozboru zahraničního vývoje..

O Bakalovi mohl mluvit v poledne v neděli u Moravce, stejně tak si zanadávat na novinářskou žumpu..

V. Kotas 10.3.2018 8:13

Re: Nejhorší projev od dob Husáka a Jakeše. To nebyl

Nojo, no, tobě se líbil projev V. Havla, z kterého on neuskutečnil nic, protože jednal přímo obráceně, než sliboval.

J. Fridrich 10.3.2018 9:23

Re: Nejhorší projev od dob Husáka a Jakeše. To nebyl

" Nojo, no, tobě se líbil projev V. Havla " - ahoj kotas, ty seš ten, co pásl tu vyhublou Stračenu tam dole na naší louce u potoka.. Už si na to všechno vzpomínám.. Když byl v našem mládí někdo hodně hloupej, tak jsme říkávávali - " ty seš hloupej jak kotas..."

Tak asi tak, a hezkou sobotu, kotas..

P. Kmoníček 11.3.2018 8:46

Re: Nejhorší projev od dob Husáka a Jakeše. To nebyl

Pěkné!

J. Pražák 10.3.2018 8:25

Re: Nejhorší projev od dob Husáka a Jakeše. To nebyl

Nesouhlasím s vámi. Musel upozornit na nejhorší problémy ve společnosti. Manipulace veřejným míněním prováděná těmi pseudonovináři, zejména ve veřejnoprávních médiích může vést k úplné diktatuře. Tito "novináři" by si měli zopakovat historii. Jak psal Julius Streicher a jak skončil. Když dopadnou jako ti jamborové a kojzarové, tak budou mít velké štěstí.