8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

POLITIKA: Hydra roste

Neuvěřitelné! Za dobu působení této vlády vzrostl počet státních zaměstnanců o 31 tisíc lidí. Výdaje na platy státních zaměstnanců narostly o 28 miliard korun. Bylo vytvořeno deset nových státních úřadů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kratochvíl 6.1.2017 11:53

Re: Otázka není, jestli byrokracie bobtná ano, či ne

Ano, přesně jste to odhadl, ale také mi chutná přebytkový rozpočet a konečně se začal splácet dluh. O čemž se vašim politikům může jenom zdát a vy to nějak nemůžete vydýchat.

R. Brzák 6.1.2017 13:18

Re: Otázka není, jestli byrokracie bobtná ano, či ne

http://nazory.ihned.cz/c1-65574250-pruvodce-zvidaveho-obcana-statnim-rozpoctem-jak-andrej-babis-ne-vybira-dane

J. Kratochvíl 6.1.2017 11:56

Re: Otázka není, jestli byrokracie bobtná ano, či ne

A vy kdybyste byli trochu chytří, měli byste již přijít na něco jiného než jsou jenom koblihy. Zkuste to, ale , promiňte s vašim IQ to půjde dost těžko.

R. Brzák 6.1.2017 13:23

Re: Otázka není, jestli byrokracie bobtná ano, či ne

Dokonce i Vy byste vyráběl, pokud by se Vám dařilo, tak jako Agrofertu, sát na dotacích miliardy jako pijavice a pak z vůle ministra financí (hopla, není to pana majitel Babiš?) získávat úlevy na daních. Nemluvě o přístupu k datům z EET, za které každý jiný podnikatel zaplatí zlatem (neboť obsahují zásadní informace obchodního charakteru). Ale ani tak byste nemohl tvrdit, že jste úspěšný podnikatel - leda tak šíbr!

http://echo24.cz/a/ikwWy/pochybny-rekord-babis-setri-na-vsem-krome-dotaci-agrofertu

P. Švejnoch 6.1.2017 12:09

Re: Otázka není, jestli byrokracie bobtná ano, či ne

A stát funguje dobře, pane Kratochvíle?

Ve které oblasti a ve kterém směru, mohu-li se ptát?

J. Rechnovský 6.1.2017 13:30

Re: Otázka není, jestli byrokracie bobtná ano, či ne

Podle Vás stát funguje dobře???? Asi jsem si nějak nevšiml. Poučte mne.

A. Alda 6.1.2017 13:48

Já mám tedy úplně jiná kriteria než Vy.

Absolutický stát fungoval dobře. Třetí říše i fašistická Itálie fungovaly taky dobře. Ostatně i KLDR funguje (podle jejich kritérií) dobře.

Pro mne ovšem není kriteriem dobrý výkon kompetencí, které si stát přivlastnil, ale míra svobody občanů a jejich seskupení, zejména obcí, a to, jak stát tuto svobodu dokáže hájit před vnitřními i vnějšími nepřáteli svobody.

J. Kratochvíl 6.1.2017 16:13

Babiš, Ano !

Pro mne zase je důležité jak se svoboda naplňuje. Rubem každé svobody jsou povinnosti a zodpovědnost každého svobodného člověka. Mělo by to být samozřejmé pro každého občana, ale bohužel jsou zde lidé, kteří stále křičí svoboda, svoboda a povinnosti je nezajímají, proto zde musí být silný stát, který si tyto povinnosti dokáže vynutit, ve jménu pro poctivých občanů. Proto EET, proto Babiš !!! A zloději a podvodníci ječí.

R. Brzák 6.1.2017 16:45

Re: Babiš, Ano !

Nebudu ani rozebírat, jak jste s chápáním svobody a neoddělitelné odpovědnosti mimo. Ale pokud budete moji matku, která si v invalidním důchodu přivydělává tím, že prodává ve vlastním stánku na farmářských trzích plody své zahrádky a práce a proto, že pan Babiš se rozhodl udělat populistické gesto a zavést nefunkční (jak dokazuje příklad jím adorovaného Chorvatska), bude muset s tímto skončit, označovat pro její hlasitý odpor vůči této šikaně za zlodějku a podvodnici, pak Vám říkám, že se chováte jako hloupý osel. Babiš Vám jistě za Váš hlas splní Vaše přání - ochrání Vás před zlodějkou, která sice odvádí daně (protože je vystrašená z financů), ale nechává si radit od daňového poradce, aby jich platila co nejméně (při jejím zisku za celý rok kolem padesáti tisíc to s ní ten daňař nemá těžké). Díky své práci nemusela chodit na sociálku pro příplatky na bydlení (chce bydlet s kamarádkami na penzioně) - no, to se teď asi díky Vašemu strachu z těch zlodějských živnostníků změní, ustrašený pane...

J. Kratochvíl 6.1.2017 18:28

Re: Babiš, Ano !

Vaše vyprávění trochu kulhá. Protože jsem také zahrádkář a také své přebytky prodávám, mohu s čistým svědomím vám sdělit, že vypěstovat na zahrádce za padesát tisíc a potom to ještě stihnou prodat na trzích je nesmysl. Buď to vypěstuje, ale nestihne to prodat anebo prodává ještě sousedům. Jelikož se angažuji v zahrádkářském svazu tak vím o čem mluvím. Vymýšlíte si.!!!

R. Brzák 6.1.2017 19:59

Re: Babiš, Ano !

Neřekl jsem, že prodává jen zeleninu a ovoce - i plody své práce. A kolik toho prodá, nevím, jen vím, že jsme se zrovna dnes bavili o tom, že díky tomu, že stržila za celý rok tuším o 10 000 víc, než je ta nejnižší částka, kterou stržit smí, tak jí snížili důchod o pár stovek. Takže utržila cca 60000,-. Pokud vy toho schopen nejste, není to důkaz lhaní mého, nebo mé matky, ale Vaší neschopnosti...

Ale je hezké, že první, na čem se chcete točit, je Vámi předpokládaný podvod mé matky (či má lež). Na tomto webu jsem zde Vám do diskuze a k přečtení nechal nějaké odkazy na články ekonomů stran Babišových nesmyslů ohledně úspěšného vybírání daní a šetření. Sranda je, že jsem v diskuzi, kterou vedl pan Babiš na facebooku (kde se hrdě prsil, jak to naše hospodářství zachraňuje) jemu k diskuzi předložil tytéž odkazy - a pan ministr se odmlčel...tak jako jeho voliči, kteří nemají se skutečnými argumenty odvahu se utkat...

M. Prokop 6.1.2017 16:20

Re: Otázka není, jestli byrokracie bobtná ano, či ne

ale jestli stát dobře funguje ano či ne.

No a tenhle funguje velmi špatně a pan Mach píše proč.

Že to vy sockomuši popíráte na tom nic nemění.

J. Kratochvíl 6.1.2017 16:29

Re: Otázka není, jestli byrokracie bobtná ano, či ne

Ano, pane, nezklamal jste za vše mohou socani, komunisti a levice. Nedej bože, aby to hovado Machovo se někdy opravdu dostalo k moci. To bychom teprve viděli fungující stát o fungování státu nemá ano ponětí.

M. Zdobinský 6.1.2017 10:04

Hrušky z jabkama mícháte vy

Autor přece nepíše nic o tom,že by zrušil hasiče, záchranáře, řadové policisty, zdravotní sestry na LDNce, učitele na učňáku či úřednice vyřizující sociální dávky v romské lokalitě. Na úřadech,které jmenoval se žádná taková profese jistě nevykytuje. Přece na to,aby kritizoval vesměs zbytečné úřady, nemusí zkoušet být sestrou v LDNce :-). Mimochodem,vy jste si zkusil "povalování v EU parlamentu"?

S. Ševeček 6.1.2017 10:00

V bruseli Vás nakazili zdeúředničinou

vážený pane Machu - to, co v posledních týdnech presentujete, je tak třetí level problémů naší "demokracie západních hodnot".

(nebo jste na víc nikdy neměl?)

K. Krejčů 6.1.2017 9:49

Svobodné

jsem jednou dokonce volil. Jenže ono je to s nimi těžké - Mach je v Bruselu, občas napíše článek - a jinak nic. Pokud by chtěli do parlamentu, to by se museli jinak otáčet!!!

P. Selinger 6.1.2017 9:58

Re: Svobodné

Přes to je rozumější volit Svobodné, než socany, agroferty nebo nepřeberný zástup straniček tvářících se jako pravice a naprosto neochotných vytvořit volební blok pravicových stran, který by dokázal zahnat levici do opozice.

V. Mlich 6.1.2017 11:39

Svobodní nejsou jen Mach

Svobodní nejsou jen Mach, mají v každém kraji sdružení s několika desítkama členů, co to nedělají za peníze Agrofertu nebo Penty, ani z našich daní, ale pro věc. A taky že se jinak otáčejí. Jen je nesmíte hledat ve státních nebo Babišovských médiích, zkuste si vyjít na ulici třeba v den odevzdávání daňových přiznání někde v okolí berňáku. Nebo se podívat přímo na jejich web.

M. Prokop 6.1.2017 16:23

Pokud by chtěli do parlamentu, to by se museli jinak otáčet!

A co vy? Nechcete přiložit ruku k tomu otáčení?

A. Alda 6.1.2017 9:44

Legislativní kutilství.

Na vině je padlament. Každý nový zákon je totiž třeba odůřadovat. Kdo chce zmenšit počet úředníků, ten musí nejprve zmenšit počet platných zákonů a zvýšit občanskou svobodu - tedy zrušit příkazy a zákazy, ke kontrole jejich držování jsou zapotřebí právě úředníci.

A. Bocek 6.1.2017 7:57

Připomínám jen ,

že Rakousko-Uherské Ministerstvo orby mělo na přelomu století 50 -zaměstnanců . Úředníka nelze zrušit a při každé reorganizaci dojde k navýšení počtu.

P. Maleček 6.1.2017 7:14

Mach a jeho další tlach pro z EU peněz pach.

Náš hrdinný bojovník za lepší zítřky sesypal hrušky s jabkama, aby se předvedl coby protibyrokratický bojovník a vysloužil si tak další několikaleté, miliony odměňované povalování se v EU parlamentu.

Ne že by s růstem a arogancí byrokracie neměl pravdu, ale kvůli tomu hodit do jednoho pytle všechny státní zaměstnance je populismus (oblbování hlupců pro vlastní prospěch) nejhrubšího zrna.

Jestlipak si Mach někdy zkusil práci státního zaměstnance, třeba hasiče, záchranáře, řadového policisty, zdravotní sestry na LDNce, učitele na učňáku či úřednice vyřizující sociální dávky v romské lokalitě o mnohých dalších "super" profesí státní správy nemluvě. A tuplem nemluvě o "výši" jejich platů.

Mach útočí na řadové zaměstnance státní správy, ale ani necekne, že ten zakopaný pes je u vrcholných politiků. Aby ne, vždyť je jeden z nich. A na tuhle nadřazenou sortu, tyjící z práce občanů se dle Macha sahat nesmí. Natož na jejich příjmy - že Machu.

V. Kotas 6.1.2017 8:18

Re: Mach a jeho další tlach pro z EU peněz pach.

Nejen u politiků, ale i vrcholných státních úředníků a to i těch vyjmenovaných profesí. Nemluvě o tom, když vychází najevo, že tito vrcholoví papalášové mají nakonec platy vyšší než prezident, premiér.

V. Kotas 6.1.2017 8:21

Re: Mach a jeho další tlach pro z EU peněz pach.

A tomto by měl stát fungovat jako firma ( soukromá ), nikdo nepotřebný, neefektivní v ní nemá co dělat. Na vyřízení tohoto ale musí být jiná koalice, silný šéf.

P. Lenc 6.1.2017 9:41

Re: Mach a jeho další tlach pro z EU peněz pach.

Pane Malečku, čím to je, že po nějaké vaší po rozumné úvaze dokážete napsat nenávistný blábol hodný zavilého bolševika.

J. Schwarz 6.1.2017 10:05

Re: Mach a jeho další tlach pro z EU peněz pach.

protože pan Maleček je sám státním zaměstnancem. Jenže neodpověděl, proč si dřív státy vystačily s mnohem menšími počty zaměstnanců, aniž by docházelo ke katastrofám typu rozsáhlých epidemií, řádění gangsterů nebo vyhoření celých městských čtvrtí. Zákon klesajících výnosů platí i pro státní zaměstnance, další "investice" do sociální sféry a opečovávání občanstva stojí obrovské peníze při minimálním zlepšení stávajících výsledků. Kdyby se tito státní zaměstnanci živili jinak, bylo by to mnohem efektivnější.

S. Ševeček 6.1.2017 10:09

Re: Mach a jeho další tlach pro z EU peněz pach.

K tomuto typu "Malečkova bolševismu" se hlásím, vážený pane Lenci.

(navíc, pozorovavšivše pana Macha a Svobodné při jejich politickoorganizační aktivitě uvnitř jejich strány mě vede k návrhu na jejich přejmenování na - Zmatení)

P. Lenc 6.1.2017 10:40

Re: Mach a jeho další tlach pro z EU peněz pach.

To je ovšem váš, nikoliv můj problém.

R. Tichý 6.1.2017 10:27

Pouzivate klasicky demagogicky trik. Statni byrokraty (a ja do tohoto pytle hazim vsechny, kteri maji vyplatu ze statniho rozpoctu, tj. i krajske,obecni,....) schovate za profese, ktere opravdu vykonavaji neco uzitecneho. Jenze za kazdou sestrickou utirajici za minimum zafky, za kazdym hasicim hasicem se schovava ourada, ktery v teple sve zatuchle kancelare produkuje papiry pro papiry. Ztezuje zivot tem pracujicim i nam, kteri to platime.

Kdekoliv v cizine provedli personalni audit, tam zjistili okamzitou nepotrebnost nejmene 20% uredniku.

F. Lesniak 6.1.2017 10:43

Re: Mach a jeho další tlach pro z EU peněz pach.

Maleček a jeho malý mozeček má strach o svůj státní dvoreček?