27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
žibřid 12.8.2009 21:48

autore,

Vy jste článek psal jako kdyby strany měly něco společného s politickým rozhodováním. Ale to ony mají jen málo, vesměs jsou strany dobré k tomy, aby přerozdělovaly vybrané daně mafiánům a lobbistům.

Arbedex 12.8.2009 17:52

VYBRÁNO Z DATABÁZE OBČASNKÝCH PODNĚTŮ

http://podnety.cz/podnet-cislo-20080202171432

Gardnes 12.8.2009 11:08

Příčin je více

Nebude to jenom tím, že obecná nátura našeho občana má ve štítě remcalství, kverulantství. K tomu se veřejnost musela nějak dopracovat, jelikož v genech to nebude. Spíše jde o výchovu a hlavně zvyklosti prostředí. A ty jak známo nejvíce ovlivňují média, která nevím proč, nejsou vůbec schopna přinést pozitivní zprávu zejména z politiky nebo o politicích. Četl někdo komentář chválící nějakého politika? Nevím, zda je to součast výuky žurnalistických fakult, ale dehonestace poilitiků je základní informací. Teď jde jen o míru, či kvalitu, zda zejména noviny zůstanou na přijatelné sériovosti, či zda se zapojí do komplotu proti některé osobě či straně s cílem poškodit, jak se to stalo např.MFD(v menší míře LN) v současné aférce proti Topolánkovi a ODS) Obdobvné je možno pozorovat i v zahraniční politice, jak se našim médiím podařilo prohloubit antiamerikanismus bez ohledu na kladný vliv USA v naší historii, či antibuschismus bez znalosti detailů. Pravda ten antiamerikanismus byl našim občanům vtloukán 5O let, proto také záruka naší nezávislosti- americký radar- podporuje jen 1/5(!!)občanů.

Dodo 12.8.2009 11:13

Re: Příčin je více

Souhlasím.

varan 12.8.2009 15:22

Re: Příčin je více

Rovněž souhlas - a ještě bych dodala, že Češi jsou možná kverulanti, ale ne z podstaty sebevrazi. Jádro pudla je podle mne v definici "sympatizanta", podané panem Čermákem: člověk, který dlouhodobě a veřejně vyjadřuje nějaké straně podporu. Zkuste to třeba jen tady na Psu - dlouhodobě a veřejně vyjadřovat podporu. Hodláte si dělat sbírku hovadských přídomků, hloupých a vulgárních oslovení a veskrze pitomých invektiv? Tak začněte s tím veřejným vyjadřováním podpory. A to je Pes ještě jeden z těch lepších...:-/ 

JaS 12.8.2009 10:49

Volte nás,

nikdo pro vás nedokáže udělat tolik, kolik my vám dokážeme slíbit!

MGM 12.8.2009 9:09

"Volte nás, my pro vás něco dokážeme"

Docela rád bych si přečetl, co by si přál autor, aby pro něj nějaká politická strana dokázala. Mě osobně by stačilo, kdyby mi vítězná politická strana umožnila, abych mohl dokázat co umím. To je, aby mi státní byrokrat nekladl nesmyslné překážky a neodčerpával zdroje. Popřípadě aby rozumnou sociální sítí mě ochránila, v případě, že neumím nebo se moje podmínky nepříznivě změní. Ale nechci, aby za mě politcká strana (a za mé peníze) něco dokazovala. A druhá věc. Dát si na auto znak sympatické politické strany? To může v našich končinách udělat jenom blázen, který potřebuje svoje auto přes noc sešrotovat. Bohužel, nejsme Amerika.

Apea 12.8.2009 9:25

Re: "Volte nás, my pro vás něco dokážeme"

Už pár let stává v naší ulici auto s nápisem " Ne evropské ústavě". Vypadá tak, že bych i věřilal, že jeho majitel chtěl, aby ho někdo sešrotoval (to auto, ne majitele), ale nevšimla jsem si, že by kdy bylo cílem vandalských útoků.

Myslíte, že by to v případě volební nálepky nějaké strany vypadalo jinak?

MGM 12.8.2009 9:32

Re: "Volte nás, my pro vás něco dokážeme"

Ano.

dzanny 12.8.2009 8:53

Nové weby jsou důležité, ty původní byly informačně slabé,

zkuste si u http://www.cssd.cz/uvod přes "hledat" vyhledat slovo "totalita" a něco zvíte!

Apea 12.8.2009 9:20

Re: Nové weby jsou důležité, ty původní byly informačně slabé,

Dzanny,

zvěděla jsem

a) ČSSD toto slovo, které označuje "celek se smysluplným uspořádáním" v zásadě nepoužívá jako slangovou nahrážku slov "totalitarismus", "totalitní režim" apod. ;

b) Jednou se této jazykové nechutnosti dopouští ve svém dlouhodobém programu; navíc ve zcela nesmyslné větě, kdy tvrdí, že "opakem demokracie je totalita";

Abych se vám přiznala, nemám pocit, že by mi tato zjištění pomohla jak při posuzování kvality stránek, ani při rozhodování o tom, koho volit. Leda - jsme dvacet let po revoluci a nerada bych přistoupila na to, že volby v tomto roce nebudou řešit nestydaté korupční fungování a vliv různých Šloufů, Dalíků či Janoušků ...ale že se budou odehrát ve znamení boje proti režimu, se který se zhroutil před dvěma desetiletími. Pak by střídmé používání "totalitarismu" v programu kterékoliv strany mohlo znamenat doporučení. Ovšem raději bych jakýkoliv důvěryhodný příslib, že by se stran té korupce v případě zvolení ČSSD cokoliv změnilo - a ten m  i její kandidatka věru nedává.

Ludva 12.8.2009 8:29

Volím stranu, která vládla dobře

To jest, dařilo se dobře ekonomice i lidem.

Dodo 12.8.2009 11:10

Re: Volím stranu, která vládla dobře

A zapomněl jste dodat, že budete volit stranu, co nezadlužovala enormně stát, i když se dařilo, stranu, co nedělala pitomé pobídky pomocí daňových prázdnin pouze cizincům, i když věděla, že potom odejdou jinam nebo stranu, co rozhazuje daně pracovitých lidí, aniž by se se stejnou vervou pustila do okleštění svých daňových i jiných výhod. Tu budu volit také.

Ludva 12.8.2009 11:47

Re: Volím stranu, která vládla dobře

Jestli považujete za enormní zadlužení, tuším 36% HDP, tak se podívejte na současnost. A nechuť k pobídkám téměř zlikvidovala filmový průmysl, sklářství, keramiku .....

Dodo 12.8.2009 15:20

Re: Volím stranu, která vládla dobře

Jsem pro rovné příležitosti, tzn. i v pobídkách.

Srovnáváte nesrovnatelné. Zadlužovat stát v době dostatku je idiocie, zadlužovat v době krize je nutností.

Budu volit stranu, která myslí na budoucnost, tzn. jejíž prioritou bude vzdělání a zdraví a ne konzum a uplácení hlupáků.

lidumil 12.8.2009 8:25

Ale ale,

ani jsem si nevšiml, že by levičákům sympatizanti ubývali? Kéž by tomu tak bylo!;-D

PPP 12.8.2009 8:16

nesouhlasím

podle zdejších diskusí je sympatizantů až moc. Nezajímají se o programy a už vůbec ne o jejich plnění, jako sportovní fandové, opakují dokola stejné slogany, mantry, hesla. Nadávají si stále stejnými výrazy bez obsahu, jen opakované heslo. Něco jako Baník ....

Sibi 12.8.2009 9:43

Re: nesouhlasím

Myslíte nadávání do socek, eurohujerů a modrých svazáků?

Dodo 12.8.2009 7:32

Možná je to i tím,

že strany nasazují stále stejné, mnohdy nechvalně profláknuté lidi.ČSSD odpuzuje rozhazovačností a sliby hlupákům (jaký 13. důchod, nabízí za hlas 25OOKč z peněz co jí nepatří) a ODS je stranou "velkopodnikatelů". KDU loví babky v kostelech, ale křesťansky nejedná ani její nový předseda.

S kým se tedy má pravicový volič střední třídy ztotožnit?

lucinapes 12.8.2009 9:19

Re: Možná je to i tím,

že se do politiky moc čestných a chytrých lidí nehrne. Opustit svůj podnik nebo slibně nastartovanou kariéru pro nejistou představu poslaneckého platu na čtyři roky? Vystavit své soukromí veřejnosti a riskovat dehonestaci své blízké? Politika jako povolání je pouze pro jisté povahy, a holt takoví tam jsou.

Pamětník 2 12.8.2009 13:48

Re: Možná je to i tím,

Máte pravdu,bohužel jsem ještě neslyšel,že máme nečestné a nechytré politiky.Pokud se o nich takto mluví,tak jsou to zpravidla odpůrci z jiných stran.Jinak se jedná o pracovité lidi,kteří se do politiky dostávají díky své čestnosti,chytrosti a řadě jiných vynikajících vlastností.Potom je mezi politiky řada těch,které tam nechtějí ani vlastní strany,ale oni vůvec nevnímají ,že jsou v politice nechtění a drží se zuby nehty.Jak je vidět i politika je výnosná i  když nesou svou kůži na trh.Jednou z nepříjemných vlastností je,že někteří politici,včetně jejich rodin nezvládají přechod do světa politiky.Hodně to připomíná svět showbyznysu,kdy se z dvacetiletých hvězdiček ,stanou obletované hvězdy,které velmi často neunesou slávu.Rozdíl a nemalý je v tom,že politici mohou i během kratšího či delšího působení napáchat nepředstavitelné škody s minimální zodpovědností.A když odchází,už mají zpravidla dostatek známostí k provozování další činnosti.Možno se o tom přesvědčit.

Rivkele 12.8.2009 13:10

Re: Možná je to i tím,

Pravicových voličů střední třídy zase tolik není, takže tady problém nevidím.

občanka 12.8.2009 5:43

Jako voliči máme volbu velmi omezenou, takže v politice zůstávají lidé,

kteří by tam být neměli. Ve volbách si připadám jako v sámošce, kde mám pytlíky s bramborama, a mohu se jen snažit rozeznat, ve kterém pytlíku je těch shnilých nejméně. Bohužel nemám možnost ty shnilé vyhodit a koupit jen ty zdravé. A ve volbách  jediné co mohu, dát  DVA tzv. preferenční hlasy. V případě např. Jančíka v Praze 5 ani preferenční hlasy, které ho dostaly ke dnu kandidátky, nezabránily tomu, aby se stal starostou. Takže jaképak volby.

Dick 12.8.2009 0:48

Beran

Já tedy osobně na autě logo SSO s beranem hrdě vozím. A škrtnutých Paroubků a EUnijních vlajek jsem už taky pár viděl... ;-D

Petr Vileta, balík z Plzně :-) 12.8.2009 2:01

Re: Beran

Jen aby vam do auta nekdo neudelal berany, berany, duc ;-D

lucinapes 12.8.2009 9:21

Re: Beran

Nic vám nehrozí, protože spousta lidí vůbec netuší, co tím beranem chcete říct.