3.6.2024 | Svátek má Tamara


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Karel 2.12.2008 12:21

dvojí tvář Hulíka

  Je zcela zvláštní, že píše trapné články o komunistech, ale když jako advokát má jednoho komunistického vraha a zloděje  opravdu pomoci usvědčit aby byl odsouzen, tak vybere 12tis. vodí rok a půl za nos a nenapíše ani žalobu a ani se nedostaví na jednání a pak se 2 měsíce nechá zapírat apak tvrdí že se omluvil. Trestní oznámení i stížnost Advokátní komora, když se jedná o ochranu komunistického zločince ta odloží a vůbec neprojednává. Vrácení takto vydaných peněz, když pracoval pro protistranu také odmítl. a to žiji z důhodu. Nestydíte se psát takové články, kdyř ve skutečnosti jednáte ve prospěch komunistického zločince. Rozhodně netvrdím, že všichni komunisti byli zločinci, ale ti, kterým teče z rukou krev, měli stanout před soudem. Ale to by se nemohli "disidenti" s komunisty bratříčkovat a dostat posty!!!;-€

R.J. 2.12.2008 14:20

Re: dvojí tvář Hulíka

O co jde Karle?

Re Karel 2.12.2008 17:11

Re: dvojí tvář Hulíka

Pane Dr Hulíku . Prosím nedejte na článek Karel a pište a pište, vaše články konají důležitou práci v oblasti práva i morálky. je možné, že Vám někdy něco pro někoho nevyjde, nebo Váš klient, jako pan Karel není spokojen, ale v "globále" máte správný směr. A pro Karla dodávám, mě Dr Hulík pomohl výborně, když na druhé stání "zlikvidoval" komunistického SNbáka i s jeho státním zástupcem ! Tak nevím pane Karle, neprokazujete panu Dr Hulíkovi medvědí službu ? 

Dalibor 2.12.2008 9:45

Čas nahrává KSČM

Mám dojem, že už ten známý strach, který jsme měli za zločinného komunistického režimu, nedovolí našim politikům zrušit KSČM a která jak přichází k moci, tak si už nyní dělá čárečky, koho budou fysicky likvidovat, jak získají moc. Jak to řekl Gotvald v roce 1947 : "Sama demokracie nám umožní převzít moc v ČR".

amos 2.12.2008 13:18

Re: Čas nahrává KSČM

Úplně vedle jak ta jedle. Když se nedaří tak se hledá nepřítel.  Vláda chce prosadit radar , nové daně a reformu. Protože odpor veřejnost je překvapivě velký (viz. senátní volby) a tak se musí něco předhodit davu na odpoutání pozornosti. Přímo učebnicový model- musí se najít společný nepřítel a na něm se vyřádit.A taky by se v případě zákazu mohlo těch 15 % rozhodnout volit ČSSD, což by bylo ještě horší. Takže žádný strach (bát se 20 let po pádu komunismu v Evropě je dost  nesmysl) ale účelové využívání k vlastním zájmům.   

Re Amos,Dalibor 2.12.2008 18:10

Re: Čas nahrává KSČM

Vaše názory na zrušení komunistů mohou jistě mít něco do sebe. Ale my v KANu Přerov si myslíme, že se bude jednat o jistý druh vydíratelnost některých ( asi hodně) poslanců z jiných stran. Tyto poslance asi mají komunisti tak říkajíc v hrsti - ty,ty,ty! Že otevřu ten šuplík o tobě !

KAN Přerov

Jura Jurax 7.12.2008 23:07

Re: Čas nahrává KSČM

prosadit radar , nové daně a reformu - no, radar je dobrá věc, reformu zdravotnictví potřebujeme jak sůl a nové daně - tady mi něco ušlo, daně snad chce snížit, ne?

Franta 2.12.2008 5:14

Pro autora článku

Vážený autore, taková maličkost - kdo z těch slavných tzv. disidentů nebyl komunista? Snad Dienstbier nebo Pithart nebo starej Ruml? Tak co byste chtěl!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pro Franta IP 3.12.2008 10:01

Re: Pro autora článku

Máte pravdu, těch jmen bychom mohli doplnit, že by na to tyto stránky nestačili, ale to nejde, jde o to, že tito lidé ten komunismus pomáhali nastolit a ztotožńovali se s ním. Bude asi navždy nezodpozenou otázkou, zda-li byli tak naivní a věřili v té době v komunismus a nebo už byli tak "vyčůraní" ?  V každém případě jim to jaksi "nevyšlo" - tedy až potud to jsme schopni i pochpit. Ale když už se tak proflákli, tak proč se raději někde bokem "neuklidí" a proč tak trapně stále lezou " na světlo Boží" ( na př. v Olomouci na UP při vzpomínce na 40. výročí roku 68)   - KAN Přerov

Hombre 1.12.2008 21:46

Je to pouze reminizcence,

spáchaných blbostí,Havel byl naivním hráčem,byl unášen na vlně kretenismu,koloběžkách,a mrzkých omylů,dnes je stav takový,že diskuze k jeho počinům,je vždy zakázána

Monte Christo 1.12.2008 21:43

Komuniste

Pane cetl jsem Vas clanek a jen velmi tezko s Vamy mohu souhlasit...KSCM je presne odrazem slpolecnosti ve ktere zijete...Pokud by se lide v zemi mely dobre tak jak hlasily komuniste,kteri prevlekly kabaty a staly se ze dne na den velkymi demokraty,ale rudou knizku stale schovavaji pod polstarem co kdyby ze...Tak takovy utvareji politiku ci zakony teto zeme...A to ze komuniste ziskavaji vice hlasu muze jen svejkovska poliktika zeme...Ale take zakony se kterymi jsem mel se tu moznost setkat a jako pravnik vite velmi dobre,ze samotne komunisticke zakony podryvaji demokraticky system statu...Nezlobte se na mne ,ale co delaji v nasem demokraticke state zakony ktere byly vytvoreny totalitnim systemem?Nicmene jsou dodnes pouzivany a zneuzivany...A to i po tolika letech padu komunismu....Monte Christo Washington DC Illegality Ma zeme Me srdce

autorovi Monte Christo 3.12.2008 9:13

Re: Komuniste

odpovídáme Vám na větu"co dělají v našem demokratickém státě zákony, které byly vytvořenytotalitním systémem ?"

autorovi Monte Christo 3.12.2008 9:43

Re: Komuniste

Tak znovu( PC si dělá sám co chce). Odpovídáme Vám na část Vašeho článku a sice jen na větu :" co dělají v našem demokratickém státě zákony, které byly vytvořeny totalitním systémem?"Váš dotaz v tomto směru je jistě opodstatnělý, má však jednu drobnou chybu- přišel totiž asi o 20 let později. A teď se ptáme my: kde jste všichni byli v roce 1992, když KAN šel do voleb mimo jiné s programem - cituji z volebního programu str. 4 ,první odstavec:" Iniciováním série legislativních požadavků zásadního charakteru chceme dosáhnout, abychom se právně distancovali od zločinné komunistické éry a navázali na právní systém 1. republiky. Právní kontinuita s obdobím diktatury patří objektivně k prvkům krajně nebezpečným pro upevnění demokracie." Tak.....a nyní budeme plakat " nad rozlitým mlékem" Pokud KAN Přerov bude odpovídat na některé články v těchto diskuzích, tak Vám chceme jen naznačit, že vše již tady bylo ! Marně ! Takže, teď když máme co jsme chtěli .........      KAN Přerov

ONI 7.12.2008 10:44

Re: Komuniste

Ticho po pěšině ?

xxx Kubeš 1.12.2008 18:43

Autorovi článku

R^R^R^

Lájoš 1.12.2008 16:11

Havel kazatel

Panu Havlovi by velmi slušelo být kazatelem, vůbec ne politikem. Soudím tak z jeho dlouhodobé veřejné činnosti. To, jak postupoval v rozhodujícím období našich nedávných dějin, s tím již tehda značná část společnosti nesouhlasila. Obluzovat lidi naivními hesly a s protivníkem jednat vystrašeně, připustit ponechat ve státní správě i na nejvyšších místech komunisty a estébáky, neskonfiskovat majetek KSČ a ČSSM, ponechat doživotní služné / či jak se to jmenovalo/ STB a to hlavní, nenechat rozpustit  totalitní zločinnou stranu KSČ. To všechno v té době bylo možné a hlavně nutné pro příští  demokratický vývoj země. Pan Havel je určitě dobrý člověk, ne však vůdčí osobnost a politik .

Měl jsem možnost před několika roky si poslechnou autentické záznamy z jednání Občanského fora s tehdejším předsedou vlády Adamcem. Z vystupování pana Havla na těchto jednání jsem byl někdy až šokován, jak lehce hází zájmy občanů za hlavu a jde na ruku hroutícímu se režimu. Pan Havel pomohl ,,zakopat psa" pro další vývoj v této zemi.

L.E.E. 1.12.2008 21:04

Re: Havel kazatel

Velice slušně napsané,já bych to napsal jinak.

Vodička-sapér 1.12.2008 23:50

Re: Havel kazatel

Kazatelem ,nebo alespoň  ministrantem, Pan biskup Malý  má celebrovat Půlnoční  mši  ve Světlé nad  Sázavou(zatím není potvrzeno), mohl by mu být k  ruce, on je to určitě dobrý a šikovný člověk.

pro Lájoš IP 3.12.2008 10:21

Re: Havel kazatel

Vážený pane Lájoš, Váš článek se mám líbí !  /Nyní prosím,jako žert / máme Vás v podezření, že jste ten článek skoro opsal v našeho volebního programu KANu roku 1992. Škoda, že takových jako jste VY nebyly tisíce a škoda, že nebyly u nás v KANu- nemuseli jsme dnes tolik " plakat" -KAN Přerov 

čtenář 1.12.2008 16:03

Nejvíc komunistům

pomohlo zamítnutí většinového volebního zákona ústavním soudem na Havlovo podání. Kdyby se podle něj volilo, měli by proti současnému stavu asi jen třetinu poslanců. Je to dobře znát na jejich obsazení v senátu, kde se volí většinově. Dá se říct, že tím je Havel podruhé zachránil.

pro čtenář 3.12.2008 10:34

Re: Nejvíc komunistům

A nebo bychom se "jednoho rána" probudili ve většinové rudé totalitě, zatím to máme jen v provedení oranžové, takže pozor- je to dvojsečné ! Volby většinové si můžeme dovolit až po zákazu kom. strany.  - náš názor  KAN Přerov  a dodáváme " uvědomte si , kde žiješ?"

R. J. 1.12.2008 15:09

Pro boha živého, proč si zase chceme lhát do kapsy?

To jste tak mnozí kritici nekritičtí? Kdo to provolával slávu na Václáváku Dubčekovi? Pískalo nás jen pár. Kdopak to skloňoval ve všech pádech slovo sociálně a žádný kapitalizmus? Kdopak to volil místo komunistů konjukturálních z normalizace, komunistické vrahounky z let padesátých,kteří Vám nakukali že jsou demokraté? Kdopak jim to tleskal? O koho se měl opřít Havel? O prázdný Václavák? Nebo snad nás tam stálo 100 000  v době kulatých stolů a křičeli jsme s plna hrdel "Václave, nakopni Dubčeka a jinou bolševickou svoloč" , nebo to půjdeme udělat my? Ale dnes to hodíme vše na Havla. A k tomu ještě někteří přidáte sprostotu prvého řádu, když mu budete vyčítat, jako jeden kreten níže, že ho bolševik v kriminále nemlátil, jako jiné,třeba Magora,pro názornost, těch mučených byli sta a sta. Někteří mu budete vyčítat kafe z Tuzexu, táké pěkná odpornost , typicky čecháčkovská,lokaj je noblesnější.Kdopak se ptal pol.vězňů na jejich zkušenosti? Národ se hlavně staral,kdo bude platit to odškodnění. Mohl bych pokračovat, ale již se mě to hnusí. Jenom Vám některým připomenu, že "pozdě bycha honit".Ale pojďme do současnosti, to Vám nevadí, že byl podniknut útok na svobodu slova? Předkladatel zákona Benda mladší, jeho slušný tatík se toho zaplať pánbu nedožil. Kde je jaká strana, hnutí, občanské sdružení, které by svolalo demonstraci a zorganizovalo petici,proti tomuto pazákonu? Těch združení, kterých je jak máku, vidíme je  jenom stát frontu na granty,to jsou viditelní hodně, ale svoboda slova jde nějak kolem nich. Nebo se pletu? Těžko. A co Vy přátelé,šli byste demonstrovat , proti tomo paskvilu? Nešli? Škoda. Necháte se opět "rohlíkem" , v ceně třiceti korun, někteří, dodám,ale je Vás na moje gusto trochu moc.

R. J. 1.12.2008 15:13

Re: Pro boha živého, proč si zase chceme lhát do kapsy?

Vím co si o mě někteří myslíte a kam byste mě nejradši kopli, nevadí. Jenom konstatuji, že kdybych byl bestie jako Šlouf, byl bych váženým občanem, i zasloužilá umělkyně a miláček národa, by mě přinesl ke jmeninám růže. Takhle by mě určitě dala bodlo a jěště plivla jedovatou slinou. Vím to. A někteří byste se přidali,nakonec si to za chviličku přečtu.

Lájoš 1.12.2008 17:05

Re: Pro boha živého, proč si zase chceme lhát do kapsy?

Myslím, že jste to vzal příliš hopem. Dubčekovi se fandilo hlavně do 17.listopadu. Po pádu bolševika už Dubček nebyl tak zajímavý a většina z nás věděla, že Dubček hrál vždy dvoji hru. V kurzu po 17.listopadu byl Havel. Ten se  však svými politickými postoji často shodoval s ublíženými komunisty v tak zvané ,,Obrodě", z nichž mnozí byli také signatáři ,,Charty".

Je pochopitelné, že nebyl nikdo , ani signatáři charty připraveni převzít moc ve státě a vládnout. Co je třeba udělat s nositeli ruského samoděržaví a totalitní moci, to pan Havel mohl vědět a plnit tak požadavek většiny národa, včetně těch z Václaváku

R. J. 1.12.2008 17:47

Re: Pro boha živého, proč si zase chceme lhát do kapsy?

Lajoši, přečtěte si dobový tisk, od a do zet, pokud je to moc, tak třeba porovnejte Respekt, Lidovou Demokracii a Zemědělky, budete mrkat na drát, čím se "národ" zabýval, co bylo hlavní téma. Jen namátkou,komise pro vyšetření 17 Listopadu, ta fraška, vyšlo do ulic našich měst alespoň 600 000 lidí, kteří vyhrožují, že vstoupí do generální stávky, pokud nebude sjednána personální náprava? Velké kulové, psalo se o udavačích jako dnes, obrátily se role,gauner byl ten , co poukázal na agenta, nebo stbáka, zatím se hledali omluvné keci pro hajzlíky, tak je tomu dodnes. Ale již mě to nebaví, co říkáte zákonu o zveřejňování dokumentů a odposlechů, jež podléhají utajení? Myslíte si, že kdyby nás křičelo dnes na Václaváku 100 000, že by s námi takto orali? V To byste viděl ten tanec, najednou by vše šlo, sám Benda by rychle vedl plamené řeči, proti tomu svému paskvilu. Ani by se nezapýřil. Ale co, stačí se podívat na volby, klidně za těch skoro dvacet let a nemusíme si nic moc až tak říkat. Volby jsou také demonstrace, svého druhu.

Jakub S. 1.12.2008 20:43

Re: Pro boha živého, proč si zase chceme lhát do kapsy?

RJ, vždyť já s tebou souhlasím. A jistě nejen já!

R. J. 1.12.2008 21:15

Re: Pro boha živého, proč si zase chceme lhát do kapsy?

To jsem rád, alespoň vím, že jsou kromě mých kamarádů, take někde lidé, s kterými se na tom Václaváku možná  sejdeme. A když ne, nevadí, holt "hrajeme" proti přesilovce, a "rozhodčí " je kolikrát se soupeřem, táké pěkná mrcha, ten "rozhodčí", někdy.Zdravím Tě Jakube S.Hezký večer Ti přeji,nejen dnes.

Jakub S. 2.12.2008 0:01

No, já jsem až skoro od uherských hranic, tak na tom Koňském trhu asi nebudu,

nicméně ž jsem se v životě naprotestoval neúrekom - v srpnu 69 mě to dokonce přivedlo do Bohunic. A před rokem jsem byl v Josefově, u synagogy, například. A je nás takových přece dost, akorát jsou normálně neviditelní! Buďme trochu optimisté! Zdravím všecky se zdravým, historií poučeným rozumem.

Re RJ 2.12.2008 18:25

Re: Pro boha živého, proč si zase chceme lhát do kapsy?

Budeme se snažit získat návrh "bendova" zákona, jak píšete o tisku. Musíme si ho nastudoivat,a bude-li to tak jak píšete, pomůžeme v této věci. Je nás ale málo, na  davové manifestace nemáme. Postavil byste se do čela ? Nebo počítáte s národem ? - tak to by bylo předem prohrané KAN Přerov

Kars 1.12.2008 13:55

Hulíku, Hulíku

Nejste si vědom, že svými extrémními představami získáváte nové voliče pro KSČM. Zákaz by možná vyhovoval vám a vaším kamarádům z bývalé svobodné evropy, ale umožnil by prudký nárůst KSČM, třeba přejmenované. Vy pomalu, jak jsem vás viděl tloustnete a z bojovníka se stáváte jen mentorem co je a není správné. Ukazuje se, že pro občany bude úspěch, když běžní příslušníci středních a nižších vrstev budou volit ČSSD. Lidi už mají dost disidentských filosofii, když příznivci ODS sledují jen a jen obohacování a tunely.