25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Hermanova hloupost, nebo intrika?

Už více než týden bouří naše jinak vcelku poklidné vody kauza nazvaná podle Čechokanaďana Jiřího Bradyho. Novináři i politici se předhánějí, kdo panu Bradymu projeví větší úctu, akademici mu přinášejí vyznamenání a občané skládají poklony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Houžňák 28.10.2016 13:41

Ach, das ist ja keine Prüfung, ich wollte mit Ihnen

nur ganz höflich in Ihrer beliebten und natürlichen Sprache kommunizieren. Zur Sache hätten Sie was, oder nicht? Mir scheint es, eher nicht ...

J. Šimek 28.10.2016 13:50

Re: Ach, das ist ja keine Prüfung, ich wollte mit Ihnen

Raději ne, aby vás to nezvyklalo ve vašem pevném rozhodnutí, že o němcích nevím nic :o)

F. Houžňák 28.10.2016 13:58

Aha, also nur leere Angeberei, ist ja angenehm,

das so direkt von der Quelle bestätigt zu bekommen. "Flasche leer", wie es ein in Deutschland berühmter Trainer vor einiger Zeit formuliert hat. Sie "nezvyklalo", haben Sie keinen, der Ihnen die tschechische Orthographie beibringen kann?

J. Šimek 28.10.2016 17:16

Re: Aha, also nur leere Angeberei, ist ja angenehm,

Hrubice je moje ostuda, zbytek beru jen jako vaše plky, tě péro :o)

F. Houžňák 28.10.2016 17:29

Aha, also keen Deutsch ...

nur die leere Angeberei.

B. Michal 28.10.2016 12:09

Re: Jeden se nestačí divit, kolik pitomců věří vlastizrádci

Zkuste si přečíst, co ten Herman vlastně v tom Bavorsku řekl. Ono se to kdekomu nelíbí: náckům proto, že jim připomněl, že to rozpoutali, a komoušům proto, že se omluvil za následná svinstva z naší strany (a je za co, třeba přerovský masakr pod velením kontráše politruka Svobodovy armády).

L. David 28.10.2016 12:45

Re: Jeden se nestačí divit, kolik pitomců věří vlastizrádci

P Ř E D E V Š Í M : Vláda České republiky žádným způsobem Hermana nepověřila k tomu, aby jménem České republiky jednal s cizí mockostí - s Němci v Mnichově ! ! ! Podle českého práva se tomu říká VLASTIZRADA ! ! !

Stejně tak Vláda české republiky nepověřila Hermana k tomu, aby na vládní půdě jednal s nějakým dalajlámou, a takto vtiskl tomuto jednání oficielní punc ! ! !

Ten drzý zmetek se domnívá, že může ohýbat vládní politiku podle svých vlastizrádných cílů. Smutnou skutečností je, že přerostl Bohoušovi přes hlavu, a ten k tomu s ohledem na stále klesající preference ČSSD mlčí, poněvadž ví, že vykopnutím Hermana by se mu rozpadla vládní koalice a on by se už nikdy nedostal na vrchol pyramidy.

J. Šimek 28.10.2016 13:51

Re: Jeden se nestačí divit, kolik pitomců věří vlastizrádci

Klidně pište pod vaším civilním jménem Jiří Jambor, nemůže se vám nic stát :o)

M. Pivoda 28.10.2016 11:21

Stane se Herman osobností roku 2016? The Whistleblower?

Typičtí udavači, The Whistleblowers - viz zde:

http://content.time.com/time/covers/0,16641,20021230,00.html

Tipněte si, jakou šanci má Herman získat v Česku titul "Osobnost roku 2016" - samozřejmě společně s titulem "udavač"?

J. Urban 28.10.2016 11:59

Re: Stane se Herman osobností roku 2016? The Whistleblower?

Hmmm, nevím... kdyby byl udavač, byl by nejspíš dnes mezi těmi oceňovanými na Hradě.

M. Pivoda 28.10.2016 14:25

Nediplomatické Hermanovo udání

Ministr Herman určitě "udal" českého prezidenta Zemana. Jestli se předmět udání v Česku někdy prokáže není podstatné, Hermanovo "udání" je už ale dnes zcela jasné.

A čas vám defintivně ukáže, kdo jednal více v zájmu České republiky, tzn. zda Herman nebo Zeman. Ukáže se, zda Česko potřebuje více čínské investice nebo Dalajlámovy morální principy.

Takže vydržte. Nediplomatické hermanovo udání je už dnes naprosto jasné, a proto kladu otázku: Stane se český "udavač" osobností roku 2016?

P. Lepew 28.10.2016 11:08

Článek má pravdu

Zeman nechtěl Bradymu řád udělit a z žádného seznamu ho nevyškrtl. To nicméně neznamená že je vše ok.

Podle mého jednoduše řád Bradymu za loajalitu Hermanovi slíbil, ale od začátku počítal s tím, že to Bradymu neudělí. Telefonát byl způsob jak Hermana přes jeho strýce ubezpečit o trvání nabídky.

Všechny rozbory Kanadských pravidel apod. jsou zbytečné - Forejt Bradymu volal (osobně to odmítl vyloučit) - není žádný důvod nevěřit Bradymu obsah rozhovoru (sám Ovčáček odmítl označit Bradyho a jeho ženu za lháře so ce obsahu týče).

Tím se nijak nezastávám Hermana, z mého pohledu je jeho setkání s dalajlamou proti vládní politice cílená provokace Číňanů a nechápu smysl tohoto činu (kromě sbírání levných bodů u veřejnosti).

J. Šimek 28.10.2016 11:13

Re: Článek má pravdu

Ovčáček se znažil usvědčit Bradiovi z podvodu vlastní verzí falešného e-mailu, tak proč lžete?

P. Lepew 28.10.2016 11:16

Re: Článek má pravdu

O tom nevím. Dejte odkaz.

Viděl jsem rozhovor s Ovčáčkem asi na DVTV, kde opakovaně odmítnul říct, že Brady a jeho žena lžou - vždycky se vykroutil. Tím mám za prokázané že obsah nezpochybňuje.

M. Prokop 28.10.2016 11:53

Re: Článek má pravdu

V jednom hovoru to i přiznal, Forejt prý "indikoval".

J. Šimek 28.10.2016 12:35

Re: Článek má pravdu

https://twitter.com/prezidentmluvci?lang=cs

26.10. - nedá se to přehlédnout, "jak umí podvrhnout mail Ovčáček".

P. Lepew 28.10.2016 12:56

Re: Článek má pravdu

Aha. Myslíte tady tu jeho rádobyvtipnou reakci na Hermanův důkaz jeho vlastním mailem Bradymu. vy si vážně maslítře že to myslí vážně? Nevěřím..

J. Šimek 28.10.2016 13:06

Re: Článek má pravdu

Jako je Herman 24 hodin denně ministr, tak je Ovčáček 24 hodin denně mluvčím prezidenta Zemana, takže mě to jako sranda nepřišlo, zláště jako protiargument k předložené kopii mailu dcerou pana Bradyho.

P. Lepew 28.10.2016 13:10

Re: Článek má pravdu

Rozumím. Nemá smysl spolu dále hovořit..

R. Tesařík 28.10.2016 11:19

Re: Článek má pravdu

Jan Kačer potvrdil, že Forejt a Ovčáček říkali pravdu... To je blbý, co....

M. Prokop 28.10.2016 11:58

Re: Článek má pravdu

Jo, blbý ...

Forejt mlčí a Mluvčáček telefonát přiznal.

R. Tesařík 28.10.2016 12:18

Re: Článek má pravdu

Kačer přiznal, že dostal písemné pozvání...A že mu řkali předem, že dostane písemné pozvání.

J. Šimek 28.10.2016 12:40

Re: Článek má pravdu

S písemným pozváním se čekalo na rozhodný den setkání s dalajlámou a pak se to zamázlo, co v tom pořád hledáte?

M. Moravcová 28.10.2016 13:41

Re: Článek má pravdu

to nemyslíte vážně, že ne? Letenky byly dávno koupeny, klopy saka vyžehleny a neměl pozvání na Hrad?

J. Šimek 28.10.2016 14:43

Re: Článek má pravdu

Myslím, proč by to jinak ke kontrasignaci dostal premiér až po setkání s dalajlámou, když bylo dávno všechno jasné?

M. Prokop 28.10.2016 11:55

Re: Článek má pravdu

Sbírání bodů je oblíbená politická zábava. Dá se to dělat i hůře než setkáním s Dalajlámou a popíchnutím Číňanů - viz třeba Zeman, Zimola, Hašek, Škromach ...

P. Lepew 28.10.2016 12:12

Re: Článek má pravdu

To si nejsem jist. Blábolení, trapasy, hra na nejinižší pudy. Klasika.

Podrazit vládu a natvat zcela zbyrtečně cizí stát. Unikum..

přitom kdyby se sešel mimo ministerstvo, tak mu to ty body hodí taky.. Nebo se pletu?

J. Šimek 28.10.2016 13:09

Re: Článek má pravdu

Přečtěte si výhružky Číny k setkávání s dalajlámou a zjistíte, že argument s místem setkání je trapnej :o)

M. Gavlák 28.10.2016 11:06

Nesmysl.

Podstatné je, že Bradymu volal Forejt. Tak se to totiž dělá. Ambasády se kvůli tomu neinformují předem. Zeman a ten spolek kolem něj, to jeden lhář vedle druhého. Když vyznamenávali příbuzného z manželčiny strany, který žije v USA, taky kvůli tomu nevolali na ambasádu USA, ale od tchána získali telefonní číslo a volali mu cca měsíc a půl předem. Oficiální info pak šlo písemně asi dva týdny předem. Forejt musí hájit toho hradní opilce, to je jasné.

F. Houžňák 28.10.2016 11:12

No, vidíte, sám to říkáte, že oficiální info šlo

dva týdny předem, a to v tomhle případě dalajláma ještě dalajlámoval jinde. Takže by nám pan Brady (jak se vlastně jmenoval dřív, Brada?) resp. jeho manželka (ta vede slovo) musela ukázat ten dopis. No, neukázala, asi ho nemá, takže pana manžela asi nevyznamenali, a je to tak, jak praví článek. Vašemu komentáři se říká "kouzlo nechtěného".