6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Čeká nás světlá budoucnost

Nelze se nevyhnout tomu, aby člověk jako pozorovatel nesledoval reakce médií a jednotlivých novinářů, dnes a denně tepajících a kritizujících vládu za její konání v koronavirové krizi, a někteterých příslušníků právnické obce, kteří nad hlavou hrdě drží vlajku obhajoby lidských práv nás občanů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Netolická 20.12.2020 18:45

Konstatovala to EU. EU dokonce zákon zpřísnila a je nadřazen našemu zákonu a i ten Babiš obchází. EU poskytuje dotace a nemůže je proplácet podvodníkům. Babišovi je neproplácí od určitého data a proplácí mu je náš český státní rozpočet, čili i vy se na něho skládáte.

J. Moravec 20.12.2020 19:13

Tušíte Vy vůbec o jaké dotace se jedná? Říkají Vám něco nárokové dotace a pravidla jejich vyplácení.

L. Netolická 20.12.2020 20:21

Jde o nenárokove dotace.

J. Moravec 20.12.2020 19:10

Paní Netolická, vy jste opravdu, ale opravdu popletená paní.

V. Pavelka 20.12.2020 18:48

Na dotace má nárok každý kdo podniká a splnuje pravidla a podmínky , Dotace si nikdo nemůže přidělovat sám ani premier ,byl by žalovatelný .Což se děje , a není ukončeno !EU[>-]8-o

L. Netolická 20.12.2020 18:58

Ne každý, kdo bere dotace, inv. pobídky, státní zakázky je člen vlády či dokonce premiér. Rozumíte tomu, že on nic nerespektuje a jede si svou? Rozumíte tomu, že EU už to dvakrát a s konečnou platností konstatovala a nic se neděje? Peníze mu jdou z našeho rozpočtu.Vždyť už dávno měla policie konat. Babiš má vše ošéfované a nikdo na něj nemůže. Všude má své lidi .A vy si opravdu myslíte, když jde o dotaci pro Agrofert, že mu ji úředník nedá? Vy si opravdu myslíte, že nemá páky na to, kam směřovat, na jaké druhy dotací např. v zemědělství? Všude má své lidi. Ti už vědí co mají dělat. EU neproplácí, my proplácíme.

V. Pavelka 20.12.2020 18:05

Tyhle takzvané lži , jsou jen úporná snaha opozice použít na Babiše mantru, která by žila v prostoru a jaksi ho automaticky a zadarmo dehonestovala ,jako tu vylhanou Bečvu !Ale za rok bude vše jinak?!

V. Pavelka 20.12.2020 18:32

P. Netolická, Babiš dělá ostudu v EU? , vaše představa o spravedlivé , čestné a navýsost morálněvolní Neobolševické Evropě ,která pro samé cnosti a pohoršení ani nedýchá ,je z pohádky Mrazík".Kontrolní Otázka ,?Jen jedna. Je normální aby bruselský úředník bral, půl Milionový měsíční plat , nebo je to regulerní "ůplatek"?

L. Netolická 20.12.2020 18:40

Jestli jste si nevšimnul, tak v Evropě jsou běžné jiné platy než u nás. Nevím, koho tím myslíte - bruselský úředník. Pokud máte na mysli poslance evropského parlamentu, tak i naši poslanci mají vyšší platy než průměr.

L. Netolická 20.12.2020 18:48

To jako když lidé v EU vědí, že nás premiér podvádí a my ho volíme, to není ostuda ?

J. Moravec 20.12.2020 19:27

Začínám Vás obdivovat paní Netolická. Vaše názory jsou sice popletené, skoro bych řekl, že máte vlastní výklad fungování demokracie, ale stojíte si za nimi.

Je fajn, že si člověk dnes může říkat co si myslí, viďte. Mnozí z nás zažili i jiné časy.

Přeji krásné Vánoce

L. Netolická 20.12.2020 20:33

Vždyť si to můžete téměř všude přečíst.

J. Moravec 20.12.2020 20:13

Je Vám to asi zbytečné říkat, ale ano my pana Babiše volíme přesně proto jak mluví, jak se chová a co nám říká a taky co dělá. Víte paní Netolická pan Babiš sám o sobě není v demokratickém zřízení pro nikoho žádný problém. Problém pro Vás je naše tzv. Demokratická opozice, která svým programem ANTIBABIŠ nedokázala a pokud v tom programu bude pokračovat ani v příštích volbách nedokáže oslovit tolik lidí jako ten Vámi asi nenáviděný Babiš

A když čtu Vaše názory je to jako bych četl Steigerwalda v Reflexu nebo slyšel “duchaplný” projev Fialy.

L. Netolická 20.12.2020 20:52

Proč nechcete slyšet pravdu? Volíte ho jak mluví?8-o Jak se chová k podřízeným? Vy neslyšíte ty lži a manipulace? To není o nenávisti. Já se jenom snažím říci lidem pravdu, aby ho nevolili, protože je velkým nebezpečím pro naši zemi, svobodu a demokracii. Jde mu o všechno,vždyť už uplácí i střední třídu, ať to stojí co to stojí, viz daňový balíček. Spějeme k oligarchizaci politiky jako např. to vidíme na Ukrajině. U nás jde o převzetí státu jedním člověkem. A to budou příští parl. volby, které rozhodnou. Neobětoval jsem deset roků života politice, aby mi to ve finále někdo zkazil, nechal se slyšet, když šla aféra Stoka. Co udělal? Rozházel hodně peněz uplácením voličů a to je pro vás to, proč ho lidi volí. Jenomže začal vládnout když přišla celosvětová konjunktura, to se mu to tahalo triko a přesto neudělal jedinou reformu, aby nás posunul kupředu. Taková šance a sedm let ztracených.

P. Čech 19.12.2020 17:30

"... Ivan Bartoš, jednoznačně nejinteligentnější z nich".

Hm, ta inteligence z něj přímo srší. Zejména z jeho hlavy zevnitř i zvenku. Podle mne skutečně inteligentní člověk vystupuje a vypadá zcela jinak. Bartoš však nejinteligentnější být může. Nejinteligentnější mezi hloupými, to ano. Tedy jednoznačně nejinteligentnější z nich. Z těch neinteligentních (Fiala, Jurečka, Kalousek, Pekarová-Adamová, Filip, Hamáček, Rakušan, Gazdík, Stanjura, Benda, Němcová, Richterová a jim podobnných).

P. Milan 19.12.2020 17:32

Inteligentní je, jiná otázka je, na co svou inteligenci používá.

P. Čech 19.12.2020 17:36

Pokud tu inteligenci má, potom ji ale používá tam, kde není vidět ani slyšet. V jeho vystoupeních zcela absentuje.

M. Rozbořil 19.12.2020 23:29

Vynechal jste P. Čecha.

J. Ganaur 20.12.2020 9:26

Vemte to, vemte to!Vy byste byl přínosem pro českou politiku!Vezměte to, vždyť moc už zase leží na ulici....;-D;-D;-D

J. Ganaur 19.12.2020 16:42

Takautore, Světlu vstříc!;-D;-D;-D

J. Chaloupka 19.12.2020 14:07

Prorokuji, že Fiala je odebere do "věčných lovišť" myslím politických na jeho místo nastoupí Řebičkové, a jim podobní.

P. Čech 19.12.2020 17:34

Do těch věčných lovišť by se měly odebrat všechny naše politické strany a nebo aspoň ty, které dnes sedí v poslanecké sněmovně. Bez výjimky. Za 27 let totiž jednoznačně prokázaly, že jsou naprosto neschopné cokoliv smysluplného pro stát udělat a že jediné co jakž takž ovládají je volná soutěž politických stran. Ikdyž ani to se jim už 4 roky nedaří. Brání jim v tom jejich jediný bod programu a tím je AntiBabiš.

V. Pavelka 20.12.2020 17:55

Šlachta s kolegem od policie, perlil na Barandof TV!To je výživa!

J. Jurax 19.12.2020 13:10

Jojo, sranda musí bejt ... ale napsané je to celkem výstižně.

Volby budou vskutku zajímavé. Ale ať už vyhraje kdokoliv, můžeme se utěšovat skutečností, že národ přežil i horší vlády ...

P. Čech 19.12.2020 17:38

Ano, národ přežil všechny vlády. Všechny před rokem 2017. Ty všechny byly horší než ta současná

J. Jurax 19.12.2020 20:36

Velmi zajímavý a osobitý názor, nímž nemohu souhlasit.

Obecně platí, že nejhorší je ta vláda, co je právě u vesla, a ta následující bude ještě horší. Protože bude u vesla.

P. Čech 20.12.2020 9:02

Neřekl bych, že to obecně platí. Spíše, že se tak obecně soudí. Jde o to, že nelze objektivně hodnotit nikdy tu vládu, která je zrovna u vesla, snad jen jeden či dva dny před jejím koncem. Kvalitně hodnotit lze jen tu vládu, které již skončilo vládnoucí období. Asi jsem se nešťastně vyjaádřil. Měl jsem spíše říci, že ta současná vláda se mi zatím jeví jako nejlepší ve srovnání s těmi předešlými. A navíc hodnotit ji s těmi, které nemusely čelit koronavirové novinářské hysterii je tak trochu nefér. Jde o to, zda by ty předešlé vlády, pokud by musely čelit koronaviru nedopadly ještě hůře. Každopádně se zatím zdá, že ta současná vláda , jakkoliv nedělá vše podle mých představ, dovládne jako zatím jediná do konce svého vládního období. A to je v ČR co říci!

P. Čech 20.12.2020 9:10

A také oPecně platí, že velmi záleží na tom, kdo tu vládu hodnotí. pokud ji hodnotí politické strany, sedící v poslanecké sněmovně, jde o hodnocení vysoce neobjektivní, protože tyto strany, ale i hnutí nezastupují občany a potažmo stát.Zastupují jen sebe a snad své příznivce, kteří a které tvoří vždy výraznou menšinu ve státě. Není tak naplněna základní demokratická zásada, že demokracie = vláda většinové občanské vůle. Na místě je jen ta skutečnost, pokud svou vládu hodnotí přímo občané ve většinovém hlasování, třeba pomocí referenda. To se však neprovádí nikde na světě snad s jedinou výjimkou, kdy a kde lze takové všobčanské hlasování vyvolat - ve Švýcarsku. Nicméně ani tam se něco podobného nekonalo, protože to asi nebylo zapotřebí.

I. Štípek 19.12.2020 12:37

Snad jsou v ODS ještě lidí co mají rozum. Fiala to není.

T. Kohout 19.12.2020 11:52

Ne, ne, ne, Vy nejste dostatečně uvědomělý. Dostatečně uvědomělý člověk přece bez přemýšlení ví, že za to všechno může "náš estébáček". Není třeby myslet dále, vše je loženo pro inteligentní lidi.

Jinak, oceňuji, dnes máte řadu správnch postřehů. Bez ironie (kterou píši nahoře).