26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

POLITIKA: Bělobrádkův risk (2)

Skutečnost se málokdy vyvíjí podle nenávistných ideologů nacionalismu, zvláště toho německého, dvakrát poraženého.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kraus 28.7.2015 13:14

Re: Jediným rizikem spojeným s návštěvou

Ano, z té sudetoněmecké strany jich už hodně odešlo - viz trend účasti na každoročních sudetoněmeckých dnech. Za takových 15 let už tu nebude téměř nikdo a od jejich nenávisti bude pokoj.

V. Kraus 28.7.2015 13:10

Re: Relativně reálné,

Vidím, že máte značné zkušenosti s tím, jak manipulovat se čtenáři. Napřed uvést nějaká zjevně pravdivá tvrzení a do toho pak namíchat nějaká ta prolhaná.

F. Matousek 28.7.2015 12:02

mylnej odhad

Vlcisko se domnívá, ze KDU-CSL ztratí kvúli Belobrádkovi hlasy. Já zase vím, ze naopak muj hlas nove získají .

J. Fridrich 28.7.2015 11:50

Jak ten člověk pracuje s historickými fakty

Jak ten člověk pracuje s historickými fakty je zřejmé na tomto příkladu ? Citát z jeho slátanin : " Aby se vztahy skutečně narovnaly, to by musel Landsmašaft prohlásit, že se vzdává nároku na „ztracenou domovinu“ a požadavků na „osamostatnění až po odtržení“. Což si dnes nedovedu představit. Také by se musel pan Posselt nejen poklonit a omluvit v Lidicích ". Realita ÚTERÝ 28. ČERVENCE 2015 : "Ukláníme se před našimi spoluobčany z Lidic a prosíme o odpuštění té části viny, kterou i my neseme," řekl Posselt.

Zdroj: http://www.lidovky.cz/posselt-se-uklonil-v-lidicich-prosime-o-odpusteni-rekl-pgf-/zpravy-domov.aspx?c=A101117_152710_ln_domov_mev

To je jen jeden příklad jeho lží a nepravd..........prostě spoléhá na tu většinu, která si nedá práci s hledáním pravdy a někteří ji ani znát nechtějí...

K. Janyška 28.7.2015 11:42

Do Osvětimi na exkurzi a pro rozumy. A všichni !

A hned !!! Dzp.

J. Hruška 28.7.2015 11:36

Re: Lže autor vědomě,

Asi nečtete správně, věta o Posseltovi je napsána v podmiňovacím způsobu, (by se musel), nikoli lživě, (nepoklonil). .... Jinak dobrý, Sybilo! Josef.

R. Szewczyk 28.7.2015 11:12

Re: Poklidný Vlk a vyčůraný Bělobrádek

necitujte ceasera , bo kdo jej cituje , dopouští se podpory holokaustu , bo cesar  povraždil přes milion mírumilovných sedláků v germánii, a to jen pro mrzký, dnes bychom řekli, kapitalistický zisk, čili tím jste se dopustil trestného činu podpory a propagace holokaustu

R. Szewczyk 28.7.2015 11:05

Re: Obvyklé Vlkovy nesmysly

he hehe hi,,,,,Václav Vlk se bojí diskuse na své oblíbené téma "Soužití s Němci" to jest extra výbušné téma, bo češi poslali do koncentráků cca 300 000 němců, tedy lidí , co mluvili německy, pokud tedy přijmeme uzus, že ten , kdo mluví německy je němec, sice totok je evidentně český vynález, který sami češi porušují, napřiklad , kdo mluví Moravsky je čechem, ale bylo i kdo mluví slovensky jsa v podstatě čechem, takže čech mluvící německy je nejprv označen jako sudeťák, pak jako jenom němec a pak už je jenom okradený vyhnanec, ale nyní pozorujeme trend, kdy místo kulturně blízkých osob německy mluvících, pozýváme do české gubernie prapodivné osoby prapodivného zevnějšku z prapodivného kontinentu s prapodivným náboženstvím, a to již si zde češi pěstují nejprapodivnější světové etnikum ,pokud se to prapodivné smíchá s oním nejprapodivnějším ,sklidi to , co zaseli vyhnáním .

B. Rameš 28.7.2015 10:46

Nehledě na

moje občasné záchvaty pravdoláskařství (panečku, to je terminus technicus!) dávám v této dlouhodobé při za pravdu spíše panu Vlkovi než, řekněme, panu Doležalovi. Ohledně peripetií politického vývoje ve vztazích ČR verus landsmanchaft toho mnoho nevím, ale zcela jistě je na místě krajní obezřetnost, jde o mnoho. A jak už jsem psal: omlouvat se za něco, co se stalo několik desetiletí před narozením omlouvajícího, je z osobního hlediska prázdné gesto, z hlediska společnosti, jejímž reprezentantem jako politik chtě nechtě jest, pak pokrytectví, protože na tom společenská shoda evidentně není. Nehledě na to, že omluvy jsou k ničemu, nejsou-li předcházeny či následovány činy směřujícími k nápravě toho, co bylo předmětem omluvy. Klidně se mohu omluvit za třicetiletou válku, otroctví, holocaust - nic to nestojí, jsou to jen floskule.

S. Netzer 28.7.2015 10:32

Lže autor vědomě,

nebo trpí stařeckou zapomětlivostí? Tvrdí, že "také by se musel pan Posselt nejen poklonit a omluvit v Lidicích."

"Posselt se uklonil v Lidicích. Prosíme o odpuštění, řekl." http://www.lidovky.cz/posselt-se-uklonil-v-lidicich-prosime-o-odpusteni-rekl-pgf-/zpravy-domov.aspx?c=A101117_152710_ln_domov_mev

Ať je ale důvod toho nepravdivého tvrzení jakýkoli,  musí Neviditelný Pes tyhle bludy šířit?

T. Krystlík 28.7.2015 10:05

Re: Relativně reálné,

Ano, autor musí zabudovat do článku i reálná tvrzení, aby čtenáři získali dojem, že mu mohou věřit. Pak jim začne servírovat nepravdy a polopravdy.

T. Krystlík 28.7.2015 10:02

Obvyklé Vlkovy nesmysly

K tomu Václav Vlk zachází s čísly velice lehkovážně. Podle něj asi 20 000 Sudetoněmců bylo po obsazení pohraničí odvezeno do koncentráků. To souhlasí se známými odhady. Tvrzení, že jich tam většina zahynula, je problematické. Podle nejnovějších českých odhadů zahynulo v německých KZs kolem 20 000 osob čs. státní příslušnosti (před odstoupením území) bez osob rasově pronásledováných, ale včetně Sudetoněmců, takže pro Čechy, kteří v KZs ztratili život, místo vedle oné "většiny z 20 000" podle Vlkova tvrzení téměř nezbývá! To tak bývá, když se plácají počty bez většího rozmyslu, že pane Vlku?

Václav Vlk se bojí diskuse na své oblíbené téma "Soužití s Němci", zejména se mnou, jako čert kříže, i když byl k TV-diskusi již několikrát produkcí vyzván. Nekritický Vlkův obdivovatel, redaktor Jiří Wagner odmítá moje články a repliky na Vlkovy bláboly v Neviditelném psu zveřejnit. A na tři roky zablokoval můj přístup do diskusí v NevPsu.

Jinak Bělobrádek riskoval svou politickou kariéru, protože většina elektorátu se projevuje antiněmecky. Viz například prezidentské volby. Bělohrádkova obhajoba (například v Parlamentních listech) je mimořádně hloupá, jako kdyby se sám zalekl své "odvahy".

M. Prokop 28.7.2015 9:40

Re: Neuvědomuje si autor,

Tak ono jich je stále dost a to na obou stranách, dobrá zpráva je, že vymírají.

M. Prokop 28.7.2015 9:39

Relativně reálné,

s přihlédnutím k tomu, že jisté emociální podklady zřejmě v pokročilém věku nelze překonat.

Takže si nesypu popel na hlavu, jak jsem sliboval v případě překvapivě smířlivého tónu, ani úplně nezavrhuji, jak se mi v případě příliš konfrontačních článků často stane.

A. Sedláčková 28.7.2015 9:33

Pane Machalo,

dovolte mně Vás parafrázovat - naštěstí vy a vám podobní brzy definitivně odejdete a od vaší nenávisti bude pokoj... Se..te si do vlastního hnízda, řekla by moje babička. Pane Vlku, díky za dobrý článek.

S. Netzer 28.7.2015 9:20

Neuvědomuje si autor,

jak to působí, když zrovna on píše o "nenávistných ideolozích nacionalismu"?

A to hned v první větě! :-))))

J. Šula 28.7.2015 9:08

Re: S autorem souhlasím ve všem

Informace nás zahlušují, další přebíjí předešlé dříve. než je stačíme vstřebat. Lidovci budou obecně posilovat, protože se chovají normálně. Jinak s autorem článku souhlasím.

L. Machala 28.7.2015 8:55

Jediným rizikem spojeným s návštěvou Sudetoněmeckého domu

je, že dotyčný na sebe uvrhne hněv a nenávist zuřivého šovinisty pana V. Vlka st. Naštěstí tento a jemu podobní brzy definitivně odejdou a od jejich nenávisti bude pokoj!

K. Janyška 28.7.2015 8:55

Do Osvětimi na exkurzi a pro rozumy. A všichni.

A hned !!! Dzp.

J. Vlček 28.7.2015 8:01

Re: Pane Vlku, to už není na polemiku, pouze na konstatování:

Jestli by měl někdo uvažovat o léčbě, pak jste to, pane Houško vy sám.

V. Kraus 28.7.2015 7:53

S autorem souhlasím ve všem

až na samotný závěr článku. Bělobrádkův krok KDU-ČSL v příštích parlamentních volbách nepoškodí, to by se musely volby konat za týden.

R. Houška 28.7.2015 7:42

Pane Vlku, to už není na polemiku, pouze na konstatování:

Běžte se už konečně léčit!

P. Maleček 28.7.2015 7:42

Poklidný Vlk a vyčůraný Bělobrádek

No konečně od moudrého kmeta Vlka text o Sudetech bez hysterické nenávisti k sudetským Němcům a tudíž strachu z nich. Faktem je že jistá ostražitost je nutná, protože zálusk na cokoliv za jejich hranicemi mají Germáni v genech. To řekl už římský císař Caesar - "s každým se dá domluvit po dobrém, jen Germány je nutné nejdřív pořádně seřezat" - což už se při onom tupl výprasku v minulém století stalo - doufejme.

No a důvod Bělobrádkovy "neplánované" návštěvy v sudetském centru je nutno dívat se i přes vymetenou lidoveckou pokladnu. Tamní echt katolíci jeho smiřovací gesto zajisté neocenili jen chřastěním manžetových knoflíčků při třesení rukou .... nebo napadá vás jiný důvod utajení této smiřovací návštěvy, kde Bělobrádek nebyl jako místopředseda vlády.

J. Vlček 28.7.2015 7:23

Re: Lidovecké politice "Vlk" nerozumí

Tak to už jste, pane Žůrku, jako bývalý ministerský předseda Gross. Ten to také myslil upřímně.

Jinak si myslím, že doba sedmdesát let po válce je dost dlouhá na to aby už se přestalo s těmi všemi omluvami navzájem. Pokud se tak neučinilo doposud, měly by se všechny strany k sobě chovat korektně, se vzájemnou úctou, zanechat historii historikům a vzájemné hledět do budoucnosti. Nebo máme být všichni stále ukřívděni a čekat neustále omluvu třeba od Švédů za třicetiletou válku a podobně?

E. Vašátko 28.7.2015 5:55

Dříve byly vaše příspěvky rozumné a přínosné.

Z tohoto vašeho článku nějak nevím, co tím chtěl básník říci. Je mi líto, mám pocit, že se na vás čím dál více projevuje stáří, nic proti tomu, to na každém z nás. Ale většina se alespoň neprojevuje na veřejnosti.

F. Žůrek 28.7.2015 3:21

Lidovecké politice "Vlk" nerozumí

Možná se někdy v životě omluvím zbytečně, to je pravda, ale myslím to upřímně a dobře. Nechci nenávidět, to nevede k dobrému, i když jsem byl, podle svého dojmu, poškozen...

S. Kalužík 28.7.2015 0:36

Sliboval jste, pane Vlku,

jakési ohromující informace. No, "no comment" Jestli jste tím myslel:

To, jak se politicky zlikvidoval Karel Schwarzenberg svým neuvěřitelným

výrokem o Benešovi a jeho úloze v odsunu Němců, ukazuje, jak je takový

krok riskantní.

Tak to se Vám opravdu povedlo. Už nebudu reagovat na vaše (umím gramatiku a malé v je zcela úmyslné) reagovat, vážím si svého času.