8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

MIGRACE: Jiří Pehe o vzorných Švédech a české hysterii

Jiří Pehe nám v komentáři ke švédským volbám zase jednou pěkně vyčinil. Svůj článek podle toho i pojmenoval: Švédské volby nastavily zrcadlo české společnosti. A není to pěkný pohled. Chci zpochybnit jeho dva hlavní argumenty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Lunák 20.9.2018 11:38

Re: Článek pana Pehe

Oslovuje již oslovené. I když u těchto koučů člověk nikdy neví, třeba si opravdu myslí, že jeho sdělení mají nějaký širší dopad...

R. Brzák 20.9.2018 11:43

Re: Článek pana Pehe

Také potřebujete opakovat své předřečníky ve strawmanech? Kde ve článku čtete výraz "moudrá masa"?

Takovýmto způsobem reagujeme pod vlivem svého strachu (například z potenciálních "vůdců", kteří by mohli nějakou masu, tedy dav, zneužít ke své moci). Prostě čteme v textu to, čeho se bojíme (a přitom to v něm psáno vůbec nemusí být).

V. Církva 20.9.2018 11:55

Re: Článek pana Pehe

Neziskovko, za střízliv Pehe možná píše. S názory naprosto mimo realitu a zájmy Evropanů (protože i neomarxisté si podřezávají vlastní větev).

Je jasné i od koho tyto názory pochází, mafie kolem Bilderbergu a Sorose. Není jen nasné jestli tomu Pehe sám věří, nebo myslí že takové nesmysly je dobré psát pro naše dobro, nebo to dělá jen za peníze. Tytéž otázky si kladu u Vašich příspěvků. A je otázka zda Vás platí stejný Soros jako Pehe?

R. Langer 20.9.2018 12:43

Re: Článek pana Pehe

Sranda bude až zjistí, že ji platí Putin. :-D

J. Schwarz 20.9.2018 17:39

Re: Článek pana Pehe

O jakém "strachu" mluvíte? Já taky nerad kabanos a strach z něj opravdu, ale opravdu nemám. To jen politická korektnost si žádá nacházet "racionální zdůvodnění" - třeba strachem - skutečnosti, že tu nechci žádné černé muslimy. Já z nich ale strach nemám - prostě je tu nechci. Tento typ "pestrosti a obohacení" rád ponechám vám, němcům nebo švédům. Mnoho štěstí.

P. Papež 20.9.2018 21:41

Re: Článek pana Pehe

Klasická pitomost prezentovaná bandou lidí pod názvem Netzer. Bacha na ně, placeni ze zahraničí dávají své levičácké prolhané rouzumy.

J. Fridrich 20.9.2018 10:11

Ten Pehe-Plha, to je ten astronaut co se vratil z dlouhe vypravy na Mars, nebo dokonce k hvezde Proxima Centauri ? Dle jeho vyjadreni byl velmi dlouho mimo nasi planetu... Chce to sprchu, neco na zub a cist a cist a dostat se do " obrazu ", ale s timto socdemakem se to asi nepovede.....

P. Papež 20.9.2018 21:43

Re:

Nějaký argument by nebyl? Kritizovat bez dsůvodů umí každý pitomec.

J. Fridrich 21.9.2018 10:19

Argument je jasny - chvani imigrantu v cele Evrope, tedy i v Pehove Svedsku. Jestli jste nebyl take na te dlohe ceste s Pehem, tak snad vite, co se v Evrope deje.

M. Valenta 20.9.2018 9:14

Rada autorovi.

Téma migrace už mají dávno v moci jiní. Jestliže chcete zaujmout přeci jenom širší okruh voličů, tak zkuste i jiná témata. Třeba katastrofální rozpočtová politika vlády, nelepšící se stav české justice, neexistující energetický koncept, životní prostředí ... je toho dost.

R. Brzák 20.9.2018 10:00

Re: Rada autorovi.

Pane Valento, jste inteligentní člověk - takže Váš strawman je také inteligentně skrytý...pro vysvětlení dalším diskutérům - pokud nesedíte v hlavě pana Robejška, nemůžete určit, že mu jde o "zmocnění" se tématu migrace ve prospěch jeho osobního zisku moci. Třeba je pan Robejšek (aspoň na chvíli) to, co býval před svým pokusem o vstup do politiky (který mu osobně vyčítám) - tedy analytik, jehož konkrétní téma zaujme a on se chce k němu vyjádřit...můžete to vyloučit? Argumenty, prosím

M. Valenta 20.9.2018 10:51

Re: Rada autorovi.

A víte proč pan Robejšek dopadl jak dopadl? Protože českou politikou se začal zabývat až poté co se mu v jeho nové domovině přestalo dařit. Byla to a je pro něho jen náhražka.

Vy tomu říkáte strawman, já bych to viděl na zrcadlo, i když přiznám, někdy snad trochu zakřivené.

R. Brzák 20.9.2018 11:09

Re: Rada autorovi.

Vaše první dvě věty jsou trošku odvážně založené.

Politika může být nahrážkou, tak jako je i diskuze na netu nahrážkou - za osobní bohatý život. Jak to má pan Robejšek si fakt netroufám soudit.

Zrcadlem já uvažuji komunikaci, kdy osobně říkám někomu, jak na mne jeho jednání či chování působí. Jak se z toho cítím. Proč s ním nesouhlasím. Argumentuji.

Nemohu v něm použít něco, co si myslím, že si myslí ten druhý...

P. Götze 20.9.2018 10:12

Re: Rada autorovi.

No tak on zaujime urcite sirsi okruh lidi nez vy. Nejsem si jist, zda mate o cem radit.

J. Kanioková 20.9.2018 18:05

Přesně !

A. Alda 20.9.2018 9:09

Proč se zabýváte

nějakým Pehe?

P. Krešňák 20.9.2018 9:04

Nojo pan Pehe....

.... to je intelektuální elita. Jeho kvalit, já se svými dvěma vysokými školami (technického směru) a názory podobných Vašim pane Robejšku, nikdy nedosáhnu. Takže to řeknu po řeznicku, pan Pehe ať jde se svými bláboly do pr..le. Krešňák

M. Bouček 20.9.2018 9:27

Re: Nojo pan Pehe....

Velmi správně.

Perryman 20.9.2018 11:09

Re: Nojo pan Pehe....

Tyhle Pehe a Poche jsou snad nejake diagnozy.

J. Kanioková 20.9.2018 18:01

Ano

K. Janyška 20.9.2018 8:59

Pehe je z Bilderbergu a tam nemají rádi svobodu.

Je to hnízdo světového socialismu... Dzp.

V. Církva 20.9.2018 11:16

Re: Pehe je z Bilderbergu a tam nemají rádi svobodu.

Myslel jsem že takový trouba těžko, ale najděte si na české wikipedii Bilderberg. Ten Pehe tam skutečně byl.

K. Janyška 20.9.2018 14:21

Re: Pehe je z Bilderbergu a tam nemají rádi svobodu.

Vy si fakt myslíte, že to nevím ? Dzp.

F. Navrátil 20.9.2018 8:13

Pehe není samo

Rozmohl se nám tu takový nešvar. Kádrování českého národa, který se chová obezřetně k invazi islámských nelegálů do Evropy.

J. Kanioková 20.9.2018 18:04

Ano, a to jsou hlavně ti, co tu nežijí a o sobě

mají dojem, že jsou nej nej nejschopnější.

D. Stirský 20.9.2018 8:10

Komunisté se také odvolávali na moudrost

lidu. Ještě chybí podotknout, že lid má i třídní instinkt.

S. Netzer 20.9.2018 9:48

Re: Komunisté se také odvolávali na moudrost

Přesný postřeh! :-))))

Zmínka o moudrosti mas nesmí chyběr v žádném článku tohoto rádoby populisty.

V. Církva 20.9.2018 11:10

Re: Komunisté se také odvolávali na moudrost

Pravděpodobně proto, že ví že je v neziskovce hodně lidí kterým rozum schází Jinak Vám musím prozradit že pan Stirský i lidé z neziskovky chodí na záchod stejně jako komunisté, což je přesný postřeh :-))))

S. Netzer 20.9.2018 11:25

Re: Komunisté se také odvolávali na moudrost

Jste nesmírně duchaplný.

J. Kanioková 20.9.2018 18:07

A vy odporná, poučujte si v Německu