29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Jít či nejít

V debatě o „nepozvánce pro Vystrčila, Adamovou Pekarovou, Rychetského a další na letošní (Zemanovu poslední) metalizaci 28. října očekávaně zaznělo, že kdo se na Hrad vypraví bude Zemanovu buranskou zvůli legitimizovat. Jiří Pehe dokonce navrhuje, že by ceremonii měla ignorovat i Česká televize.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Mokrý 24.10.2022 9:23

R^[>-]

P. Diviš 24.10.2022 9:10

Čert vem Zemana (čím dřív, tím lépe, nejlépe i s Pehe), starejme se o jeho nástupce/kyni a taky a více o to, co píše níže Kechlibar.

R. Toman 24.10.2022 9:25

Souhlas, a také by mi zajímal v této souvislosti ten článek o komoušském lampasákovi, který měl na FB historik Pavel Blažek. A proč, případně na čí popud byl smazán.

J. Anděl 24.10.2022 9:30

Zdůrazňuji: nejsem vůbec zastáncem formy, jakou na FB funguje mazání příspěvků či celých profilů.

Ovšem dávat jakýkoliv (názorový či polemický) článek na FB je za mě v současné době znak naprosté nesoudnosti. Až mentální nedostatečnosti. Vážně.

Jestli byl smazán, je úplně jedno, na čí popud. Takhle (pitomě) prostě funguje FB. FB není názorová platforma.

L. Novák 24.10.2022 9:38

Jestli tam někdo zveřejní lži, manipulace nebo zjevné dezinformace, postižený se může oprávněně dožadovat smazání. To patří ke svobodě slova všude na světě (v demokraciích). Někdy si k tomu smazání musí pachatel ještě připlatit tučnou sumičku třeba v dolarech, pokud je požadováno odškodnění za způsobenou újmu. S*ačky, které tady parta starých idiotů vylepuje systematicky v komentářích na NP, ty čte jen málo lidí a nikomu to za mazání nestojí, aby se toho důrazně dožadoval. ;-)

R. Toman 24.10.2022 9:58

Názorových článků třeba o Babišovi je tam určitě celá řada. Nejsem tam, předpokládám. A musel bych znát text článku, abych mohl posoudit zda je polemický. Pan Blažek je historik, dlouhodobě se touto problematikou zaobírá, a zná jak tyto instituce fungovaly. A má i slušné renomé. Kdo jiný by se měl tedy vjádřit zda to co uvádí Pavel je pravda. O Babišově angažmá v StB také psali i historici. A to mi připadá také v pořádku.

L. Novák 24.10.2022 10:40

Pavel zná vývalou ČSLA zevnitř jako profesionál mnohem líp a hlouběji (i díky svému otci, který v ní působil), než o dost mladší historik Blažek. Takže si umím představit, že Blažek dává do souvislostí pojmy a události, které v konkrétním případě nedávají pravdivý obraz.

F. Šimek 24.10.2022 9:26

Milane-Prokope Diviši. NECH SE KOONEČNĚ DOLÉČIT!!Kyni a nečekej na čerta.....;-(!!

P. Diviš 24.10.2022 9:31

Taky přeji dobré ráno, Bohouši. Vašík by řekl: Zlatí kulakomunisté! :-P

F. Šimek 24.10.2022 9:41

Nikdá nepochopíš, že se nejnenuju Bohouš?Joo-tvůj pššítel romo -homorisgabora....polesny ti to asi špatně dělá. Jináč -vašík neříkal komunisté, ale komunisti!!Jak si pššíšel na toho kulakomunistu?

L. Novák 24.10.2022 9:54

Táhni k čertu, magore!Rv

F. Šimek 24.10.2022 9:58

L. Novák vychování máš řeznickýho psa...kerej ty si?;-(

K. Zelený 24.10.2022 9:05

Inu, vzhledem k úrovni hovadnosti aktuálně převažujících frekventantů zdejší diskuse se to dalo čekat. Pokud by měl někdo odolný žaludek a příslušný šoufek a vybral ze zemanoidní žumpy soubor reprezentativních výlevů, mohlo by vzniknout něco jako Obrana Hovadova. Platón by měl konkurenci.

M. Pivoda 24.10.2022 8:49

K tzv. brněnské zvůli došlo hned po listopadu 1989. To bylo tehdy, když zcela bezcharakterní lidé se prohlásili za demokraty. A jako takoví byli uznáni za demokraty. Co bylo zaseto tehdy, dává plody i dnes. A nejen v Brně.

V. Mokrý 24.10.2022 8:51

Nejenom brněnské !

P. Manda 24.10.2022 8:53

Zatímco charakterní STBáci se ocitli na seznamech.

A. Dudík 24.10.2022 9:00

JAKO TŘEBA GEN.PAVEL ;-D;-D;-O

L. Frydryšek 24.10.2022 9:08

Petr Pavel byl komunista? Bylkomunista-

Petr Pavel byl předsedou vojenské organizace KSČ, což bylo svěřováno výkonným věrným soudruhům?

Ano, byl předsedou organizace KSČ a tím pádem výkonný a věrný ideálům KSČ.

D. Mach 24.10.2022 9:11

Pavel nebyl estébák. Pletete si ho s Babišem.

P. Kmoníček 24.10.2022 9:23

Pane Machu, ať byl co byl, ale doufám, že takový odpad vzoru Zemana on nebude.

D. Polanský 24.10.2022 8:56

Po každé revoluci to chodí podobně. Kupříkladu po roce 1918 se vzorní R-U slouhové prohlásili za bojovníky za čs. republiku.

J. Černý 24.10.2022 8:58

Viz Německo po válce. Nebyli lidi

R. Nešpůrek 24.10.2022 9:00

A po roce 89 tu najednou byla spousta antikomunistů. Jejich počet téměř dosahoval 99% - tak jako u voleb. ;-D

J. Anděl 24.10.2022 9:26

Jasně, a někteří z nenávisti ke komunistům dělali či dělají svůj charakterní přínos společnosti, přičemž je to v těchto některých případech tak asi to jediné, co nabízejí a možná i co mohou nabídnout.

Každopádně komunismus je podle mě nemocná a nebezpečná ideologie. Ovšem bývalé členství v komunistické straně v minulosti (a to vlastně i po revoluci) pro mě není tečkou samo o sobě. Stejně jako pro mě nejsou apriori tečkou bývalé komunistické či anarchistické nápady a postoje pirátských (a jiných) poslanců.

Spíš mě zajímá, jestli mají komunistické, anarchistické, náckovské či jiné postoje a aktivity nyní.

R. Nespurek 24.10.2022 9:30

K prvnímu odstavci : Vidíme to zde v diskuzi dnes a denně ...

P. Diviš 24.10.2022 9:29

Spousta? 99%? Kéž by ...

Ještě si pamatuji volební výsledky KSČ(M).

R. Nespurek 24.10.2022 9:33

Berte 99% jako takovou nadsázku. Jinými slovy - ze spousty voličů komunistů se stala spousta antikomunistů.

Kdyby nastala změna režimu, opakovala by se ta situace znovu ?

V. Mokrý 24.10.2022 9:09

A po 2.sv. válce těch partizánů.

P. Jirkovský 24.10.2022 9:13

A Partyzánek.

P. Diviš 24.10.2022 9:13

Ano. Každá revoluce je příležitost pro bezskrupulozní lidi. Čím revolučnější, tím více. Jediná obrana je, předcházet revolucím.

Rok 1918 je daleko, roky 1945-48, kdy se kolaboranti s Němci hrnuli do KSČ jsou blíže, i když pamětníci už taky skoro nejsou.