26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vlasta 25.11.2009 10:47

Podstata je jiná.

většina mužů má jedinou možnost získání kreditu, obstát finančně a pracovně. Žena, matka, nemusí nikomu nic dokazovat, protože jí příroda dala možnost dát život a v tom je nezastupitelná. Až se s tím muži vyrovnají, potom se vyrovnají se svými mindráky i v zaměstnání. To nezmění žádné kvóty.

honzak 25.11.2009 10:53

Re: Podstata je jiná.

Ty nejsi Vlasta! Ty jsi Vlasta?

Daria 25.11.2009 14:16

Re: Podstata je jiná.

Ale naopak! Pakliže se může žena realizovat jako matka, pak se může i muž stejně dobře realizovat jako otec! Jak je možné, že u dítěte se zmiňuje jenom matka a otec se vytratí někam do ztracena??? Je snad tohle správný vzorec, copak dítě nepotřebuje otce? Copak se muž nemůže a nemá realizovat jako otec? A co se týče čekání na to, až si to muži uvědomí, tak to můžeme klidně čekat dalších několik tisíc let. Proč by si to měli uvědomovat,když je k tomu nic nenutí a tahleta situace jim báječně vyhovuje??? A kvóty pomohly zatím všude, už jenom tím, že rozbíjejí skleněné stropy, které naši hrdinové s obzvláštní oblibou ženám staví do cesty. A také ženám trochu vyrovnají jejich mnohem větší vytíženost prací doma i v zaměstnání. Pokud se ženy do politiky nedostanou, nikdy nebudou moct ani trochu ovlivnit,jak se v této zemi bude žít. Vždycky si to budou muži dělat podle svého a ve svůj prospěch. Copak vám nezáleží na tom, aby vaše děti nebyly zatíženy enormním dluhem jenom proto, že politici utratí spoustu peněz jenom proto, aby byli příště zvoleni? Když už do téhle společnosti děti rodíme, nemáme mít šanci ji nějak  zásadně ovlivnit? I pro ty naše děti?

portwyn 25.11.2009 14:25

Trávím diskuzemi s ženami dost času

abych věděl. že představa "v parlamentě bude žen, nebude dluh" je dost legrační.

Většina žen je názoru, že na dětech by se nemělo šetřit, proto by enormně zvedly ma...ehm rodičovskou, porodné, přídavky atd. Rovněž mají rozvinuté sociální cítění, takže vyšší důchody, nemocenské, dávky invalidům. Také se obvykle zajímají o zvířátka a přírodu obecně, rozpočet MŽP by raketově stoupl. No a kde se na to vezme? To ať si chlapi nějak zaříděj.

Pro přítomné dámy: úplné zrušení armády by zafinancovalo nepatrný zlomek vzniklých nákladů.

Daria 25.11.2009 15:23

Re: Trávím diskuzemi s ženami dost času

Možná by se Vám pár dalších chvil strávených se ženami hodilo. MInistryně obrany Vám nic neříká? Jaké rušení armády, to Vám přeskočilo? A sociální cítění je naprosto v pořádku, podle něj se totiž pozná civilizovaný stát. A jaké ať na to muž vezme, kde chce? Vždyť většina žen si vydělává! Pravda část jejich výdělku (třetina? polovina?) je většinou přerozdělována a odchází na podporu mužského ega (nižší odměny za stejně kvalitně vykonanou práci), ale se zbytkem musí vyjít. Neslyšel jste o paní Thatcherové? Uměla hospodařit líp než muži, pamatujete? Však ji také z politiky vyštípali. A naši slavní mužští politici hospodaří tak, že bychom je pro dobro naší země měli z valné části vypráskat ven. Čím se vychloubáte? Vždyť nemáte vůbec čím!!!!   

portwyn 25.11.2009 15:44

S ministryní jsem nediskutoval.

ale argument "zrušit armádu" je standardní odpověď mnoha dam na to, že na velkorysé podpory není dost peněz.

Já se vychloubal? Doložte. V opačném případě normálně lžete, dámo.

"Thatcherová uměla hospodařit líp než muži" - čistý sexismus. Někteří premiéři - muži hospodařili lépe než MT, jiní hůře než ona. Mimochodem největší síla MT byla v pevnosti politiky, v rozhodnosti a síle. M. Thatcherová je mezi pravicově zaměřenými muži velmi populární. Jakpak se na ni dívají (většinou levicové) feministky? Jestlipak ji feministky obdivovaly také za Falklandskou válku? (IMHO ji vedla právem.) Ty feministky, které války označují za mužský výmysl.

Pravda část jejich (ženského) výdělku je většinou přerozdělována a odchází na podporu mužského ega (nižší odměny za stejně kvalitně vykonanou práci), ale se zbytkem musí vyjít. Tak to už je naprostá demagogie. Můžete doložit konkrétní příklady, jak je např. daněmi zvýhodňováno mužské ego? Pracuju ve školství, máme ředitelku a zástupkyni. Jako muž nemám žádná finanční privilegia, naopak jsem pravidelně nasazován na obtížnější práci (Zvládneš to, jseš přece chlap.). Vymetou se mnou kdeco. Obdobně jsou na tom kolegové - muži.

Bereniké 25.11.2009 16:44

Re: Trávím diskuzemi s ženami dost času

Portwyne, asi jsem ve skutečnosti chlap, ale vámi uvedené výdaje bych naopak zkrouhla. Jestli to nebude tím, že asi nejsem feministka. ?  Nicméně s Dariou s něčím musím souhlasit, ovšem nikoliv ohledně kvót, jsem zásadně proti pozitivní diskriminaci, ať už se týká pohlaví, barvy pleti, sexuální orientace, náboženství..... 

portwyn 26.11.2009 16:42

Re: Trávím diskuzemi s ženami dost času

Omlouvám se za pozdní odpověň, proti disriminaci jsem také - ať už v neprospěch žen, nebo mužů.

Pepa 25.11.2009 17:56

Re: Podstata je jiná.

 Jak muž tak i žena která chce do politiky, nebo na různé vedoucí místa tak se tam dostane. Musí ale pro to něco udělat. Ten kdo si myslí, že se dostane do politiky na základě nějakých zákonů, je závistivý moula a je moc dobře, že tam není. Na brek starých a šeredných tetek není nikdo zvědavý.

O.M. 25.11.2009 19:26

Re: Podstata je jiná.

Na brek starých a šeredných tetek není nikdo zvědavý... byla tahle věta nutná? To co jste řekl předtím zní rozumně, ale ten poslední výrok je napřesdržku. Zvlášť když ten návrh předkládá ministr Kocáb (= starý a ošklivý strejda, ale u něj to asi není podstatné).

Na brek starých  žen není nikdo zvědavý - platí to i pro Vaši maminku, Pepo? 

občanka 25.11.2009 10:28

Ženy nejsou v politice proto, že funkce se rozdělují na pánských WC,

kam ženy nechodí. Jestlipak tohle vyřeší Pecina?

honzak 25.11.2009 10:53

Re: Ženy nejsou v politice proto, že funkce se rozdělují na pánských WC,

Omyl! Když jsou dámy v nouzi, tak chodí. Ověřeno na autobusových zájezdech. pravda, na pumpách se na pánském WC funkce moc nerozdělují....

vltava 25.11.2009 12:22

Re: Ženy nejsou v politice proto, že funkce se rozdělují na pánských WC,

Ano. Na koncertech ověřeno také. Opticky jich tam je víc než mužů, protože zatímco jedna je v kabince, druhá jí jistí dveře.

portwyn 25.11.2009 14:27

Byla jste někdy na pánském WC?

Každý tam upředně zírá do stěny před sebou, aby nevzbudil podezření, že je teplej.

To holky choděj čůrat spolu ;-D

Daria 25.11.2009 10:03

A nakolik nás přijdou muži v politice?

To se už neřeší? Každého přes sto tisíc korun a bude to stále růst. Jenom to rozhazuje peníze, hádá se to, pere se to o moc, dělá nám to ostudu v zahraničí, zadlužuje to i naše děti, nic pořádného to neumí a ještě budeme poslouchat žvásty, kolik stojí ženy? A na kolik nás přijdou muži? To už vůbec nedovede nikdo spočítat?

tadeas 25.11.2009 10:26

A k čemu tam jsou ženy?

Topolánkovi Talmanová dá podržet a akorát mu rozbourala manželství, Bursíkovi Kateřina to samé. To Standa Grosů si tam našel holku místo mezi poslankyněmi jenom v poslanecké kantýně. Vždyť ty ženské tam akorát tahají postelové vztahy. To je k prdu. To ať tam radši nejsou ať se můžou chlapy soustředit na práci.;-D

tadeas 25.11.2009 10:31

Re: A k čemu tam jsou ženy?

Zapoměl jsem vlastně na Paroubka, ten se s tou svojí Petrou taky seznámil ve státních službách, dělala mu překladatelku. :-) Ženské by se okolo poslanců vůbec motat neměli. Kdysy na to byly zákony které to ženským zakazovali. A naši předkové moc dobře věděli proč to dělali. Ženské patří k plotně a dětěm. Všude jinde jenom škodí.

Dodo 25.11.2009 10:36

Re: A k čemu tam jsou ženy?

Podle tvé gramatiky soudím, že tvé nejvyšší vzdělání je základní škola. Možná i proto máš problém pochopit čím se myslí.

Bereniké 25.11.2009 16:32

Re: A k čemu tam jsou ženy?

Jak tak čtu vaše  názory - vy už se asi těšíte na Českou islámskou republiku, že jo. Konečně opět zavládne vaše ideální představa - budeme držet hubu a makat hezky doma. Nejspíš byste nám taky zakázal řídit auta, škola je pro ženský taky zbytečná - hezky tak těch devět let a pak povinně provdat, rodit a udržovat teplo domácího krbu, další vzdělání je pro ženské zbytečné a naopak škodí, protože pak nám mužům do všeho kafrají.

Daria 25.11.2009 13:55

Re: A k čemu tam jsou ženy?

A jakou práci máte na mysli? Rozhazování peněz? Průšvih, kam se podíváte? Korupce kam se podíváte? To máte na mysli???? Kolik nás jejich další práce bude stát zbytečně vyhozených peněz??

zk 25.11.2009 12:23

Re: A nakolik nás přijdou muži v politice?

tak proč s "tím" žijete", bez "toho" by vám bylo jistě lépe a laciněji:-D

portwyn 25.11.2009 14:31

Dario, a proč ženy nezaloží

Stranu žen, která by byla superúspěšná? Volilo by ji 50% obyvatelstva, automaticky jisté vítězství + premiérka + presidentka. Ve vládě by okamžitě udělaly zázraky, všechno by vyřešily a země by kvetla. A to navždy protože muži by je neměli šanci přehlasovat.

Proč to ženy neudělají?

Jerome 25.11.2009 9:14

Inu,

ministr Kocáb má další námět ke svému intervenčnímu ministrování..

mp 25.11.2009 9:12

rovnost a úlevy

Vodní břeh to vcelku dobře vystihl - někdy ženy chtějí naprostou rovnoprávnost, ale jindy zase vyžadují jakožto ženy různé úlevy; tedy ne všechny, samozřejmě

Vlado Z 25.11.2009 8:51

v kolikáté pětiletce?

Tohle jsou opravdu plány ála usnesení UV KSS. Ať pán ministr řeší rovnost příležitostí v zaměstnání, práce na částečný ůvazek vedle mateřské či mateřskou samotnou. Naordinované počty nikdy nic nevyřešili-buď se nesplnili, nebo se splnili pro forma - ženy z toho nic nebudou mít.

Daria 25.11.2009 8:44

Stop diskriminaci?

A nerozlišovat mezi muži a ženami? Ale klidně, ale to by ženy musely přestat rodit děti a starat se o manžílky jako chůvy. V tom případě ano! Ale pokud žena děti odnosí a stará se o ně, pokud jí manžel hodí na krk i domácnost, aniž postaví sám dům (což prý definuje jeho mužství – a vzhledem k tomu, jak málo manželů dům rodině postavilo je na místě otázka, s kým to tedy ženy žijí??), pokud většina manželek musí ráno celé rodině včetně manžela utřít nos a vypravit ji do světa, a pak teprve může do práce sama, a to ještě většinou do takové, v níž je ženě stejná kvalita placena setsakra rozdílným metrem, pak je namístě konečně zhodnotit, kolik práce kdo v této zemi odvádí. Možná by bylo skutečně už načase oddělit HDP mužů a žen a každý si hospodařit za své. A možná dokonce rozdělit zemi na mužskou a ženskou část, abychom konečně nemusely poslouchat, jak na nás naši hrdinové doplácejí. Už nám to leze krkem!!!

Vlado Z 25.11.2009 8:56

Re: Stop diskriminaci?

V mnohém s Vámy souhlasím, ale neodpustím si poznámku, že tyto slabé muže vychovávají již několik desetiletí především jejich matky, obzvláště ty svobodné.Dělá-li si osamělá matka ze syna důverníka a náhradu partnera, tak to ani jinak nemůže dopadnout. Na vlastní stranu musím říct, že tradiční mužské role ve výchově z velké části zmizeli(dnes už v některých autech nevyměníte sám ani žárovku, prodlužovačky jsou nýtované a nejdou rozebrat,...) a nějak se nám zatím nepovedlo najít si za ně ve stejné míře solidní náhradu.Možná proto, že se, tradičně, poněkud stydíme o tom mluvit.:-/

ja 25.11.2009 9:14

S názorem souhlas, ale ta gramatika!

Lapil 25.11.2009 12:16

Re: S názorem souhlas, ale ta gramatika!

Jak gramatika? S Vámy jako ženamy, ne? ;-)

zk 25.11.2009 12:19

Re: S názorem souhlas, ale ta gramatika!

Ne, "tradiční mužské role ve výchově z velké části zmizeli" - role zmizely, jednak je to neživotné, jednak rodu ženského:-D:-D