26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

GLOSA: Havlíček a Hřib

Důvodem je skandální situace na dálnici D1, jejíž opravy stály daňové poplatníky 24 miliard korun. Již opravený úsek na Benešovsku se musí opět zavřít a problémy s popraskanou vozovkou jsou i na mostě u Velkého Meziříčí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 14.9.2021 9:23

Nazdar! Zdravím "peroutkáře"!!

Tedy toho, kdo od Ferdinanda Peroutky nečetl ani větu. Třeba co napsal v tom roce 1938.

Prý taková Čaputová honem vyštudovala dálkově i silniční stavitelství, kvůli těm autostrádám.

L. Beneš 14.9.2021 17:10

Čaputová má teď jiné starosti. Má na naozaj slobodnom Slovensku Svätého otca, a tak se jí prsa dmou pýchou (Chlubné plíce lezou z hrnce), jak opět překonala ty Čehúny. Jen nevím, zda Svätý otec navštíví na Luníku IX v Košicích byty oněch vyloučených chudáků, Romů, kteří musí žít ve zdevastovaných domech a bytech, které jim někdo chodí ničit, aby byly neobyvatelné. Seznam přinesl galerii snímků z Luníku IX: Obrazem: Poprvé uvnitř. Takto to vypadá v domech ghetta, kam zamířil papež - Seznam Zprávy (seznamzpravy.cz), která stojí za vidění. Ale možná se Svätý otec plácne přes kapsu a pošle nějaká eura na sanaci těch jeskyní.

J. Černý 14.9.2021 16:41

Soud pouze konstatoval, že článek s určitým názvem Peroutka nenapsal.

Š. Hašek 14.9.2021 18:20

R^ Děkuji.

A. Renjascu 14.9.2021 9:03

Tak jak je u pana Zieglera zvykem, jde o článek "a vy zase mlátíte černochy". Situace s dálnicemi je skutečně tragická, ale taková je už od plyšáku a to nepočítám komanče. Zatímco v Praze, tak tragická situace nikdy nebyla a dokonce ji ten "korupční" Bém začal úspěšně řešit. Žel po něm nikdo na jeho práci nenavázal, ačkoliv měl vše předpřipravené. Výsledek? Nedokončený tunelový komplex Blanka, nezrealizovaný severní obchvat Prahy, jehož trasu měl Bém s okrajovými částmi a okolními obcemi již předjednaný, nedokončené metro na letiště a k tomu nesmyslná zúžení jízdních pruhů, nekoncepční uzavírky...

M. Valenta 14.9.2021 9:22

Dopravní situace v Praze je dlouhodobě stejně tak tragická jako ta na dálnicích. A podobně tragická je i Zemanova "nestrannost", o které se naposledy zmínil před devíti lety.

A. Renjascu 14.9.2021 9:43

Jak jsem napsal a vy nečetl, Bém začal problémy s dopravou úspěšně řešit ( v té době se nám to tak nejevilo, ale dnes vidíme, že proti Hřibovi byl neskutečně akční a hlavně měl vizi co s tím dělat) a začal se stavbou komplexu Blanka, dostavby Metra a rozjížděl další, které jsem zmínil. Čili upozornění Zemana je ok, jen mělo přijít aspoň o dva roky dříve.

Š. Hašek 14.9.2021 9:46

Trefná poznámka!

V. Petr 14.9.2021 10:07

R^R^R^R^R^

M. Valenta 14.9.2021 10:40

To je právě ono. S odstupem se jeví dost věcí dost jinak. A Zeman? Zvolil pro sebe nejvhodnější okamžik. Jinak to ani neumí.

A. Renjascu 14.9.2021 13:05

Hřibovo rezignace na řešení problémů pražské dopravy a neexistence vize se i s odstupem času bude jevit stále stejně či ještě hrozivěji. A to, že Zeman zvolil prow sebe (netuším sicew proč pro sebe, když mu za rok končí mandát a další mít nemůže, ale zvykl jsem si, že u některých kritik absentuje logické jádro) je právě tím uměním politiky o kterém kdysi Zeman mluvil a v kterém se od většiny svých kritiků liší jen v tom, že jej ovládá lépe a nikoliv, že by toto u jeho oponentů neexistovalo. Klíčové není to, zda to použil v nějaký pro "sebe vhodný" okamžik, ale zda je toto jeho sdělení pravdivé či nikoliv. Líbit se vám to sice nemusí (i když u svých favoritů to zřejmě tolerujete - schválně jaký je váš názor na vytažení Babiše mladšího a Čapáku před volbami), ale mě se zas líbí jak se vy levičáci mezi sebou mlatite. Progresiviste proti těm konzervativním, ale všichni do leva až to bolí. Užijte si to, Zeman je podobně jako Hřib váš eurofederalistický a EUfilní produkt i když na rozdíl od Hřiba prokázal odvahu v době, kdy to člověka něco stálo.

Š. Hašek 14.9.2021 13:24

Trefné!!! R^

Takhle se "mlátili" komouši v roce 1968/1969. Potom v roce 1989/1990.

Šiklová a Pithart o sobě dokonce tvrdili, že jsou vlastně jako Thatcherová.

V. Kuhaj 14.9.2021 17:05

V ČR je metr nové silnice jeden z nejdražších v EU, zatímco kvalita je jedna z nejhorších. Z čehož vyplývá, že je to jedna z nejvykrádanějších komodit v republice, a to dlouhodobě. Z čehož vyplývá, že by už orgány činné v trestním řízení mohly pojmout podezření a konečně sakra konat!

R. Toman 14.9.2021 8:39

Jako obvykle od tohoto autora, blábol.

J. Černý 14.9.2021 16:43

R^R^R^

F. Kusák 14.9.2021 8:36

Ten autor neví ani, jak funguje politický ministr a za co odpovídá. Prostě i hlupák má v demokracii nárok vyslovit názor, jenže jaká je jeho hodnota. Bohužel, takových a podobných keců jsou dnes plná média. A jak známo, kecy nemají cenu.

J. Karlík 14.9.2021 8:00

President Zeman kritizuje Hřiba za špatná rozhodnutí. Havlíčka by měl kritizovat za zmetky stavebních firem? Divná logika.

J. Nevrkla 14.9.2021 7:54

Porovnávat Hřibovy pražské šílenosti s popraskanym betonem kdesi na dálnici může napadnout jen trochu pomateného Zieglera.

P. Pepax 14.9.2021 8:00

Souhlas, je to pomatený manipulátor.

M. Džmuráň 14.9.2021 7:34

Ne, že by mě Havlíčkova demise vadila, ale z jiných důvodů. Zatímco Hřib dopravní situaci v Praze zásadně a pravděpodobně zcela záměrně podstatně zhoršil, za Havlíčka k ničemu takovému nedochází, spíše naopak.

J. Pokoutný 14.9.2021 7:59

Zapomněl jste dodat: Hřib ... nejspíše úmyslně.

V. Církva 14.9.2021 7:27

Tak dálnice je samoyřejmě ostuda, jenže dlouhodobá. Hřib udělal za dva tři roky kraviny blbým rozhodnutím, Havlíčkova vina je, že nevyhodil úředníky a deep state který tam roky kvete. To není taková legrace, i když by skutečně měli i do toho rýpnout. No a taky jsou dnes stavebníci namlsaní. Nejsou lidi a diktují si nehorázné požadavky za nekvalitní práci. Dílem za to může i špatný zákon o veřejných zakázkách kde se musí vybírat podle ceny a ne podle kvalita/cena.

Částečně ale autor pravdu má. Politiky volíme aby naše peníze utráceli co nejefektivněji. To se neděje.

J. Černý 14.9.2021 7:40

Co psal autor třeba o ministru Řebíčkovi, když uz jsme u těch peněz.? Nic.

J. Černý 14.9.2021 7:22

Jenom hlupak může vyčítat ministrovi technologickou vadu na dile. Je to upocené. Navic ŘSD to bezokladně reklamovalo.

R. Tichý 14.9.2021 7:16

Srovnavat technologickou chybu stavebni firmy se systemovym pochybenim Hriba je ponekud hloupe.

P. Pepax 14.9.2021 8:03

Souhlas, pisálek si chtěl zarýpat.

T. Kohout 14.9.2021 7:08

Ten systém výstavby dálnic v ČR je všeobecně hloupý. Stavět dálnici po kouscích a každý kousek dělá jiná firma? To je přece absolutní nesmysl. Ten systém, to mohl vymyslet je nějaký opravdový mafián, respektive mafie v časech, kdy se to rodilo, tedy ne za pana Havlíčka.

J. Berger 14.9.2021 4:53

EUROVIA již měla těch průserů neúrekom. Divím se, že ještě jim někdo dá zakázku. Asi dají nejlevnější nabídku (která ovšem s tím vším náramně pasuje).

J. Šebek 14.9.2021 6:21

EUROVIA? Zaťaté odéesácké drápky.

J. Novák 14.9.2021 1:21

Některé záruční vady se prostě objeví až po převzetí výrobku či stavby a to je i současný případ D1. Pokud půjdou opravy a penále na vrub dodavatele, je to zcela standardní záležitost a není z toho třeba dělat vědu. Nelze chtít po ministrovi dopravy ani po ŘSD, aby kontrolovalo jakost betonu v každém domíchávači, co právě přijel na stavbu apod., od toho jsou právě záruční podmínky pro dodavatele.