19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

GLOSA: Česko, hospodářští migranti a EU

„Od počátku řešení migrační krize hovořila Česká republika jasným a srozumitelným hlasem,“ čteme v prohlášení předsedy vlády Bohuslava Sobotky. Jasně a srozumitelně? Sobotka již zřejmě zapomněl, že o tom nemůže být ani řeči. Naopak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Krystlík 2.8.2017 11:09

Pane Lenci!

Máte nařízení č. 604/2013 (Dublin III) i rozsudek evropského soudu z 26. 07 2017, které explicitně uvádějí, že žádosti o azyl vyřizuje první stát EU a pokud se nějaký stát se na základě dobrovolnosti sám rozhodne, že tak učiní zástupně za onen první stát EU, tak je mu to umožněno.

Co je na tom naivního?

M. Šejna 2.8.2017 11:48

pane Krystlíku

pan Lenc chce věřit, že jste naivní. Tahle jeho snaha věřit v něco je totiž pro něho mnohem jednodušší a pohodlnější, než aby si oveřil, jaká je realita.

T. Krystlík 2.8.2017 12:05

Re: pane Krystlíku

Co je tom naivního, pane Šejno? ČR není holubník jako ČR, kde se zákony nedodržují.

J. Kanioková 2.8.2017 21:40

A proč tu chodíte štěkat na český web?

Jste trapný !

P. Rudolf 2.8.2017 10:48

Re: Typická Robejškova demagogie

Vystrašit a ovládnout. Filozofie všech demagogů a mocichtivých totalitářů (Klaus, Zeman, Okamura, Mach, Filip, Robejšek a mnozí další).

B. Hančl 2.8.2017 20:07

Re: Typická Robejškova demagogie

Vás bych rád viděl. Vy musíte být extra exot.

L. Pejchal 2.8.2017 11:18

Re: Typická Robejškova demagogie

No tak Vaše naivita je bezbřehá pane Krystlíku. Odkud berete tu jistotu, že kdyby hypoteticky kvóty zafungovaly u těch 160 000, že nebudou diktátem nařízeny kvóty nové ?? Kapkou to začíná, nekontrolovaným proudem končí. Sice tu citujete nařízení a články, ale šedá je teorie a zelený strom života. Frau Merkel nebrala na nějaký Dublin absolutně zřetel, nikoho se neptala a pozvala do Německa hordy pologramotných a k naší kultuře nepřátelsky naladěných individuí. Německými soudy byl vyhoštěn Tunisan, který pak ukradl kamion a ....Nějaký rozhodnutí soudu ho moc nezajímalo, že ?? Zkrátka migrační politika EU je úplně tragická a vede k pozvolnému konci evropské kultury. Soudy, zákony, žádosti, články nařízení. Papír snese vše, ale ta realita.

T. Krystlík 2.8.2017 11:58

Pane Pejchale, zjednejte si informace,

ale ne z cz-médií! A. Merkelová vycházela z nařízení 604/2013 (Dublin III) zcela! Platnost oněch článků z nařízení potvrdil i rozsudek evropského správního soudu z 26. 07. 2017. O tom ale cz-média zcela mlčí. Přebírání tolika uprchlíků do SRN spískal hochštapler Orbán. Podle Dublinu III měl nasměrovat uprchlíky do SRB a ne do A a pak D.

Anis Amri (atentátník z vánočního trhu v Berlíně) měl být deportován do rodného Tuniska, jenže tuniské zastupitelské úřady mu odmítly vydat cestovní doklady. Německo, coby právní stát, se pak muselo držet mezinárodního práva a vyčkat, až se tuniská vláda uráčí. Utrhnete-li dotyčné zemi hospodářskou pomoc, tak to prosadíte teprve v řádu měsíců a pak bude měsíce ba roky trvat, než to v Tunisu příslušně zapůsobí.

Všimněte si, že jen Češi zavírají příchozí do koncentráků eufemisticky zvaných detenční zařízení.

M. Prokop 2.8.2017 12:05

Ano, to je další chyba

"Všimněte si, že jen Češi zavírají příchozí do koncentráků eufemisticky zvaných detenční zařízení."

J. Kombercová 2.8.2017 12:41

Re: Ano, to je další chyba

Kretén.

A. Alda 2.8.2017 8:54

Souhlasím.

Bude to ještě velký problém, z téhle šlamastyky vybruslit. Nejlépe by bylo opustit EU.

M. Šejna 2.8.2017 8:52

tohle mám být politika Realistů?

Robejšek se zatím projevuje hlavně jako xenofob, odpůrce EU, rasista a český ultranacionalista. S tímhle ve volbách nemá šanci uspět. Na tyhle politické programy tu máme jiné partaje: KSČM, Dělnickou stranu, Okamurovce, Zemanovce ...

A. Alda 2.8.2017 8:55

Tak dokonce rasista!

Můžete to nějak zdokumentovat?

M. Šejna 2.8.2017 9:12

pane Aldo

před pár týdny se tu Robejšek chlubil tím, že je bělošský heterosexuál. Tohle je typická vlastnost rasistů, že se chlubí tím, co jim nadělila příroda, a nikoli tím, co v životě dokázali.

M. Prokop 2.8.2017 9:22

Re: pane Aldo

To jste jen zase něco nepochopil.

A. Alda 2.8.2017 9:49

Ale já jsem také běloch výrazně heterosexuální orientace.

Znamená to tedy, že jsem rasista? Je snad bílá barva o přirozená sexuální orientace predestinací k rasismu? Nebo je rasistou každý, kdo nesmlčí, jakou barvu má jeho kůže a jaká je jeho sexuální orientace?

Nebo je rasistou lékař, který vyzval místní Vietnamce a Cikány i Romy, aby se přihlásili do registru dárců kostní dřeně, protože mezi Čechy, Moravany, Slezany, Slováky a Poláky, jichž je náš národní registr plný, pro ně žádné vhodné dárce nalézt nelze. Prostě nelze. A to z rasových důvodů.

Problém dle mého soudu však není v tom, že by snad pan Robejšek byl rasistou, ale v tom, že Vy slovo rasismus používáte jako nadávku.

M. Šejna 2.8.2017 11:26

pane Aldo,

sdělit o sobě, že jste heterosexuál, můžete dle libosti. Sdělit o sobě, že jste běloch, nemusíte, protože to pozná i barvoslepej. Ale pokud budete využívat svou heterosexualitu a rasovou příslušnost ve volební kampani, pak je to rasismus.

A. Alda 2.8.2017 12:10

Není.

Je to jen reakce na ty, kdo v příslušnosti k bílé rase a v normálním sexuálním životě spatřují útlak menšin všeho druhu. Je to jako když jedna partaj jde do voleb s programem zákazu kožešinových farem a lídr konkurenční strany prohlásí v rámci předvolební kampaně, že nejen své manželce, ale i své dceři koupil norkový kožich.

M. Moravcová 2.8.2017 11:14

Re: pane Aldo

to napsal kdo, že je to typická vlastnost rasistů? nebo snad chcete tvrdit, že černoch není černý? Že heterosexuál má povinnost souložit se stejným pohlavím? Pouze napsal pravdu, co je na tom rasistického fakt nechápu.

M. Šejna 2.8.2017 11:30

paní Moravcová

připadalo by Vám normální, kdyby vznikla třeba strana "surrealistek", jejíž předsedkyně by svůj volební program doplnila informací, že ona sama je heterosexuální běloška? Nebo homosexuální asiatka? Nebo bisexuální židovka?

Byla by pro Vás volitelná?

M. Moravcová 2.8.2017 11:44

Re: paní Moravcová

pro mne jako heterosexuální bělošku ano, co je na tom divného proboha?

M. Šejna 2.8.2017 11:50

tak jo, paní Moravcová

já jsem běloch a heterosexuál. Doufám, že mě budete volit.

M. Prokop 2.8.2017 12:06

Re: tak jo, paní Moravcová

Pokud byste nebyl navíc socan, tak možná jo.

L. Pejchal 2.8.2017 11:28

Re: pane Aldo

No já nevím jestli to bylo chlubení nebo konstatování. Bral bych to spíše jako odvahu, protože být dnes bílý heterosexuál se moc nenosí. Doufejme, že až se stane bílý heterosexuál menšinou, že se mu dostane všech těch práv, které se dnes přiznávají barevným a genderovým menšinám. Zajímalo by mě také, co pan Šejna myslí pojmem v "životě něco dokázat". Dle mého názoru pane Šejna, fakt hloupý příspěvek. Nálepka a pak urážka.

M. Šejna 2.8.2017 11:33

pane Pejchale

já jsem také heterosexuální běloch. Nemám ale potřebu na tom stavět svou volební kampaň, jako Robejšek.

Teď jen přemýšlím, jak velký jsem hrdina, když jsem měl odvahu se přiznat ke své heterosexualitě a bělošství. Snad kvůli tomu neskončím v kriminálu jako nějaký disident.

:-D

M. Moravcová 2.8.2017 11:46

Re: pane Pejchale

a proč asi homosexuálové propagují svoji homosexualitu

M. Šejna 2.8.2017 11:52

paní Moravcová

homosexuálové kandidují v parlamentních volbách?

A. Alda 2.8.2017 12:18

Samozřejmě.

A nikdo jim nebrání.

Dokonce i do eulamentu se jeden takový dostal - a všichni už v té době věděli, že jím je. Prostě nám to nevadí. Stejně jako nám nevadí, když je někdo slepý nebo beznohý. Invalidita hodnotu člověka nesnižuje.

Pokud ale někdo začne invaliditu vydávat za přednost a snaží se ji stavět za vzor všem ostatním, je třeba ho rázně a nekompromisně odmítnout. Jinak to skončí jako v té Welsově povídce o údolí slepých.

M. Šejna 2.8.2017 12:35

pane Aldo

a on ten homosexuál tu svou homosexualitu prezentoval ve volební kampaní jako svou přednost? Pokud ano, tak se choval jako teď Robejšek.

R. Langer 2.8.2017 13:19

Re: pane Aldo

A pan Robejšek to prezentuje jako svou přednost, nebo pouze konstatuje realitu?