1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

GLOSA: Bez blatníků

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Peman 28.1.2009 10:03

Goebels-Rath se snaží kalit vodu aneb zloděj vždy křičí chyťte zloděje

Pane Vernere, věřit nestačí. Mnohem důležitější je dále pozorovat. A hysterické reakce "historického exkurzisty" Ratha jen potvrzují, že jeho nehorázné výroky v interwiew NEJSOU náhoda. Zuřivé napadnutí politických protivníků je totiž pěkným potvrzením jím řečeného - za takové vystoupení by se věru naci-politik nemusel stydět, je to metoda přímo hnědá.  A pokud Rath po vlastním průšvihu se drze snaží zakalit vodu a mluví o Bormannovi-Dalíkovi, jak by měl být nazýván on? Mengele-Rath nebo spíše Goebels-Rath?

hank bukowsky 28.1.2009 10:15

Re: Goebels-Rath se snaží kalit vodu aneb zloděj vždy křičí chyťte zloděje

a vás jak nazvat? Goebels-Peman? Nebo si přeje vaše maličkost být na prvním místě?

Peman 28.1.2009 10:45

Re: Goebels-Rath se snaží kalit vodu aneb zloděj vždy křičí chyťte zloděje

Já se, na rozdíl od naciRatha na Hitlery odvolávat nemusím. Mě na rozdíl od Ratha liberální metody v hospodářství a společnosti nevadí. Já na rozdíl od Rathů se snažím nebýt vůči protivníkům hulvát ve stylu hnědých košil (viz například včerejší rozhovor s Rathem v Radiožurnálu). Takže Váš dotaz je jaksi mimo mísu. Jinak Vám věřím, že dělat Rathovi advokáta je při jeho exkurzech sakrapráce.

Poklop 28.1.2009 10:59

Re: Goebels-Rath se snaží kalit vodu aneb zloděj vždy křičí chyťte zloděje

Víte ,kdo nařídil změnu v dopravě?Víte,kdo třeba nařídil,že sedlák musel pro svého pacholka mít vytápěnou místnost?Jo,správně,ale jméno nenapíši,aby si nějaký blb domýšlel,že propaguji a obdivuji nácka.

NObody 28.1.2009 12:05

Re: Goebels-Rath se snaží kalit vodu aneb zloděj vždy křičí chyťte zloděje

S tou změnou pravidel (za 1. republiky se u nás jezdilo vlevo), a to ze dne na den s nástupem Protektorátu, jste uhodil hřebík na hlavičku, nicméně tím nastolujete jinou otázku: Co lidstvu v historii prospívalo víc, zda diktatury, anebo demokracie. Diktaturanařídi a kdo neposlechne, dostane co proto, zatímco demokracie chodí kolem problému jako kolem horké kaše, potácí se zleva doprava a nazpátek, neustále váhá, omlouvá zloděje a staví na piedestal hlupáky, zkrátka samé zmatky, nu a teď si národe vyber, co pro tebe bude lepší. Nechme to koňovi, ten větší hlavu, říkával můj děda. Měl tím na mysli, ponechme věcem šanci, ať se řeší po svém, nebo jinak řečeno, koukejme na přírodu, ta má svou moudrost - jsou v ní laně i vlci. My lidi vlky nenávidíme, protože zabíjejí laně, jenže i ti vlci mají své místo v přírodě. Bez nich by laně zlenivěly.

alan 28.1.2009 12:37

Re: Goebels-Rath se snaží kalit vodu aneb zloděj vždy křičí chyťte zloděje

Všechny feudální systémy byly diktaturou.Ovšem s postupným ubrušováním svých direktivních prvků,až z nich vznikly demokratické konstituční monarchie.Demokratické státy jsou navenek liberální a často sahají k direktivním metodám.Často přerostou v přímé diktatury,které se demokraciízaštiťují,potom významně záleží na jejich vztahu k USA.Když je kladný,je to náš miký přítel.Když ne,tak je to bestie s krví nevinných na rukou.Vyberte si.Pěšky jako za vozem.

Starý J. 28.1.2009 14:27

Re: Goebels-Rath se snaží kalit vodu aneb zloděj vždy křičí chyťte zloděje

Diktaturu a demokracii jste popsal velice dobře.

Bohužel - jednodušší lidé mají rádi jednoduchá, krátká  a rychlá řešení. Proto milují diktartury. Toho zneužívají darebáci, nacisty počínaje a komunisty konče, na to se jim daří získávat jednoduché "masy". Pak se k masám přidají i poněkud vzdělanější, ale charakterově závadné osobnosti, které ty masy ovládají.

Systém 40 let reálného socialismu je toho zářným příkladem. A bohužel je máme znovu přede dveřmi.

gerontusinza 28.1.2009 12:36

Re: Goebels-Rath se snaží kalit vodu aneb zloděj vždy křičí chyťte zloděje

R^

ascari 28.1.2009 13:50

Re: Goebels-Rath se snaží kalit vodu aneb zloděj vždy křičí chyťte zloděje

jistěže máte pravdu a taky bylo méně feťáků,homosexuálů,bláznů a obecně kriminality.pokud ovšem za kriminální čin nepovažujete např. 6 000 000 mrtvých v Osvětimi.

ural 28.1.2009 9:57

lidé

proboha, volme kohokoliv jiného než tyto příživníky, kteří dnes okupují parlament

jj 28.1.2009 8:36

Zábavné je,

jak se všichni exhibují na věcmi, které vlastně vyplodila R.Kalenská. Každý, kdo si vyslechne záznam okamžitě vidí propastný rozdíl mezi tím, co Rath řekl a co napsala Kalenská. Ona jistě ví proč a pro koho to dělala. Patří do klece a ne do novin.

libero 28.1.2009 8:57

" Patří do klece a ne do novin."

Míníte-li DRátha, pak nepochybně. S větší částí ČSSD, o komunistech nemluvě.

jj 28.1.2009 9:25

Re: " Patří do klece a ne do novin."

Libero nejste vy vlastně Kalenská? Také vám chybí cosi jako porozumění textu.

Poklop 28.1.2009 10:25

Re: " Patří do klece a ne do novin."

to není u libera nic nového,to je normálka

libero 28.1.2009 16:07

Re: " Patří do klece a ne do novin."

Chápu, že pro vás může porozumění být trošičku obtížné, jak zde často předvádíte.

Starý J. 28.1.2009 14:13

Re: " Patří do klece a ne do novin."

Kálenské chybí porozumění textu? Jakému textu měla Kalenská porozumět? Kalenská jen z diktafonu přepsala to, co Rath řekl. Mezi rozhovorem otištěným v MfD (četl jsem hned při prvním otištění) a záznamem (v této části), není rozdíl!

Starý J. 28.1.2009 14:18

Re: Zábavné je,

V čem je ten "propastný rozdíl"??? Můžete přesně citovat (pokud vůbec máte otištěný rozhovor k dispozici)? Já jsem žádný "propastný rozdíl", pokud se týká pasáže o Hitlerovi, nikde nezaznamenal!

Ale velice  rád se nechám o tom "propastném rozdílu" od Vás poučit! To víte, člověk může být někdy nepozorný! A až mně to vysvětlíte a dokážete své tvrzení, rád se omluvím a nepozornost přiznám!

PROKOP BUBEN 28.1.2009 7:41

JAK VIDNO

Získali šMoulové do vedení zdatnou posilu - Vodrážku, jeho kontraproduktivní ječení ve sboru s jinými jeho komplici, může být OPĚT jen a jen kontraproduktivní....

Starý J. 28.1.2009 14:09

Re: JAK VIDNO

Pravda, pravda! Měli získat do vedení Ratha, jeho ječečení je, jak vidno, velice produktivní!

Kontraproduktivní se může ječení Vodrážky jevit jen Vám. Třeba bude naopak tak produktivní pro ODS, jako je produktivní pro sockomunisty ječení Ratha!

Sheldor Dobyvatel 28.1.2009 7:38

Co jednou rath drží, nepustí

ať už se jmenuje rath nebo jinak. V tom je opravdu nebezpečný. Je potřeba si to uvědomit.

Pavell 28.1.2009 6:43

RATHOVA LEŽ

Rath ve svém prohlášení lhal, když uvedl, že mu nacisté vyvraždili část příbuzenstva. Není tomu tak. nikdo z jeho blízkého (zjistitelného) příbuzenstva za 2.světové války nebyl poraven, umučen, dokonce ani vězněn. Rath lže, jako vždy.

Poklop 28.1.2009 7:02

Re: RATHOVA LEŽ

Vy znáte jeho příbuzenstvo a nebo jenom blbě kecáte?Myslím,že Ráth je žid a hodně židů válku nepřežilo.

PROKOP BUBEN 28.1.2009 7:44

Re: RATHOVA LEŽ

Že se ti soukmenovci mezi sebou tak škorpí.......Klaus byl nově použit k propagaci nacionalistické partaje v Polsku.....

vitriol 28.1.2009 7:46

Re: RATHOVA LEŽ

Ovšem nikdo z jeho dosud žijícího příbuzenstva vyvražděn nebyl, to je vám snad jasný, ne?8-o

Poklop 28.1.2009 8:05

Re: RATHOVA LEŽ

Vy ještě uděláte z Pavla vtipálka.

libero 28.1.2009 8:59

Re: RATHOVA LEŽ

Jasně, DRáth to říkal, tak to musí být pravda. Jako jeho praxe, je lhářem soudně potvrzeným.

Poklop 28.1.2009 10:21

Re: RATHOVA LEŽ

vy si nemáte s Rárhem co vyčítat.Vy jste stejný žvanil,který žvaní a neví co.

Starý J. 28.1.2009 14:05

Re: RATHOVA LEŽ

A Vy snad znáte libera, že víte, že stejně jako Rath vědomě lhal v oficiálních žádostech úřadům???

Sem s tím. Kde libero udělal vědomě něco podobného jako Rath?

Poklop 28.1.2009 14:12

Re: RATHOVA LEŽ

Starý to neřeš,to je na tebe moc složité

Poklop 28.1.2009 14:29

Re: RATHOVA LEŽ

A zkus se někoho zeptat jaký význam má slovo žvanil a jaké podvodník a potom se mi omluv.Já jsem nikde nepsal,že je libero podvodník.