16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

EVROPA: Strategie pokojného ovládnutí

Protože času není nazbyt, odpovím za sebe hned úvodem na otázku, která stojí v názvu naší konference: Žijeme v éře střetu civilizací?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Portwyn 7.6.2018 14:33

Zdá se, že pan Keller

dokázal vyvodit z pozorovaných faktů patřičné závěry.

Nedávno tu běžela diskuze na téma "pravolevé rozlišení přestává být hlavním kritériem". Reakce pravicových komentátorů na článek levicového autora tomu nasvědčují.

Řečeno s panem Aldou, nikdy bych nečekal, že budu takhle chválit zrovna Kellerův článek.

A. Alda 7.6.2018 14:31

Lstiví Afgánci

je terminus technicus z knihy Jak jsem vyhrál válku. Kdybyste tu knihu znal, věděl byste přesně, o čem jsem psal. Ale protože ji neznáte, snažíte se polemisovat, ačkoli to bez znalosti té knihy nedává vůbec žádný smysl.

Jako kdyby někdo, kdo v životě nečetl Osudy dobrého vojáka Švejka za světové války, se pokoušel rozvíjet thesi, zda Češi jsou eine Simulantenbande.

R. Tesařík 7.6.2018 14:06

Re: tak to se obavam ze jste mimo

Článek je o něčem jiném. To zaprvé. A zadruhé, jak mám vyvracet blábol, jako že za Karmala tam byla demokracie, že mu to vyprávěl nějakej Afgánec.. Spadl jste na kokos?

K. Janyška 7.6.2018 13:43

Civilizace je procesem přeměny divocha v občana důsledky

z obchodu. Tedy procesem osamostatňování jednotlivců, ne názvem pro skupiny lidí... Dzp.

Z. Mikulášek 7.6.2018 13:40

Re: tak to se obavam ze jste mimo

Vyvraťte Pesatovy argumenty a neokecávejte!

O. Uživatel 7.6.2018 13:39

Uživatel požádal o vymazání
R. Tesařík 7.6.2018 13:30

Re: tak to se obavam ze jste mimo

Jak vy to tak pěkně umíte okecat.

M. Pesat 7.6.2018 13:14

tak to se obavam ze jste mimo

" Měli jsme z toho radost, neb nám bylo jasné, že nad lstivými Afgánci Sovětský svaz nevyhraje. Dokonce jsme doufali, že se ten výprask, co tam dostanou, promění v jeho pád. A čas ukázal, že jsme doufali oprávněně."

tak to se obavam ze jste mimo, Afganci, lstivi i nelstivi, nejake znam osobne, ti nejsou jini nez napr. Tadzikove ci Cecenci/Uzbekove a dnes v post SSSR prostoru jsou stredoasijske republiky i po padu SSSR dusledne sekularni a mistni diktatori sakra hlidaji vsechny pokusy islamistu/politickeho islamu a nemilosrdne je likviduji. Podle toho co rikaji ti mi afgansti znami, tak za okupace sovetske armady bylo v Afganistanu vice svobody/demokracie nez je dnes . Afgansti komuniste/Babrak Karmal s podporou sovetskych vojsk totiz nastolil v Afganistanu rezim jaky panoval/panuje v Uzbekistanu a dalsich muslimskych republikach SSSR. Do vesnice prisel politicky komisar a rekl mulahovi, ze plati jen jedno pravo, to svetske, devcata budou/musi chodit do skoly a jesli soudruh mulah mukne do svetskych zalezitosti, tak to bude jeho posledni muknuti v zivote. Jiste, naprosto brutalni/bezohledna diktatura/stalinismus ale take "kemalismus", protoze presne tyto metody prevzal od SSSR Mustafa Kemal/Ataturk kdyz zacal modernizovat Turecko a soudruh Erdogan dnes vraci Turecko do feudalismu/politickeho islamu. Opakuji to stale, na likvidaci militantniho /politockeho islamu staci pravnici a urednici, staci dusledne trvat/kontrolovat uplatnovani Ustavy a zakonu sekularniho statu a samozrejmne, jak rika soudruh Samuraj Okamura, vytvaret pro muslimy co nejmene komfortni prostredi, coz koneckoncu naznacuje soudruh Keller. Co je alfou/omegou, aby to bylo uspesne, tak ti pravnici/urednici/policie/soudy/prokuratori potrebuji politickou podporu, aby jim politici kryli zada a ne aby je politicky korektne/zbabele podtrhli.

Cest :-)

R. Tesařík 7.6.2018 12:59

Re: Chvála prof. Kellerovi

Je to ženská, jenom se nejmenuje Netzer, ba ani Sybila.

R. Tesařík 7.6.2018 12:58

Re: Cesi

Chystají se, chystají..

P. Zinga 7.6.2018 12:58

Re: Protimigrantskou kartu drží pevně v rukou SPD,

Pane Svobodo 169, proč nám furt musíte dokazovat, jaký jste blb?

J. Cervenka 7.6.2018 12:45

Cesi

a co delaji islamisti- muslimove v Cechach. To by melo pisatele velmi zajmat. NIkde ani radka

V. Student 7.6.2018 12:25

Dobrý!!

Díky!

F. Kodera 7.6.2018 12:09

Chvála prof. Kellerovi

Pouze - je už 12:10 a stále nevidím reakci chytré pí Netzer (pokud je to žena) o tom, že jsou to samé lži. Co se děje ??

R. Tesařík 7.6.2018 12:06

Re: dobrej článek

To je naprosto zástupný problém.. Článek je o něčem jiném.

R. Tesařík 7.6.2018 12:05

Re: Protimigrantskou kartu drží pevně v rukou SPD,

I vy jeden ze sedmi statečných.. Keller tu srágoru popsal naprosto přesně... Zkuste nějak podrobněji rozporovat a ne jen vykřikovat agithesla o strachu.

Z. Lapil 7.6.2018 11:59

Re: Protimigrantskou kartu drží pevně v rukou SPD,

Nevím úplně, co tím chcete říct.

Předpokládám, že nehodláte tvrdit, že je ten článek nějak zásadně nepravdivý. Pokud ho ale máte za vyvolávání strachu (mně připadá pouze jako popis skutečnosti, pokud má pan Keller názor, zda se mu to líbí či nelíbí, nedává to nějak viditelně najevo), pak mám za to, že vám popsaný vývoj není proti srsti. A to se mi nezdá být možné...

O. Zuckerová 7.6.2018 11:20

Re: Dříve bych nikdy nevěřil,

Pane Aldo (10.10) - jako bych Váš příspěvek napsala já! Proto už nic nedodávám.

P. Grigar 7.6.2018 10:59

Re: Kolik je Kellerů?

..přivedl sám sebe k objektivnímu posouzení faktů, navíc ve společnosti (Francie) kterou dobře zná, ve které dlouhodobě žil. Když člověk přestane obelhávat sám sebe, může dojít k zajímavým závěrům.

"Ti, kdož jdou s davem, nedojdou dále než dav. Kdo kráčí samostatně, dostane se začasté do končin, na které jiní ani nepomysleli."

Já jsem v tom nevinně, to prý Einstein...

J. Svoboda 7.6.2018 10:53

Protimigrantskou kartu drží pevně v rukou SPD,

tu jim jen tak z ruky nevyrazíte, soudruhu europoslanče. Ale volby se vám kvapem blíží, tak sázíte na jistotu strachu ...

Pěkný den.

M. Baloun 7.6.2018 10:50

dobrej článek

až na jednu věc. Nechápu to věčné strefování se do Fukujami. Opravdu autor tu knihu četl? A když ne, zná alespoň celý její název?

P. Grigar 7.6.2018 10:49

Re: Dříve bych nikdy nevěřil,

..strategie i taktika je z jeho analýzy poměrně přesně odvoditelná, ovšem v současné situaci ještě není možnost její prezentace, natož veřejné diskuse. Chybí k tomu odvaha a v důsledku odkládání budeme nuceni posléze přitvrdit muziku tak moc, až nám z toho dobře nebude.

Přestaneme na kámen odpovídat chlebem... budeme muset.

P. Sejc 7.6.2018 10:47

klobouk dolů

holt levičáky umí přesně popsat zas jen levičák. Analýza opakování třídního boje jinými prostředky a s jinými "třídami" je vynikající

A. Pakosta 7.6.2018 10:16

S článkem naprosto souhlasím

..a autorovi vzdávám díky.

Dodám jen, že úsilí o světovládu je islámu dáno v jeho svatých textech, a islám se o ni snaží kontinuálně. Zpočátku byl velmi úspěšný, jak vidíme v historii. Pak se však západoevropský civilizační okruh začal bránit čím dál úspěšněji, díky převaze v technologiích i výcviku vojáků. V osmnáctém století začal ústup islámu ze slávy, největší tehdejší islámská mocnost, Osmanská říše, chřadla až uchřadla a byla nahrazena sekulárním tureckým režimem Mustafy Kemala zvaného Ataturk, který se snažil Turecko přiblížit Západu. BOHUŽEL, ukazuje se, že tato změna byla pouze povrchová a dočasná. Islám pouze změnil své bojové metody a dnes má Turecko pod vedením Erdogana nakročeno zpátky k chalífátu a k teokracii ve stylu středověku. Jak se s touto změnou orientace Turecka vypořádá NATO, to ví bůh, EU stále ještě neukončila Turecku přístupový proces ke členství. Islám dobude Evropu dělohami svých žen, jak to předpověděl Muammar Kaddáfí blahé paměti.

Některé evropské státy jsou již dnes na cestě k nevyhnutelné islamizaci, kterou může odvrátit už jen násilný zvrat, a pokud ten nenastane, bude v těchto zemích demokracie zrušena demokratickou cestou - mohamedáni prostě dříve nebo později někde v parlamentních volbách zvítězí. Michel Houellebecq to ve své knize Podvolení popsal velmi výstižně, a jen trochu jinou variantu stejné situace pak popsal náš Luděk Frýbort ve své knize Pod znamením půlměsíce. Doporučuji k přečtení obě!

A. Alda 7.6.2018 10:12

Už dříve jsem zaznamenal několik jeho článků,

které naznačovaly rychlé sbližování našich názorů na některé aktuální problémy. Tento článek není první. Ovšem tento článek je tak výborný, že by se měl "Klausův institut" postarat o jeho přeležení do všech evropských jazyků o otištění ve všech unijních zemích, či úplně ve všech evropských zemích. Takováto pravicová pomoc levicovému filosofovi by v tomto případě byla ku prospěchu celé Evropy.

A. Alda 7.6.2018 10:07

Re: Kolik je Kellerů?

Ano, také to tak vidím a velmi mne to mate.

Ale protože teď jasně deklaruje, že máme společného nepřítele, jsem připraven ho podporovat.

A. Alda 7.6.2018 10:06

Žel, jste na správné stopě.

Já si pamatuji, jak jsme v naší oblíbené kavárně s přáteli slavili vstup sovětských vojsk do Afganistánu. Měli jsme z toho radost, neb nám bylo jasné, že nad lstivými Afgánci Sovětský svaz nevyhraje. Dokonce jsme doufali, že se ten výprask, co tam dostanou, promění v jeho pád. A čas ukázal, že jsme doufali oprávněně.

Ovšem když tam poté vstoupili Američani i Evropani a dokonce s naše armádní jednotky, zatrnulo mi převelice, neb je jasné, že to nemůže dopadnout dobře. Nad Afgánci nevyhrál ani Alexandr Veliký.

M. Prokop 7.6.2018 10:04

U Kellera zůstane vždy ta otázka

zda říká či píše to, co si skutečně myslí, nebo to, co mu má přinést prospěch (viz jeho členství v KSČ). Snad už je z kočovného Parlamentu natolik zajištěn, aby si mohl dovolit psát co si myslí (ale záruka není).

M. Prokop 7.6.2018 10:02

Re: Kolik je Kellerů?

Ano. V tomhle má pravdu. Otázka je, nakolik k tomu všemu přispíval on i jeho rudozelení přátelé.

A. Alda 7.6.2018 10:01

Dříve bych nikdy nevěřil,

že budu tak hluboce souhlasit právě s prof. Kellerem.

Situaci rozebral velice dobře.

Teď ještě by měl doporučit strategii a taktiku české politiky, aby naše země byla té hrůzy ušetřena.