Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EVROPA: Hydra
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E. Erat 12.1.2018 11:51Re: Ještě si pamatuji No,nebyli to pouze novináři, kdo pořádali štvanici. Kalousek, Karel atd. chtěli Klause zažalovat za vstizradu za nečinnost v této záležitosti. Podobně jako chtěl Sobotka a spol. žalovat Zemana za nečinnost v případě odvolání Babiše. |
M. Varadinková 12.1.2018 14:08Re: Ještě si pamatuji Prohlašují za nesvéprávného Zemana. Viz https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Doktor-Hnizdil-Zeman-je-psychopat-a-rozpadly-alkoholik-Jeho-vystraseni-volici-nerozumi-problemum-a-hledaji-nekoho-kdo-by-je-ochranil-519401 |
M. Prokop 12.1.2018 15:10Re: Ještě si pamatuji Druhý pokus lepší prvního. |
J. Kanioková 12.1.2018 17:00Re: Ještě si pamatuji Kompletní rekonstrukce kauzy „lékaři vs. Klaus“ - http://jdem.cz/drnmv6 |
P. Aron 12.1.2018 17:45Re: Ještě si pamatuji Díky za připomenutí, tentokrát si to už uložím :-) |
J. Kanioková 12.1.2018 18:02Je dobré si uložit I komentář pana P. ze začátku diskuse - Tak takhle to nebylo.: Autor: J. Pospíšil 402 Datum: 12.1.2018 1:02 Ten ví nejlíp, jak to probíhalo, byl senátorem a ze skupiny, která se proti LS odvolala k ÚS ! "Osud Lisabonské smlouvy ležel v rukách Senátu. ODS měla dost senátorů na to ji zamítnout. Měla na to i usnesení svého kongresu. Její osud by byl v případě zamítnutí stejný jako osud evropské ústavy. O takových smlouvách nerozhodují vlády. Rada EU je připravuje, ale schválení a ratifikace je v rukách parlamentů (referend) v členských zemích. Jenže pak se do toho zapojil Mirek Topolánek a několik jeho nohsledů a začali osobně přesvědčovat, slibovat, lámat a vyhrožovat. Nakonec se jim podařilo získat pro souhlas s Lisabonskou smlouvou dostatek hlasů." A také - Eurodebata dnes, 2002- https://www.klaus.cz/clanky/1092 |
P. Aron 12.1.2018 19:32Re: Je dobré si uložit I komentář pana P. Díky, uloženo :-) |
J. Kratochvíl 12.1.2018 11:20Pane autore Češi nejsou žádní tygři Evropy takže je pro ně EU jedinou možnou alternativou pro svou nezávislou existenci Velice to dobře vystihl pan Hvížďala na jiném místě. "A aby se Slováci ze svízelné situace dostali, začali po odchodu Mečiara více kooperovat s Evropskou unií, což jim přineslo prosperitu: Současná globální bilance je dle některých politologů úspěšnější pro Slovensko. My Češi jsme propadli již v devadesátých letech falešnému přesvědčení, že jsme „tygři Evropy“, což nás v důsledku oslabilo a politiku vyprázdnilo, jak ukázal výsledek posledních voleb. A zase půjde jen o to, jestli to vezmeme jako výzvu ke změně a sebevědomému evropskému směřování, nebo jestli se budeme tvářit, že se nic neděje a budeme se dále marginalizovat." Češi si nedovedou vládnout ani sami sobě a chtěli by rozhodovat v EU, což považuji za velice komické. Ano, tak jak nás vidí dodnes Vídeňané: " Češi jsou jen kočí a služky" za 100 let se na tom nic nezměnilo, viz tento článek Hydra a diskuse pod nim. |
P. Han 12.1.2018 11:37Re: Pane autore Češi nejsou žádní tygři Evropy Ne každý je kočí. Jestli máte trauma, zkuste se přeškolit aspoň na řidiče parního omnibusu. Vaše pravnoučata by už mohla být celkem normální. |
J. Kratochvíl 12.1.2018 11:41Re: Pane autore Češi nejsou žádní tygři Evropy O mne se nestarejte, ale vy jste ještě neslezl z kozlíku.!!! |
P. Han 12.1.2018 11:57Re: Pane autore Češi nejsou žádní tygři Evropy Neslezl. Dokonce jsem na něj ani nevylezl, takže na rozdíl od vás nemám z čeho slézat. Pokud nedovedete vládnout sám sobě, pak netuším, proč byste chtěl rozhodovat v EU. Patrně protože jste hlupák. Ale dám na vás a nebudu se o vás starat, je čistě vaše věc, jestli se chcete pokládat za losera. |
A. Nový 12.1.2018 15:08Copy & paste vám jde, co tak něco z vlastní hlavy To je asi pro vás nepřekonatelný oříšek, že, slouho Kratochvíle. |
J. Kulheim 12.1.2018 11:54Re: Pane autore Češi nejsou žádní tygři Evropy Je lepší, když se ekonomice daří než když se nedaří. Je dobré když si lidé mohou dát ke snídani dnes o jednu koblihu víc než včera. Jsou hodnoty, keré jsou mnohem větší význam než momentální prosperita. Je svoboda jednotlivce a suverenita státu. Properitu si můžeme časem zajistit sami a nemusíme jednat jako žebráci. Prodat svobodu za jednu koblihu navíc, je špatný obchod. Na koblihu si můžete postupem času vydělat, ale svobodu dobrovolně nikdo nevrátí. Takoví jako vy se chtějí mít dodře už zítra. Užitečnější je kočí nebo služka než paraziti, kteří chtějí žít z cizího. Je jim jedno od koho peníze dostanou, za jakou cenu a že to bude muset za ně někdo zaplatit. Právě to, že Češi byli pro Rakušany jenom služky bylo hlavní příčinou rozpadu RU. Jsem rád, že nejsem Němec, Rus, Francouz. Nechci cizí peníze. Klidně budu žít z toho co s vydělám. Nechci poslouchta nějaké šmejdy z Bruselu, Berlína, atd. |
J. Kratochvíl 12.1.2018 12:02Re: Pane autore Češi nejsou žádní tygři Evropy Pane Kulheime, bohužel, žvaníte nesmysly o problematice současného světa 21. století nemáte ani ponuky. Jinak byste nenapsal takový nesmysl, že si v současném globalizovaném světě zajistíme prosperitu sami... |
M. Sedláček 12.1.2018 12:56Re: Pane autore Češi nejsou žádní tygři Evropy Nesmysly jsou ty Vaše prázdné kecy. Jestli jste lůzr, který v životě neuspěl, nic nevypovídá o Češích, ale o jedině Vás. |
J. Kulheim 12.1.2018 16:44Re: Pane autore Češi nejsou žádní tygři Evropy Svým vyjadřování byste to na kočího nikdy nedotáhl. Tak se můžete vyjadřovat pouze přes internet. Jinak by hrozilo, že do vás někdo za takový styl vyjadřování, vrazí opakovaně vidle. Jste hulvát a nevychovanec. |
J. Kanioková 12.1.2018 17:05Souhlas
|
J. Kanioková 12.1.2018 17:04Běžte do pihele s globalismem..
|
P. Aron 12.1.2018 19:29Re: Pane autore Češi nejsou žádní tygři Evropy Jistě, tu prosperitu nám zajistí pan Juncker, Mogherini ( bývalá komunistka) a další ty tisíce úředníků svými astronomickými platy. Zlaté platy úředníků - revanšistů a nepřátel plány zhatí. Jo to ti úředníci vyrábí zboží pro export, oni vyrábějí auta, pěstují obilí, ovoce, řídí kamiony, staví dálnice ? Víte, že před vstupem do EU už jsme neměli žádná cla vůči ostatním státům EU ? Na hranicích byly pohraničníci a celníci ( a jak by se tam teď hodili kvůli migrantům) ale auta se značkou evropského státu většinou volně projížděla bez jakékoliv kontroly. Ano a ta EU nám svými předpisy neustále ten obchod a život zjednodušuje že ? |
P. Aron 12.1.2018 19:22Re: Pane autore Češi nejsou žádní tygři Evropy Přesně tak, naprostý souhlas. Díky za váš příspěvek. |
M. Prokop 12.1.2018 15:11Re: Pane autore Češi nejsou žádní tygři Evropy Co Češi jsou a nejsou ponechte chytřejším a pište o sobě, kočí. |
J. Kanioková 12.1.2018 17:03To je kravininum, pane Kratochvíle
|
M. Varadinková 12.1.2018 11:15To je sice všechno hezké a zřejmě i pravdivé, ale Topolánka to v žádném případě neomlouvá. Zejména, když on sám svou zradu a své aktivní protlačování Lisabonské smlouvy českým parlamentem dnes zdůvodňuje úplně jinak a lživě. Nepřiznává, že to on sám podlehl tlaku z Bruselu, ale svádí to na své spolustraníky. Prý 80% členů i voličů ODS bylo "proevropských" a tu Lisabonskou smlouvu chtělo. Opak je ale pravdou, ODS tehdy ještě byla silně euroskeptická a měla dokonce usnesení svého nejvyšší orgánu, kongresu, že se žádné další pravomoce do Bruselu nemají předávat. Její poslanci i senátoři se tehdy velmi zdráhali pro LS zvednout ruku. To Topolánek je k tomu tlačil! A pokud jde o voliče, ta ti eurohujerští tehdy přece volili Unii svobody a ne ODS. Ti, co volili ODS, očekávali to, co ODS slibovala, tedy vzdor vůči Bruselu! Topolánek nejenže zradil tuto zemi (dobře věděl, že to, co prosazuje je "shit"), své voliče i své spolustraníky, ale ještě o tom i dnes drze lže a svádí vinu na druhé. A takový byl vždycky. Silácké velkohubé kecy a slabošské, podrazácké skutky! |
J. Kanioková 12.1.2018 17:071*
|
P. Vaňura 12.1.2018 10:34Myslím si, že je možná v našich silách EU zničit. Sypat písek do byrokratických koleček není nemožné. V nejjhorším nás vyhodí a nebudeme muset vystupovat... |
P. Lenc 12.1.2018 10:23Článek je naprosto výstižný. |
T. Hraj 12.1.2018 10:45Re: Článek A také děsivě frustrující. |
J. Chaloupka 12.1.2018 10:05EU je socialistický centralismus a jeho vlastností je, že se jednou zhroutí. To ale bude fičák. Pevně doufám, že už tady nebudu, ale naši potomci? |
M. Rubáš 12.1.2018 10:00Topolánek zas tak špatný není. Topolánek není menší euroskeptik jako Zeman. nechápu co zemanovi pťíznivci na nľm vidí, dyť on je eurofederalista... Já bych volil Topolánka, zas tak špatný není. http://www.epshark.cz/clanek/346/politicky-islam-a-pravo-saria-by-mely-byt-v-evrope-zakazany |
J. Kanioková 12.1.2018 17:17Topolánka nevolit. Nedůvěryhodný..
|