28.5.2024 | Svátek má Vilém


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
qwert 16.9.2008 14:20

Nesmysly o recyklaci PET

no, i v Evropě jsou země, které se s tím namežou a nelezou CocaCole (Y)!!! Jako třeba naše MŠMT, které nechá několik tisíc nápojových automatů provozovat ve školách, s tím, že elektrická energie spotřebovaná těmito soukromými nápoj.automaty jedné z nejbohatších firem je hrazena z dotace na energie - tedy z peněz MŠMT, resp.daňových poplatníků. 

Tolik odbočka - a teď zpět: jsou země, kde vůbec nepovolili prodej PET lahví a Al plechovek dříve než byla zajištěna jejich recyklace jak na úrovni odpadu, tak vracení zálohových lahví. To jen Češi vlezou každé cizí firmě do (Y) ?

para 16.9.2008 13:20

A co tolik nesočit a společnost přizvat k věcné diskusi?

Pamatuji jak byli někteří proti výstavbě -vzlášt po Černobylu. Pak proti ní Z. brojily ale nechali se zvládnout příslibem o odstavení uhelek.... To se nestalo. Bursík je realista a přiměl SZ k tolerování stávajících JE. Nedávno na NP jeden z nich vyjádřil podporu jádru. Já zde progres vidím. Třeba je takových víc a spíš zaberou argumenty namísto povyšování se či osočování.... Když už ČEZ naloupil a zbohatnul na českém uhlí, konjunktůře cen energie v okolí a spalováním na stávajících technolog s malou účiností - bylo by pěkné kdyby to zas Zemi vrátil. Třeba nějakou kultivovanou JE která by nezanechala následujícím generacím problémy s odpadem a podepřela ekonomiku v době blízké. Ale co by to mělo být? JE 4 generace jsou v prototypech a JE současné mají paliva tak na století. A co dál!? Možná to budem muset rizknout a postavit strategii na víře, že se to pak nějak vyřeší ....  Poku ano - mělo by se o tom takto otevřeně hovořit jako o nevyjasněné investici a nikoli jako o samospásné věci a na těch vyjasněních poctivě pracovat. Co kdyby ČEZ např. přednesl návrh na zřízení úložiště v třetí zemi a odboural tak jeden z argumentů proti jádru? Proč nezainvestovat do propagace JE stálou výstavou a podobnými akcemi vysvětlujícími všechny aspekty? Já mám vcelku důvěru v soudnost občanů ale popravdě řečeno pokud se sám scháním po seriozní literatuře a informacích na toto téma v češtině tak jsem sehnál doslova jen pár knih ktré nevysvětlují vše. Proč není v knižním trhu dostatek seriozních recenzovaných publikací? Ví někdo o nějakých? Jen na strachu a nevědomosti lidské se dají stavět pokřivené kampaně / třeba některých fanatiků/ a jen informovanost - nikoli hněv - to může efektivně odbourávat.

Čtenář 16.9.2008 9:25

Jinak

jste, vážení diskutující, mimo zelených jistě s ostatní politickou reprezentací spokojeni, jako pan autor........to o něčem vypovídá..........

honzak 16.9.2008 6:33

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zelení škodí nejen přírodě, ale i tomuto státu?

Hezkydobřepěkně! Já mám soudnost a do takové knížky bych se nepustil. Jsemť stár a když získané informace TRVALE  nepoužívám, tak je zapomenu. A trvale je používat nemohu, musím se totiž živit prací a ne politickou klimatologií. Na to má patent zmíněný PKDr Metelka.

Ladislav N :-))) 16.9.2008 0:07

Re: Zelení škodí nejen přírodě, ale i tomuto státu!

Dostaneš partajní zelenou důtku!!

Ale pozor na náhodný výběr zdrojů. Na to tady už máme "čtenáře pochybných zdrojů". Taky zelenista... ;-P

Emilio 15.9.2008 22:57

Zelení a zelené

Těm, kteří volili, či snad ještě  budou  volit Zelené, múžu sdělit, že každý wůl potřebuje zelené....

Kulak 15.9.2008 22:38

Po zelené mi bylo vždycky špatně

Nedoporučuji to konzumovat. Téměř vražednou kombinací je zelená s okenou stříhnutá fernetem. ;-P

hans 15.9.2008 21:47

Re: ekoterorismus

R^R^R^

Franěk 15.9.2008 21:39

Zelené žerou krávy i volové!

Jasné je,že ti zelení vykukové,kterým se daří zbuntovat stádo,aby jim fandili a třeba i tleskali jsou vedeni především svým osobním prospěchem a prdlajs jim záleží na lidstvu! Člověk jako živočišný druh stejně půjde brzy k čertu,tak přihlížet k moudrům zelených spasitelů je totální hloupost! Vývoj jde stejně svou cestou a ten kdo si myslí,že spasí svět je magor!

Pamětník starejch dob 15.9.2008 21:05

Re: Re: Pozor, zelení jsou dnes napojeni na Pravdu a Lásku, což jim přináší

Také jistý Hitler vytáhl neznámou Německou dělnickou stranu z naprosté bezvýznamnosti k výšinám moci. A nemyslím, že by se nad tímto jeho "úspěchem" někdo poškleboval. Úspěšných lidí menšího formátu bylo více, např. Al Capone.

xxx Kubeš 15.9.2008 21:02

Autorovi článku

R^

Honza 15.9.2008 20:26

Re: Pane Hanzlíček

Pan Hanzliček ale má pravdu. Ze strany zelených je to zneužití situace a parazitní těžení z politického rozdělení sil. Máte pravdu, že by se nejspíše takto chovali kdyby byl u vesla kdokoliv, ale to není neschopností politiků, to je politickým rozdělením sil. Já jen doufám, že jim to voliči v příštích volbách sečtou i s úroky. Úspěšně vystřídali v této roli lidovce, těm už to voliči sečetli ve volbách minulých. Do sněmovny se dostali jen tak tak.

para 15.9.2008 20:21

Re: Re: Re: Re: Re: Zelení škodí nejen přírodě, ale i tomuto státu?

No tak to já jsem na tom docela jinak, když už mě něco zajímá tak si kolem toho přečtu všechno co najdu a stihnu... i komentáře od Honzáka... tam to jde rychle...;-) Potíž bývá ale v tam kde některým věcem nerozumím. Např vloni jsem zainvestoval do knížky "Matematické modelování v problémech klimatu" od pana Horáka - a o mnoho dál jak za úvodní stránky jsem se nedostal.... Kdyby mě tak slyšel Metelka...:-(

stenly 15.9.2008 20:16

nejhorší je aktivní zelený blbec

!!>-8-ozelení to je náš trest za blbost u voleb. dežomila je příklad k zapamatování a bursík na sjezdu ukázal jak to bude vypadat a pán ministr zahraničí ukázal jak jde vydělavat na nesmyslech ala čunek. ta to jsou jen 4. a tak si myslím že řaději kohokoli jiného než zelené. dalnice stoji kvůli ár žabičkám kytičkam a takovým ptákum jako je bursík. co se mi nelibí rozpustím zmičím odvolám a dřžím se zuby nehty jen když kape. dvě poslankyně zubová a jakubková dělaji, všemu rozumím a v příštím parlamentu snad nebude nikdo z těchto lidí a zelení budou jen vzteky že je lidé poslali tam kam patří mimo parlament mimo vládu a dáleko od všech slušných lidí

Jana 15.9.2008 20:15

Pane Hanzlíček

nemáte pravdu když z popsaných problémů viníte hlavně zelené. Je to neschopnost politiků prosadit většinový názor. Podle mého by ČSSD v případě vládnutí se zelenými na tom byla uplně stejně. Jediné co by skutečně pomohlo, kdyby se zelení nedostali do parlamentu.

Honza 15.9.2008 20:13

ekoterorismus

Při vší úctě ke snahám spousty dobrovolných nadšenců (sám jsem k nim kdysi patřil), to co se děje dnes je plivnutí do tváře a zneužití dobrého jména všech těch, kteří se o nějaké soužití s přírodou ve svém volném čase a zadarmo snažili. To, že se určitá část vyčůrané podnikatelské kliky přebarvila nazeleno a vznikl nový výnosný byznys je dnes více než jisté, a příklady zneužívání moci ve prospěch nesmyslných projektů a vytváření cárů papíru popsaných nesmysly za milióny, které lze vyvrátit pouhým selským rozumem který nechce nikdo slyšet lze potkat na každém kroku. Právě vane svěží zelený vitr, tak si to užijme. EU je zelená až nechutně, u nás to bylo vždy o něco papežtější než u papeže, a tak to přesně tak vypadá. Je mi z toho už špatně, věřte nebo ne. Zelený ekoterorismus je vcelku přesný název toho, co máme okolo sebe.

Ladislav N 15.9.2008 20:09

Re: Zelení škodí nejen přírodě, ale i tomuto státu a jeho občanům!

Nesmysly o recyklaci PET a absurdnost jejich nařízeného zálohování pro spotřebitele jsou jedny z největších ekologistických magořin, jaké jste zde s Bursíkem a spol. předvedli. Zkuste zase něco nového, ať se zasmějeme... ;-D;-P

honzak 15.9.2008 20:07

Re: Re: Re: Re: Zelení škodí nejen přírodě, ale i tomuto státu?

"PETrecycling.cz je soukromý, nekomerční, nezávislý, volně přístupný a

nesponzorovaný portál" - takové zdroje nečtu.

para 15.9.2008 20:06

Re: Re: zelený magor "para" IP: 86.49.13.xxx

Ládíku kde že jsem napsal něco ve smyslu : ..."víra v šťastnou budoucnost bez energie".... ?8-o

honzak 15.9.2008 20:06

Re: Re: Re: Re: Zelení škodí nejen přírodě, ale i tomuto státu?

na stránkách příslušných ministerstev jsem našel jen zadání ekonomické studie která by navrhla systém pro 80% recyklaci PETek a nápojových plechovek. Melounistické stránky nečtu. Takže není kde hledat (nebo jsem hledal špatně, i to je možné).

para 15.9.2008 19:52

Re: Re: Re: Zelení škodí nejen přírodě, ale i tomuto státu?

A Honzáku Ty se za slušného považuješ vid? A tušíš kolik slušných Američanů, Němců či Holandanů... pije s vratných lahví? A už jsi slyšel,  že prý enviromentalisté jsou taky proti těm vratným? Nejsi enviromentalista? Tak jukni třeba na : http://www.petrecycling.cz/innocheck_khs_cichace.htm

čtenář 15.9.2008 19:46

Pro pana přispívatele "Rasputina"

Pane Rasputine, pokud máte trochu soudnosti pokorně se omluvte. Pokud vím, pan Jiří Hanzlíček nebyl nikdy v KSČ, ani jako kandidát v období totality. Psát o něm jako starém komunistovi je zlá, hrubá urážka.

richard 15.9.2008 19:23

Zelení jsou škůdci

nejen státu, ale celé naší civilisace.

káma 15.9.2008 19:08

Re: Re: Re: o5

Milá karotko,nevíš,kdo jsou pravdoláskovníci?To jsou ti,co tvrdí,že pravda a láska zvítězí nad zlobou a nenávistí.Jenom nevědí kdy to bude.Zatím nám to hlásají,vždy v jiném uskupení,už téměř 20 let.Jsou to ti,co hledají nějakou neobvyklou cestu,o které se pak možná zjistí,že vlastně nikam nevede.

Anděla 15.9.2008 19:08

Re: CO2 a jádro

Hlavně že máte viníka. Život je hned snažší.

Anděla 15.9.2008 19:07

Re: Re: Re: Zelení škodí nejen přírodě, ale i tomuto státu?

Račte si zjistit něco o těch zálohovaných petkách než začnete vypouštět nesmysly.

honzak 15.9.2008 19:01

Re: Re: Re: Pozor, zelení jsou dnes napojeni na Pravdu a Lásku, což jim přináší

řečeno natvrdo, byl to úspěch dalšího pravdoláskového seskupení. Pro běžného občana ale totální katastrofa.

Co asi veškrna vytáhne k podzimním volbám?

honzak 15.9.2008 18:59

Re: Re: Zelení škodí nejen přírodě, ale i tomuto státu?

např. KSČ, že? A melouni k teroru rychle směřují.

Kolik dneska udělaly FV elektrárny? Podle radaru hodně málo.Dneska si štrejchly maximálně semenáčky, konečně znatelně zapršelo.

Kdo bude platit vzduch, převážený v zálohovaných PETkách? Budou ty PETky vozit nákladní automobily, poháněné elektřinou z alternativních zdrojů? Budou PETky jednotné, aby se nemusely třídit? A tak dále a podobně. Kupte si melouni kus Kazachstánu a tam svoje teorie realizujte. Za svý, a slušným lidem dejte pokoj!

_._ 15.9.2008 18:33

Re: Jakmile se pokusíte postavit reaktor vyšší generace, začnou zelení

float glass = plavené sklo, ale běžně se říká float, taky se mo neví, že Pilkington byl málem před krachem, než na tu výrobu přišel

para 15.9.2008 18:25

Re: Zelení škodí nejen přírodě, ale i tomuto státu?

Kolik rozumných lidí už bylo oklamáno kolika stranami .... a omyly politických stran i lidí přetrvávají... - vid M.S.;-)