7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
hawk 26.4.2006 9:35

Re: Pánbůh s námi

No tě Bůh. A slyšel jsi včerejší komentář v televizi, ja za rok všechno dělal dobře?? Nechal zmlátit děti na czech teku, znárodňuje a je to takový malý Adolf. Ach jo, snad už ho po červnu nebude.

jindřich špulák 14.10.2006 17:09

Re: Pánbůh s námi

pánbůh s pánem bohem

nikdo 25.4.2006 20:00

hnus

:-P:-P;-P8-o>->->->-(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

Hurvajz 25.4.2006 19:32

ó tempora

To je ale roubek  - ten Paroubek !!

Vlček 25.4.2006 19:12

Vždyť je to jedno.

Těm, co Paroubka žerou, je to buď jedno (protože si to jedni nepamatují a druzí mají krátkou paměť), nebo je naopak potěší, že bratr Paroubek je vlastně taky soudruh. A ty, kteří pro Vostrýho Jirku nemají jiné slovo než "dobytek", "prase" nebo "buran", to jen utvrdí v názoru.

vlasta232 25.4.2006 18:30

pry zalobnik

Dnes rano v dobrem ranu prohlasil pan Simkanic predseda strany pravy blok, ze pry pan Paroubek byl zalobnik u STB. Bud to bude bomba, nebo soud

Marek 26.4.2006 12:38

Re: pry zalobnik

pod krycím jménem ROKO

stunty 25.4.2006 18:05

žádné překvapení

mě by naopak hrooozně překvapilo, kdyby měl někdo v naší zkažené politice čistou minulost.

bobina 25.4.2006 17:52

ano

ano, takhle to u nás prostě chodí...je to humus(Y)...

Jindra 25.4.2006 17:14

ROKO

Hmm ... a teď nám tenhle dělá premiéra... : ((

bezpartijní od narození 25.4.2006 15:59

ČSS ?

Byli bolševičtí vlezdoprdelové, s obrovskými výhodami .A chlubili se, že jejich děti se budou mít dobře ,protože je dostanou do jakékoliv školy. Jejich šéfové byli pečení vaření na sekretariátech OV KSČ kde probíhalo jednání co kdo musí pro Národní frontu provést .    Pokud jste nezažili , že Vám váš vedoucí (a samozřejmě bolševik ) vyhrožoval ,že Vám připočítá vinu otce tak ještě dodnes nevíte co jsou komunisti za kurvy. A lepší nebudou ! A jsem mezi perzekuovanými tak vím o čem mluvím ! Tyto komunistické zrůdy (nepatří na tuto zemi ) se mstili na dětech a ničili celé rodiny ! Dnes mají rozkradené státní podniky a kradou dál jak straky. Protože náš soudní aparát byl z 90% komunistický tak ani po 16ti letech se jim nic nemohlo stát ! Díky panu Havlovi,který jim zaručil beztrestnost za to ,že mu vrátili majetky na které podle Benešových dekretů nebyl nárok. On první prorazil Benešovy dekrety.  Komunisti měli zpracováno psychlogicky jak ovládat masy a dodnes se jim to daří - blbci je budou volit za kus žvance aby se mohli dívat jak bolševikům tečou miliardy. Zneužití psychologie je trestné , ale co zmůžete když aparát je bolševický a všichni kradou ! Byl jsem svědkem jak jedna soudružka sejmula svého ředitele - za to bych jí dal řád ! Byl to hajzl který spolupracoval s STB a nasazoval nové STBáky do pracoviště aby se udržel ! Ale bylo mu to málo platné. Šel od koryta ! A už se nikde pořádně neuchytil protože nic neuměl - jedině donášet ! A to mu ani nepomohlo že jeho žena byla věřící a určitě se za něj modlila ! Ale Boží mlýny melou pomalu a jistě ! Takže soudruhu Pablbku taky se těš jak dopadneš. Já Ti nevyhrožuji jen se budu na tvůj pád dívat a z velké výšky se padá na držku ! Takže ti darebáku přeji spravedlivé Boží mlýny !

H.K. 25.4.2006 18:48

Re: ČSS ?

To je, podle mého názoru, výstižné. Tito lidé se stále houfují a jsou zaslepení touhou po moci a ovládání jiných. Jsou přesvědčeni o své vyjímečnosti a o svém "poslání".

siri 26.4.2006 9:34

Re: ČSS ?

R^ 

Ludmil 26.4.2006 12:44

Re: ČSS ?

Ano, stejně jako ČSL a jiné strany Národní fronty, že??

Ptakopysk 28.4.2006 15:05

Re: ČSS ?

Nesnáším komunisty, tahle ideologie stála už mnoho utrpení a životů, ale považuji za nutné se vyjádřit k V. Havlovi. Myslím, že přes mnohé chyby udělal pro náš stát tolik, jako žádný dnešní politik. Úvahy o beztrestnosti komunistů, které Havel zaručil, považuji za pitomost, protože tehdy k tomu neměl absolutně žádnou pravomoc a jako prezident měl velmi omezenou (rozuměj exekutivní) moc, takže to považuji za plácnutí do vody. Co se týká Benešových dekretů, je nesmysl, aby se na Sudetské Němce uplatňoval princip kolektivní viny, je to asi totéž, jako bychom soudili romské novorozeně podle toho, že se narodil (třeba) ve zlodějské rovině (většina Romů promine).

dan 30.4.2006 1:42

Re: ČSS ?

článek mi mluví z duše... lidé bděte a neblbněte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lukáš Frélich 25.4.2006 14:30

Tleskám vám

Mirku, tleskám vám. Vaše věcná a slušná argumentace jasně ukazuje, že většina příznivců ODS na diskuzních fórech jsou jen zaslepenci, kteří nedokáží zdůvodnit vůbec nic.

co jsi vlastne chtel rici 25.4.2006 16:59

co jsi vlastne chtel rici

co jsi vlastne chtel rici

cynik 25.4.2006 13:28

trochu cynicky

Zkusme se trochu oprostit od ideologií (i když to je těžké, obvzlášť v případě komunistické) a mrkněme se na naše parlamentní zastupitele ze všech politických stran. Odhaduji, že minimálně 90% z nich jsou stejní prospěcháři, jako ti, co nalezli do funkcí za bolševika, aby se měli lépe, než zbytek společnosti. K nim je nutné ještě připočítat mraky stranických funkcionářů, kteří se ohřívají na dobře placených místech ve státní správě. Ti co by chtěli v roli politika pro svou zem opravdu nezištně něco udělat, aby člověk hledal s lupou. Nicméně věřím, že takoví jsou. Paroubek k nim určitě nepatří. Je to stejný technolog moci, jako byl Gross. Jen používá jiné metody a není ještě tolik okoukaný. Má kladný vztah ke komunistům, a vyzdvihuje absolutní prospěcháře, jako je Rath mocí posedlý, protože myslí že mu to přinese body.

Političtí prospěcháři, kteří jsou se svou stranou u moci příliš dlouho, začínají čím dál silněji mlaskat a na voliče si vzpomenou až těsně před volbami, kdy jim naslibují co se dá.  Odhalené aféry znechucují veřejnost a značná její část nechce pak volit. Proto tvrdím, že by se měly strany u moci střídat. Když vezmeme ty nejsilnější, tak ODS a ČSSD. Jakmile se strana z opozice k moci dostane, začíná mlaskací 4 letý cyklus. Nejdříve zlehka (obsazení pozic) a následně se přitvrzuje. Ti méně opatrní jsou odhaleni díky novinářům a opět vznikají aféry. Ideální by bylo, kdyby se strany u moci střídaly každé 4 roky, než se stačí rozmlaskat až k absurdnosti, rozkrást část národního důchodu, poškodit pověst ČR ve světě a prohrát soudní spory s nadnárodními korporacemi. Všechno to platíme z daní. Nerad opakuji klišé, že zastupitelská demokracie je nejlepší způsob vlády z nejhorších. Je to tak, a buďme rádi, že ji máme. Jděte k volbám. Jen tak můžete jednou za 4 roky promluvit do politiky. Řeči u piva jsou jen folklór. 

Abyste mne mohli zařadit, považuji se za liberála s mírnou orientací doprava. Je mi 55 a budu poprvé volit ODS z praktických důvodů.

kuk 26.4.2006 10:19

Re: trochu cynicky

holý fakt nezakryješ i když si to myslíš....cynicky se přiznám,že s tebou cyniku souhlasím...

Pavel 27.4.2006 12:55

Re: trochu cynicky

Je to strašně smutné, cos napsal...A je to pravda...Budeme volit spolu, bez nadšení, bez víry, jen pragmaticky s názorem, že ty ostatní jsou v dané chvíli ještě větší zlo. Pavel, 52 let, nestraník

politolog 25.4.2006 13:20

Daimonion..Moc se Tlustýho nezastávej..

Ono je  rozdíl, když je   někdo  chytrej a   vychytralej...

A co   tady   píšeš   o 80  procentech??

Dyt   oni  tehdy  sloučili   soc   dem  a  komunisty  a  co   měli  ti  zbývající

socdemáci  dělat??

Měli se nad   zánikem  strany jít  oběsit, nebo  co?Ty     Vaše písem, ý  elabiráty připomíbají Hitletrův Mein  Kampf

JinVod 26.4.2006 0:09

Re: Daimonion..Moc se Tlustýho nezastávej..

S úrovní Tvých myšlenkových pochodů bych si na politiloga ani neodvážil hrát, tak si těch Tvých několik žvástů pěkně rozebereme:

Paroubek je teda asi chytrej, když se o sebe a svoje koryto umí postarat kvalitně za každýho režimu, jednou funkcionář a účetní v restauracích, po revoluci znovu funkcionář, tentokrát v ČSSD, v roce 93 kandidoval na předsedu proti Zemanovi, to se málo ví, naštěstí zůstal ještě u ledu, tak se o sebe hezky staral na pražským magistrátu a na základě svý politický promiskuity a ohebnosti nám teď tvrdí, že má to nějaké vyšší poslání, děkujeme, nechceme!

Jsem členem ODS a můžu Ti z vlastní zkušenosti říct, že bývalým komunistům v naší straně příliš pšenka nekvete, nemají šanci se příliš prosazovat do vyšších pater, víš ono se v demokratické straně nekádruje, ale tito bývalí jsou považováni apriori za kariéristy, a tak si musí svoji minulost skutečně odpracovat a tím se jí oprostit, to jsem přesvědčen, že je případ Vlasty Tlustého, skutečnou poctivou snahou a prací, svými inovativními reformními návrhy, svojí aktivitou zdaleka největší si již svoji minulost dávno odpracoval, a tak bývalí komunisti z ČSSD, kteří nic neudělali, nedokázali, zůstali jen kariéristy, zkrátka závidí a jen nespravedlivě očerňují!

To je nějaká omluva, že jim v 48 zrušili stranu, a tak začneme spolupracovat, abysme nepřišli o koryto, vždyť o čem byla Národní fronta, komunisti měli fasádu plurality, za odměnu servilní dostali velmi omezený počet korýtek, prostě kšeft, jak nepřijít úplně o všechny místečka po únoru, a tak to fungovalo 40 let, navíc se zapomíná, že členové tzv. nekomunistických stran NF byli zásadním způsobem víc prokádrovaní než komunisti! Oni to nedělali ti bývalí socdemáci kvůli politice nebo jednou naději na nějakou snahu o politickou změnu nebo z přesvědčení, ale hlavně kvůli sobě a svým teplým korytům, jako dneska!

Oběsit se určitě něměli, sebevražda nikdy není řešením, to režim nezvrátí, víš, oni především se neměli jako děvky zaprodat za pár koryt!!!!

siri 26.4.2006 9:38

Re: Re: Daimonion..Moc se Tlustýho nezastávej..

R^

Jojo 26.4.2006 15:23

Re: Re: Daimonion..Moc se Tlustýho nezastávej..

Cast me Katolicke casti rodiny byla v narodni fronte (jako v opozici. rozhodne se za posty nehnali. Chces rict ze byly prokadrovani? Nevim, hlasili-li se ke svemu nabozenstvi...

enriqueboy25 31.5.2006 10:17

Re: Re: Daimonion..Moc se Tlustýho nezastávej..

Ses hnusne prase ODS.  ODS jen krade a lze....dik fakt nemam zajem. Mam jen 25 let ale ale reknu jedno CSSD je nejlepsi!!!

x 30.10.2008 12:51

Re: Re: Daimonion..Moc se Tlustýho nezastávej..

no ikdyby si nenapsal kdo je nejlepci tak bych podle prispevku dal ruku do ohne za to ze fandis levici...

ale pobavils pepíku

politolog 25.4.2006 13:16

Kterej blb to napsal???

To   měl   ten Partoubek   říct:

Únor, to  byly   nový Lipany...

a   skočit      z  okna  jako Jan Masaryk??

Ikar 25.4.2006 13:38

Re: Kterej blb to napsal???

Především kulhá srovnání s J. Masarykem. Ten měl své přesvědčení a za to byl schopen se i obětovat. (Je zajímavé, že jste si tak jist, že "skočil" s okna). Paroubek se však chtěl jen zviditelnit za každou cenu, aby se mohl dostat ke korytu. Což se mu povedlo a jak je vidět, daří pořád. Metody, jak se k funkci dostat, vždy objevil. Poslední jeho úspěšná metoda, jak působit na pokročilé primitivy je sprostota, bezuzdná sebechvála a útočit za každou cenu a slíbit vše a víc než má v plánu protikandidát. Však si pak na to půjčíme anebo seberem úspěšným. 

hawk 26.4.2006 9:40

Re: Re: Kterej blb to napsal???

nech ho být, na každém fóru má Adolf Paroubek placený lidi. žě je premiér profláklej  blb ví každý v téhle republice, někomu to je jedno a čeká, až mu stát utře prdel a někomu ne. Těm co je to jedno stejně nepřesvědčíš.