8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

DEMONSTRACE: O čem byla?

Kecali o hodnotách a kašlali na lidi. Co se dělo na demonstraci?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Malovec 27.9.2022 9:37

A kdopak nám to napsal, když se stydí podepsat. A kdopak nám to servíruje na NP anynymní kecy?, Astone?

Pan Wagner, blahé paměti, by to jistě neudělal.

J. Jirka 27.9.2022 9:36

Kdo nejde s námi, jde proti nám? Kde já už to jen slyšel, Šejno?

M. Šejna 27.9.2022 9:35

Díky za rozluštění záhady. ;-)

Ta zakázaná diskuze na tamním blogu je normální?

M. Šejna 27.9.2022 9:31

On to nepsal. V době covidu byl totiž bigotním odpůrcem karantén a očkování. Byl tedy podporovatelem Chcípl-psa

A. Pašata 27.9.2022 9:31

Pro všechny, kdo píšou o anonymovi - není tak těžké dát si část textu do google a zjistit, že článek napsal Ivo Cerman už 9.9.2022:

https://blog.aktualne.cz/blogy/ivo-cerman.php?itemid=43434

J. Macků 27.9.2022 9:27

Do NP jsem s chutí psal poslední téměř čtyři roky, po odchodu Jiřího Wagnera mě chuť tak nějak okamžitě opustila. Měl jsem dobrý nos.

J. Jirka 27.9.2022 9:20

Nepsal, protože já se podepsat umím, i když někteří zdejší diskutéři mi podstrkují opak.

Bude ta demonstrace, nebo ne? Ještě 4.9. se nadšeně tvrdilo, že 28. se sejde alespoň půl miliónu lidí...

P. Urban 27.9.2022 9:17

"Takže naše vláda je pravicová, je proti greendealu, podniká správné kroky ke zmírnění hospodářské krize."

Můžete mi ocitovat pasáže z článku, ze kterých jste to vyčetl?

P. Urban 27.9.2022 9:13

Souhlasím s tím, že pod tohle by se měl člověk podepsat. Aspoň částečně (ono to není jen o vládě a o esoterismu) souhlasím i s námitkami těch, kteří ten článek četli.

Pokud ale tento článek hodnotí ti, kteří sami přiznávají, že přečetli jen první větu nebo první tři řádky, pak se obávám, že v tom podstatném má Anonym pravdu.

T. Vilím 27.9.2022 9:09

Aha. Takže naše vláda je pravicová, je proti greendealu, podniká správné kroky ke zmírnění hospodářské krize. Kdo to tak nevidí, je ztroskotanec a zaprodanec a naší akční vládě bere klid na práci. Děkujeme za provokaci.

P. Urban 27.9.2022 9:08

Souhlasím, že pod tohle by se měl autor podepsat. Ale pokud někdo přečte jen tři řádky, pak by o tom psát taky neměl.

P. Urban 27.9.2022 9:06

To se ovšem navzájem nevylučuje. Otázka je, co bude potom, až vláda pod takovýmto tlakem odstoupí. Ať už si o ní myslíme cokoliv, nahradit ji něčím aspoň trochu lepším bude chtít víc jen než naštvání.

P. Urban 27.9.2022 9:04

Přečetl jsem první větu, zbytek nemusím.

Je vidět, že autor má v tom zbytku pravdu.

V. Kuhaj 27.9.2022 9:01

To jste psal vy, ten článek, ne?:-/

V. Kuhaj 27.9.2022 8:59

Už jen k té první větě, která nám podsouvá myšlenku, že tato vláda chrání tuto zem a zdejší lidi. Tím myslíte to nekritické přejímání fanatických ideologií EU, které ve svém důsledku snižují dosažený životní komfort a zdražují vše myslitelné? Nebo tou ochranou myslíte koketování s trestáním lidí za názor, což si tady od pádu komunismu nedovolil vůbec nikdo?

Chránit zemi a lidi, to znamená obezřetnost, diplomacii, zdrženlivost a politickou obratnost. Nic z toho naší eurohujerskou vládu necharakterizuje. Už v první větě hnusně lžete. Další text netřeba číst.

M. Šejna 27.9.2022 8:54

Kdyby tam nebylo konkrétní datum, tak to je kritika protivladních demonstrací pořádaných Milionem chvilek za výrazné podpory ČT, tehdejší opozice a naší pravdolaskové lžinenávisti

J. Jirka 27.9.2022 8:43

A bude tedy zítra ta demonstrace, která definitivně smete vládu "fialové bídy"? Nějak je ticho po pěšině... :-/

P. Horáček 27.9.2022 8:33

Jdi se nechat utratit, anonymní magore ☹️.

J. Fišer 27.9.2022 8:19

1. Kdo je autorem? 2. Zcela jasně z článku čouhá, kam autor směřuje. Nic není černobílé, ani závěry, které se nám autor snaží vnutit. 3. Nicméně, některé informace z pozadí jsou zajímavé. 4. Obhájit zmatečné kroky vlády je zjevně nadlidským úkolem. Dnes se s podobnými tématy roztrhl pytel. Jasné načasování, že? :-)

M. Varadinková 27.9.2022 8:02

Stačilo přečíst první odstavec. Něco tak hloupého mohl napsat jen fanatický fialový vymaštěnec. RvRvRv

O. Kožušník 27.9.2022 7:56

HI, pro ozřejmění - demonstrace byla vyjádřením nespokojenosti občanů s postupováním vlády, odhalila se v plné nahotě lidská, politická ubohost Krasomluva, který označil bezočivě své spoluobčany za ruské agenty. Ten spoluobčan postrádá schopnost sebereflexe, není schopen razpoznat, co je podstatné a podle toho jednat, jeho chování je chování školkáčka, kterému rozšlápli bábovičku

F. Navrátil 27.9.2022 7:48

Autor, nepodepsaná bytost z jiného světa, se hluboce mýlí. Demonstrace nejsou opakováním esoterických protivládních hnutí, ale konkrétním protestem proti fialové vládě, která je směsí neschopnosti a zbabělosti. Jsou varováním, že pokud nezačne pracovat ve prospěch občanů, bude nucena pod tlakem společnosti odstoupit.

J. Bárta 27.9.2022 7:35

NP hluboce klesnul, když otiskuje bláboly anonyma, dal jsem asi tři řádky. Anonyme, když se stydíš za svoje jméno, tak nepiš.

J. Rybník 27.9.2022 7:25

Dočetl jsem to jen k tomu Trumpovi, protože je článek nebetyčná 3,14čovina.

Za Trumpa USA neválčily, a to mně úplně stačilo.

R. Langer 27.9.2022 7:22

Demonstrace by zřejmě měla být PROTI něčemu, ovšem o tom ta demonstrace přece byla. ;-)

R. Langer 27.9.2022 7:20

Nesmysl, Fiala proti Green Dealu nikdy nehlasoval. Naposledy proti tomu ODS hlasovala ještě za Klause (a to se tomu ještě tak neříkalo), od té doby totální propad.

R. Langer 27.9.2022 7:05

Jak se to vezme...

Z. Lapil 27.9.2022 6:56

Je, ale vůbec ne blbej. Řekněte to česky strucneji. Týkala se? To je tak trochu letem okolo...

R. Voráček 27.9.2022 6:55

Smutné je že NP vůbec dá anonymní článek na obrazovku, to by se myslím dříve nestalo, nebo je to snad článek redakce? To bychom ale snad museli být na nějakém jiném webu.

V. Šťastný 27.9.2022 6:54

Autor myslitel se radši nepodepsal...