16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Diskuse k článku

POLITIKA: Pavel Rychetský nám tak trochu zalhal

Pavel Rychetský je kritizován za to, že jako předseda Ústavního soudu podpořil zrušení části volebního zákona, který jako místopředseda vlády před lety prosazoval. Brání se tvrzením, že už tenkrát byl proti. Není to však pravda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Sura 21.2.2021 20:16

Tentokrát s Vámi pani Lhotská nesouhlasim a to značně. Vyčítat nekomu, že před lety neodsoudil změnu zakona většinově pozadovanou a po 20 letech, kdy se prokázalo, že BYLA chybná, že ji zrušil ...? A to ještě jako jeden z dvanácti ?

D. Černá 21.2.2021 17:15

Fanynka několikrát soudně usvědčeného lháře z lánské LDN se pohoršuje na ,,lhaním" předsedy Ústavního soudu.

R. Brzák 21.2.2021 19:45

soudíte podle sebe? Protože jak si vysvětlit Vaši potřebu shazovat autorku pro její názory označením fanynka, než že sama prostě fandíte svým milcům bez toho, aby Vám záleželo na faktické stránce věci...

D. Černá 21.2.2021 19:49

Hoďte se do klidu, kluku. madam lhotská se roky na blozích Idnesu prezentuje jako fanynka MZ, tu nepotřebuji shazovat. Co tam máte dál, něco k těm soudně dokázaným a odsouzeným lžím s. Zemana?

R. Brzák 21.2.2021 20:06

Vaše starost o můj klid mne těší, Váš odhad mého věku pak ještě více, málem bych se pýřil...co Vám za Vaše vřelá slova mohu nabídnout, je poukázat na věcnou podstatu své připomínky a především textu autorky - snad Vám to napomůže rozšířit Vaši diskuzní dovednost (diskuze se vede ad rem, nikoliv ad hominem)...

D. Černá 21.2.2021 20:17

Až autorka napíše text nebo blog o lžích Miloše Zemana, soudně usvědčených, tak nebude žádné od hominem.

R. Brzák 21.2.2021 20:23

máte možnost psát takové texty do aleluja - a já Vám slibuji, že Vám nebudu psát, že jste fanynka Rychetského, nýbrž nejspíše drtivou část kritiky našeho prezidenta Vám odsouhlasím. Ale kritizovat pod článkem o Rychetském autorku kvůli hypotetické náklonnosti k Zemanovi je prostě a jednoduše diskuzní faul.

D. Černá 22.2.2021 7:27

Není hypotetická. Tečka.

R. Brzák 22.2.2021 12:58

Vy sedíte paní Lhotské v hlavě? - sem tedy v takovém případě patří tečky tři.

V. Hodorka 21.2.2021 12:26

Mel by odstoupit, protoze bud je to lhar a nebo debil. A ti by v takove funkci byt nemeli.

D. Černá 21.2.2021 17:16

Nebuďte na Miloše Zemana tak přísnej.

Š. Hašek 21.2.2021 9:40

Mně nevadí, že každý je tak nějak jiný.

Vadí mi, že meistream stále říká, že "okolí Václava Havla" (tedy i Rychetský, Pithart, Sokol, .......) jsou bez chyby a stále zachraňovali republiku ze spárů všelikých lumpů.

Ostatně ten Rychetský se tímto posledním pasoval do "šíbra politického se ztrátou paměti, co kdy prohlásil a řekl".

Jak ho vyhodit?

Jest mnoho zemí, které nemají ani ústavní soud, ani kraje, ani senát! Ani stovky podivných neziskovek. A "fackují" si to tam lépe, či stejně. Ale nějaké peníze ušetří, na ty klotové rukávy. A na mlaďoše, kteří rozdávají Cikánům papírové utěrky. A lezou učitelům do škol.

Vypadá to tak, že v našem SVJ bychom Rychetského nechali tak jen kontrolovat účtenky za kancelářské sponky.

Z. Zavadil 21.2.2021 10:02

;-D;-DR^

D. Černá 21.2.2021 19:52

Pologramot v důchodu chce nechat ústavního právníka kontrolovat účtenky.

Ale zase to je pokrok, dřív jste vy, dělnické kádry vzdělané lidi posílali rovnou na šibenici a v lepším případě do Jáchymova.

No a teď tu o tom, jak si Amíci dvojčata odbouchli sami a do pentagonu žádné letadlo nevlítlo. Povídejte ;-D

P. Götze 20.2.2021 19:02

Rychetskemu, byvalemu kovanemu komunistovi, bych demagogii a lzi nezazlival, je to jeho podstata. Co je ale nepochopitelne, kdyz verejnopravni media nechaji tyto lzi vesle Rychetskeho vykladat aniz by mu realne pustili pred ocima divaku, coze to rikikal kdysi a co rika ted.

Š. Hašek 21.2.2021 9:48

Veřejnoprávní masmédium (ČT09, naše) je státem ve státě. Je ověřeno, že je třeba si najít největší drzouny. Ty chytré a normální hodit přes palubu. A občanům přikázat platit.

Rychetský je kovaný komunista s lidskou tváří, který se plynule transformoval do "demokrata" štrasbruselského. Plus to stáří. To je vidět! Popřít sám sebe! Já jsem popřel sám sebe několikrát, ale bylo to v pubertě.

Klidně řekl (mj.), že podřízenost bruseli není v rozporu s Ústavou ČR. A kecá do "politiky obyčejné". Politik, křivák.

J. Bárta 21.2.2021 17:13

Pustila to Bobošíková ve svém pořadu i s dalšími argumenty, kdo chce tak si to najde.

P. Král 20.2.2021 14:07

Od politiků se lhaní nebo minimálně subjektivně zabarvené vyjadřování očekává. A Rychetský je politik, i když t.č. pod pláštíkem soudce. Námezdní politický hráč bez příslušnosti, vlivné libero.

Z. Zavadil 21.2.2021 10:03

̈Soudci by se ale do politiky plést neměli !!! ̈

;-(;-(;-(

V. Pavelka 21.2.2021 15:40

Rychecký a Soudcovská unie místo aby spolupracovali s ministertvem spravedlnosti na totálním bordelu v Soudnictví , tak si honí politická trička . Soudcovské unii už dlouhá léta předsedá nějaká snad mluvčí nebo co to tam sedí za partu nixmochrů , která brání třicetiletý neměný status !Rv

V. Pavelka 21.2.2021 11:54

ČT z Witovskou pohladila , po tváři starého pána Rychetského, který je jejich aktivistický člověk , vodfajkovala si toho lháře jako splněný úkol EU!!!!V A jala se pokračovat podstrkování otázek , které musí ukázat že Babišovci jsou darebáci!

J. Ptáček 20.2.2021 10:24

Výsledkem d ́Hondtova výpočtu získání poslaneckých křesel z odevzdaných hlasů je v konečné podobě vláda tandemu Zeman-Babiš. Proč vládu tohoto tandemu nechci? Nejraději by zrušili Ústavní soud a Senát, které jim brání v zisku absolutní moci. Zavést vládu jedné (předp..rané ) strany, nebo si tam dosadit své loutky a stát řídit jako firmu. Tomu si přeji zamezit i za cenu ošklivého faulu na červenou. Jak však vidím vládní zoufalství a naprostou neprofesionalitu při řešení prvního opravdu velkého průšvihu = koronaviru, mám pocit, že se tandem odrovná vlastním přičiněním, bez potřeby červené karty.

M. Rohovský 20.2.2021 10:52

Pane Ptáčku, pokud by byla výsledkem d ́Hondtové metody přepočtu vláda tandemu Zeman - Babiš, museli by tito dva pánové vládnout v asi 55 zemích světa, což se evidentně neděje.

J. Ptáček 20.2.2021 11:12

Obecně máte pravdu, ale všech 55 zemí si komunistickou "kúrou" neprošlo. U těch, které si bolševizmem prošli, máte bezvýhradně pravdu. Já jsem tuto éru absolvoval úplně celou, o "socialistický ráj" opravdu nestojím ani kdysi, ani teď. Tak si můžu jako osmdesátník, který nebyl nikdy v žádné partaji ani vteřinu, aspoň trochu pustit hubu na špacír. Aspoň to mně dopřejte!

V. Církva 21.2.2021 12:55

Jeeje. 70 let se tu krade, zemi vedou psychotici vyžírkové a darebáci.

Ale přesto se někteří lidé vzbudili a teď a myslí si, že darebárny začaly až za Babiše a Zemana a to celé vlastně kvůli d'Hondtově metodě.No nazdar!

A. Renjascu 20.2.2021 12:31

Vláda jedné strany, tak tím už strašili socani, když hrozilo vítězství ODS. Vůbec nechápu, jak na takový nesmysl ve společnosti, kde stále existují svobodné volby může někdo skočit. Přeci i když nějaká strana výrazně zvítězí, tak je to jen do příštích voleb, kde to může dopadnout zase úplně jinak.

J. Ptáček 20.2.2021 13:34

Drobný problém je v tom, že Jeho Veličenstvo prohlásilo, že sestavením vlády pověří Andreje Babiše, bez ohledu na výsledek voleb. Je to neobvyklé, ale právo na to má. A to i opakovaně. Pak vámi správně citovaný pojem "nesmysl" přestane nesmyslem být. Jestli se to nestane, po volbách se vám velice rád omluvím, na což se opravdu těším.

A. Renjascu 20.2.2021 17:32

Trochu jste to popletl, protože Zeman o Babišovi vůbec nemluvil, ale pouze prohlásil, že sestavením vlády pověří nejsilnější stranu a nikoliv koalici, což má určitou logiku. Pokud sledujete trochu politické dění, tak si můžete všimnout, že potenciál ANO se pomalu vyčerpává a je otázkou, zda se mu podaří aspoň ještě jednou zvítězit ve volbách. Čili to co jsem uvedl o vládě jedné strany je nesmysl, který neplatí ani dnes, natož pak v budoucnu. Nebezpečí vidím spíše v tom, že politické subjekty si již delší dobu začínají být podobné a to jak programy, tak i jednáním, což už vládou jediného správného názoru silně zavání.

https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/sestavenim-vlady-poverim-viteze-voleb-rekl-zeman-nejsilnejsi-subjekt-nemel-byt_1706121258_pj

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/vitezem-voleb-je-u-me-nejsilnejsi-strana-ne-koalice-vzkazal-zeman-opozici-138738

J. Ptáček 21.2.2021 13:44

Nepopletl, i když věk na to mám. Zeman měl na mysli pouze a jenom Babiše. A je úplně jedno, koho ten intrikán výslovně zmínil.

A. Renjascu 21.2.2021 14:08

Popletl, protože i Zemanovi poměrně brzy končí funkční období a tudíž vláda jedné strany je nesmysl. Je tak úplně jedno, zda se domníváte, že Zeman tím prohlášením myslel vysloveně Babiše či nikoliv. To co nám reálně hrozí je to, že nám bude vládnout pouze jediný a to progresivně neomarxistický názor, který zastává většina stran v parlamentu včetně velké části hnutí ANO, kterým jste evidentně uhranutý, tak jako ostatní.