Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Klaus bojující
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Z. Mikulášek 19.3.2019 20:06Narozdíl od Klause seniora mně Klaus junior nějak extra nesedí, ale i tak byl v ODS to lepší, co tam zbylo. Bez něj je ODS naprosto sterilní, bezvýrazná partaj, u které si člověk nepamatuje tváře a co hůř ani myšlenky. |
M. Němec 19.3.2019 21:48Re: Tomorrow never knows. Ani Klaus neví, co bude zítra. |
M. Němec 19.3.2019 19:30Blbost a to plastická. |
J. David 19.3.2019 18:39Onanio, či masturbon? Nač jitřit své city a pocity, nechme si to k volbám. Kosu naklepávám a brousím tehdy, když jdu kosit (sekačku neužívám, králíci mi ten maglajz ze sekačky nežerou) - měl bych být mladými stávkujícími environmentalisty ze škamen chválen, ale ruku na srdce, svěřit jím kosu do pazourů? "Lebensgefahr - selbst". Mlácat pantem umí znamenitě, pravda, ale stačil by jeden "black out", aby si ti mladí zanícenci museli rozdělat oheň a upéci si v popelu erteple, aby nehladověli, či si nalézti srdéčko bodláku coby náhradu za kedlubnu s vitamíny. Nu Klaus/neKlaus, mladí environmentalisté, zanícenci/pomatenci... Zatím tu kosu, brousek, babku a kladívko mám, jest ale otázkou, co mi dříve EU salámovou metedou zakáže, zdali brousek a toulec, kladívko, či babku, aby mi byla kosa "na houno"? |
M. Němec 19.3.2019 19:34Re: Onanio, či masturbon? Řešíte tyhle blbinky s kosou a brouskem denně ? Nebo jste přinucen je řešit ? Jsou nutná kosa s brouskem pro váš každodenní život ? Pokud ne, tak si svoje vymyšleninky a rádoby chytristiky namažte na chleba. |
M. Němec 19.3.2019 19:35Re: Onanio, či masturbon? Dejte si kořalku nebo brčko a mudrujte dál. Až k úplnému zmagoření. |
F. Kusák 19.3.2019 14:53Pro mě je ODS mrtvá strana, profláknutá značka, těch důvodů je mnoho a názor na ODS postupně gradoval. Bylo by proto hloupé, kdybych se jakkoliv vymezoval proti straně nebo Klausovi. Určitě souhlasím s tím, že tu chybí silná konzervativní strana, ale kde ji vzít. A nemyslím si, že je to zas až tak otázka peněz a politického marketingu, jak se dnes říká. Prostě, v politice chybí silné osobnosti, a není divu, kdo normální by chtěl jít do politiky. Takže čekat nějaké zásadní zlepšení, je naivní. Tak jsem to pro sebe vyhodnotil a lépe je zabývat se užitečnějšími věcmi a těch je naštěstí tolik, že nestíhám. V tomhle směru žiji krásný život, ale s hořkým pocitem, že budoucnost moc neovlivním. |
I. Hendrych 19.3.2019 13:19No comment Klaus populisticky žvanící především ...a podlézajici spodině národa. |
J. Kulheim 19.3.2019 14:34Re: No comment Vy jste se zařadil mezi lepšolidi? Co to je spodina národa. Za komunistů byli občané rozděleni na lidi prvního a druhého řádu. Ti, kteří měli rudou knížku byli pokrokoví a vládli. Těch ostatních 90% byli lidé asi byla spodina. |
R. Nenechal 19.3.2019 16:03Re: No comment J. Kulheim Bez uz nekam do rite s tim Zemanovskym nazvem o nejakych lepsolide ty ses snad horsolid trubko? |
T. Urbanec 19.3.2019 12:57Václav Klaus ml. není hrdina ani mučedník. Je to pouze egocentrický narcis, stejně jako jeho otec. Po zádech ODS se došplhal do parlamentu, kde začal hájit zájmy sebe samého. Být členem nějakého seskupení znamená mít aspoň minimální úroveň ztotožnění s principy tohoto uskupení. ODS udělala jediné možné rozhodnutí. |
I. Hendrych 19.3.2019 13:20Re: Přesně tak. |
F. Kusák 19.3.2019 14:56Re: přesně "přesně tak" |
J. Kulheim 19.3.2019 14:55Re: Háji i zájmy mé a mojí rodiny. EU je nereformovatelná a dílčí změny nic nezmění na dalším předávání kompetencí do Bruselu. Parlament schvaluje 80% zákonů, které přicházejí z Bruselu. Tak se demokraticky zbavíme všech práv řešit věci veřejné a budou o nás rozhodovat někde v Tramtárii Němci a Francouzi. To já nechci. |
R. Nenechal 19.3.2019 16:09Re: Pro tebe a tvoje zvasty muj souhlas nebyl |
R. Nenechal 19.3.2019 16:07Re: souhlas Presne |
T. Hraj 19.3.2019 12:12sedimentace, filtrace, krystalizace VKml a zbytek ODS se ideologicky výrazně liší. Rozchod je tedy v pořádku (formu ponechávám stranou). ODS se zbavila dvojznačnosti a nejasnosti. Bude tak snažší jít k volbám. VKml by mohl vytvořit nějakou formaci, je-li poptávka po EU skepticismu dostatečná (doufám že ano) a má-li na to (přesvědčivý lídr to moc není). Jako slepý k houslím, k blátu ještě pod okap je TOP09. ODS jim odsaje to málo (voličů), co jim čouhá nad hladinou. |
J. Schwarz 19.3.2019 11:34Lepší národní animozity než nudná budoucnost globálních komsomolců přežvykujících veganská jídla zapíjená sójovým latté. |
T. Hraj 19.3.2019 11:57Re: Lepší národní animozity Ta nikdy nenastane. Globálním komsomolcům to sojové latté vždy někdo chrstne do obličeje, popřípadě je rovnou podřízne. A nebude ho při tom ani trochu zajímat, jestli tato lekce (totiž že pojmy "my" a "oni" jsou kategoriemi nejen smysluplnými, ale i nezbytnými pro přežití) padla na úrodnou půdu nebo ne. Aneb zákon džungle srdečně nezajímá, jestli ho někdo uznává nebo ne. |
V. Církva 19.3.2019 12:10Re: Lepší národní animozity No dobrá to je jasné že jednou budou melounům spílat, co to s námi udělali. jenomže teď to ještě nevypadá že jim to chrstnou do obličeje mají to dobře ošéfované, právo, tisk, university, a pak už bude pozdě. Ekonomika oslabená vůči Asii a doma rozlezlé agresívní cizorodé kultury. Ty dokonce možná vyhrají a bude to konec buď navždy nebo na tisíc let. On Řím, ale hlavně Sumer byly vyspělé ivilizace. Nebýt Islámu a ekonomické konkurence Asie, byl bych optimistický. Ale nejsem. |
T. Hraj 19.3.2019 12:19Re: Lepší národní animozity Ano, také nejsem optimistou. Návrat ke zdravému rozumu nenastane nějakou zničehonicsebereflexí. Bude muset přijít facka. Ta bude bolet, což by nás mohlo probudit. Mám ale obavu, že to také nemusí být facka, ale rána kladivem do obličeje. |
K. Janyška 19.3.2019 10:06Fiala je dlouholetým předsedou Panevropské unie na Moravě a ta je v přímém rozporu s tím, co Česká republika potřebuje. Jejím členem byl svého času napříkkad i Albert Einstein se svým dokumentem Proč socialismus ? Rudořerný Fiala se toho drží a je pro Českou republiku nebezpečím. To odporuje odbornému pohledu Klausů i mému... Dzp. |
P. Čech 19.3.2019 9:47Klaus ml. řekl něco neobratně? Oni snad politici musí mluvit obratně? Podle mne mají mluvit hlavně pravdivě. A to Klaus splňuje. Naopak Fiala, ten jen hloupě žvaní. U jeho projevů není patrná žádná vlastní myšlenka. Pouze papouškuje ideologické žvásty, tak jak jej to naučili při studiu politologie. Nejsměšnější ovšem je ve svých současných projevech pan Stanjura. Že Klaus ml. nemá v ODS zázemí? A co těch 22 614 preferenčních hlasů ve volbách. Hlasů, které svým počtem převyšují o cca 10 000 počet všech členů ODS? Prostě a jednoduše, ODS znovu šlápla do vlastních exkrementů stejně, jako když do svého čela zvolila obecného žvanila. A o tom to všechno je. |
Š. Hašek 19.3.2019 10:05Re: Klaus ml. řekl něco neobratně? Jistě, pane Čechu. Je ale těžké používat nadsázku a příklad historický, pokud většina poslanců již "studovala" v novouniversitách. Ty jsou dnes v každém městysu zabývají se "politklimagenderbruselem". Klaus vyčnívá, jsem tomu rád. Vyčnívající je třeba sejmout, tak nějak po soudružsku, že? Dále viz kniha Chudí v Lodži, ta je právě o té židovské radě. Je dost tlustá a nečte se lehko. |
M. Malovec 19.3.2019 9:30Ve světle řečeného bych přidal váhu slovům bývalého odeesáka Tlustého o nadcházejícím sjednocení ODS a TOP09. |
P. Čech 19.3.2019 9:49Re: Ve světle řečeného Jen nechť se sjednotí! Aspoň vypadnou ze sněmovny obě tyto obecně škodlivé strany. KDUČSL, ČSSD a KSČM je budou rychle následovat. |
M. Malovec 19.3.2019 9:57Re: Ve světle řečeného Ony ale doufají, že ODS zachrání TOP před zapomněním. |
M. Prokop 19.3.2019 11:19Re: Ve světle řečeného A Bureš si odhlasuje ještě více dotací! :-P |
J. Hanzal 19.3.2019 9:51Re: Ve světle řečeného Tak z vyjadřování, či lépe řečeno z postojů jsou ODSka i TOPka úplně stejné. Jen ten Mirek chlastá podstatně více než Péťa Fialů.:-)) |
R. Nenechal 19.3.2019 8:39Chcete rict pane Autore Ze ODS udelala neco sptane kdyz vykopla toho pro ruskeho rebela Klause ml.? Ani napad toho podraznika po svem otci by meli vykopnout odevsad Ten kdyby se stal prezidentem za prve by musel byt celi narod potouchlej a za druhe k prirovnani Zemana by Zeman byl proti te kreature andel |