17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

MIGRACE: Pohlednice z Německa aneb Sluha a pán

Neberu tak docela vážně všechny zvěsti, co jich běhá po internetu; je mezi nimi spousta hloupostí, jak se urodily v hlavách různých fantastů, a jiným chybí k úplnosti už jen razítko Putinovy tajné a dezinformační služby FSB (dříve KGB).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kraus 12.1.2016 19:24

Díky za další zprávy z první linie.

Podle svědectví starých cestovatelů Arabové považovali černochy za méněcenné, bez ohledu na jejich víru. I když byli muslimové, vykonávali nejpodřadnější práce. Křesťanství do podsaharské Afriky bylo přineseno před poměrně krátkou dobou. Předtím tam místní Arabové lovili černochy do otroctví, z části i k prodeji mimo arabský svět. Zajímavé je, že podobný vztah k černochům jako Arabové měli i Asiaté a Indiáni. Současné západní filmy s černochy-hrdiny, mistrujícími podřadné bělochy, to musí být na těch ubytovnách opravdu chuťovka.

Nechat něco na talíři nebo nenechat? Lepší lidé nechávali, někteří z nás ale těmi, kteří si nevážili božího daru, poněkud pohrdali. Býval jsem jako zástupce zákazníka a služební host v různých německých fabrikách pravidelně zván na služební obědy a večeře. Trvalo mi nějaký čas a ztrapnil jsem se asi dost, než mi došlo, že není vkusné snažit se ty obrovské porce sníst celé. A jak píše pan Frýbort, někteří němečtí spolustolovníci to jídlo jen pro forma rozčvaňhali. Otřesnější zážitek mám z roku 1990 z Anglie. Tam po recepci, které jsem se účastnil víceméně jako fysicky zdatný doprovod jednoho účastníka, přišli olivrejovaní černoši s velkými plastovými pytli na kolečkách a všechny ty podivné dobroty, sladkosti, ovoce, pod kterými se stoly prohýbaly a z nichž jsme si nikdo neodvážili vzít, do těch pytlů sesypali. Každý je souzen podle své duchovní úrovně, té skutečné s přihlédnutím k tomu, jaké možnosti promarnil, a co projde Arabům, neprochází, jak vidíme, Němcům ani Britům.

Prostý čtenář se už skoro neodvařuje psát něco o výstřelcích blahobytu. Až ten skončí, vše se srovná přirozenou cestou. Jisté je, že migranti na pole s motykou a rýčem nepůjdou.

J. Jurax 12.1.2016 0:20

Moudře napsáno

jenže ti, kdož vládnou, moudré texty nečtou. Přece nebudou číst něco tak politicky nekorektního - jako třeba pravdu. To se v EU nenosí, to se v EU tresce, byť zatím jen dehonestací.

B. Rudolf 11.1.2016 20:20

Žadatelé o azyl jsou v roli prosebníků

Žadatelé o azyl (nebo o dočasnou ochranu) jsou v roli prosebníků. Tak by se měli chovat a tak by s nimi mělo být zacházeno. Pokud tady nejsou kvůli záchraně holého života, ať se vrátí zpět. A, pokud sem přišli opravdu kvůli záchraně života, pak se musí spokojit s málem.

Je správné jim zajistit základní životní potřeby a práci. A, pokud to (práce) nejde, tak alespoň výuku - jazyků, našich zvyklostí a zvyšování kvalifikace. A kdo se není ochoten učit, ten tady nemá co dělat.

Zachraňovat životy - to ano. Ale zachraňované by to mělo stát alespoň pot a slzy.

Pokud se tady rvou a jsou agresivní - šup s nimi zpátky do Sýrie.

Násilníci na pobyt v bezpečné zemi nemají nárok!

J. Jurax 12.1.2016 0:28

Re: Žadatelé o azyl jsou v roli prosebníků

Něco tak odporně diskriminačního, odpudivě xenofobního a rasistického, nehumánního, náckovského a fašistického, jakož i politicky nekorektního jako tyto Vaše názory tady čtu furt.

A pravím, že máte recht. A snažně doufám, že až se invazoři vypakovaní z Němec začnou hrnout i k nám, nebudeme opakovat chyby vládnoucích blbů ze sluníčkově přívětivých států, co si za své budují nenávistné muslimské páté kolony.

B. Rudolf 12.1.2016 16:44

Re: Žadatelé o azyl jsou v roli prosebníků

Celkem vtipně (a nejspíše nevědomky) jste mi to dal sežrat. Jsem totiž sluníčkář a ještě zcela nedávno jsem psal o tom, že lidem v ohrožení života je potřeba pomáhat - tvrdím to i dnes. Ještě nedávno jsem psal i o tom, že muslimové jsou v zásadě lidé jako my - a stále si to myslím.

Ale od samého začátku jsem také psal o tom, že lidem žádajícím o azyl je třeba vysvětlovat, že je zde čekají Churchillovské "(krev), pot a slzy". Od samého začátku jsem psal o tom, že tak velkému množství žadatelů je možné poskytnout pouze to nejnutnější a na oplátku od nich požadovat tvrdou práci nebo alespoň tvrdé úsilí ve snaze naučit se všechno, co po nich budeme vyžadovat. Že při tak velkém nožství lidí bude nutné přehodnotit pravidla pro slučování rodin. To všechno je také důsledkem mého sluníčkářského vidění světa.

J. Urban 11.1.2016 18:08

Bude hůř

a jenom hůř. Švédsko, Německo, Francie už mají obzvlášť nakročeno. Objevují se fašizující tendence moci - cenzura, mediální lži, postihy za kritiku, násilí a vodní děla vůči pokojným demonstracím.

J. Kanioková 11.1.2016 18:16

Ano, bohužel..

Proto se nikdo neodvážil promluvit otevřeně o uprchlické krizi - http://www.dn.se/kultur-noje/kulturdebatt/darfor-vagade-ingen-tala-oppet-om-flyktingkrisen/

Jeden měsíc islámu a multikulturalismu ve Švédsku: prosinec 2015 - http://sv.gatestoneinstitute.org/7196/sverige-islam-talibanerna#.VpIr61ksvYU.twitter

Kolín nad Rýnem odhaluje krizi v našem kontinentu, ale parlament projednává Donalda Trumpa - http://blogs.spectator.co.uk/2016/01/a-crisis-in-our-continent-yet-parliament-is-debating-donald-trump/

Teď gangy migrantů napadaly ženy v mnichovském klubu: Merkelová bude nucena jednat když protest tisíců na ulici - http://www.dailymail.co.uk/news/article-3392110/Now-migrant-gang-assault-women-Munich-nightclub.html#comments

německý kreslíř Götz Wieden Roth - https://pbs.twimg.com/media/CYWOq4oWYAADdpi.jpg

P. Vaňura 11.1.2016 15:56

Je třeba se vrátit z části ke kořenům

Zum letzten MalWird Sturmalarmgeblasen!Zum Kampfe steh’nWir alle schon bereit!

P. Vaňura 11.1.2016 15:48

Řekl bych, že Adolf Hitler nebyl to největší hovado,

které dalo světu Německo...

M. Prokop 11.1.2016 15:56

Re: Řekl bych, že Adolf Hitler nebyl to největší hovado,

Jistěže ne, protože byl Rakušan. A hovado skutečně mimořádné, na toho zatím nestačí ani Putin, srovnatelný víc než dobře je Lenin a hlavně, Stalin.

P. Vaňura 11.1.2016 16:06

Jistě, nikdo neví na 100% jak se Putin v budoucnu

projeví, ale srovnávat ho s Hitlerem je úplně mimo. Dokonce se nedivím Rusům, že ho volí, mají dost velký strach z rozvratu a Putin dokázal postavit do latě i oligarchy.

Ve Vašem seznamu, pokud jde o novou dobu chybí ještě Velký kormidelník a Pol Pot, učenlivý to žák J. P. Sartreho.

Pokud jdeme do minulosti, najdeme srovnatelné "velikány," kterým se dokonce staví pomníky.

Přes všechny Hitlerovy zločiny je tím největším bohužel to, že prohrál válku... Myslím z hlediska vnímání lidma.

H. Balzám 11.1.2016 17:04

Re: Jistě, nikdo neví na 100% jak se Putin v budoucnu

Promiňte, ale tohle může napsat jenom esesácké prase.

P. Vaňura 11.1.2016 17:13

Nevím na co narážíte

Pokud jsem napsal, že "největším Hitlerovým zločinem je to, že prohrál válku" pak stačí porovnat vnímání Stalina v Rusku a vnímání Hitlera v Německu. O zločinech Rudé armády a NKVD, spáchaných během WW2 se dnes v Rusku už opět nesmí mluvit. Nevím v které postsovětské republice mají na náměstí dokonce sochu Tamerlána, který hrůzností svých zločinů překonal i oba výše jmenované!

Prostě, pokud by Hitler vyhrál, našlo by se dost lidí, kteří by nějak omlouvali jeho zločiny. Já je neomlouvám, pouze pokazuji na to, že mnoho jiných, dokonce oslavovaných osobností, bylo stejných nebo dokonce horších.

Islám má na svědomí celkem 270 milionů obětí...

J. Cervenka 11.1.2016 15:47

zbabelost

i znalec Frybort chybuje: narhuje vysvetlovat muslimum, ucit je atd. To by bylo jako davat jim kurz v astrofysice - naprosti zbytecne. Jedne rozumne a neemocionalni reseni je vratit muslimy tam okdud nelegalne prisli. (Jiste fantasie ve zbabelem posrankovskem Nemecku a Skadinavii).

P. Vaňura 11.1.2016 15:50

Pokud by v Německu vládl Heydrich (úmyslně nepíši

Hitler, což byl magor). vyřešil by to během týdne. Soudruh Berija by to zvládnul taktéž.

M. Prokop 11.1.2016 15:57

Re: Pokud by v Německu vládl Heydrich (úmyslně nepíši

Ano. Ovšem, chcete-li vy žít ve státě s Hitlerem nebo Berijou a čekat, kdy dojde na vás, vaše věc. Já nechci.

P. Vaňura 11.1.2016 16:17

Chcete raději žít v Islámském státě a čekat kdy na Vás

dojde? Merkelová se bohužel chová tak, že nebezpečí, že se Německo stane v horizontu několika let Islámským státem je reálné. Její vstřícnost k imigrantům a tolerance k jejich zločinům je úděsná, je to jako kdyby Německo prohrálo válku, kdy imigranti představují okupační armádu! Pak bych dal opravdu přednost tomu Hitlerovi (pokud bych ovšem byl Němec).

Stalin by mi vadil víc. Hitler totiž brutálně likvidoval reálný odpor, Stalin používal preventivní teror, před kterým si nebyl jistý nikdo ani když nikdo žádné akce proti režimu nepodnikal. Můžete si najít výpovědi lidí, kteří zažili výslech na Gestapu a StB za Gottwalda. Říkají, "gestapáci chtěli zjistit pravdu, StB chtěla, aby se lidé přiznali k tomu, co neudělali."

J. Jurax 12.1.2016 0:36

Re: Pokud by v Německu vládl Heydrich (úmyslně nepíši

Celkem s Vámi souhlasím - nicméně Váš postoj může vyústit v situaci, že naše děti či vnukové budou žít v islámské teokracii.

Protože islámskému zlu odporovat dobrotou a ustupováním - jakž se nyní děje - není cesta k vítězství, nýbrž do otroctví.

A je možné, že když se bude ještě nějakou dobu čekat, něco jako Hitler či Berija se v Evropě vynoří a bude vítáno jásotem jako spasitel Evropy - protože po dobrém to odmuslimení už nepůjde.

P. Janos 11.1.2016 12:45

Moje babička nás učila:

"Čiň čertu dobře, peklem se ti odmění" A to byla nevzdělaná žena z horské vesničky pocházejí z osmi sourozenců. Ale v hlavě to měla evidentně v pořádku.

K. Janyška 11.1.2016 14:29

Re: Moje babička nás učila:

Ano, byla v pořádku... Dzp.

J. Kanioková 11.1.2016 18:03

Přesně, logika a Zdravý Rozum..

na rozdíl od dnešních "intelektuálních elit"

H. Balzám 11.1.2016 11:51

To mnohé vysvětluje

Drtivá většina té invaze rozhodně nejsou uprchlíci před válkou, ale lidé, kteří do Evropy přicházejí již z utečeneckých táborů například v Turecku. Naše místní multikrůty argumentují právě tím, jak špatně se v těch táborech mají a že právě proto je třeba jim pomoci. A ono, jak vidno, není to tak, že by vláda země spravující ty tábory něco ošulila, ale ten bordel si tam udělají ti běženci sami.

J. Urban 11.1.2016 11:13

Bezradní Němci

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/391433-bezradni-nemci-utocniky-ze-silvestra-se-nedari-identifikovat.html

Ještě zbývá obžalovat ty ženské, které si vše vymyslely a z rasových důvodů na ty chudáčky podaly trestní.

J. Růžička 11.1.2016 10:46

A co je nemožného na tom

hned po přijetí do takového zařízení jasně a srozumitelně seznámit je s pravidly, která tady platí a musí se dodržovat? Vázat na jejich plnění peněžní dávky? Úklid by měl být samozřejmostí, stejně tak jako normální, každodenní slušné a lidské chování, povinnost učit se jazyku...Nepřizpůsobíš se? Nemáš zájem? Pak jsi pro nás nepotřebný a živit tě nebudeme. Nejbližším letadlem curik.

J. Vintr 11.1.2016 11:23

Re: A co je nemožného na tom

Má to jeden dost podstatný háček. Kam je tím letadlem poslat? Letecké společnosti nevezmou na palubu pasažéra bez doklafů a bez dokladů ho v cíli nepustí z letiště. A taky by to bylo dost náročné na přepravní kapacity, protože vrátit by je měli prakticky všechny.

P. Vaňura 11.1.2016 15:53

Určitě by se našel režim v subsaharské Africe, který

by za patřičný bakšiš dotyčné přijal. A po deseti takových deportačních letech by ae migranti začali chovat slušně...

M. Hoblík 11.1.2016 9:54

Hlupáček už v úvodu prozradil,

že je proti Putinovi. Nedivím se, má to nařízeno.

J. Fridrich 11.1.2016 10:02

Re: Hlupáček už v úvodu prozradil,

A vy tu svou hloupost neutajíte i kdyby jste ji sebevíc tajil.

Soudruhu putinovče, mám pro vás dobrou zprávu - po stovkách, ba tisících létech máme - a to v blízkém sousedství hrdinného reka, jakého svět ještě neviděl. Kdepak Achilleus, Hérakleus a další starořečtí hrdinové. Ba ani stateční a neporazitelní ruští bohatýři Ilja Muromec, Ilja Volžanin a především velký Čurila Plenkovič - přemožitel Ptáka Velikána Velikánoviče ( jejichž nadlidské hrdinské skutky tak krásně popsal náš František Ladislav Čelakovský ) - se nemohou měřit se soudruhem rozvědčíkem Vladimírem Vladimírovičem Putinem. Snad nejvíce mne zaujalo jeho kroužení na nebi v čele hejna jeřábů - Daidalos hadra.........ale i uspávání tygra a ledního medvěda mohlo být také hezké. Také nález amfor, které mu tam naskládali kolegové z rozvědky bylo úžasné. No a nyní vážně - tato adorace BOHA-VLÁDCE je pro tuto asijskou, nebezpečnou zemi zcela charakteristická - je to cesta od carů, přes Lenina, Stalina, Chruščova, Brežněva, Gorbiho ( snad s jedinou výjimkou Jelcina-skoro demokrat) po Putina..

B. Rybák 11.1.2016 15:02

Re: Hlupáček už v úvodu prozradil,

Bez Gorbačova by nebylo (alkoholika) Jelcyna a především by stále ještě existovala zcela neporušená RVHP (v USA by ale určitě nevládl promuslimský "zelený" Obama)!

Mnohem důležitější než to, co údajně hrozí Rusku, je to, že my se opět stáváme bezprávným protektorátem "nové říše evropské národa německého"!

K. Janyška 11.1.2016 10:08

Re: Hlupáček už v úvodu prozradil,

Také jsem proti pro mne obrzločinci Putinovi... Dzp.