15.6.2024 | Svátek má Vít


Diskuse k článku

Konečně něco, čemu lidi rozumí

Kauza zákazu komunistické strany se konečně svezla na tu správnou kolej: začne se bádat, kolik dostane za expertízu zaplacen právník a politolog Pavel Uhl, který z pověření ministerstva vnitra má spolu s Ivem Svobodou vypracovat právní posudek k návrhu na pozastavení činnosti komunistické strany. Meritu věci se to samozřejmě netýká, o to víc se o tom bude debatovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Šejnoha 8.9.2011 23:16

Proč UHL ?

Proč má připavovat analýzu  právě  bývalý komunista  UHL ?

Má to logiku ?  Asi ano. 

Sám se zapojil, když se  dělaly  největší svinstva, tak to může popsat.

M. Franková 8.9.2011 23:20

Re: Proč UHL ?

Neplést si Petra s Pavlem.

P. Vandas 8.9.2011 23:24

Re: Proč UHL ?

Otec a syn.

P. Vandas 8.9.2011 23:25

Re: Proč UHL ?

 Jeho matka, Šabatová, jeho děd Šabata.

M. Franková 8.9.2011 23:28

Re: Proč UHL ?

Znala jsem je až na mladýho, všechny. Na pivo bych s nimi nešla. A Šabata, no tak, tam snad není třeba slov.A ráčkující zastánce cikánů, no, co na to říct a nepsat sprostě.

P. Vandas 8.9.2011 23:30

Re: Proč UHL ?

 No a tito budou vydávat verdikt o komunismu v Čechách, není to "absurdné"?

M. Franková 8.9.2011 23:33

Re: Proč UHL ?

Z toho by jeden blil , velebnosti.))

P. Vandas 8.9.2011 23:40

Re: Proč UHL ?

 Rád jsem Vás zastihl, paní Franková a omlouvám se, že jsem neodpověděl na e-mail. Tehdy po vyloučení některých jsem uvažoval o mém opuštění Psa. Chtělo se mi mlčet a též jsem to pár dnů praktikoval, zejména po tom, co se zde strhlo za špínu. Nečiním překotná rozhodnutí, jak je mým zvykem, ale už ten pocit obohacení z místní diskuse ztrácím, neb Vy a několik jiných, jste  čestnou vyjímkou.

M. Franková 8.9.2011 23:47

Re: Proč UHL ?

Já byla též zaskočena děním.A přiznám se, ač nejsem rozumu zrovna mdlého, že nekteré jevy , zde se vyskutující, ne zcela chápu. Někdy též jen sedím a čtu a nevycházím z údivu. Nějak mi mozek nebere, proč jsou na sebe lidé až tak moc zlí. Jsem realista, nedělám si příliš iluzí, ale tolik zloby, co zde někdy teče po skle, to je opravdu na pováženou. Nebo u některých na psychiatra.

P. Vandas 8.9.2011 23:54

Re: Proč UHL ?

 Vzpomeňte, jak jsme se obírali veselou myšlenkou monarchistického puče. Už tehdy jsem si musel připustit a vývoj na politické scéně mne v tom utvrdil, že bych posloužil se vznešenou myšlenkou, k nástupu nekontrolovatelné špíně, bez možnosti to ovlivnit. Nikdy bych se nchtěl dožít zklamání, komu že jsem to nakonec k moci pomohl. Je mi těžko, když vidím, kdože se to dnes hlásí k "pravici", kdo že to reprezentuje "konzervativce" a kdo je označován za fašisty. Přestal jsem mít chuť se tohoto převrácení významu slov, jak na stavbě Babylonské věže, vůbec zúčastňovat.

M. Franková 9.9.2011 0:01

Re: Proč UHL ?

Ano, je to deprimující.A to mi na tom dění vadí snad ze všeho nejvíc. Ž opravdu slušní lidé, byť se nemusí vždy a ve všem schodnout, přestávají mít chuťse jakkoli do čehokoli pouštět a cokoli ovlivnit. Mívám podobné pocity, když se za sebe ohlédnu.I proto nemám tendence jako Kajan tady prskat po skle, že jsem u "toho byla".Zvláště pak, když koukám na přenos parlamentu a vidím, to co vidím. A, že mnohé znám, stejně , jako Vy. Je mi opravdu nelehko. Mladší synek mi kolikrát říká, mami, vždyť se na to nedívej, akorát se naser....š. Má pravdu kluk.

P. Vandas 9.9.2011 0:05

Re: Proč UHL ?

 Ano, společné zkušenosti, podobné pocity. Nyní ve mně převládají pocity marnosti. Snad to přejde.

J. Václavíková 9.9.2011 0:07

Re: Proč UHL ?

Omlouvám se, že Vám skáču do téměř intimního rozhovoru, ale nedá mi to, těmi slovy o převracení významu slov jste mi to připomněl. Našla jsem nějaký svůj starý dopis, kde jsem se rozčilovala nad tím, jak je to hrozné, kterak se dá význam slova načisto převrátit. Bylo to takové částečně naivní a navíc jsem si tehdy myslela, že na to mají monopol komunisté. No, jak se člověk mýlí!

P. Vandas 9.9.2011 0:11

Re: Proč UHL ?

 Ale jen se neomlouvejte, jsem rád, že zde jste.

J. Václavíková 9.9.2011 0:12

Re: Proč UHL ?

Popravdě jsem zpytovala svědomí, jestli jsem to zase nějak nepřehnala. Někdy se neudržím :-)

P. Vandas 9.9.2011 0:18

Re: Proč UHL ?

 Dobrou noc. Musím jít spát.

J. Václavíková 9.9.2011 0:20

Re: Proč UHL ?

Dobrou!

M. Trhlík 9.9.2011 7:43

Re: Proč UHL ?

Pane Vandasi,velmi se přikláním k Vašemu názoru.Já sám se zapojuji velmi sporadicky do diskuse a tak trochu jsem uvažoval o sebevyloučení z diskuse.Tak jak někteří diskutující vystupují,to už není názor,ale skutečně špína.

J. Václavíková 9.9.2011 11:56

Re: Proč UHL ?

Člověk je musí přeskakovat, vypadá to, že adminovi to nevadí tolik, jako některé názory. Zapojte se do diskuze aktuálně, většinou píšete až později, je to škoda.

M. Ilsner 8.9.2011 23:56

Re: Proč UHL ?

Pavel Uhl je bývalý komunista? Petr Uhl v KSČ nikdy nebyl, ale je levičák jak poleno.

P. Vandas 9.9.2011 0:03

Re: Proč UHL ?

 Nevím, ale pochybuji. Petr byl vždy dogmatický trockista, který kritizoval komunismus leninského typu z leva. A starý Šabata byl v padesátých letech významný krajský tajemník, v 68 vyhozený z partaje a signatář Charty a významným představitelem levicového křídla disentu. Před Listopadem, člen Obrody, která hledala kompromis s politbyrem KSČ na platformě idejí Pražského jara.

M. Ilsner 8.9.2011 21:49

To je hrůza - ČT1

Vstávají noví komunisté - viz mladý Kolarčík. Je to k blití.

J. Kanioková 8.9.2011 21:59

Taky jsem to přepla,

nedalo se to poslouchat

M. Ilsner 8.9.2011 22:02

Re: Taky jsem to přepla,

Ten mladej hajzlík popírá Stalinovu genocidu, gulagy, atd. To je o několik řádů horší než popírat přistání na Měsíci.

M. Prokop 8.9.2011 22:17

Re: Taky jsem to přepla,

U toho je vše jasné. Nezakážou ho jako DS, ale budiž, já zákazy stejně nerad.

Komunistické myšlení prakticky celého vedení ČSSD je větší průser. Ti se k moci časem dostanou a co pak?

S. Maršálek 8.9.2011 22:31

Re: Taky jsem to přepla,

Nakopou vás do zadní partie. Už aby to bylo, bátorovci!

M. Prokop 8.9.2011 22:33

Re: Taky jsem to přepla,

Tak zatím symbolicky já vás, komoušku.

P. Vandas 8.9.2011 22:35

Re: Taky jsem to přepla,

 Komunisti už nikoho kopat do řiti nebudou, neb patří historii. Najdou se však jiní, kteří s "novou" pravicovou a vlasteneckou písní na rtech, budou činit totéž.

M. Prokop 8.9.2011 22:40

Re: Taky jsem to přepla,

Ono těch pravicových vlastenců ( co jsou místy i národní socialisté) je zde spíše (naštěstí) pomálu. Zato levičáků, oscilujících mezi socialismem a komunismem, docela hodně.

Takže se obávám spíše druhých, nebo dokonce jejich spojení.

M. Varadinková 8.9.2011 22:43

Re: Taky jsem to přepla,

Ano, ale nebude pravicová, ale levicová, a nebude (česko) vlastenecká, ale eurovlastenecká, tedy eurohujerská. Totalita je totiž ve všech svých mutacích levicová, pravicová je individuální svoboda.