29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

GLOSA: Nová doba

Za poslední roky se s podnebím na Zemi nic zvláštního nestalo. Přitom hlasitost hysterického alarmismu se zvýšila několikanásobně. O čem to svědčí?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 21.8.2019 13:57

Mýlíte se jako vždy.

J. Jonák 21.8.2019 6:49

A co takhle alarmistická

rodina Klausů a spolek IVK ke kterému se hrdě hlásíte, pane Jakle, to je spolek lidového tance?

R. Langer 21.8.2019 7:53

Re: A co takhle alarmistická

A podle koho skáčete vy?

J. Jonák 21.8.2019 8:13

Re: A co takhle alarmistická

Klidně mne kritizujte, ale rozhodně ne dřív, než za svou přemoudrou otázku nakopete do zadku sebe!

P. Manda 21.8.2019 9:05

Re: A co takhle alarmistická

zbytkáč ?

J. Jurax 21.8.2019 14:01

Ne. To bude vrozené.

R. Langer 21.8.2019 9:20

Re: A co takhle alarmistická

Aha, předpokládám, že pokud je tedy má otázka přemoudřelá, tak ta vaše původní bude zřejmě přiblblá. Pletu se? A nakopat se můžete zcela dle vlastní potřeby. :-D

P. Lenc 21.8.2019 9:27

Re: A co takhle alarmistická

Nepletete se pane Langře.Ale z vola býka neuděláte...

J. Jonák 21.8.2019 10:40

Re: A co takhle alarmistická

Hmm .., věru humorné, až k popukání.

R. Langer 21.8.2019 14:29

Re: A co takhle alarmistická

Ano, také si myslím. Jsem rád, že se sám sobě umíte zasmát. :-D

J. Uzel 21.8.2019 15:30

Re: A co takhle alarmistická

No tak to se smějete jako jedinej...

P. Zinga 21.8.2019 11:34

Re: A co takhle alarmistická

Pane Jonáku, pletete si pojmy s dojmy, alarmisté jsou jednoznačně ti, které autor kritizuje. Co jiného je snaha o paniku, vyvolaná švédskou Marfušou a o kterou jednoznačně usilují páteční telata?!

R. Vacek 21.8.2019 5:30

Strašit se musí

vždy nějakou hrozbou v budoucnu. Nemůžu strašit něčím v minulosti - lidi bojte se, v roce 1947 bylo rekordní sucho. A u klimatu musím opakovat očekávaná negativa (víc lidí pomře horkem) a nezmiňovat pozitiva (míň lidí pomrzne). Pak třeba člověk podlehne klimatické úzkosti a s takovým jedincem se dobře manipuluje.

Přitom kdo by nechtěl, aby u nás bylo tak, jak předvídají klimatické modely - tedy v r. 2050 srážky o 20 mm vyšší, přibudou dva dny nad 35 st. C a vegetační sezóna se prodlouží o 40 dnů. Toto vše ale jenom při "nejčernějším" scénáři, na který nemáme dostatek fosilních paliv. Kdo si chce pohrát s řadou klimatických modelů, jsou na

https://climateknowledgeportal.worldbank.org/country/czech-republic/climate-data-projections

J. Krásenský 21.8.2019 5:07

Doba postracionální

začala už před stoletím uskutečňováním absurdních a nenávistných ideologiní marxizmu, fašizmu a z Darwina a eugeniky čerpajícího německého rasizmu. Stálo to evropu sto milionů mrtvých. Dnešní anticivilizační ideologie se ze zkušeností svých předchůdců poučila - z fašizmu převzala řízení ekonomiky, - z marxizmu se stal kulturní marxizmus Gramsciho se svým dlouhým pochodem institucemi, markusovým a habermasovým ovládáním mas, společnosti zneužíváním menšin a pohlavního pudu, - z hitlerizmu ochranu přírody, a rasizmus obrácený naruby, rasizmus viny heterosexuálního bílého muže.

J. Lukavsky 21.8.2019 7:10

Re: Doba postracionální

"eugeniky" no eugenika byla standardní vědecká disciplina, ale neodolala stát se protežovanou disciplínou politiky. Prostituovala s Hitlerem (jeden z jeho předků byl pravděpodobně Žid) a nechala se hýčkat lumpy. A na to také dojela. Dnes stejné nebezpečí hrozí ekologii, stala se zaklínadlem nového náboženství a v pozadí tahají za nitky vyčůránci a hrabou.... J.L. end

P. Jášek 21.8.2019 7:44

Re: Doba postracionální

Dnes se už opravdu u Fšech kdo v dějinách naší civilizace něco provedli nacházejí židovští předci. Člověk má pocit, těch Židů museli být miliardy a vůbec se divím, že tady ještě nějaký Evropan existuje. Dokonce jsem od podobného blba četl, že nejenže Havlovi byli prominentní židovská rodiny kterou si nacisté hýčkali ale i Jožka Džugašvili byl Žid...

Dokonce, podobní blbové, píší o tom jak si ti světovládní "Židi" vypěstovali Hitlera...

A dnes vozí čmoudy do Evropy aby ji mohli zotročit.

Blijící smajlík.

M. Mýval 21.8.2019 9:40

Džugašvili

Přeloženo z gruzínštiny znamená Žida syn

J. Vrzal 21.8.2019 10:07

Re: Džugašvili

Nesmysl. To by se musel jmenovat Ebraelishvilli nebo Uriyashvilli.

Dzugasvilli znamena to same, co Stalin. Je to jako by si napr. brankar Petr Cech zmenil jmeno na Peter Bohemian.

J. Vrzal 21.8.2019 8:42

Re: Doba postracionální

Mno a dnes mame misto vede o dokonalem cloveku-eugenice, vedu o dokonalem klimatu - klimatologii. Aneb spojeni statu a vedy je stejne zhoubne jako spojeni statu a cirkve.

R. Langer 21.8.2019 9:21

Re: Doba postracionální

Přesně!

R. Langer 21.8.2019 9:26

Re: Doba postracionální

Ona ta klimatologie je totiž stejná "věda" jako ta eugenika - sice o tom vlastně pořádně nikdo nic neví, ale hlavně to musí být "dokonalé", a to všemi prostředky. To je stejné jako když se zeptáte, jak má vypadat "dokonalý člověk" - úplně stejně jako "dokonalé klima". Sice nikdo neví, jaká je ta optimální globální teplota (o klimatu ani nemluvě), ale musí se to řešit. A vo tom to je!

J. Vrzal 21.8.2019 9:41

Re: Doba postracionální

Jen dodam, ze myslenkovy puvod je v jakobinskem Kultu nejvyssi bytosti.

P. Válek 21.8.2019 1:23

Tak nevím,

že by se NP stal hlásnou troubou IVK? Tedy zvlášť pan Jakl,který měl v dávné době velmi demagogické rozhovory v ČT mě tu prostě nesedí. Dá se v obou příspěvcích s lecčím souhlasit,ale jsou to jen kecy bez argumentace. Prostě bych je sem vůbec nedal.

P. Rychetsky 21.8.2019 1:33

Re: Tak nevím,

Je hlasnou troubou IVK. Je i hlasnou troubou ruznych posahaneckych konspiratoru jako Vitek, kteri naznacuji jak si vlada USA objednala naletnuti latdel do vezi World Trade Center. Taky je troubou echt kavarniku jako Hvizdala, ci presne pisiciho konzervativce Jocha. Tedy je troubou cehokoli, co je jakztakz zajimave, a jeden si muze vybrat.

Ja bych IVK taky zbytecne nerozsiroval. Rusko-kellnerich prachu maj dost, at se rozsiruji sami.

P. Válek 21.8.2019 1:37

Re: Tak nevím,

No dík za reakkci,je tu skoro nepíši,ale dnes dva příspěvky najednou,tak jsem to sem napsal. Máte pravdu,pestrost je třeba.

J. Uzel 21.8.2019 15:25

Re: Tak nevím,

Chybí Vám tam fašismus a xenofobie. Musíte se víc snažit.

J. Pospíšil 21.8.2019 2:12

Re: Tak nevím,

Navrhujete nedávání jako mírnější formu zákazu?

P. Jášek 21.8.2019 7:47

Re: Tak nevím,

samozřejmě liberálně demokraticky... ;-)

P. Rychetsky 21.8.2019 0:42

postracionalni dobu uz drahnou chvili mame

V postracionalnu jiz chvili zijeme. A to od doby, kdy profesor ekonomie nebyl schopen vysledovat jak se financuje jeho strana a pak si zalozil ustav, kde se drive zaprisahli thatcheriste venuji uprimnemu omlouvani jakekoli rusacke kagebacke vsivarny. A i diky jejich hysterickemu a soustavnemu zatloukani vedeckych nazoru o ohrivani planety, nyni mame i hysterii malych devcat tyto nazory protlacujici. Racionalniho na tom je vskutku celkem malo.

Astonovo komentar na podobne tema celkem sedi; kdyby bylo mene klausovskych a nemeckych hysteriku (drive take placenych KGB za ucelem posileni protijadernych mirotvorcu a vystipani pershingu z Evropy), kteri si jeci pres hlavy, tak se davno topime v levnejsi jaderne energii.

P. Manda 21.8.2019 4:54

No ty jsi také dobrý kikot.