15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

GLOSA: Nová doba

Za poslední roky se s podnebím na Zemi nic zvláštního nestalo. Přitom hlasitost hysterického alarmismu se zvýšila několikanásobně. O čem to svědčí?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Uzel 21.8.2019 15:25

Re: Tak nevím,

Chybí Vám tam fašismus a xenofobie. Musíte se víc snažit.

A. Alda 21.8.2019 15:23

Tož Vsetín je hodně na jihu.

A taky dost nízko - snad 350 mnm. Nedivím se, že se tam dají pěstovat melouny.

Ve středověku se melouny daly pěstovat i v severněji položené Praze.

J. Uzel 21.8.2019 15:22

Re:

Mám pocit, že jste si vzteky poplival monitor, a to je dobře.

V. Církva 21.8.2019 15:20

Re: Zběsilost alarmistů má zřejmý důvod

Správně, protože globální teplota se neměří, onté se nedoskutuje, ta se určuje celosvětově a závazně zasedání meteoalarmistů. A to podle plotu.

A. Alda 21.8.2019 15:20

Každý má svou víru projevit svými činy.

Kdo tak neučiní, je nevěrohodný a netřeba si ho všímat.

Takže dokud ekoteroristi nezačnou s omezováním produkce CO2 u sebe, dokud nezačnou sami sázet stromy a rekultivovat krajinu, dokud se nenechají kastrovat, aby neplodili další producenty CO2 - jsou nedůvěryhodní oni i jejich kecy.

V. Církva 21.8.2019 15:16

Re: Greta je marketingový produkt a blbka..

Přesně tak své názory můžete mít jen vy vyvolení. To jsou ti neomarxisti, co rádi vytrubují odpor k marxismu a Rusku. Proč to nevím když se chováte přesně jako marxisti před 120 lety. Možná už před 100.

V. Církva 21.8.2019 15:12

Re: No comment ....

Vsetín samozřejmě všichni. Je to v Mongolsku a Valaši tam jsou pověstně tvrdohlaví. Ty melouny mají být důkazem, že je letos v letě poměrně vlhko? Ano je, na Vsetínsku celkem ano.

V. Kobetič 21.8.2019 14:30

Doporučuji přítomným klimaalarmistům

pro případ návštěvy kanadské Ottawy i návštěvu parku Gattineau s krásnou vyhlídkou na zelenou rovinu s řekou a městem Ottawa o cca 300 m níže... Jedna s informativních tabulek na vyhlídce uváděla, že „před 8000 lety byl na tomto místě ledovec vysoký cca 1600 m...“! Tedy v době, kdy se datuje i např. vznik města Jericho u Mrtvého moře (Israel) v „nadmořské výšce“ cca mínus – 400 m...

Je tam furt. Po ledovci žádná stopa... A teď mne prosím poučte - i s melounama na zahradě...

P.S. U nás na zahradě na okraji Prahy dozrávají fíky už 25 let – ale letos jich je opravdu hodně. Skvěle chutnají, ale mám obavy, že jako argument je nelze použít...

R. Langer 21.8.2019 14:29

Re: A co takhle alarmistická

Ano, také si myslím. Jsem rád, že se sám sobě umíte zasmát. :-D

R. Langer 21.8.2019 14:27

Re:

Přesně, to musíme zařídit. A atomové elektrárny zavřít, v zásuvkách je přece proudu dost. :-(

R. Langer 21.8.2019 14:25

Re: Že jste tam nezapomněl zakomponovat

Tak tady musím přiznat, že v těch letech jsem západoněmecké mírové a zelené hnutí až tak důkladně nesledoval, to je fakt, a něco na tom určitě bude. Nicméně, dneska o tom už neuslyšíte ani pípnutí... ;-)

R. Langer 21.8.2019 14:16

Re: Zběsilost alarmistů má zřejmý důvod

Tak schválně, a KDE se tedy měří a jaká je ta správná, to nám také povíte?

R. Langer 21.8.2019 14:15

Re: Zběsilost alarmistů má zřejmý důvod

Ano, jde jen a pouze o naši civilizaci, či spíše civilizovanost. Ohrožovanou Zelenými sedmilháři a bolševiky.

P. Rychetsky 21.8.2019 14:12

Re:

Kdepak, to jsou ti z IVK, ti nosi Kikinovo trikot.

J. Jurax 21.8.2019 14:01

Ne. To bude vrozené.

J. Jurax 21.8.2019 13:59

Co tam plete Putina? Za všechno včetně povodní přece může Kalousek!

J. Jurax 21.8.2019 13:57

Mýlíte se jako vždy.

J. Vintr 21.8.2019 13:56

Re: Osudný omyl pane Jakl - přichází doba "Temna":

To se dá vysvětlit docela snadno. Teplejší voda stoupá vzhůru. To jsete nevěděl?

J. Jurax 21.8.2019 13:55

No jo, to víte, jen blbec nemění své názory.

A ti Vámi zmínění pokrokáři rozhodně nejsou žádní malí blbci!

J. Vintr 21.8.2019 13:54

Re:

Přesně tak. A tohle hlavním cílem těch, kteří ten klimalarmismus rozpoutali.

J. Jurax 21.8.2019 13:51

Ano.

Jde o naši civilizaci ohroženou běsněním rudozelených klimaalarmistů a vodičů loutky svaté Gréty.

J. Jurax 21.8.2019 13:48

Nekrmte trolla.

Tenhle troll se podle charakteristické formy a kvality svých názorů před nedávnem jmenoval Richtter ...

J. Jurax 21.8.2019 13:45

Výstižně napsáno. Souhlas.

J. Kavalír 21.8.2019 13:25

Re: Zběsilost alarmistů má zřejmý důvod

Zatím jsem nikde nečetl, že by byla ohrožena existence života na Zemi. Zatím jde "pouze" o naši civilizaci.

J. Kavalír 21.8.2019 13:21

Re: Osudný omyl pane Jakl - přichází doba "Temna":

Tak takovouto blbost jsem ještě nečetl. Jak vysvětlíte, že teplota oceánu je nejnižší u dna, kde je "ve styku" s geotermální energií a nejteplejší na hladině, kde se z ní, podle vás, to teplo odvádí?

J. Vintr 21.8.2019 13:20

Re: Zběsilost alarmistů má zřejmý důvod

Normální je to, co nevede k trvalé změně a nezničí život na planetě. V historicky sledovatelné době byly ty výkyvy ale evidentně mnohem menší.

J. Sedlář 21.8.2019 13:13

Re: Zběsilost alarmistů má zřejmý důvod

Ani u Vás, ani u nich, ani tu, ani tamhle. Gde teda ? U Grety ? Včera na Rejvíze na info tabuly mě zaujala větička o vzniku rašeliniště, kdy bylo na tom místě o hodně tepleji (7000 let zpět) než v těchto dobách.

Asi ti blbci co to psali nic nechápali.

J. Sedlář 21.8.2019 13:03

Re: Greta je marketingový produkt a blbka..

Jé hele dlaždič je z5 a s novým nickem. Gde máte frau ?

G. Kovář 21.8.2019 13:00

Re: Greta je marketingový produkt a blbka..

to je sudokopytník, že

J. Kavalír 21.8.2019 12:46

Re: Zběsilost alarmistů má zřejmý důvod

Tak pokud považujete variabilitu průměrné teploty v desítkách stupňů za "normální", pak asi opravdu nevíte, která bije.