29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

EKOLOGIE: Jak vytvořit správné ghetto

Ekologická úzkost se u některých lidí dostala do stratosférických výšin. Už nevědí, jestli ještě mohou dýchat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 20.8.2019 17:19

Re: Traktor na elektrický pohon zkoušeli v SSSR za vlády

:-D

D. Mach 20.8.2019 11:44

Re: Není rikša jako rikša

Motorové rikše se říká tuktuk v Thajsku. To než začnete druhé urážet ...

J. Jurax 20.8.2019 0:16

Ano.

Proto taky zelení magoři ekonomický růst podvazují. Chtějí se mít hůře a spasit tak planetu. Průser je, že k tomu nutí i normální lidi.

J. Jurax 20.8.2019 0:08

"Vysokoškolský diplom je přímo vyžadován nebo alespoň preferován u všech vedoucich míst ve státní správě i v politice."

Ano. Ovšem vesměs jsou to sociologové, politologové, absolventi sociálních věd a podobných obskurních žvanivých oborů, kde není matika; v nejlepším případě ještě tak právníci a ekonomové. Technika nebo přírodovědce tam naleznete vzácně. Čímž je zelená magornost jaksi předurčena.

J. Vintr 19.8.2019 22:59

Re:

S těmi volbami (nejen v Praze) je to tak. Školský systém už několik desetiletí vymývá mládeži mozky a snaží se z nich udělat právě takové lidi, kterým se říká zelení magoři. Nepovede se to pochopitelně u všech, ale troufám si odhadnout, že to bude vysoko nadpoloviční většina absolventů všech škol, přičemž platí, že čím déle se studuje, tím je výplach mozku důkladnější. Vysokoškolský diplom je přímo vyžadován nebo alespoň preferován u všech vedoucich míst ve státní správě i v politice. To znamená, že veřejný život ovlivňují a v politice kandidují převážně takoví lidé. Co se týká voličů, pak s odchodem starších ročníků do věčných lovišť a nástupem mladých ve voličském elektorátu zákonitě narůstá procento voličů, kteří budou volit právě zelené magory. Dokud díky jejich pomateným nápadům nenastane nějaký velký průser, po němž se (možná) věci vrátí do přirozených kolejí

t. peterka 19.8.2019 22:43

Tak tak. Posypem do nor. :-)

J. Vintr 19.8.2019 22:41

Je pravda, že použití auta je v mnoha případech pouhá rozežr

Ovšem také je to něco na co jsme si zvykli a dost těžko bychom se s tím loučili. Navíc hromadná doprava nemá kapacitu, aby odvezla všechny lidi, kteří dnes jezdí auty a ani nemá takové pokrytí. Pěšky chodit je sice zdravé a ekologické, ale strávit několik hodin denně docházením do práce a jinam, si každý dovolit nemůže. Atomobilismus dává také spoustě lidí práci. Co budou tihle lidé dělat a kdo je bude živit, pokud nenajdou práci? A kvůli čemu tohle všechno? Udajně kvůli zcela zanedbatelnému množství neškodného oxidu uhličitého, které produkuje automobilová doprava. Auta sice produkují i skutečně škodlivé zplodiny, ale ty těm zeleným magorům zřejmě vůbec nevadí.

A. Trick 19.8.2019 22:30

Nejvíce se doprava zrychlí

když se po obou stranách Vltavy zbourá zbytečná výstavba a postaví se zde čtyřproudé magistrály. To panečku exhalace z aut poklesnou.

Dále je potřebné zrušit chodníky a tím přinutit lidi aby frčeli auty.

M. Prokop 19.8.2019 21:55

Re: Není rikša jako rikša

Motorová rikša se jmenuje tuktuk.

A motor je to, co melounům vadí.

Takže jste vyplodil dokonalý nesmysl.

D. Mach 19.8.2019 19:44

Není rikša jako rikša

Paní Šichtařová zřejmě žije v domnění, že indický rikša je muž, který šlape do pedálu kola a táhne za sebou něco jako dvoukolák se sedačkou pro dva lidi. No, ve filmu to určitě viděla, naživo tak maximálně ve vedlejších ulicích Kalkaty. Jinak rikši v Indii, tedy náš vzor, jsou motorové. Alarmisté by si příště měli dávat větší pozor na to, co píší.

Jinak zbytečný příspěvek. Odkud paní Šichtařová své informace bere, to raději nechci vědět.

L. Novák 19.8.2019 19:24

Re: K tomu plundrovani

Nejčastější? Vyjmenoval jste základní biogenní prvky: C, O, H, N, P, S, ....

http://www.prvky.com/zemska-kura.html

M. Prokop 19.8.2019 18:51

Re: Tak nějak před dvaceti lety..

Bylo i v Praze, ale hodně dávno.

P. Grigar 19.8.2019 18:45

Tak nějak před dvaceti lety..

.. mi ve Vídni jeden známý, čerstvý penzista tramvaják, vyprávěl o tom, kterak byla vídeňská obchodní centra zásobována v noci, speciálními vozy po tramvajových linkách. Budu ho muset znovu navštívit, pokecáme..

A. Pakosta 19.8.2019 16:12

Re: S tím chudým pražským ghettem to nemusí vyjít

Ano,máte pravdu. U těch polí by to šlo tímto způsobem řešit. Popsal to už kdysi Nikolaj Nosov ve své utopii Neználek ve Slunečním městě!

P. Brich 19.8.2019 15:48

Pologramoti nazývající se zelenými jsou škodná.

A škodná se má hubit.

J. Kopis 19.8.2019 15:39

Charakteristika pojmu terorismu dle EU

https://www.mvcr.cz/clanek/definice-pojmu-terorismus.aspx

vážně zastrašit obyvatelstvo

nenáležitě přimět vládu nebo mezinárodní organizaci ke konání či nekonání konkrétních kroků;

vážně destabilizovat či zničit základní politické, ústavní, hospodářské nebo sociální struktury země nebo mezinárodní organizace, a to:

útoky na psychickou integritu osob; ........ atd

J. Kopis 19.8.2019 15:28

Re: Bursíka do koše !

Tím jsem nemyslel zrovna vás, já bych Bursíka také nikomu nepřál. Ale jsou určitě tací, kteří přejí jen to nejhorší a dokonce se neštítí přát i Bursíka!

J. Jurax 19.8.2019 15:28

No, nikdy.

Letmý a nepřesný výpočet mi na těch 250 000 Kč pro hybrid hodil přes jeden a půl miliónu ujetých kilometrů.

J. Kopis 19.8.2019 15:24

Re: ALE co to má společného s pražskou dopravou?

Právě, že těm rozjetým už ne a těm nerozjetým je to jedno!

J. Jurax 19.8.2019 15:22

Dovedu si představit traktor na elektrický pohon. Místo pluhu potáhne přívěs s akumulátory.

Orat se bude po vzoru Přemyslově s voly.

J. Ticháček 19.8.2019 15:16

Re: Bursíka do koše !

Já osobně nepřeji nikomu nic zlého. Ani Bursíka. Ani Pražákům.

J. Jurax 19.8.2019 15:06

Z pohledu Prahy ano. Za Průhonicemi je neznámá země osídlená bodrými, krojovanými a ekologicky neuvědomělými venkovany.

J. Jurax 19.8.2019 15:03

To máte taky recht. Praha vyssává daně z celé země.

J. Jurax 19.8.2019 15:01

No, pokud si budou v Praze volit takové voly, tak proč ne. Chce to jen pár desetiletí vlády zelených Pirátů a jim podobných ...

Pochopitelně zůstanou ohrazené a hlídané enklávy bohatých, co se budou vozit pancéřovanými elektrovozy.

Je to námět na postapo román ...

J. Kopis 19.8.2019 14:58

Re: Bursíka do koše !

Řekl bych, že naopak všichni "nepražáci" "pražákům" Bursíka ze srdce přejí!

J. Jurax 19.8.2019 14:55

Inu, Zelení i zelení jsou zemští škůdci a jako s takovými by s nimi mělo být nakládáno.

A Piráti s mozky prožranými zelenou plísní generující v jejich myslích stav klimatické nouze taky.

Ale co si v Praze zvolili, to mají. A v Brně taky.

J. Kopis 19.8.2019 14:55

Re: včem co si chtějí argumenty promyslet atřeba pak ???

Vysvětlujete to zeleným teroristům!

J. Vrzal 19.8.2019 14:50

Re: No comment ....

Spise bude chuda ghetta vytvaret jinde - treba v te morvaske isce, kde se na elektromobilitu budou vybirat dane a sama bude sklenikem pokrokaru. Resoektive, uz to tak davno je.

J. Vrzal 19.8.2019 14:48

K tomu plundrovani

Nejcastejsimi prvky na Zemi jsou prvky C,O,H,N.

Jsou tudiz nejsnaze tezitelne a jejich tezba z podstaty levna.

Nejake lithium a kobalt vazne ne.

Z principu narocnost tezby (tedy plundrovani zivotniho prostredi) je radove nekde jinde nez u tezby uhlovodiku.

J. Kalina 19.8.2019 14:17

včem co si chtějí argumenty promyslet atřeba pak ???

když vznikl život na zemi nebylo ve "vzduchu" mnoho kyslíku. Když se vyvinuly organismy (rostliny) produkující kyslík, otrávily planetu a zahubily živit, který kyslík nesnášel. Vyvinul se jinak. Když se zeelné rostliny dostaly z oceánů na souš, stahovaly z okolí uhlík a ten pak ukládaly do příštích uhelných slojí neb organismy žeroucí rostliny živé a i mrtvé ještě nebyli na souši k dispozici. Když jich nyní máme dost, uhlík koluje, ale moc se neukládá. "nula od nuly pojde". S tím prděním krav a konzumací masa: Dříve se v Severní Americe páslo 30 milionů bizonů (a prdělo), dnes tam mají krávy. To není moc velký rozdíl. Celkem bude skoro jedno jak zvbíře zemře a jak je jeho "maso" použito - zlikvidováno (lidé, supy, bakterie). Může být pouze tolik býložravců kolik je pro ně žrádla a jestli je to pakůň nebo koza, ovce je z hlediska koloběhu uhlíku jedno.