17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

GLOSA: EU nás vydává islámským teroristům

Evropa se opět stala cílem islámského nepřátelství. A i tentokrát se mediální i politické elity snaží budit dojem, že i když se k útoku v Barceloně přihlásil Islámský stát, nemá terorismus s islámem nic společného.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 27.8.2017 22:17

Souhlas

Není co dodat.

Budou volby - eurohujery a příjemce kvót nevolit!

Furt jsme vyzýváni, abychom se semkli - a lidi na ty žgryndy kašlou. Ale až se jednou lidi v Evropě opravdu semknou, nebude pitrysům v bruseli dobře, spíš jim bude v nejlepším případě jen nakopáno pod záda. A moslemíni pak zalezou nebo odejdou ke svým.

J. Kanioková 27.8.2017 14:56

Souhlas s autorem..

""Jestliže tito politici říkají „Musíme si zvykat na terorismus“, říkají, že musíme změnit naše hodnoty, MY, občané euroatlantické civilizace. NE ti příchozí !""

"Původní hodnoty, které Západ vytvořily - jsou jimi odkaz antiky, křesťanské náboženství, vláda zákona, společenský pluralismus, zastupitelské orgány a nesobecký individualismus. Musíme je však odhodlaně HÁJIT v každodenním životě. Pokud to neuděláme, budeme muset vyklidit pozice těm, kteří budou ve svých zásadách rozhodnější a pevnější.

Sociolog Karel Chrastina: Musíme odhodlaně hájit původní hodnoty -

http://zlinsky.denik.cz/zpravy_region/sociolog-a-historik-karel-chrastina-musime-odhodlane-hajit-puvodni-hodnoty-20120.html

http://zlinsky.denik.cz/zpravy_region/sociolog-a-historik-karel-chrastina-musime-odhodlane-hajit-puvodni-hodnoty-20120.html

V. Klepetko 26.8.2017 23:10

S velkým údivem jsem si přečetl

diskusi pod článkem pana Záloma! Je "opožděná" nejméně o rok. Tehdy probíhala ve společnosti diskuse, zda je dobré vítat v ČR migranty z muslimských zemí, vášnivé se argumentovalo na straně "vítačů" i jejich odpůrců. Ta diskuse je ale už u konce, a výsledkem je konsensuální stanovisko, které za nás za všechny (včetně pana Vaňury, paní Netzer i pana Šejny) shrnul stručně náš ministerský předseda Sobotka, těmito slovy:

„Když pozorujeme problémy v jiných evropských zemích, v Česku už muslimy nechceme,“. Sobotka v souvislosti s uprchlickou krizí a teroristickými útoky z poslední doby současně vyzdvihl, že v České republice je jen malá a nezradikalizovaná muslimská komunita. Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/sobotka-muslimove-uprchlici-did-/domaci.aspx?c=A170825_141219_domaci_jj

Tím je řečeno vše! Naše malá muslimská komunita patří k nejlépe integrovaným v Evropě a nejchutnějším (pokud o "kvalite" hovoříme ve smyslu míry integrace). Takže veškeré kecy o "Norimberských zákonech " a "eliminaci muslimů" jsou jen provokační rétorikou lídí, kteří tu diskusi prohráli a nyní se snaží alespoň napasovat oponenty do nějakého společensky nepřijatelného vzorce "nenávistníků" aby bo možné chybějící argumenty nahradit cenzurou, náhubky a klepety.

Tato dobře integrovaná a kvalitní komunita je stejnou součástí našich životů, jako Vietnamci a Ukrainci, a pokud se bude chovat slušně a ctít naše zákony, bude pro nás i nadále přínosem.

V. Klepetko 26.8.2017 23:11

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

Na druhé straně, to Sobotkovo stanovisko vychází z evidenčních pravd, které v té celospolečenské diskusi právě vyšli najevo a které si osvojil i Sobotka: 1. Výsledky pokusů o integraci muslimských migrantů do většinové společnosti u našich západních sousedů jsou zatím spíše odstrašující, a to i několika generacích 2. Kompaktní muslimské komunity na Západě jsou nesporným sociálním podhoubím teroru, a vzedmutí migrační vlny s muslimským pozadím je doprovázeno vlnou teroru, inspirovaného radikálním islámem. Z těchto dvou důvodů vzniknul u nás ve společnosti konsensus: migrace z arabských a afrických zemí s muslimským pozadím představuje pro nás nyní nepřijatelné bezpečnostní riziko. Vyčkáme pár desítek let. Až v Belgii, ve Francii, v Německu předvedou, že se intagrace zařadila, tak někdy v budoucnu svùj postoj třeba prehodnotíme...

Myslím, že s tím, co řekl Sobotka souhlasí dnes minimálně 90% našich spoluobčanů. Tak k čemu dál prodlužovat diskuze o již vyřešené veci? Musíme nutně přesvědčit o své pravdě i paní Netzer? Možná že by to bylo dobré a možná že to smysl má. Když kolem roku 1975 se švédská společnost rozhodovala, zda bude multikulturní, tak se diskutovalo tak dlouho, až přesvědčili KAŽDÉHO člena zákonodárného sboru, a příslušná rozhodnutí byla schválena JEDNOZNAČNĚ. Vážně si nekdo myslí, že se do ČR podaří "nakvótovat" nějaké migranty nejen bez výrazně většinové podpory lidí, ale přímo PROTI vůli 90% obyvatel?

Kde berete tu drzost!?

V. Klepetko 26.8.2017 23:19

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

A právě tato drzost je strojem nesmyslných návrhů řešení, ke kterým inklinuje autor, pan Zálom. Jako třeba požadavek vystoupit z EU.

Ale toto zoufalství je vyvoláno Vaší arogancí, Vaší neschopností slyšet hlasy svých spoluobčanů a puritánsky umíněnou vírou v jakousi abstraktní lásku k "lidem" a neschopností milovat bližního. Ach jo...

V. Klepetko 26.8.2017 23:20

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

"zdrojem"

V. Klepetko 26.8.2017 23:25

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

"patří k nejlépe integrovaným v Evropě a nejkvalitnějším",

ta autokorekce je hrozná zbraň :-))

J. Jurax 27.8.2017 22:23

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

Hm - „Když pozorujeme problémy v jiných evropských zemích, v Česku už muslimy nechceme,“ děl Sobotka.

No a co asi mohl tak před volbami říct? Vyjádřit se pro přijetí bruselského diktátu je u nás politická sebevražda.

Uvidíme po volbách - koho si zvolíme a jak se k moslemínské invazi do Evropy a těm hovadinám, jimiž ji EU "řeší", postaví. Moc si ale iluze nedělám.

J. Šejnoha 26.8.2017 23:53

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

"Vážně si nekdo myslí, že se do ČR podaří "nakvótovat" nějaké migranty

nejen bez výrazně většinové podpory lidí, ale přímo PROTI vůli 90%

obyvatel?"

Ano. Myslí si to mnoho občanů. Brusel má nad námi násobně větší moc, než měl kdysi Moskva, a využívá toho.

Minimálně od popdisu LS to platí.

V. Klepetko 27.8.2017 8:23

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

Je to pravda jen částečně! MY jsme se od těch dob velmi změnili, emancipovali! V těch dávných dobách byla možná jen "moc bezmocných", dnes můžeme o své budoucnosti reálně rozhodovat sami ve svobodných volbách, a "Lisabonská smlouva" nemá (zatím, naštěstí) tanky. Ten golem nás děsí spoustou svých děsivých paragrafů, ale zatím je to jen špatně napsaná mezinárodní smlouva, a bruselští dvořané a jeden magistr Kelly marně hledají šém občanské podpory, která by ho legitimizovala jako federaci.

Za těchto okolností si klidně můžeme navolit národní reprezentaci "nevítačů" a můžeme požadovat i referendum, které rozhodne o vrácení azylové a migrační politiky do výhradní kompetence ČR.

Sobotka to tuší, a proto najednou začíná mluvit pomalu jako Konvička, aby alespoň těsně před volbami vytvořil falešné zdání, že je nevitač! Opravdu si myslíte, že by před 40 lety mohl Lubomír Štrougal vystoupit v rakouském tisku s prohlášením, že po zkušenostech v jinych zemích jsme dospěli k názoru, že už tu ty ruské tanky nechceme? :-)))) A že by to Moskva strávila? Vidíte ten rozdíl? Naše 90% stanovisko, pokud se potvrdí ve volbách, bude muset Brusel vzít na vědomí - jinou možnost zatím prostě nemá!

Ještě koriguji noční řádění noční autokorekce: "Stanovisko vychází z evidentních ", "předvedou, že se integrace zadařila, "rozhodnuti byla přijat JEDNOHLASNĚ ".

I. Lyčka 27.8.2017 22:03

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

Problém je v tom, že Sr@lbotka je měkýš a kam vítr, tam plášť. Ve skrytu duše tajně doufám, že zmizí do propadliště dějin a ne do Bruselu, protože on je schopen na poslední chvíli schválit kvóty, pokud mu někdo to teplé místo v odkladišti politiků v Bruselu slíbí.

S. Netzer 27.8.2017 10:16

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

Zřejmě máte mimo chorobné žvanivosti i mimořádně silně vyvinutý stádní pud (90% obyvatel se přece nemůže mýlit!). Já si naopak dovoluji luxus vlastního úsudku, který vy pokládáte za drzost.

Na pochvalu vaší "malé muslimské komunity" a "konsensuálního stanoviska, které za vás za všechny shrnul stručně váš ministerský předseda Sobotka" by si jedinec netrpící slovním průjmem vystačil s polovinou daného textu.

Dzp.

J. Fialová 27.8.2017 10:33

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

Proč by pan Klepetko nemohl pochválit - klidně i mnoha slovy - naši malou muslimskou komunitu? Když si to zaslouží. Nemáme s ní zdaleka takové problémy jako vy Němci s vaší velkou :))

S. Netzer 27.8.2017 10:59

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

Kritizuji snad diskutéra Klepetka proto, že si chválí vaši "malou muslimskou komunitu"? "To jste zase něco nepochopila".

Nejen Němci mají problémy s jejich velkou. Celý Západ! To přece ví "minimálně 90% vašich spoluobčanů", a proto mají rádi Miloše a Babiše.

Mají taky rádi komouše (14,5 %), protože nechtějí být "znovu obětováni zlu!". A zlo, podle "konsensuálního stanoviska", přichází z EU.

J. Fialová 27.8.2017 11:30

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

Že u části obyvatelstva je taková obliba komunistů, mě netěší. Ovšem o to více mě překvapuje, že přetrvává i na západě. U vás Linke podle předvolebního průzkumu 9 %, v Berlíně komunisté ve vládní koalici, ve Francii komunista Mélenchon v prvním kole skoro 20 %...

A. Nový 27.8.2017 12:03

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

Jsem zvědavý kolik Němců bude volit bolševika M.Schultze.

R. Neveselý 27.8.2017 13:08

Malá korekce

Jsem zvědavý kolik Němců společně s Netzer bude volit bolševika M.Schultze.

S. Netzer 27.8.2017 13:24

Re: Malá korekce

Netzer volit Schulze nebude, hloupý Ilsnere, protože nežije v jeho volebním okrsku, a ani tam kde bydlí nebude volit kandidáta SPD.

Mimochodem SPD není žádná bolševická strana, ale to je tupcům jako jste vy, zbytečné vysvětlovat.

A. Nový 27.8.2017 14:58

Re: Malá korekce

Je zbytečné vysvětlovat hloupému pí. Sybille Net zero, že když to chodí jako kachna, kváká to jako kachna... tak nepotřebuje legitku bolševické strany.

S. Netzer 27.8.2017 15:04

Re: Malá korekce

Tento "záblesk ducha"se bude líbit Kaniokové.

:))))))))))))))))))))))))))))))))

J. Kombercová 27.8.2017 16:15

Re: Malá korekce

Netzerová by volila Schulze, i kdyby nekandidoval v jejím okrsku, pokud by zvolila jeho stranu. Tak se to dělá u nás.

Jinak, tady pan Ilsner skutečně šlápl vedle, vy jste věrná fanynka paní Merkel a nikdy jinak. Deset minut frenetického potlesku ve stoje.

R. Neveselý 27.8.2017 17:58

Re: Malá korekce

Souhlas, šlápl jsem do Netzer.

V. Klepetko 27.8.2017 12:43

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

Myslím, že jste v zajetí stereotypů...

Většina mých spoluobčanů, se kterými denně mluvím, nevidí v EU žádné "zlo", naopak je to pro nás zdoj dobrého i zlého, a to dobré zatím - ve většinovém vnímání - výrazně převažovalo.

Migrační a azylová politika Unie je ale z pohledu osvícených českých obyvatel zcela chybná, a byla svěřena Unii omylem. Tento omyl musíme napravit, to je to celé...

Hrubé vnucování vnější vůle v těchto věcech bude naprosto kontraproduktivní. Odvrátí většinu našich dobrých občanů od podpory Unie!

Je to věc naprosto zásadní. Představte si, že k Vám domů přijde vládní úředník, a začne Vám nařizovat, kolikrát denně máte souložit. Vyženete ho, i kdyby jinak byl světlonošem dobra a věrozvěstem Svobody! Etnické záležitosti jsou stejně citlivé jako ty sexuální, nemůžete zde ve jménu "solidarity" nařizovat lidem nic!

V. Klepetko 27.8.2017 10:49

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

Omlouvám se za mnohomluvnost, i sám to vnímám jako problém.

Jinak, 90% obyvatel se může klidně mýlit, a v minulosti se to i stávalo. Nemůžete ale ten omyl napravit hrubou silou, pokud nejde o boj s nějakým zrůdným, nelidským systémem.

Porozhlédněte se po české kotlince - jedná se tu o poklidný stav "dobrého života", žijeme ve svobodné a demokratické spolecnosti. Vnucovat nám násilím nějaké radikální změny by bylo totalitní - i kdybychom se nakrásně mýlili ve svých představách o tom dobrém životě. Je prostě náš, a nenecháme si ho vzít!

Bylo to dostatečně lapidární? :-)

P. Rudolf 27.8.2017 11:37

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

Asi jsem se právě probudil, či čo, ale on nám někdo něco, dokonce radikálního, vnucuje? A on nám někdo bere náš život? Nevím jak vám, ale mně či mému okolí, nad kterým mám jakýs takýs přehled, nikdo nic tak nepěkného nečiní.

V. Klepetko 27.8.2017 12:13

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

Rozhodnutí Rady ministrů EU z roku 2015 o kvótách - proti názoru všech českých vladních stran, proti názoru celé relevantní a demokratické opozice, včetně knížete, proti názoru parlamentu, vlády, předsedy vlády, a proti názoru předsedů obou komor Parlamentu ČR takovým hrubým vnucováním bezesporu je!

Vnímám to i dnes, po dvou letech, jako hrubé a násilné vnucování cizí a v tomto případě doslova nepřátelské vůle! A žádám revokaci tohoto formálně bezchybného a legálního, ale zcela nelegitimního rozhodnutí!

Probuďte se! :-)))))) A Stražnou věž si kupovat přitom ani nemusíte:-)

P. Rudolf 27.8.2017 15:41

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

Tak to je bomba.

Demokratické rozhodnutí orgánu EU, do které jsme dobrovolně vstoupili s tím, že jsme moc dobře věděli, jaké jsou mechanismy rozhodování v ní a vůbec proti tomu neprotestovali, natož z ní vystoupili (nebo i toto nám někdo zakazuje?) nazýváte "hrubým vnucováním" (!!!)? Kdo je tady v komatu rozhodně nejsem já. Ale klidně spěte dál.

V. Klepetko 27.8.2017 15:48

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

Naprosto legální rozhodnutí může být zcela nelegitimní.

To, o kterém hovoříme, ja osobně vnímám jako analog Mnichovského diktátu nebo vpádu vojsk Varšavské smlouvy, pokud jde o míru hrubého průlomu do samotné podstaty našich životů.

Vy možná bdíte po nocích, ale pokud TOTO necítíte, tak jste buď v morálním kómatu, nebo nejste součástí naší občanské společnosti - žijete snad na Marsu nebo ještě dále, někde za Oortovým mračnem? :-))

P. Rudolf 27.8.2017 16:02

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

Beru.

Píšete sice naprosté bludy, neb jste se ani neráčil zjistit si, jak se v EU demokraticky rozhoduje (dokonce to považujete za "nelegitimní" - tak to už je naprostý šrapnel), ale každopádně sparigpartnera ve vašem "monologu hluchého" vám dopravdu dělat nemíním.

Spěte blaze.

V. Klepetko 27.8.2017 16:12

Re: S velkým údivem jsem si přečetl

Díky za přání. Budu rád, když si z našeho rozhovoru odnesete povědomí, že skutečně existují rozhodnutí, která jsou v naprostém souladu s demokratickou procedurou a v souladu se společně uznávanými pravidly, ale přitom jsou hluboce NELEGITIMNÍ. Někdy i zločinná!

Legalita a legitimita jsou totiž různé věci.

Hezký zbytek neděle!