17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

ŽELEZNICE: Před výhybkou

České dráhy na tom nejsou špatně, ale případná chybná rozhodnutí v Česku i Evropě o budoucnosti železnice je mohou poslat do pekel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Pavlik 9.5.2013 12:10

Za vse samozrejme muze EU

Za vse muze samozrejme EU ale ta malickost ze urednici v Polsku, Madarsku a jinych zemich tuto pitomost neudelali nikoho nezajima. Nestalo by za to nekoho v Praze vyhodit a nesvadet to na EU? Nebo jeste lepe najmout nejakeho Polaka aby vedl ceske drahy?

M. Bezouška 9.5.2013 8:29

Re: Jak slušně komentovat ("D") Unii ?

tak tak, pane Hejno - "It is the question!". A pomalu, vlastně rychle, dokonce až moc rychle,  se k tomu přidává i první část té slavné  otázky, totiž "být či nebýt". A řekl bych, že dnes už musí být každému, kdo má v hlavě rozoumek alespoň o velikosti protonu, že možnost "být" se vylučuje s možností "zůstat", totiž v EU.

J. Hejna 9.5.2013 7:33

Re: Jak slušně komentovat ("D") Unii ?

Tak proč tam pořád ještě jsme?

J. Mrázek 9.5.2013 6:31

Jak slušně komentovat ("D") Unii ?

Dvěstě milionů denně tam Čr cpe, něco Unie dá na nějaké projekty, o jejichž reálném financování PO uvedení do provozu lze s úspěchem pochybovat, likvidace sousedů v zájmu prosperity vlastních firem, využívání kvalifikované a nuceně levné síly sousedů v zájmu udržení vlastního standardu za současného přísunu vlastních produktů ke spotřebě,když zlikvidovala dotacemi konkurenci anektované země....omlouvám se, snad nemám pravdu a "Unie to s vámi myslí dobře..."