4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

ROZHOVOR: To pomůže zničit výrobu aut v EU

Jestli tato opatření přispějí ke zlepšení stavu životního prostředí, vskutku nevím. Zdali přispějí ke zničení evropského automobilového průmyslu, to je dosti pravděpodobné. Číňané si o nás musejí myslet, že jsme sebevrazi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Houžňák 1.1.2020 11:41

I když, vy reagujete na slova článku. Omlouvám se.

F. Houžňák 1.1.2020 11:39

Schválně jsem psal "...kde že jsou na Zemi ta místa ...", abych předešel všem těm oběžným drahám a vesmírným prostorám. Jak vidím, nebylo to nic platné.

L. Novák 1.1.2020 1:58

Po roce 2025 už tady bude nastolen zelený komunismus a elektřina i elektromobily budou určitě zadarmo...

Dneska za peníze, zítra zadarmo. Dneska za peníze, zítra zadarmo... :-P

L. Novák 1.1.2020 1:53

Třeba na vysoké oběžné dráze kolem Země, nebo ve vesmírném prostoru sluneční soustavy... To je taky svět, ne? A nebo tam, kde je země zelená a placatá... :-P

R. Langer 31.12.2019 22:46

Vysavač jsem vám už před dvěma lety vysvětlil, a evidentně to pořád nechápete. Mám vám to tedy vysvětlit znovu? ;-D

R. Langer 31.12.2019 22:40

Já z ní chci vystoupit stále. S jakým svým guru vy v ní chcete zůstat? S Grétou? :-P

R. Langer 31.12.2019 22:37

No schválně, hádejte, co se s ním stane. ;-)

V. Petr 31.12.2019 22:33

Temelín se zaplatil už dvakrát, Dukovany několikrát. Jaderné elektrárny jaou zdražovány obstrukcemi zelených ale přesto jsou neporovnatelně levnější, než fotovoltaika!

R. Langer 31.12.2019 22:28

Jasně, a na to jsi přišel jak? Máš to podloženo nějakým měřením, Hnusný dne? ;-D

R. Langer 31.12.2019 22:25

Ty jsi zelený blb, Hnusný dne, a argument jsi tady jako obvykle za celou dobu nepředvedl ani jeden. ;-D

R. Langer 31.12.2019 22:19

No hádejte, kdo. Schválně? Co myslíte? Víte, že je tam například bezletová zóna? Jistě by s ní nebyl za každými humny problém, co myslíte?

R. Langer 31.12.2019 22:16

Jo, může to být kdekoliv. Taky to kdokoliv může převrátit třeba buldozerem. Jak si představujete zabezpečení štěpných jaderných zařízení? Evidentně jako Hurvinek válku. :-P

R. Langer 31.12.2019 22:13

Ano, to o těch starých blbcích na tebe sedí, ty naše malá hloupoučká UI. Ty tvoje fantasie totiž s realitou nemají nic společného. :-P

P. Grigar 31.12.2019 19:18

.. s alkoholem a náboženskou otázkou jsem vyrovnán, můžu a nemusím. Tak jako se vy v téměř každém příspěvku otřete o ekonomy, může se kdokoli otřít o vás. Nejste posvátná kráva.. :-)

F. Houžňák 31.12.2019 19:15

"na světě existuje ještě dost míst s celkem stabilním slunečním svitem" - já jsem slyšel a zažil, že na řadě míst zeměkoule svítí sluníčko jenom ve dne a v noci je tma, tedy sluneční svit je nulový. To mi jako moc velká stabilita nepřipadá. Akorát za polárními kruhy to po část roku tak není, ale pak je zase po část roku úplná tma. Možná by nám autor mohl prozradit, kde že jsou na Zemi ta místa, co na nich je sluneční svit stabilní (a nenulový)?

M. Pivoda 31.12.2019 18:43

Opakuji zde odpověď pro J. Humla (17:46 hod)

Pronikání elektromobilů do hlavního proudu zákazníků probíhá zatím normálně. Časem elektromobily zlevní i pro nemajetné občany. Po roce 2025 bude levnější si zakoupit dopravní službu elektromobilem bez řidiče člověka. Takže vývoj má zatím předpokládaný průběh.

To, že se do toho implementačního procesu zaplétají politici, v tom jim nelze zabránit. Nelze jim bránit, že se chtějí zviditelnit. To je u politiků také normální. Nejdůležitější jsou ale firmy, kde se vytváří skutečná přidaná hodnota (tzn. hlavně TESLA Elona Muska).

A diskusní příspěvky? Hm. Z mladých blbců se časem prostě stali staří blbci. Toto mělo také docela normální průběh. Nic mimořádného se tedy zatím nestalo.

M. Pivoda 31.12.2019 18:41

Pro J. Humla (17:46 hod)

Pronikání elektromobilů do hlavního proudu zákazníků probíhá zatím normálně. Časem elektromobily zlevní i pro nemajetné občany. Po roce 2025 bude levnější si zakoupit dopravní službu elektromobilem bez řidiče člověka. Takže vývoj má zatím předpokládaný průběh.

To, že se do toho implementačního procesu zaplétají politici, v tom jim nelze zabránit. Nelze jim bránit, že se chtějí zviditelnit. To je u politiků také normální. Nejdůležitější jsou ale firmy, kde se vytváří skutečná přidaná hodnota (tzn. hlavně TESLA Elona Muska).

A diskusní příspěvky? Hm. Z mladých blbců se časem prostě stali staří blbci. Toto mělo také docela normální průběh. Nic mimořádného se tedy zatím nestalo.

P. Grigar 31.12.2019 18:26

.. a kdo hlídá Temelín a Dukovany, voni jeden troubo?

J. Huml 31.12.2019 17:46

Trend bude jiste pokracovat: navzdory hloupym blafum mistnich odpurcu elektrickych aut - lidicky, co si uz poridili elektricka auta s uzasem zjistuji, jak je tato zmena naprosto vyhodna a potesujici po vsech strankach. Nejen v Norsku a v Severni Americe, prodeje elektromobilu rychle narustaji, protoze je o ne zajem.

P. Staronový 31.12.2019 17:17

Ale jo, jistě, možností je spousta. Fakt je, že jaderky střeženy jsou a nikdo si nedovolí střežit je vyloženě ledabyle a "za půl darma".

Už jenom proto, že se o nich hodně mluví.

L. Novák 31.12.2019 17:07

Taky to tak vidím. Typický problém "Co je a co není vidět..."

J. Jurax 31.12.2019 16:50

No, nejspíš nám to celkem přijde na víc, než dostáváme, navíc v bruseli vědí líp, jak ty prachy smíme použít. Ale tohle se nesmí nahlas říkat.

J. Jurax 31.12.2019 16:48

Ano.

A víte, že lidé žijí i mimo velká města, resp. jejich centra, kde se fakt zaparkovat nedá? A nejezdí jen do oněch center?

Leckde je auto prostě nezbytnost.

O. Uživatel 31.12.2019 16:47

Uživatel požádal o vymazání
J. Jurax 31.12.2019 16:42

Ano.

Mohl byste svůj názor trochu rozvést a konkretizovat? Jaké konkrétní bezpečnostní hrozby vidíte obecně a specielně v porovnání s velkými jaderkami?

J. Vintr 31.12.2019 16:41

Já bych takový optimista nebyl. Drtivá většina obyvatelstva si ještě žádné nebezpečí neuvědomuje.

M. Ejem 31.12.2019 16:38

Pane Kohoute, jako makroekonom (pokud se Vám toto pojmenování nelíbí, promiňte) byl byste schopen kvantifikovat, co všechno nás stojí členství v EU. Nemyslím dividendy, které posílají podniky svým majitelům na západ - to je asi chyba našich podniků nebo nedomyšleností privatizace, možná i nedostatek kapitálu po tzv. sametové revoluci. Myslím k poplatku EU přidat všechny ty různé povolenky za těžbu, limity vlivu na prostředí, včetně požadavky na zplodiny nových automobilů ap. Běžně se argumentuje, že jsme čistý příjemce (poplatke EU a zětně dotace z různých fondů EU), ale nikde jsem neviděl, co nás, stát, stojí všechno to, co k nám přichází jako různé regulace a směrnice.

Děkuji za případné vyjádřen ni nebo samostatný článek na toto téma.

L. Novák 31.12.2019 16:26

Domnívám se, že ten odpor přijde brzy. Náznaky už jsou, je jenom otázka, kdy nějaké další idiotské nařízení/omezení vlády přesáhne míru citlivosti...

J. Jurax 31.12.2019 16:22

Ano.

Zejména na venkově.

Vy jste fakt myslitel ... :-)

L. Novák 31.12.2019 16:22

Přesně. V hlavě na*ráno ale blábolů milion. Zelený aktivista...