Diskuze
MÝTO: Když mýto, tak všude
Děkujeme za pochopení.
V29. 28K38u88h23a97j
Obce byly stavěny tak, že hlavní silnice procházely téměř jejich středem: Kdysi to bylo snad praktické, při dnešní frekvenci aut to samozřejmě obtěžuje a psychologicky rozděluje obce na dvě oddělené části. Když bude mýto (téměř) všude, nic to nezmění, jen bude doprava dražší. Toť vše.
M32i30r56o60s94l57a37v 91K26o98c67i61á53n
Právě proto je třeba se obávat, že to nastane.
J75u14r28a 43J16u23r23a14x
Koho chtějí bohové zničit, tomu zatemní rozum; mozky jsou napadeny zelenou plísní.
Nejen v bruseli je to víc než zjevné;
J15a95n 35M56a22t98ě23n75a
Daň z "ofuku CO2" samozřejmě již dávno všichni platí. Je skryta v obrovské spotřební dani z uhlovodíkových paliv, protože produkce CO2 je dána čistě chemicky a nelze to změnit. Takže kdyby to náhodou chtěl někdo řešit, stačí zvýšit tuto už tak nemravně vysokou daň.
Jenže to by bylo příliš jednoduché a levné a navíc by to bilo do očí. Takže raději 50 různě skrytých poplatků draho spravovaných a vybíraných, aby ta celková suma nebyla tolik vidět.
J41u69r21a 80J43u38r10a20x
Daň z "ofuku CO2" samozřejmě již dávno všichni platí. Což ovšem není důvod ji nezvýšit ad maiorem EU gloriam.
Proti zločinnému kysličníku je třeba pod praporcem EU urputně bojovat až do hrdel a statků. Žel našich hrdel a statků.
P82e92t26r 71K37u14b30á25č
Když jsem za bolševika brigádničil v konzervárnách - pro každou blbost se jezdilo na nádraží a s hotovými kompoty se tam jezdilo taky - nádraží bylo 400m od fabriky a dále už všechno vozil vláček.
M98i93r81o10s84l16a27v 33K30o14c81i57á23n
Jednou jsem zkusil poslat zboží před ČD - dodnes jsem ho neshledal všechno a o termínech dodávky bych raději nemluvil. Dráhy možná byly v XIX. stol vzorem přesnosti, ale dnes je to jeden velký bor... nepořádek.
J64i33ř83í 15R16e12j55z30e22k
Vše lze řešit dopravní značkou a doplňkovou tabulkou. Jak prosté.
F62r28a17n77t97i75š35e48k 46N56a63v93r56á23t34i28l
Není logické, aby kamiony blokovaly a ničily vedlejší komunikace jen proto, aby ušetřily na dálničním mýtném. Prvním krokem by mělo být zavedení tranzitního mýtného na komunikacích všech typů. Aby z vedlejších komunikacích, které nejsou projektovány na kamionovou zátěž, zmizely všechny ty polské, ukrajinské, bulharské, litevské a další dálkové nízkonákladové dopravní společnosti.
L61u52b66o95m47í52r 17Ž31a65l91o24u88d75e97k
Je to jasné: nízké náklady jsou to zlo! Zdražme všechno o řád nebo dva, přenechme energie, dopravu a obchod těm nejdražším nadnárodním molochům a konečně se budeme nejen mít dobře, ale i zeleně!
B38o84r15e52k 66L84i74b79o25r48e70k
Nejlepší přípravou by bylo vyházet typy jako lejnová na hnůj. Nebo czexit a vytvoření jiného , pouze ekonomického a ne ideologického společenství se sousedy.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz