Diskuze
MÝTO: Když mýto, tak všude
Děkujeme za pochopení.
V32. 41K85u88h46a77j
Obce byly stavěny tak, že hlavní silnice procházely téměř jejich středem: Kdysi to bylo snad praktické, při dnešní frekvenci aut to samozřejmě obtěžuje a psychologicky rozděluje obce na dvě oddělené části. Když bude mýto (téměř) všude, nic to nezmění, jen bude doprava dražší. Toť vše.
M38i90r30o93s85l71a30v 40K36o49c10i76á51n
Právě proto je třeba se obávat, že to nastane.
J36u31r72a 62J14u12r33a57x
Koho chtějí bohové zničit, tomu zatemní rozum; mozky jsou napadeny zelenou plísní.
Nejen v bruseli je to víc než zjevné;
J78a98n 19M54a89t67ě31n23a
Daň z "ofuku CO2" samozřejmě již dávno všichni platí. Je skryta v obrovské spotřební dani z uhlovodíkových paliv, protože produkce CO2 je dána čistě chemicky a nelze to změnit. Takže kdyby to náhodou chtěl někdo řešit, stačí zvýšit tuto už tak nemravně vysokou daň.
Jenže to by bylo příliš jednoduché a levné a navíc by to bilo do očí. Takže raději 50 různě skrytých poplatků draho spravovaných a vybíraných, aby ta celková suma nebyla tolik vidět.
J34u81r40a 86J49u34r82a54x
Daň z "ofuku CO2" samozřejmě již dávno všichni platí. Což ovšem není důvod ji nezvýšit ad maiorem EU gloriam.
Proti zločinnému kysličníku je třeba pod praporcem EU urputně bojovat až do hrdel a statků. Žel našich hrdel a statků.
P88e51t60r 73K82u78b16á85č
Když jsem za bolševika brigádničil v konzervárnách - pro každou blbost se jezdilo na nádraží a s hotovými kompoty se tam jezdilo taky - nádraží bylo 400m od fabriky a dále už všechno vozil vláček.
M55i24r88o11s68l32a83v 44K53o89c58i91á20n
Jednou jsem zkusil poslat zboží před ČD - dodnes jsem ho neshledal všechno a o termínech dodávky bych raději nemluvil. Dráhy možná byly v XIX. stol vzorem přesnosti, ale dnes je to jeden velký bor... nepořádek.
J48i94ř14í 98R26e11j66z68e88k
Vše lze řešit dopravní značkou a doplňkovou tabulkou. Jak prosté.
F12r12a48n27t72i62š50e59k 73N98a91v33r98á74t78i29l
Není logické, aby kamiony blokovaly a ničily vedlejší komunikace jen proto, aby ušetřily na dálničním mýtném. Prvním krokem by mělo být zavedení tranzitního mýtného na komunikacích všech typů. Aby z vedlejších komunikacích, které nejsou projektovány na kamionovou zátěž, zmizely všechny ty polské, ukrajinské, bulharské, litevské a další dálkové nízkonákladové dopravní společnosti.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/102021/151020217D5F5AD205A16F4A886E4A0A60F34A2D.jpg)
L54u11b97o94m42í58r 74Ž89a44l50o55u56d74e65k
Je to jasné: nízké náklady jsou to zlo! Zdražme všechno o řád nebo dva, přenechme energie, dopravu a obchod těm nejdražším nadnárodním molochům a konečně se budeme nejen mít dobře, ale i zeleně!
B77o48r26e65k 22L86i61b50o59r30e92k
Nejlepší přípravou by bylo vyházet typy jako lejnová na hnůj. Nebo czexit a vytvoření jiného , pouze ekonomického a ne ideologického společenství se sousedy.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz