Diskuze
MÝTO: Když mýto, tak všude
Děkujeme za pochopení.
V47. 19K90u16h90a34j
Obce byly stavěny tak, že hlavní silnice procházely téměř jejich středem: Kdysi to bylo snad praktické, při dnešní frekvenci aut to samozřejmě obtěžuje a psychologicky rozděluje obce na dvě oddělené části. Když bude mýto (téměř) všude, nic to nezmění, jen bude doprava dražší. Toť vše.
M76i77r62o85s26l37a87v 27K67o92c88i33á39n
Právě proto je třeba se obávat, že to nastane.
J47u81r84a 42J96u13r71a16x
Koho chtějí bohové zničit, tomu zatemní rozum; mozky jsou napadeny zelenou plísní.
Nejen v bruseli je to víc než zjevné;
J97a20n 11M82a83t32ě52n27a
Daň z "ofuku CO2" samozřejmě již dávno všichni platí. Je skryta v obrovské spotřební dani z uhlovodíkových paliv, protože produkce CO2 je dána čistě chemicky a nelze to změnit. Takže kdyby to náhodou chtěl někdo řešit, stačí zvýšit tuto už tak nemravně vysokou daň.
Jenže to by bylo příliš jednoduché a levné a navíc by to bilo do očí. Takže raději 50 různě skrytých poplatků draho spravovaných a vybíraných, aby ta celková suma nebyla tolik vidět.
J16u80r61a 63J20u78r22a18x
Daň z "ofuku CO2" samozřejmě již dávno všichni platí. Což ovšem není důvod ji nezvýšit ad maiorem EU gloriam.
Proti zločinnému kysličníku je třeba pod praporcem EU urputně bojovat až do hrdel a statků. Žel našich hrdel a statků.
P77e90t32r 85K25u77b94á48č
Když jsem za bolševika brigádničil v konzervárnách - pro každou blbost se jezdilo na nádraží a s hotovými kompoty se tam jezdilo taky - nádraží bylo 400m od fabriky a dále už všechno vozil vláček.
M76i36r28o61s76l93a13v 29K28o77c66i60á12n
Jednou jsem zkusil poslat zboží před ČD - dodnes jsem ho neshledal všechno a o termínech dodávky bych raději nemluvil. Dráhy možná byly v XIX. stol vzorem přesnosti, ale dnes je to jeden velký bor... nepořádek.
J15i45ř98í 60R22e37j69z28e68k
Vše lze řešit dopravní značkou a doplňkovou tabulkou. Jak prosté.
F69r76a46n29t22i48š30e82k 41N16a44v16r95á34t65i38l
Není logické, aby kamiony blokovaly a ničily vedlejší komunikace jen proto, aby ušetřily na dálničním mýtném. Prvním krokem by mělo být zavedení tranzitního mýtného na komunikacích všech typů. Aby z vedlejších komunikacích, které nejsou projektovány na kamionovou zátěž, zmizely všechny ty polské, ukrajinské, bulharské, litevské a další dálkové nízkonákladové dopravní společnosti.
L86u58b44o91m10í54r 57Ž91a45l85o86u85d63e65k
Je to jasné: nízké náklady jsou to zlo! Zdražme všechno o řád nebo dva, přenechme energie, dopravu a obchod těm nejdražším nadnárodním molochům a konečně se budeme nejen mít dobře, ale i zeleně!
B66o78r57e66k 57L84i39b73o89r79e97k
Nejlepší přípravou by bylo vyházet typy jako lejnová na hnůj. Nebo czexit a vytvoření jiného , pouze ekonomického a ne ideologického společenství se sousedy.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz