Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EVROPA: Směřujeme za Řeky
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Plíva 17.7.2015 10:18Dobře napsáno Článek pěkně ukazuje rozpory v chování politiků. Co ty politiky tlačí takto se chovat? Prý dávají přednost politickým ohledům před ekonomickými. Takto se například vyjádřil komentátor na čro6 Velíšek - sice není politik, ale tyto politiky "zuřivě" podporuje svými komentáři. Před pár lety se Velíšek pustil do těch, kteří prý straší Řeckem, ačkoliv podle Velíška v Řecku nic nehrozilo. Co jsou ty "politické" ohledy? Prý Nato, uprchlíci a udržování ideje sjednocené Evropy. A to vše jaksi nejasně formulované, že to spíš vypadá jako zástěrka pro něco jiného. Co tedy ty politiky tlačí k tak rozporuplnému jednání? |
K. Janyška 17.7.2015 10:32Re: Dobře napsáno Na politiky se vyprdněte, dělají, co mohou. To používaný model demokracie je nutí dělat voloviny a v EU socialistická zločinecká Lisabonská smlouva. Politici jsou blbí stejně, jako ostatní lidé ve věci znalosti podstaty lidského světa a není možníé ne ně házet hloupost lidstva... Dzp. |
J. Plíva 17.7.2015 11:12Re: Dobře napsáno Myslím, že tlak na politiky vyvíjejí věřitelé, kteří ještě nepřevedli všechny pohledávky na ECB a myslím, že se jedná asi o jednu třetinu všech pohledávek. Chtějí podle mého názoru získat čas. Pohledávky u ECB pak zaplatí daňoví poplatníci. Tak se mi jeví politické ohledy jako zástěrka pro koneckonců ekonomické zájmy věřitelů Řecka. |
J. Vlček 17.7.2015 11:36Re: Dobře napsáno Příspěvky paní Šichtařové jsou vždycky dobře napsány. Díky za ně. Škoda, že nám nepřipomněla jména těch "prozíravých" politiků, kteří tak vehementně chtěli Řekům půjčovat. |
D. Polanský 17.7.2015 9:58Ale mi Euro přijmeme, jelikož jsme to slíbili. Pokud ne, je potřeba slib odvolat. Autorka se zbytečně dlouho rozepisuje. |
D. Polanský 17.7.2015 9:59Re: Ale mi Euro přijmeme, jelikož my |
M. Foltyn 17.7.2015 10:45Re: Ale mi Euro přijmeme, jelikož Je tam někde termín do kdy? Takže ne autorka, ale vy se zbytečně rozepisujete. |
K. Janyška 17.7.2015 9:43Stačilo napsat, EU na LS je zločinem na Evropanech z důvodů známých ze Sovětského svazu a bylo hotovo. Musíte k jádru věci, paní autorko, musíte k teorii spontánního řádu. Jen tam najdete odpověď na otázku, co je zločin socialismu, který je v EU pěstován... Dzp. |
M. Urban 17.7.2015 9:09Hlas lidu, hlas boží? Z vůle lidu vzešel i náš prezident. A co dál? Má poradce který nemá prověrku NBU, neukáže a neukáže své majetkové přiznání a Halóovčáček, ten se také povedl. Řecký premiér Tsipras jezdí do Bruselu a šíří nenávist po celé EU. Za půl roku zničil co se dalo. Proč se chová jako slon v porcelánu? Asi dostal v Moskvě noty jak rozeštvat země v EU. Jiná možnost tu není. |
J. Jurax 17.7.2015 20:21Re: Hlas lidu, hlas boží? Na rozeštvání zemí EU netřeba not z Moskvy. To dokážou v bruseli sami, bez cizí pomoci. |
J. Kanioková 17.7.2015 20:49;Ježišmarjáááá.. bolí paranoia ? |
J. Chaloupka 17.7.2015 8:53Už ve starém Řecku byl popsán postup demokracie - oligarchie - despocie. Alespoň víme, že jsme na té cestě. A jak nás poučil Cipras - my, na východě Evropy (!) jsme ten socialismus budovali špatně, oni nám ukážou, jak ho budovat dobře. Prostě budeme muset tu cestu k chudobě všech absolvovat znovu z celou tzv. západní Evropou. To ale nebude žádná sametová revoluce, to bude bankrot, na kterém si smlsnou všichni, co Evropě závidí ... |
F. Bachan 17.7.2015 8:27Rozpor V1: Tím hlavním viníkem je totiž… euro. V2: Investoři si celá léta mysleli, že ... Tak urcite... |
I. Schlägel 17.7.2015 8:22On někdo před pěti lety minimálně netušil, že Řecko je černá díra na peníze? Muselo se opravdu čekat 5 let? Pokud ano, jak to vypovídá o schopnosti vedení EU činit efektivní rozhodnutí? O této schopnosti samozřejmě mnohé naznačil už samotný proces přijetí Řecka do eurozóny na základě zfalšovaného "účetnictví". A o falešném řeckém účetnictví už také víme nějaký ten pátek, že? A přesto miliardy tečou a tečou. I takto funguje socialismus maskovaný solidaritou. A konce nevidět. |
J. Kavalír 17.7.2015 10:14Re: On někdo Jakápak "černá díra"? Byla to jen průtoková nádoba. Dostali peníze z EU, které vrátili dřívějším věřitelům - soukromým bankám. Dokonce něco přidali i ze svého a dluh jim stejně narostl o úroky. Měli zkrachovat už tenkrát aby ztrátu nesli ti, kdo jim dříve půjčovali s vidinou nadstandardního zisku. Kdopak to byl v té době u nás u vlády a navrhoval, abychom jim "výhodně" půjčili i my? |
I. Schlägel 17.7.2015 11:08Re: On někdo Tak v podstatě píšete o tom samém, co, já. Jestli se jedná o černou díru nebo průtokáč je v podstatě irelevantní. Výsledkem je kontinuálně bankrotující Řecko. |
P. Lenc 17.7.2015 8:02Dík za článek, je zbytečné cokoliv dodávat. |
P. Hřebíček 17.7.2015 6:51A přece se točí i přes všechny tyto špatné zprávy. Lidstvo přežilo války, socialismus, komunismus. Lidstvo si s tím nakonec poradí. |
J. Chaloupka 17.7.2015 8:54Máte jistě pravdu, ale přežijí jen opravdu soudržné rodiny. |
R. Langer 17.7.2015 10:21Re: A přece se točí ... a když ne, tak jeho zbytky už ano... :-( |
J. Jurax 17.7.2015 20:24Re: A přece se točí Poradí. Ale bude to hodně stát ... i životů ... |
V. Kolman 17.7.2015 6:34ZASE MĚL TEN "VŠEMI PROKLÍNANÝ" KLAUS PRAVDU,..... ....když chtěl UZÁKONIT VYROVNANÝ STÁTNÍ ROZPOČET! Řecko: Logickým řešením by bylo: Státní dluh Řecku odpustit (dříve nebo později k tomu stejně dojde), ALE současně vyloučit Řecko z Eurozóny. Bylo by to řešení čisté a jasné. Už v základní škole by měl být vysvětlen propastný rozdíl mezi "darem" - ten se nevrací, a "půjčkou" - která se zásadně vždy vrací! Podle slibů politiků z let minulých jsme už dávno měli mít přebytkový rozpočet a splácet "své" dluhy. Zatím - skutek utek a politici nám vesele a bez uzardění lžou dále o "výborné" ekonomické situaci. Jak může být výborná, když si už desítky let půjčujeme??? Perpetuum mobile je neuskutečnitelná chiméra. Ve fyzice i ve finančnictví. Končím tím, že ČSSD z principu neumí šetřit! Ta umí pouze zadlužovat ve smyslu "Tyhle dluhy se prostě neplatí" a "zdroje jsou". (Ano - zdroje jsou. V peněženkách pracujících lidí.) |
J. Plzák 17.7.2015 11:48Re: ZASE MĚL TEN "VŠEMI PROKLÍNANÝ" KLAUS PRAVDU,..... Je lump. Byl chytřejší. |
J. Jurax 17.7.2015 20:27Re: ZASE MĚL TEN "VŠEMI PROKLÍNANÝ" KLAUS PRAVDU,..... Perpetuum mobile je neuskutečnitelná chiméra. Ale politici v ni věří. Nerozumí financím, natož fyzice. Rozumí akorát tomu, jak oblbnout voliče, aby je proti všem zásadám zdravého rozumu zase volili. |
E. Vašátko 17.7.2015 6:18S autorkou naprosto souhlasím, jenže je to houby platné, protože tahle rozjetá mašina prostě pojede Evropou dál, dokud nás to všechny nesemele. Zatím ve většině evropských zemí vládnou socialistické vlády a teprve až i v Německu a Francii voliči pochopí, že tudy cesta nevede a že bude už jenom hůř, pak se začne něco měnit. A nestrašte nacismem a fašismem, to jsou jenom důsledky podobných situací, které vznikly proto, že socialistické vlády nedělaly včas to co měly. |
R. Langer 17.7.2015 10:25Re: S autorkou naprosto souhlasím, Nacismus a fašismus jsou pouze socialistické vlády vyššího stupně (mimochodem ten fašismus už v EU spolehlivě funguje, jenom se mu tak neříká). Pak už následuje jenom komunismus a cyklus je dokonán. :-( |
K. Pavlik 17.7.2015 1:51Velice cesky pohled Rekove maji specialni postaveni v EU. V nasem mistnim platku vychazi nazory brita ktery je prodava do mnoha jinych mistnich platku. Zde je jeho nazor na Recko a ja s nim souhlasim: Je jediny ekonomicky duvod proc Recku dluhy neodpustit? Neni zadny. Proc Recku davat dalsi penize a neodpustit dluhy? Evropsti volici by strany ktere odpusti dluhy rozsapaly takze je lepsi jim davat dalsi penize. Cesko jit reckou cestou nemuze - zahranicni banky Cesku na to nepujci. |
T. Pansky 17.7.2015 0:56Naprosta misinterpretace evropske politicke struktiry ... Drtiva vetsina obcanu, ale nanestesti i politickych komentatoru, misinterpretuje EU. Jak? Mluvi o ni predevsim ve vztahu: my jsme tu - na statni urovni, EU je tam - je nam vertikalne nadrazena. To je naprosto chybne. EU, puvodne zalona na ekonomicke spolupraci, byla definitivne pretvorena pomoci Lisabonske smlouvy v socialistickou strukturu. Kde je pravice? Nikde neni videt. Anlicti konzervativci jsou lehce prekriceni socialisty zbytku Evropy. Nemaji se v EU na koho obratit. V Cesku neni ani jedna strana jasne vyhranenym nazorem na politiku a smerovani EU. A to je velmi nebezpecne. Jinak receno, EU si s nami dela, co chce. Jsme mali nevyznamni, mame opileho prezidenta a socialistickou vladu bez nazoru na cokoliv. Co ve vysledku? Budeme platit za evropsky socialismus. |