6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Další výmysly o EU?

Ekonomická celebrita Tomáš Sedláček se nedávno vyjádřila, že „EU je narozdíl od Británie jednotná a narozdíl od USA funkční.“ Dodala také, že po brexitu „Británie bude méně suverénní“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hlosta 22.1.2019 8:43

EU atakuje národnost

Příznivci EU stabilně atakují na sociálních sítích národnostně smýšlející. Už je v tom pravidlo, že co je EU, je zároveň proti národnostnímu. Je to snaha o superstát, který by překryl národnosti a nastolil politickou a hospodářskou jednotu. V tom je to centralistické a pro východoevropské státy logicky z většiny odpudivé, že to znají ze socialismu. Pro ten fakt vznikla i V4, která je důsledkem společenského tlaku uvnitř těch Východních států EU.

Ony i ataky eurohujerů, že národnost preferující jsou pátou kolonou Ruska, nebo Číny, dávají celkem smysl, proč vyhranili uerohujeři pozici vnějšího nepřítele. Totiž aby mohli vytvořit jednotnou obranu EU proti vlastním národům. V tom je EU nejvíce národy ohrožující, protože z nich dělá nepřítele superstátu EU. Postupně vznikne stav, kdy bude nepřijatelné na veřejnosti národnost vůbec zmiňovat. Tohle je vylepšení nacismu i komunismu. Srovnat občany na jednu hromadu a rozmělnit tím možný nepříjemný odpor. Koneckonců i sověti měli stejné tendence, ačkoliv přímo národnosti nelikvidovali. Jejich internacionalismus byl preferovaný před národnostní zájem a tím i před státní, jednotlivých států Východního bloku.

V kontextu s tímto se pak dá i více chápat brexit. Británie se brání smazání významu své státnosti. Britové ve většině chtěli zůstat jedineční a ne splynout do superstátu.

M. Zima 22.1.2019 8:56

Nesmysl,

V4 vznikla jako spolek zakomplexovaných retardů s rasistickým podtextem. A dobře jim tak.

O. Uživatel 22.1.2019 9:05

Uživatel požádal o vymazání
J. Sedlář 22.1.2019 9:10

Re: Nesmysl,

PSSST, máte to špatně, u nás jsou jen podčeši. On je EUropan, resp EUroobčan, to jste nepoznal ?

P. Zinga 22.1.2019 9:40

Re: Nesmysl,

Od pana Zimy se nevyžaduje, aby něčemu rozuměl: musí umět magnetofon myslet?

J. Jurax 22.1.2019 19:57

Zima je echtgermán v Germánii žijící, díky čemuž fšeckému rozumí. Neurážejte ho vřazením mezi slovanské podlidi, jimiž očividně pohrdá ...

J. Sedlář 22.1.2019 9:08

Re: Nesmysl,

EU vznikla na spolupráci národních států v oblasti obchodu, zvrtla se v tvorbu superstátu založeném na marxistických základech. Dobře jí tak.

PS: Islám není rasa, nelegální migrant není rasa.

V. Student 22.1.2019 9:22

Re: Nesmysl,

platí přesně totéž, co jsem psal v 9:15 k příspěvku v Kratochvíla. Škoda psát, zkopíruju to:

"Vy jste jak na klíček, všichni stejní; místo protiargumentu útočíte proti člověku, který vyjadřuje názory, které se vám nelíbí. Ale on už vám to každý nežere. Takže co kdybyste se z toho poučili a zkusili nějaký nový model? Tohle už moc nefunguje. Leda byste si chtěl vylít zlost, to jo.

P. Kubáč 22.1.2019 8:34

Koho volit v Eurovolbách

Evropská Unie je na dráze CCCP nebo RVHP - rozpadne se tak, nebo tak. Je otázka jestli by nebylo lepší volit v květnu Euro-hujery, aby krach byl jejich rukou a nemohli lhát, že : "Euro-skeptici jim rozvrátili projekt, který do té doby běžel jako hodinky"

M. Malovec 22.1.2019 7:47

Čím déle přijímání

rozhodnutí a zákonů trvá, tím větší naděje, že nás v EU už nezastihnou.

J. Fridrich 22.1.2019 7:03

Takový nesmysl snad ani nemohl říci - obě konstatování jsou

Takový nesmysl snad ani nemohl říci - obě konstatování jsou zcela nepravdivá. Nemá smysl s nimi ani polemizovat..

" Tomáš Sedláček se nedávno vyjádřila, že „EU je narozdíl od Británie jednotná a narozdíl od USA funkční“. Dodala také, že po brexitu „Británie bude méně suverénní“.

V. Vlach 22.1.2019 7:28

Re: Takový nesmysl snad ani nemohl říci - obě konstatování jsou

Ta cerebrita!

Takto se vytrhuje z kontextu pane Fridrich.

....ale...ale co když je Tomáš Sedláček skutečně TA.

V tom případě by prostocvik byl správně hned dvakrát!

J. Fridrich 22.1.2019 7:31

Re: Takový nesmysl snad ani nemohl říci - obě konstatování jsou

Toto nebudu zdobit odpovědí - nevadí, že ? Oddělovat podstatné od nepodstatného vás neučili..

P. Hlosta 22.1.2019 8:24

Re: Takový nesmysl snad ani nemohl říci - obě konstatování jsou

Samozřejmě že je to určitý útok na osobu Sedláčka přes ženský rod a ne jen pouhá chyba gramatiky. Vy necítíte tu jemnou urážku přes celebritu? ;-) Myslím že je to hodně podstatné.

J. Fridrich 22.1.2019 9:20

Re: Takový nesmysl snad ani nemohl říci - obě konstatování jsou

Ano, ale pokud řekl Sedláček toto - " Tomáš Sedláček se nedávno vyjádřila, že „EU je narozdíl od Británie jednotná a narozdíl od USA funkční“. Dodala také, že po brexitu „Británie bude méně suverénní“ - tak " je to určitý útok na osobu Sedláčka " zcela OPRÁVNĚNÝ, tedy dle mne. On totiž pravil velké nesmysly.

P. Zinga 22.1.2019 9:44

Re: Takový nesmysl snad ani nemohl říci - obě konstatování jsou

Pane Fridrichu, dnes se mi dva hádat nebudeme.

J. Fridrich 22.1.2019 9:49

Re: Takový nesmysl snad ani nemohl říci - obě konstatování jsou

OK.

M. Pechar 22.1.2019 2:19

Tady je pěkně nablito

Víc k tomu snad nemá cenu říct.

J. Nový 22.1.2019 6:42

Re: Tady je pěkně nablito

Musíte navštívit jinou diskuzi, kde budou pro změnu blít pravdoláskaři a eurohujeři.

Víc vám snad říkat nemusím...

J. Sedlář 22.1.2019 9:15

Re: Tady je pěkně nablito

Tak jak napsal pan Nový, chce to jinou, tu správnou diskusi, kde P&L štříká vůkol a vše co je nablito tam, voní po fialkách. Tady ne-e. Tady zahnívá smrádek z EUhnije.

I. Hendrych 22.1.2019 0:52

No comment ....

Pan Sedláček jest tedy úplný vůl...

I. Dekyský 22.1.2019 0:58

Re: No comment ....

A také oblíbenec levičáckého pomatence, nebožtíka Vency Vožraly. Ten bohužel v Sedláčkových bludech viděl Boží přikázání...

V. Šťastný 22.1.2019 6:38

Re: No comment ....

Kdyby byl co k čemu, pere se o něj soukromý sektor, takhle se chodí ob den vykecávat do televize.

J. Hanzal 22.1.2019 8:42

Re: No comment ....

Pane Hendrychu ten kastrát za to nemůže, ovšem příměr je to adekvátní :-)))

I. Dekyský 22.1.2019 0:49

Tomáš Sedláček

je nejen patologický lhář, ale i extrémní blbec. Pokud nevěříte, přečtěte si bláboly tohoto hlupáka v žumpě zvané Hospodářské Noviny. Začít můžete migranty, při čtení chvalozpěvů na Čtvrtou říši Vás potom již nic nepřekvapí...

I. Hendrych 22.1.2019 0:54

Re: Tomáš Sedláček

No comment ...pouze jste vyjádřil to co jste.

I. Dekyský 22.1.2019 1:00

Re: Tomáš Sedláček

Co by jste byl potom Vy, pravdoláskařský šašku

J. Svoboda 22.1.2019 9:34

Re: Tomáš Sedláček

Dekyský = lži a nenávist.

O. Uživatel 22.1.2019 9:52

Uživatel požádal o vymazání
J. Novak 22.1.2019 0:46

Pane Zálome,

nebylo by daleko méně pracné napsat prostě a jednoduše že Sedláček je prostě b*b ? :-)