2.7.2024 | Svátek má Patricie


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Axamit 21.6.2024 8:38

Nejhorší na celém systému emisních povolenek je, že část promarní Brusel. Co zbyde se u nás dostane do rukou lidí, jako je Hladík, Niedermayer, Bursík. Něco strčí do vlastní kapsy a kapes svých kumpánů. Zbytek se utratí za notoricky prodělečné investice do OZE, elektromobilů a různé jiné šílené dotace. Na přírodu a klima se nedostane skoro nic.

A co zbyde nám 99 %, kteří to musíme platit. Oči pro pláč a tisíce článků, že v zimě padá sníh a je zima, v létě že prší a občas je vedro. To přece dřív nebývalo. A za všechno může CO2.

M. Kocián 21.6.2024 8:34

Emisní povolenky jsou (v tuto chvíli) namířeny proti průmyslovým zemím. Samozřejmě by bylo logické je rozpustit do ceny průmyslových výrobků, aby se tak na nich podílely i země, které svou průmyslovou výrobu odsunuly jinam, ale pak by tyto výrobky nemohly konkurovat těm, které jsou dováženy ze zemí nezatížených těmito povolenkami. Jako celý GreenDeal by to fungovalo pouze pokud by se do toho zapojil celý svět - takto je to ekonomická sebevražda EU v přímém přenosu.

L. Král 21.6.2024 8:03

Když to funguje, zadníme to

Když to stále funguje, regulujeme to

Když to přestane fungovat, dotujeme to

R. R.

V kapitalismu není bohatství rozděleno rovnoměrně, v socialismu je chudoba rozdělena mezi všemi rovnoměrně.

W. Churchill

J. Matěna 21.6.2024 7:30

Tohle už svojí idiocií překonává i kulturní revoluci v Číně za Mao ce-tunga. Už ať se to celé zhroutí, tohle nemá smysl držet nad vodou.

No, projedeme se na těch elektrokolech, nejbližší trochu funkční veřejná doprava je od nás 6km. Moc si neumím představit to sdílení. Ráno budou všechna na jedné straně, večer na druhé. Ale třeba bude uzákoněno, že když jeden soudruh bude chtít jet do práce, jiný soudruh se z ní bude muset vrátit. Při povinné nepřetržité a plovoucí pracovní době to zvládneme, soudruzi. Budou na zimní provoz přiděleny i sdílené dotované elektrokolní sněhové řetězy? Já osobně tedy navrhuji na zimu elektrifikovat Mrazíkovy saně. Ušetří se CO2 za prohrnování silnic.

M. Kocián 21.6.2024 7:17

Jako jeden z těch - podle vás - idiotů si myslím, že když budeme dovážet "levné" výrobky z Číny a sami si napaříme přísná pravidla pro výrobu - a čisté ovzduší není k zahození ani pro nás, kteří GreenDeal nemusí - zlikvidujeme si i zbytek evropské výroby, která neobstojí v konkurenci a staneme se zemí třetího světa. Výrobky s Číny se pak budou dovážet dál, ale už ne levně, ale za kusy naší země.

M. Hoblík 21.6.2024 7:09

Všechno už jsme rozkradli, co bychom tak mohli prodávat? Vzduch!

V. Mokrý 21.6.2024 7:04

Už aby to bylo !

V. Mokrý 21.6.2024 7:03

Tak jest !

F. Navrátil 21.6.2024 6:53

Problém není v emisních povolenkách, ale v existenci Bruselského sojuzu, totalitní organizaci, která nadřadila ideologii nad ekonomiku a roztočila tak kolo destrukce evropských států a společnosti.

J. Nevrkla 21.6.2024 6:53

Tento režim nemůže dlouho přežít, stejně jako nepřežije spousta firem kvůli ztrátě konkurenceschopnosti. Pak lidé bez obživy vyrazí do ulic a nastanou revoluční změny.

V. Mokrý 21.6.2024 6:32

Bohužel !

L. Harvánek 21.6.2024 6:18

Tak tohle mi připomíná jeden prastarý vtip. Vysoký představitel prvního státu dělníků a rolníků na světě navštíví Egypt a součástí je i prohlídka pyramid. A v jedné žije starý strážce pyramidy a jakýsi ještěr. A od svých průvodců se dozví, že tihle dva zde žijí nějakých pšt tisíc let a ještě nikdy pyramidu neopustili. A tak se vzácný návštěvník zaptá starého strážce, čím se živí. A strážce odpoví, že ještěr se živí jeho exkrementy a on zase exkrementy ještěra. To se návštěvníkovi (už nevím jak se jmenoval, mně všichni starci připadají stejní a pletu si je) moc líbilo a po návratu domů založil RVHP. A pak že se historie neopakuje.

P. Dvořák 21.6.2024 6:03

"... nesmíme stavět levné jaderné elektrárny ..."

P. Dvořák 21.6.2024 6:02

Ten článek mi tak nějak zní, jako by snad mezi námi byli tací, kteří nejsou dostatečně vděčni Evropské unii, že nám to chudnutí umožní.

Jako bychom nebyli rádi, že jsme přišli o levnou železnou rudu, levný plyn, levnou ropu, levná hnojiva.

Jako bychom nebyli rádi, že nesmíme stavět levné elektrárny a do nich kupovat levné palivo a vyrobenou energii levně prodávat na evropské burze a pak ji desetkrát dráž kupovat.

Lidi, proberte se a uvědomte si, že levné věci jsou špatné, nekvalitní! Proto je třeba uvalit clo jak prase na čínská elektroauta, aby se zvednutím ceny staly kvalitními.

Pro idioty: To je ironie.

R. Langer 21.6.2024 5:46

Je to marný, je to marný, je to V BRUSELI! ;-€

V. Mokrý 21.6.2024 5:29

:-)

V. Mokrý 21.6.2024 5:29

Když už je ti v Bruseli zavedli.

Nutné je zrušit současný Brusel/EU i všemi jejich nesmyslnými nařízeními - povolenkami počínaje !

M. Grundmann 21.6.2024 1:23

Nejhorší na celém systému je samotná koncepce povolenek. Jejich platnost totiž není časově omezena. Tím se stávají povolenky novým investičním nástrojem a vhodným prostředkem ke spekulaci. Nejenže se tedy jedná o novou daň, navíc tento naprosto nesmyslný systém umožňuje okrádání obyvatel spekulanty.

Aby se povolenky nestaly investičním nástrojem a nevedly k okrádání lidí spekulanty, je nutné dostatečně omezit časovou platnost vydaných povolenek. Tím nemůže docházet k vykupování povolenek spekulanty a k nadměrnému růstu jejich ceny.

R. Veselá 21.6.2024 0:30

Vždyť říkám: Evropané jsou volci jdoucí na porážku a ještě v té frontě předbíhají a juchají.