30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
j 4.8.2009 10:13

Re: Proč ten modrý krkavec hermánek pořád kráká socialistický a socialistická

socialistický nemá nic společné se sociálním natož se solidaritou pazdráte.Určitě nám vyjmenuješ všechny své solidární příspěvky chudým nebo postiženým občanům.  Jen se rozepiš jak pomáháš

:-) 4.8.2009 10:41

Re: Proč ten modrý krkavec hermánek pořád kráká socialistický a socialistická

Nejlepší je, když bolševik a nebo socbolševik používá slovo bolševik jako nadávku.

Xaver 82.117 4.8.2009 11:03

Teda teď jste to rudobijci natřel...

;-)

Marat 4.8.2009 12:26

Re: Proč ten modrý krkavec hermánek pořád kráká socialistický a socialistická

Pravda, dávno pozorují, že to jsou právě bolševici, kteří tak rádí nadavají antikomunistum a nekomunistum do bolševiku. Marně po ních chtít vědět, co podle ních tá jími nenáviděná ODS činí, nebo má v úmyslu činit něco bolševického, na rodzdíl právě od ních.

Soudruzi, už by ste měli přestat blbě žvanit o jakés solidaritě. To slovo "solidarita" neustále přežvykujete, ale co si vlastně pod tím pojmem předstvujete, to zustává tajemstvím. Solidarity a solidárnost se domáháte vůči vám, jen od těch bohatších a vy kteří máte víc jak ti chudí, tak s těmi už chudou solildárnost za nic na světě nechcete. Byly jste to vy, komunisté, kdo se dovolává pořád jakés solidarity, ale z lidí jste po více jak čtyřicet let vychovávali vlky a pokračujete v tom a chcete pokračovat i dál. Za socialismu vůbec nebylo po nějaké solidaritě a solidárnosti ani potuchy a morálka byla vlčí i psí. Tak si do b bolševiku nadávejte jen mezi sebou.

Jura Jurax 4.8.2009 19:50

Re: Proč ten modrý krkavec hermánek pořád kráká socialistický a socialistická

Hm ... jestli to taky není tím, že to sociálno a solidaritu tvrdě a nuceně platí ze svého a ještě hňupové jako Vy je titulují modrými zmetky a pazdráty, navíc vcelku nepochopitelně bolševickými.

vltava 4.8.2009 9:23

Ceny za hovorné

Telefonování u nás bylo vždy velmi drahé, např. před cca 10 lety bylo levnější volat na mobil českého operátora z německé pevné linky než z české, což snad komentář nepotřebuje.

Bohužel, zákazníci jsou ochotní tyto přemrštěné účty platit, takže není důvod zlevňovat.

Honza42 4.8.2009 9:34

Re: Ceny za hovorné

Ano, zdá se, že jste právě pochopil smysl obchodu. Ještě Vám zbývá pochopit, že žádná cena, kterou někdo dobrovolně na trhu zaplatí, není přemrštěná.

Lidé, kteří mají touhu pořád určovat, která cena je ta správná, mívají nejčastěji mizivou cenu na trhu práce, a proto se trhu obávají.

vltava 4.8.2009 10:54

Re: Ceny za hovorné

Nemám nejmenší touhu něco druhým určovat. Nevím, která cena je správná, a je mi jedno, kolik a za co platí jiní. Pokud jsem psal o cenách za telefonní hovory jako o přemrštěných, vyjádřil jsem pouze svůj osobní názor. Podle tohoto názoru se také chovám, tzn. tyto přemrštěné ceny neplatím a předražené telefonní služby si nekupuji.

Trhu se nebojím (a nekradu). Ovšem ceny v telekomunikacích za čistě tržní nepovažuji, podle mne zde není zrovna silná konkurence.

cb 4.8.2009 12:38

Re: Ceny za hovorné

Nepremrstena cena je ta, kterou jste ochoten zaplatit.

Jakub S. 4.8.2009 13:00

Re: Ceny za hovorné

Jsem  n u c e n  zaplatit, často. Je-li to jediná komodita žádaného druhu na trhu v daný okamžik. Se základními ekonomickými dogmaty se jaksi už po generace nevystačí, chlapče...

kirast 4.8.2009 13:59

Re: Ceny za hovorné

"Je-li to jediná komodita žádaného druhu na trhu v daný okamžik", tak je to ale pro vás skvělá příležitost se na takovém "předraženém" prodeji komodity podílet. Právě jste objevil na trhu místo, kde ivestované peníze přinášejí větší míru zisku než jinde. Neváhejte a podnikejte! Třeba tam zaveďte internetovou telefonii nebo půjčujte lidem vysílačky, techniků schopných vyřešit problém jsou mraky. A nám všem ostatním přinesete lepší ceny, takže vám postavíme pomník. ;-)

cb 4.8.2009 12:36

Re: Ceny za hovorné

R^

i.h. 4.8.2009 8:53

Jak jsem se od cikanskeho "aktivisty" onehdy dozvedel,

ma se cikanum rikat "cigáni", to je pry spravne. A kdo by to uz mel vedet lip nez cigansky "aktivista". Tak jaci Romove, cigáni.

Ludva 4.8.2009 8:10

K té regulaci

Bývalý kanadský ministr Jelínek včera uvedl, že kanadský bankovní systém nebyl krizí téměř postižen, protože v Kanadě platí přísná regulační pravidla. Na rozdíl od amerického. A teď mudruj liberále.

i.h. 4.8.2009 8:55

V Nemecku jsou banky regulovane az beda

a s vyjimkou jedne privatni a jedne poloprivatni byly vsechny nemecke banky, co byly plajte, statni. Tedy rizene statnimi uredniky. Naopak Deutsche Bank, nejvetsi privatni, projela krizi velmi dobre se ziskem 25%.

Ludva 4.8.2009 9:47

Re: V Nemecku jsou banky regulovane az beda

Asi není regulace jako regulace.

rv 4.8.2009 13:09

Re: K té regulaci

To v KLDR se regulace též osvědčila

Huvarath 4.8.2009 7:53

A já pořád

proč se socani do EU tak vehementně cpou. Holt, svůj k svému!;-D

know-how ChH 4.8.2009 10:14

Re: A já pořád "Nový obraz budoucnosti"

V polovině 90.let ve Strakově akademie se v čekárně válela pro novináře brožura "Nový obraz budoucnosti", vydaná v Management Pres s, "s laskavou podporou britského KNOW HOW FUNDU".

Na straně 42 tam Charles Hardy"největší britský filozof podnikatelství" píše:

"Kapitalismus je závislý na tom, že lidé v naději, a to časté v klamné naději, na zbohatnutí velice usilovně pracují, a přispívají tak ke zbohatnutí jiných lidí". 

Vernys 4.8.2009 10:28

Re: A já pořád "Nový obraz budoucnosti"

no já nedávno četl v jedné publikaci (bohužel jméno už si nevzpomenu) jeden citát.

zněl zhruba takto: " V zřízení, které je založeno na neustálém růstu může věřit buď blázen, nebo ekonom..." tím zřízením byl myšlen kapitalismus.

sam 4.8.2009 11:58

Re: A já pořád "Nový obraz budoucnosti"

To socialismus jakozto system zalozeny na neustalem ekonomickem poklesu je mnohem lepsi :DDDDDD

:-) 4.8.2009 10:45

Re: A já pořád "Nový obraz budoucnosti"

A ještě něco z Francie!;-D

cb 4.8.2009 7:43

Cim driv socialisticky vlak vykoleji

tim vic lidi prezije.

Hnyk 4.8.2009 7:21

A příště tu o červené Karkulce...

Dneska to bylo o tom jak laskavý podnikatel, když se mu daří díky nedostatku konkurence rejžovat lichvářské ceny, tak jinde nechá plavat zisk a bude dobrovolně ceny snižovat.;-D;-D 

Ivan Nový 4.8.2009 7:01

Situaci v EU může vyřešit jedině válka,

po masivní vlně státních bankrotů. Bohužel. EU je nereformovatelná. To je dnes již jisté.

No... 4.8.2009 6:59

Zastaví to leda vnitřní destrukce a nedisciplinovanost velkých ...

...kteří následně provedou návrat k národním měnám a pak už to bude EHS ....

honzak 4.8.2009 6:14

ano, EU je jen

technologicky vyspělejší RVHP. Sedí tam typově ti samí vynálezci a realizátoři DOBRA (za každou cenu).

Jako starý skeptický technik jsem zvědav na jednotné nabíječky k mobilům. Moc zvědav!

Netřeba 4.8.2009 7:00

Re: ano, EU je jen

Vymýšlejí vymyšlené. Již před dlouhou dobou jsem viděl nabíječku - transformátorek s jednou koncovkou, na kterou se nasunul jakýsi "ježek" s mnoha koncovkami, pravděpodobně od všech mobilů na trhu. Žádné stádo úředníků, schvalovatelů, povolovatelů, regulovatelů, bruselovatelů.

Tedy: normální nabíječka a k tomu placatý  "ježek"  velikosti mexického dolaru :-).

cb 4.8.2009 7:45

Re: ano, EU je jen

Mluvi se o USB, jenze USB uz konci.

Jenda 4.8.2009 11:52

Re: ano, EU je jen

Jiste. A jeste bude koncit tak nejmin pet let.