4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

EKONOMIKA: Vrať dotace, Andreji!

V posledních dnech rezonuje českým mediálním prostorem zpráva o tom, že bude muset Česká republika vracet až 450 milionů korun na dotacích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Khail 8.6.2019 16:14

Re: Dotace zrušit nelze

1. diskuzi se mnou jste začal vy.

2. adresná sociální podpora na dopravu pro občany Horní Dolní je nesmyslná fantasmagorie.

3. ano, diskuze o fantasmagoriích je nesmyslná.

Z. Rychlý 7.6.2019 21:51

Re: Dotace zrušit nelze

Pane, sociální problémy se mají řešit adresnou sociální podporou a ne plošnými dotacemi pro všechny. Jestli tohle nechápete, no pak je opravdu diskuse nesmyslná.

Z. Rychlý 7.6.2019 21:47

Re: Konečně

Upřesněte kdo tu válku nemůže vyhrát, kdo s kým válčí, kdo se mnou jakožto s primitivem nemůže tu válku vyhrát, jakou válku, kdo je na které straně? Nějak se v tom nemůžu vyznat, anžto jsem primitiv, sice se dvěma diplomkami technického směru, ale pravda ještě za komančů, bez členství v partaji. Tak se nedivte. Babiše mám za oportunistu kam vítr tam plášť, a chvilkaře za vymyté mozky.

J. Svoboda 7.6.2019 20:03

Re: Konečně

Ale JO pane! To vy jste podle vašeho písemného projevu primitiv, se kterými tu válku nemůže vyhrát.

F. Houžňák 7.6.2019 19:32

Ale to se pletete, já gratuluju vám k vašemu

úzkému a intimnímu vztahu s Andrejem (jak mu jistě v důvěrných chvilkách říkáte), tak úzkému a intimnímu, že vám sděluje, co si kdy myslel a co si momentálně myslí. Tak ještě jednou, my heartest congratulations.

P. Khail 7.6.2019 18:36

Re: Dotace zrušit nelze

Vy jste členové nějakého spolku nechápajících? Nenapsal jsem zda jsou nebo nejsou svinstvo, napsal jsem o dotacích obecně. Pokud bychom je u nás jednostranně zrušili, budou naši podnikatelé vůči zahraničním ZNEVÝHODNĚNI, je tak těžké to pochopit? A další, třeba dotace veřejné dopravy do malých obcí kde by jinak žádná nebyla nebo by se 80letý důchodce nedostal k lékaři, na úřad atd., protože zaplatit za kilometr např. 50 Kč je nad jeho možnosti? P. Svoboda ať už radši nic neupřesňuje, už takhle mi podsouvá nesmysly, které jsem nikdy nenapsal. A pokud jsou (a to jsou) některé vydávány nesmyslně je to vina lidí, kteří na to mají dohlížet.

Z. Rychlý 7.6.2019 18:11

Re: Dotace zrušit nelze

Pan Svoboda by to mohl upřesnit. Dotace od státu (či nadstátu) jsou opravdu svinstvo. Soukromníci ať si dotují, co chtějí, ale dotovat cosi, co kdosi vymyslí z veřejných peněz svinstvo je.

Navíc je vyžadováno kofinancování, čímž se ty "bohulibé" projekty ještě prodraží, a o prostředí při rozhodování darmo mluvit. A není to jen u nás. V Česku znám jen dotace od EU a to ve většině případů smrdí a nejen u Babiše. V okolí znám tiskaře, který zkrachoval, protože si naivně myslel, že se poctivě prosadí. Přišla dotovaná tiskárna a bylo vymalováno. Ano, mohl se vrhnout na podnikání v dotacích a na klasické podnikání rezignovat.

Tak si to představujete?

Z. Rychlý 7.6.2019 17:58

Re: Konečně

Vystoupil na Václaváku, Pro mě je to tedy chvilkař. Ne.

P. Khail 7.6.2019 17:46

Re: Dotace zrušit nelze

Takže nejste.:-)

J. Svoboda 7.6.2019 17:36

Re: Dotace zrušit nelze

Pane klidně přemýšlejte. Od toho máte mozek. nechci psát o tom, co vy nejste schopen pochopit a diskusi s vámi považuji za ztrátu času. takže sbohem.

P. Khail 7.6.2019 17:30

Re: Dotace zrušit nelze

Přemýšlím jak slušně reagovat na váš blábol. Nesmyslné plky o tom na co jsem ne/zapomněl to završují. Jen hodně rozumově alternativní myslitel dokáže napsat zároveň "subvence jsou svinstvo" a ve stejném příspěvku "opravdu potřebné dotace můžeme zachovat". Chcete tedy zachovat svinstvo, nebo jak tomu mám rozumět? Vyznáte se sám v sobě? Kde jsem napsal cokoliv o Babišovi? Myslíte, že dotace v USA, Japonsku, Rusku, Indii jsou dotacemi EU, o kterých jsem mmch vůbec nepsal? Psal jsem o dotacích obecně, fakt nejste schopen pochopit tak triviální věc?

J. Svoboda 7.6.2019 16:32

Re: Je vidět, že jste s Babišem velmi intimní,

Máte pravdu, že všechno se nepovede každému. Ani krást jako Babiš se nepovede každému. Já mu jen na rozdíl asi od vás negratuluju.

J. Svoboda 7.6.2019 16:27

Re: Dotace zrušit nelze

Pane, držíte se hesla "je lepší mýlit se s davem, než mít pravdu sám". Že subvence jsou svinstvo, to nikdo rozumný nemůže popřít. Doufám, že jste při vašem "uvědomělém" projevu nezapomněl na hnusnou subvenci na linku na toustový chleba, stavbu rozhleden v údolích s cedulí, že to "vzniklo" za přispění EU a jiných mimo jakoukoliv možnost zhoubných a svinských subvencí.

Nechci rozhodně nikomu brát právo hlásat svoje názory. Vámi projevený názor je ale tak hloupý až Bůh brání.

Opravdu potřebné subvence nebo dotace můžeme zachovat, ale podporovat jejich prostřednictvím různé Babiše je opravdu, ale opravdu nesmysl.

J. Svoboda 7.6.2019 16:15

Re: Konečně

Zkuste prosím Martina Jaroše poznat. Stačí do vyhledávače zadat jeho jméno. Je to zajímavé a vypadá to slibně. Skoro bych řek až zázračně. Naděje umírá poslední a není dobré předčasně házet flintu do žita.

F. Houžňák 7.6.2019 13:57

Jak k těmhle názorům docházíte,

je vaše sladké tajemství. Ale to nevadí. Jste tedy seznámen se strukturou a historickými i aktuálními finančními toky Agrofertu a přidružených firem? Povězte nám něco k tomu, nebo si místní budou myslet, že jenom tak žvaníte.

Z. Rychlý 7.6.2019 11:55

Re: Konečně

Asi ano, akorát toho Jaroše neznám.

Z. Rychlý 7.6.2019 11:53

Re: Hm, z čeho tak soudíte, vy jste tak dobře

Vidím, že jste kromě ctitele AB ještě ctitel EU. Dvojnásobný ....

J. Svoboda 7.6.2019 10:40

Re: Konečně

Dobrý den, vypadá to, že se shodneme. Jen myslím, že ta cesta s kopce ukazuje na to, že ve straně muselo dojít k ošklivému boji. Nejdřív se tam cpali podnikatelé, pak Vitek Jedlička, který si myslím, že chytil Babišovu nemoc a v Lieberlandu jde z tlustých do tenkých a Vítek aby to zamázl, se nerozpakoval zničit Svobodné.

Vypadá to velice špatně. Realisté tvrdili, že mají nakročeno přes 20% a skončili pod 1%. Co s tím?

Zbývá jen spoléhat na Klause a Jaroše. Bylo by dobré, kdyby se ti dva dohodli.

F. Houžňák 7.6.2019 8:24

Hm, z čeho tak soudíte, vy jste tak dobře

seznámen se strukturou a historickými i aktuálními finančními toky Agrofertu a přidružených firem? To se divím, když zastáváte takovou významnou a důležitou pozici, že máte čas si vykládat na nějakém chatu. Nebo se jenom přidáváte ke sboru nenávistných vykřikovačů? Přidávání řepkoolejových esterů do nafty nařídila Evropská Únie, takže Babiš nedělá nic jiného, než to, co chce Evropská Únie, našim srdcím a peněženkám tak drahá. Ostatně zbohatnutí tímto (diktátorsko-zlodějským) stylem (zavedeným soudruhy z Bruselu) bylo otevřeno každému, i vám, a pokud jste tak neučinil, ani jste se o to nesnažil, tak pešek stále visí na vašem krku.

K. Janyška 6.6.2019 21:48

Re: Poslouchejte popleto. Nejprve se doučte co jsou

Kuuuurwa, co je to ? Dzp.

M. Hoblík 6.6.2019 20:52

Ať Bueš vrátí, co nakradl!

Ale hlavně - už táhni v prd.., černý mraku!

P. Khail 6.6.2019 20:51

Dotace zrušit nelze

pokud se nezruší po celém světě (a to se určitě nestane) - jsou např. v USA, Japonsku, Rusku, Indii atd., atd. Jinak poškodíme naše občany, pracující, podnikatele, diskuze a články salónních diskutérů na tom nic nezmění, je to jen mlácení prázdné slámy. Ale chápu, že někomu neplodná diskuze a opakování nesmyslů zpříjemní neútěšný život. To pak asi, pro něho, má význam. Howgh.

Z. Rychlý 6.6.2019 20:29

Re: Jistě, nicméně zatím vypadá vcelku uvolněně,

Pane Houžňáku, Babiš by se možná bez dotací živil špatně. Neříkám, že by se s pomocí bratrstva kočičí pracky neměl dobře, ale miliardářem by bez MEŘO a kamarádíčků z partaje nebyl.

Z. Rychlý 6.6.2019 20:23

Re: Konečně

Mám úplně stejnou zkušenost. Machovi jsem rozuměl a fandil. Jak začali řešit Liberland stal se ze zárodku perspektivní strany jakýsi happening. Tak tohle si dělejte, ale bez mého zájmu.

F. Dido 6.6.2019 18:59

Hezky napsáno. Asi by jste se měli do voleb spojit s podobně smýšlejícími,pak snad budete mít šanci a bude-li projekt životaschopný, mohli by jste být alternativou.

B. Hamal 6.6.2019 16:20

Re: Tak jednoduché to s dotacemi není

Ano, dotace jsou svinstvo. Tedy pokud je neberu já,

Z. Rychlý 6.6.2019 15:12

Re: Odvolání Babiše by bylo přínosem?

Spokojit určitě ne. Ale Babiš ještě volby nezrušil (jako zmíněný AH v kulhající paralele). Dokud jsou volby svobodné, tak se vláda odvolává ve volbách. Ať se chvilkaři dají dohrmady ve volbách a slavně zvítězí.

Obavy o demokracii mám taky. Cenzura už začala, bojůvky mlátí politiky (myslím Jakla, ne toho tmavého piráta na chlastačce), umlčování, zamlčování a mazání je dostatek.

Sice s vámi nesouhlasím, ale svobodu projevu bych vám zaručil. oproti "sluníčkářům", kteří vám ji seberou.

M. Martinelli 6.6.2019 15:08

Re: Dotace jsou špatné pro všechny!

musím uznat pane lapil, že máte asi pravdu...

M. Martinelli 6.6.2019 15:05

Re: Jistě, nicméně zatím vypadá vcelku uvolněně,

s vámi je radost diskutovat, pane houžňák, vaše příspěvky a reakce na ně je pro mě potěšení číst, jste taková oáza na poušti - ale k věci, máte pravdu, také se mu divím, proč to všechno podstupuje, a jeho vize pro čr se čte hezky, proto jsem ho taky v parlamentních volbách volil a taky mi bylo jasný, že to není mirek dušín či kája mařík a jako každý člověk, já i určitě vy, má nějaké chyby či špatné vlastnosti, tak babiš je chamtivý, ale je i inteligentní a exaktně vzdělaný, pro mě to menší zlo než ty dobráci v demobloku, ale ruku na srdce, poměry v čr nemůže k lepšímu změnit samotný babiš, k tomu potřeba většina rozumně uvažujících lidí a to i z demobloku, bohužel tam převažuje svoloč, která není ochotna uznat svoji vinu na současné situaci natož ji napravit a spolupracovat na lepších zítřcích, o zástupcích kolaborantské narkomafie a ekomafie se ani radši nebudu zmiňovat...

M. Zdobinský 6.6.2019 14:53

Re: Odvolání Babiše by bylo přínosem?

Jestli vás správně chápu pane Rychlý, tak se máme všichni spokojit s tím, že premiérem této země je trestně stíhaný bývalý estébák, který s vysokou pravděpodobností podvádí s dotacemi. To myslíte vážně? Tahle paralela není můj výmysl (a uznávám,že trochu kulhá), ale Hitler taky vyhrál volby a podle vaší logiky bylo vlastně dobře, že se s tím německý národ "spokojil".