26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

ekonomika: Pytel zelených blech

Ideologická zelená zaslepenost slavila uplynulý týden v Evropském parlamentu dílčí vítězství. Progresivistická levice 7. 6. prosadila, že po r. 2035 se nebudou smět vyrábět a na trhu registrovat nové vozy se spalovacími motory.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kalina 13.6.2022 18:35

Všichni co máte zbytky zdravého rozumu si pohlídejte následující:

a) nezajímá nás co kdo kecá a hlásá v televizi, že je to nesmysl - např. předseda vlády

b) je to na Radě Evropy (šéfové států), kde má každý stát právo VETA !!!! Nemůžeme být přehlasováni!!!

c) pokud odsouhlasíme, aby se tento problém řešil na úrovni ministrů, žádné právo Veta už nemáme a můžeme být lehce přehlasováni kvalifikovanou většinou.

Takto v minulosti postupovali naši premiéři, kteří měli různé výhrady, ale delegací na ministry se zbavili práva VETA a umožnili přijetí hovadin. Sobotka, Babiš, nyní Fiala. Neskákejte těm lumpům na vějičku.

Kdyby náš premiér na Radě Evropy vetoval všechny návrhy, vyloučili by nás z EU sami.

J. Jurax 13.6.2022 19:55

Dlužno dodat k bodu b, ze zmíněné právo veta je trnem v oku budovatelům čtvrté říše. Naznačují, že by se to mělo změnit, aby kdejaký potížista nerušil kruhy.

A kdyby náš premiér na Radě Evropy - nuže, český premiér, jenž by měl odvahu vetovat peachoviny z EU na nás prýštící se ještě nenarodil. Fiala jím zaručeně není.

J. Vintr 13.6.2022 20:19

Fiala je blbeček, který se tetelí blahem, když dostane pochvalu od Lejnové. Už se třese blahem, jak si bude hrát na důležitého jako předseda Evropy. To, co dělá občanům našeho státu, je velezrada. Spolčení s cizí nepřátelskou mocností (EU) proti občanům naší země. To už je na popravčí četu.

P. Brich 13.6.2022 17:35

Zelení jsou škodná!! A škodná se má střílet, i když je zahalena vlajkou se zkříženými hnáty pod níž stydlivě skrývá fangli Antify.;-€!!;-O

K. Křivan 13.6.2022 15:03

Problém je v tom, že rozjásaní blbci - političtí fanatici v zelených partajích se dostávají všude k moci. Pokud je nezlikvidujeme, zlikvidují oni nás, naší civilizaci.

V. Kučer 13.6.2022 14:24

Elektromobil si budou moc dovolit pouze bohatí což europoslanci při svých platech jsou. Planetu nezachrání, výroba baterek není moc ekologická a výroba spalovacích motorů se přenese jinam. Zato majitelé elektromobilů budou mít volné silnice a dálnice.

J. Gutvirth 13.6.2022 19:32

To je kořen věci. Bohatší proti plebsu. Hnus zelenej. Nic to při tom neřeší.

J. Vrabec 13.6.2022 13:49

Všichni experti, výrobci aut, producenti, kapitalisti severně a západně od Čechie jsou hlupáci a na východě jsou géniusi :-) Ropa, plyn budou drahé jako každá konečná surovina. . Česko bude skladiště pro ojeté křápy.

J. Jurax 13.6.2022 13:58

Génius jste leda Vy.

Všichni experti, výrobci aut, producenti, kapitalisti severně a západně od Čechie nejsou hlupáci - dokážou vydělat i na zelené magořině EU direktivně nařízené, když ji nemohou změnit. Zaplatíte to i Vy. Akorát auta budou drahá a sprostný lid si je nebude moci dovolit.

Ropa, plyn budou drahé jako každá konečná surovina. Jedině elektřina bude levná!

J. Vrabec 13.6.2022 15:51

V říjnu budu už mít moji Konu 2 roky. Nikdy více auto se spalovacím motorem ! Ani hybrid. Když jedu kolem pumpy, tak se jen lochčím. Moji pumpu (wallbox) nám v garáží.

J. Jurax 13.6.2022 16:12

Ano. Buďte tedy rád, ze máte garáž. To každý nemá ... :-))))

P. Dvořák 13.6.2022 18:33

Kdybyste poctivě pracoval, mohl jste si našetřit a postavit si vlastní domeček s garáží.

Jenže frflat dá méně práce. ;-DRv

J. Jurax 13.6.2022 19:46

K čemu by mi byl?

Ach ano, na wallbox v garáži ... :-)))

J. Jurax 13.6.2022 20:02

A tedy, abych Vám trochu šlápl do úsměvu, kromě bytečku v paneláčku mám i ten domeček s garáží. Ale nechali jsme jej dceři s rodinou, líp jej využije.

J. Gutvirth 13.6.2022 19:36

No ta garáž není to hlavní. Kdepak sebere pan elektřinu kdyby chtěl nabíjet každý? No ani jemu do zásuvky nepřítele. A nabíjet že solární auto je zatím nemozne

P. Brich 13.6.2022 17:38

No jo. To se hned pozná vrabčí mozek:-P

J. Vrabec 13.6.2022 18:35

No, a na této reakci, primitivní Čecháček.

P. Diviš 13.6.2022 22:06

Na rozdíl od primitivního opeřence, je vobraze.

P. Brecík 14.6.2022 18:04

Elektŕina bude levná ?? Tak to z vás dělá .... Bude drahá, velmi drahá. To nemluvím o tom, kde stát chce brát občanům grošíky na daně. V PHM jsou obrovské. Přesunou!! se do elektriky !!

J. Jurax 14.6.2022 19:08

Jistě.

Zapomněl jsem dát smajlíka, aby byl zjevno, že jde o ironii.

J. Vintr 13.6.2022 13:31

To není žádná zelená politika, to je plánovaná likvidace ekonomiky v intencích plánů globalistů aby za pár let obyčejní lidé nic nevlastnili (tedy ti, kteří nebudou v rámci redukce lidské populace přímo zlikkvidováni). Ještě je čas s tím něco dělat. Především zcela odmítnout diktát Bruselu, který je naším úhlavním nepřítelem. Zatím (snad) Brusel nedisponuje silovou složkou, která by nás donutila k poslušnosti. Ovšem jim zatím jim stačí, že naše politická reprezentace je tvořena zkorumpovanými idioty, kteří Bruselu zobou z ruky. Pokud se jich urychleně nezbavíme, dopadne to s námi tragicky.

P. Molík 13.6.2022 13:04

Některé prodejné duše lokajské v politických převlecích jsou tak přízemně plazivé, že patolízalsky a s evidentním vyloučením rozumného uvažování jsou schopni schválit naprosto všechno, tedy i vlastní popravu. Jejich loutkovodiči zvolili něco poťouchlejšího, máme se my ostatní občané Evropy oddávat autodestruktivním aktivitám a navíc máme ničitele naší civilizace velebit. Nikdo nereaguje tak, jak má, tedy být občansky statečný a nepodvolovat se diktátu magorů z vedení EU. Pokud se občané chtějí stát součástí hnilobného procesu a vyhnít a tedy participovat na likvidaci evropské civilizace, tak už jim není pomoci. Schválený razantní postup likvidace spalovacích motorů v autech se stává milníkem v postupu vedoucích mocenských struktur EU ke konci evropské civilizace resp. k odsunu Evropy do pozice neumětelského a právem vysmívaného outsidera na globální mocenské šachovnici. Proč nám svoji vůli vnucují hlupáci ?

K. Křivan 13.6.2022 13:37

Protože nemají strach o svůj kejhák.

J. Kostelanský 13.6.2022 13:03

Problematickým rysem české povahy je, že Češi se na vše koukají ideologicky a vše rozpitvávají do také míry, že pak se v tom už nedá vyznat. Více pragmatismu by neuškodilo. :-)

Velice zvláštní je, je největší odpor v elektrovozům snad v celé EU je v ČR, ač se zde neposkytují na ně žádné dotace. Ale Čechům vadí i to, že dotace dávají Němci, Rakušané, Francouzi, Norové, atd.

Kdyby odpůrci elektrovozů aspoň uváděli nějaké rozumné argumenty. Ale to ne. Ve velké oblibě jsou "argumenty" tohto stylu:

"Kostelanský,vy progresivistický zelený vole,proč tady prezentujete svoje patologické vejšplechty?Cožpak nevidíte,že jste zralý na kopnutí do prdele?"

Mimořádně podnětné a na vysoké odborné úrovni. ;-D A to kvantum protiargumentů... Jen dodám, že ekologické na mém životě je snad jen to, že kvůli úspoře nákladů jezdím na LPG...

Myslím, že současné eko šílenství vzniklo jako opozice právě proti takovým zabedněncům, jakových jsou zde celé kupy. Když se nešlo se žábami na prameni (rozuměj ropné koncerny a zpracovatelé ropy), dohodnout po dobrém, tak se zcela přirozeně vygenerovala stejně fanatická opozice, jen s opačným znaménkem. Jiné cesty asi fakt nebylo... Když se pak tyhle 2 fanatické tábory vzájemně eliminují, tak co zůstane, by mohlo být dobrým základem pro budoucnost.

J. Jurax 13.6.2022 13:24

https://www.portalridice.cz/clanek/dotace-na-elektromobil-2022

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/dotace-elektromobi-pdodpora.A220316_174525_automoto_fdv

K. Křivan 13.6.2022 13:24

Pane J. Kostelanský, chcete rozumné argumenty ? Prosím:

Problém č.1 jsou velké, těžké a šíleně drahé baterie, ekologicky škodlivé (výroba), pomalé nabíjení, ...

Problém č.2 Kde vezmem tolik elektřiny, když političtí zločinci v némecké vládé zakázali atomové elektrárny ? Když čeští zločinci se nepostrarali o rozšíření Dukovan a Temelína ?

Až budou baterie laciné a bezpečné, až budeme mít nadbytek elektřiny z mnoha JE za výrobní cenu, pak si také koupím e-auto. Do té doby chci lacinou ruskou naftu do mého dýsla.

P. Han 13.6.2022 13:43

To už musel číst tisíckrát, jenže ve svém příspěvku to nezmiňuje, tam si všímá jen toho, jak mu někteří lidé, unavení jeho ideologickými floskulemi, nadávají. Na rozumné argumenty nemá úchopové instrumentárium.

K. Křivan 13.6.2022 13:47

Taky se obávám. Tak co tu délá ?

M. Šejna 13.6.2022 13:49

Škoda Enyaq 1998 kg

Škoda Kodiaq 1761 kg

Ten váhový rozdíl není tak hrozný.

J. Jurax 13.6.2022 14:29

Na takových monstrech nejsou dva metráky moc. Na Fabii by se to poznalo víc.

A ovšem je Kodiaq proti Enyaqu o cca 200 000 levnější. Bavíme se o cenách kolem 1 300 000 Kč, takže o lidová vozítka opravdu nejde. Ale těch 200 000 se líp schová v přesmiliónovém autě nez ve fabii za 350 000. Proto taky se přestalo dělat elektrické Citigo - benzínové lehce nad 200 000, elektrické za 429 000. A to ještě chodily fámy, že výrobce každé elktrocitigo dotoval částkou převyšující 200 000.

Zde je navíc otázkou, zda a nakolik dnes Škodovka dotuje elektrovozy a zdražuje klasiku, aby si ty elektrovozy někdo kupoval.