27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr Benes 2.8.2006 12:37

Re: Pan je socialista , nebo pitomec.

To by ale byla kriminalizace podnikatelu, rekl by vam na to soudruh Klaus! :-)

Josef 2.8.2006 11:44

Genialni Machovo reseni...

Banky i s jejich uverovymi portfolii,mely byt prodany ve verejne soutezi za nejvyssi moznou cenu !!?? Co je to za nesmysl?? Machu, clovece, nechte se vysetrit !! Cim se zivite? Doufam,ze ne ekonomickym poradenstvim. 

Lea 2.8.2006 11:37

Re: Re: Pan je socialista , nebo pitomec.

souhlas.

Antonín Hrbek 2.8.2006 11:26

Re: Kde se tam ty lidi berou

Je to směs lidí, kteří mají "ohromné" zkušenosti s risk managementem, vymáháním a odprodejem pohledávek a lidí jinak odkecaných, např.

ad a) Čáp (ročník 68), Kafková (67), Hampl (75) - představenstvo

ad b) Tlustý (55), Hojdar (46), Michalík (44), Tollner (49), Rujbrová (51), Václavek (42)

Schvaluje je - kdo jiný - námi zvolení poslanci.

Vlad 2.8.2006 11:02

Re: Re: Jo, taky ten "Fond narodniho majetku" juz zanikl....:-)

R^;-D

Arccos 2.8.2006 10:37

Kde se tam ty lidi berou

Kde se vubec berou lidi ve vedeni CKA? To je otazka, ne narazka, ja to nevim. Muze mi to nekdo popsat? Takto to vypada jako ja na brachu bracha na me. Nebo se vypisuje nejake vyberove rizeni? Nebo kdo da vic?

vládík 2.8.2006 10:35

Re: Re: Re: Lži cepu a kladiva

Ale důvod neprivatizece přiznal (kupodivu) profesor Klaus před cca 3 lety: soukromý vlastník by nedovolil financovat většinu privatizací (např. společnosti s obratem cca 1 mil. půjčit miliardu na nákup Škodovky). Tak by se brzy přišlo na to, že česká cesta není to pravé ořechové. Jenže, kdo by pak sponzoroval vznikající stranu?

vládík 2.8.2006 10:29

Re: Jak to, že problémům nezabránila

Nezapomeň, že byl i při zakládání: byl ekonomickým poradcem Klause.

vládík 2.8.2006 10:27

Re: Výkal jako CEP

Snad jen že transformace byla provedena proto, že KoB nemohla jako banka obstát.

vládík 2.8.2006 10:26

Pane Machu

Jistě víte, že ČKA je právní dědičkou instituce, vzniklé za Klausových vlád se základním cílem: Nepřiznat náklady transformace a zejména je nevyčíslit v rozpočtu (na rozdíl od příjmů, které zahrnuty byly). Vzpomínám na počin pana Philipa (jediný kladný), když se stal ministrem financí: upozornil na tyto kostlivce (nazval to tak) veřejně. Řev a jekot pánů Kočárníka, Klause, Tlustého zněl pokojem ještě dlouho po vypnutí televize. Prosím, příště při výčtu neopomeňte ani tyto pohledávky ČKA. A snad by bylo vhodné poznamenat, že většina nedobytných pohledávek KB vznikla na politickou objednávku  v polovině 90. let, abychom počtem "privátních" podniků "dohnali a předehnali..." (např. Saudek, Stehlík, ČKD).  Tím samozřejmě dění v ČKA (ale on by to musel dělat jiný státní úřad, kdyby nevznikla) vůbec nehájím. Jen, že vaše oprávněné rozhořčení mělo mít širší záběr.

Vlali 2.8.2006 10:14

Re: Re: Lži cepu a kladiva

Předvedu Vám jak se má reagovat ne jenom vykřikovat. OdS v době kdy mohla neprovedla základní privatizační úkon tj. privatizaci bank. Mohlo to být proto, že se bála nebo to vyhovovalo jejím straníkům, příznivcům, sponzorům, kteří čerpali úvěry ovšem půjčené peníze nevraceli. Z toho důvodu mohli být banky (když konečně socani privatizovali) prodány jen za cenu vyvedení špatných dluhů mimo. Hlavní chybou bylo, že ČKA (a její královské odměny) ve smyslu obsazení postů byla součástí oposmlouvy. Místo organizace co má zachránit co nejvíce se stala sbírkou lidí co využili příležitost za tichého (zaplaceného) přihlížení partají. Hlavní chyba leží samozřejmě na socanech (neb vládli) se spoluúčastí ostatních stran. Ovšem problém Váš i autora je v tom, že za vše může Paroubek a ČSSD. Objektivita je zřejmě ve Vašich kruzích zakázané slovo. Ovšem omarkovat každého kdo s Vámi nesouhlasí to umíte.

Antonín Hrbek 2.8.2006 10:00

Výkal jako CEP

Česká konsolidační agentura je právním nástupcem Konsolidační banky Praha, státního peněžního ústavu, založeného Federálním ministerstvem financí 25. února 1991 za účelem zamést pod koberec všechny nepravosti období transformace. Již 30. června 1995 byla Konsolidační banka poslána do likvidace a tehdejší ministerstvo financí nevědělo, kam náklady transformace skrýt. Po řadě soudních jednání bylo rozhodnuto, že dnem 1. září 2001 vznikne Konsolidační agentura, na kterou přejdou všechna práva a povinnosti Konsolidační banky.

Konsolidační banka byla tučnou synekurou zejména pro politiky všech stran a zabarvení, kteří bezostyšně brali odměny za scou "činnost", aniž by zabránili všem nekalostem, které se nyní provalují.

www racek 2.8.2006 9:59

Re: Ještě jste mohl dodat pane Mach, že ČKA založili pro takovéto tunelování úmyslně..

konečně někdo kdo to odhalil ... víš o tom prd, kamaráde. ale názor máš ... neberu ti ho. jenom doporučuji si přečíst něco taky jiného než od mladého propagandisty macha.

www racek 2.8.2006 9:57

Re: Kdy agentura vznikla?

v roce 1992. založil klaus a vedl jí plašil.

www racek 2.8.2006 9:55

milý machu, konsolidačka vznikla někdy v roce 1992

založil jí klaus a instaloval tam kámoše plašila. jako věno dostali postupně 180 miliard špatných pohledávek, z toho polovinu TOZ a druhou polovinu špatné úvěry od bank, zejména těch, kde měl klaus kámoše ... což byly hlavně komerčka , daleko méně již ČSOB. pak, teprve pak přišel zeman.

jistě je ti známo, že privatizované banky bez očištění měly hodnotu zápornou. dopadly by stejně jako IPB s nomurou. tunel na to nejlukrativnější a pak krach ... kážeš pěknou blbost, juniore.

nicméně, konsolidačka sehrála svou roli stabilizátora hosodářství i když léty na ní byly uspořádány různé nájezdy, třeba ostravsou mafii přes unionbanku (měla tam i podíl) naštěstí i tohle přežila. z polední doby jsou známy případay sobotkovy lásky k čob a tlustého k setuze, kdy se uvedení soudruzi snažili snížit hodnotu pohledávek pro dámu svého srdce. v obou případech šlo o několik miliard.

a tahle buchta? všichni ji znají a teď najednou ... já tam nebyl... he he he ... vždyť bez ní se žádný z chlapců ani neuprd.

Lájoš B. 2.8.2006 9:21

Jak to, že problémům nezabránila

přítomnost politicko ekonomické elity v dozorčích orgánech této instituce ? Se stejnou erudicí usiluje bývalý předseda dozorčí rady o post ministra financí ! Podle předvedených výsledků nám ovšem hrozí, že pak jsme hajzlu.

tady se bavím nejvíce 2.8.2006 8:52

Re: Lži cepu a kladiva

Ty jsi zase slouha té druhé partaje, té rudé, až mafiánské.

Jaký je v tom rozdíl?

Vlali 2.8.2006 8:36

Lži cepu a kladiva

Cep a kladivo jsou organizací jež má sloužit k propagování (zakrývání chyb) Občanské nedemokratické strany. Z tohoto pohledu je kec o ČKA blbost. Proč nezmíní autor odpovědnost předsedy dozorčí rady. Proč nezmíní hlasování v parlamentu (vznik byl podpořen hlasy OdS). Ne jenom bláboly o vině socanů. Chce-li se někdo vyjadřovat k ekonomice má být ekonom a ne politický komentátor a slouha jedné partaje co zamlčuje a překrucuje.

Astn 2.8.2006 7:37

Re: Jo, taky ten "Fond narodniho majetku" juz zanikl....:-)

Všechno velké zlodějny pochází od univerzitně vzdělaných lidí. Od odborně a níže vzdělaných lidí mouhou přijít jen primitivní delikty. Proto je nutné, aby znovu zvítězil proletariát.

VerkaVerkovata 2.8.2006 7:33

Kdy agentura vznikla?

Prosím znalce, aby mne uvedli do problému - kdy agentura vznikla? Pan Zeman si všechny počiny kolem bank a kolem agentury pochvaluje ve svém opusu , tuším Vzestup a pás ČSSD, nemohu si to již ověřit. Děkuji za informace.

třetí 2.8.2006 6:11

Re: Pan je socialista , nebo pitomec.

Naprostý souhlas.

Cesilko 2.8.2006 4:46

Jo, taky ten "Fond narodniho majetku" juz zanikl....:-)

na nase, pardon! vase! pomery az nak moc rychle.... Jo. co jsme nevratili pravoplatnym majitelum, co si zavcas neroznsli soudrusi u vesel, se halt muselo nekam naliti, ze, tak tedy vznikly ty Fondy zvucnych jmen, nu a ted nam zanikaji a nekam se ty miliardy uschovat musely...:-) :-) :-)

Fuj tajbl...>-

Jap 2.8.2006 3:51

Pan je socialista , nebo pitomec.

Predevsim je nesmysl mluvit tady o nejakem zisku. Kdyz  nejaka ceska firma prodrbala 10 miliard korun,  a nevratila uver bance a pohledavka byla prevedena do  CKA  za 5 miliard a CKA ji prodala za  5,5  miliardy,  tak nema cenu mudrovat  o te 0,5 miliarde zisku , protoze i pri nejakem zisku 0,5 miliardy  statem vlastnene CKA  jsou danovi poplatnici  stale v dire  ve vysi 4,5 miliardy, proto je treba diskutovat  o tom proc ta firma dostala 10 miliard uver z penez danovych poplatniku , ze statem vlastnene banky, a proc je nevratila, co se s penezi  stalo, kdo ten uver schvalil.  Zabranit takovym kolosalnim ztratam bylo mozne jedine ryclou  privatizaci bank, ktere branil Klaus,  a  ne zavedeni bankovniho socializmu, jak to udelal Klaus.  Kazdy nesplaceny uver, pred prevedenim do CKA mel byt vysetrovan,  automaticky,  a funkcionari firem , a bank meli byt dani pod prisahu, a vypovedet jak ke ztrate doslo a pokud by se ukazalo ze lhali, konec kariery v bankovnictvi  a soud,  a  pokud by se naslo, ze se obohatili, ci zatajili napr to ze  existovaly  utajene osobni vztah  drasticky postih, mnohalete vezeni  a nahrada skody a pokuta.  Jednoduse CKA neni normalni instituce, ale je to urad, ktery resi velice nakladne malery administrativy statniho bankovnictvi,  ktere se v prvni rade nemely nikdy stat, proto mel byt kazdy maler vysetren, velice prisne, a banky mely byt co nejrychleji prodany, tak aby bankovni urednici prodrbavali soukrome penize novych majitelu banky a  ti by s nimi zatocili a ne penize ceskych danovych poplatniku. Situaci kdy se  subjektivne ohodnocuje obrovsky  mejetek ,  kdy jde o cisla s mnoha nulami,  se to da tezko uhlidat, proto musi byt na takovou korupci drakonicke tresty.  Jestli chytnou policajti vysokou funkcionarku CKA, jak uprostred noci predava ci prebira kufry penez,  tak by ji melo hrozit 30 let vezeni zabaveni majetku a jeji sef by mel rezignovat s ostudou.

Marek Dluhoš 2.8.2006 0:08

Ještě jste mohl dodat pane Mach, že ČKA založili pro takovéto tunelování úmyslně..

Aby se socialisticky system hospodareni v CR udrzel co nejdele a par lidi ve vedeni CKA melo kapitalisticke zisky:-/:-(:-/

BOHUZEL JAKO CKA JE NASTAVENA VELKACAST STATNICH FIREM I NEPOTREBNYCH URADURv:-(R^