4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

EKOLOGIE: Aféra Volkswagen je aférou regulace

Těžké mraky zakryly značku VW a některé zprávy říkají, že má již koncern připraveno téměř sedm miliard eur na pokutu do USA. Podle jiných se prý podvádí hromadně a dělají to všechny značky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 27.9.2015 21:16

Je třeba zabít Sekala.

Je třeba zabít VW.

Nečíním si nárok, na objektivní pravdu.

Ale možno říci, že VW je doma v zemi, která už "česá trávu na loukách" a sleduje "tvar mraků na vobloze podle ISO, ve vůdčí roli". Nyní je to dostihlo. Oni se diví???????????????????

M. Pivoda 27.9.2015 21:00

Aféra Volkswagen je není aférou regulace, čeští hlupáci!

Aféra Volkswagen je především aférou zneužití (specializované) umělé inteligence. To jsou ty programy, které poznají, že automobil se testuje na zkušebně, a proto dočasně změní chování motoru.

Takových podvodů bude s pokačujícím vývojem přibývat. Zabrání tomu právě jen přísná regulace, ale musí to být inteligentní regulace, nikoliv ti naši političtí tupci, kteří klopýtají za vývojem.

Poznámka: Vrátil jsem se včera z USA, kde jsem dostal možnost jeden den učit americké a čínské studenty na polytechnické univerzitě. (V Česku mi učit nedovolí čeští akademičtí ko(k)oti, tzn. převážně naše překabátěné komunistické ku(r)vy.) Zatoulal jsem se dnes na Neviditelného psa - a hle - už jsem zase v českém obraze.

B. Hamáček 27.9.2015 19:34

VW zeleným nezaplatil

VW Zeleným nezaplatil, tak ho potopili. Toť asi vše.

Š. Hašek 27.9.2015 21:17

Re: VW zeleným nezaplatil

Budete blízko pravdy.

M. Hoblík 27.9.2015 10:34

Není pochyb o tom,

že si VW koupí odpustky a pojede dál. Smutné je, že se najdou tupci, kteří je omlouvají. Trapný článek!

M. Prokop 27.9.2015 16:00

Re: Není pochyb o tom,

Problém je v nesmyslných normách, ty VW nevytvořil.

B. Hamáček 27.9.2015 18:45

Re: Není pochyb o tom,

Hlavně , že Žiguli a Moskvič s Volhou vám naprosto vyhovují.

E. Erat 27.9.2015 9:34

Jedna věc jsou přepísknuté normy atd.,

druhá že automobilky dostávají v EU dotace za snižování emisí. Španělská vláda již vyzvala Seat k jejich vrácení. Takže on ten podvod má několik dimenzí.

J. Mrázek 27.9.2015 8:55

A co tenhle pohled,možná nesmyslný..?

Možná je to všechno trochu jinak....americe kolabuje ekonomika, její automobilky moc nevydělávají a pokračuje likvidace konkurenta Evropy...BMW začíná být také prověřováno. Takže se daří nejen likvidovat Evropu utečenci, teď ještě navíc zlikviduje evropský automobilový průmysl, pak Monsanto nasadí GM sajrajt a vylidní nemocemi vše v dosahu (na Ukrajině už má 60% polností) a tak USA zůstanou mocností ""navzdory neblahému osudu"" jimi zlikvidovaného konkurenta. Ještě zbývají k likvidaci dva- Čína a Rusko ....

P. Aron 27.9.2015 13:30

Re: A co tenhle pohled,možná nesmyslný..?

Myslím, že tak úplně nesmyslné není. Jen mám pocit,že těm konspirátorům se to celé vymyká z rukou.

J. Lepka 27.9.2015 14:22

Re: A co tenhle pohled,možná nesmyslný..?

Mrazíku gratuluji, úžasná konspirace! Na vojně jsme říkali, čím větší hovadinu si vymyslíš, tím snadněji na ni gumy skočí! Ještě nám zkuste nám vysvětlit, kam asi dospěje ekonomika, která si s konkurencí zlikviduje i zákazníky ?

M. Prokop 27.9.2015 16:01

Re: A co tenhle pohled,možná nesmyslný..?

Kéž by naše ekonomika kolabovala jako ta americká.

Rusko i Čína se zlikvidují samy.

B. Hamáček 27.9.2015 18:28

Re: A co tenhle pohled,možná nesmyslný..?

Jak říkám : raději americké peklo, než ruský ráj !

F. Lesniak 26.9.2015 23:45

Je to přesně tak, jak autor popsal.

Pitomci u zeleného stolu v Bruselu vymýšlejí stále větší hovadiny. A opravdu silně pochybuji, že tento problém se týká jen naftových motorů u VW. Koncepce dnešních moderních naftových motorů je na stejné úrovni u všech značek a nezdá se, že by jiné automobilky měly revoluční řešení a VW musel podvádět s naprogramováním řídící jednotky motoru. Jsem si jist, že drtivé většině uživatelů je to jedno, protože je zajímá především užitná cena vozidla a spotřeba. A jestli s těmito motory jezdí cca 18 mil uživatelů, tak bude s nimi jezdit i nadále, protože se s tím stejně nedá nic moc dělat. Jedině, že se citelně pomocí SW omezí výkon motoru. A kdo by to asi tak chtěl?

B. Hamáček 27.9.2015 18:29

Re: Je to přesně tak, jak autor popsal.

Souhlasím s Vámi.

M. Prokop 26.9.2015 21:22

:-P

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015092401

L. Novák 26.9.2015 15:21

Přesná analýza problému

Berou mě všichni čerti, když ve veřejnoprávních médiích slyším bludy o "podvodném softvéru" a blábolení senzacechtivých neználků.

Je jasné, že neustálý tlak na snižování emisí (zelení magoři by nejraději neměli emise žádné - což je samozřejmě fyzikální nesmysl) narazil na ekonomické meze dané enormně vysokými náklady na jakékoli další zlepšení. A současný skandál je jenom prasklou bublinou, kterou bylo více-méně možno očekávat. Legrační na tom je, že skandál vypukl právě kolem německé firmy, která honičku za co nejnižšími limity podporovala, až se sama chytila do pasti.

Pro obyčejné smrtelníky je skandál dobrý k otevření zdrojů informací, které jsou potlačovány vlnou zeleného šílenství hraničícího s náboženským fanatismem spojeného s bludy o "globálním oteplování" prý způsobeném člověkem. Je zajímavé sledovat, jak celou kauzu komentují politici a jaké nesmyslné žvásty produkují. Pro chudší občany je to významná zpráva o tom, proč jsou nová auta neustále dražší a dražší, protože každé byrokratické snížení emisních limitů (ale i bezpečnostních parametrů apod.) vede k prudkému růstu výrobních nákladů.

Ano, tady je dobře vidět, jak přemíra státních regulací vede vývoj do slepé uličky...

J. Schwarz 26.9.2015 15:58

Re: Přesná analýza problému

To je tím, že se v politice realizuje stále více "vzdělanců" chrlených humanitními katedrami. Ti se zřejmě domnívají, že technický pokrok lze odhlasovat, uzákonit a vymáhat. Ne Volkswagen, ale zelené šílence a ekologisty by bylo třeba pokutovat. A česku by velice prospělo kdyby nejen odmítlo evropské peníze , ale přímo zakázalo zahraniční a vládní financování "nevládních a neziskových" organizací...

V. Vaclavik 27.9.2015 13:02

Re: Přesná analýza problému

Panove, s obema vami plne souhlasim.

J. Lepka 27.9.2015 14:26

Re: Přesná analýza problému

Bezezbytku! Jen dodám : Když se nepovedlo odnaučit krávy prdět, orientují se dobroserové jinam.

P.S. Docela by mne zajímalo, jestli aspoň někdo z těch moulů ví, kolik u nás jezdí sekaček na trávu a v rozvojovém světe mopedů, zhusta ještě s dvoutaktem. Ostatně je evidentní, že do nákladní dopravy, ať silniční, železniční neřkuli námořní, pro sichr ani nepáchnou !!!

B. Hamáček 27.9.2015 18:38

Re: Přesná analýza problému

Zářným příkladem zelených diktátorů u nás je AUTO*MAT , anarchistická skupinka cyklistů , která se rozhodla znepříjemňovat život všem lidem nesmyslným omezováním dopravy , aby nebylo mýlky , také nejsem , aby se jezdilo naprosto všude, ale i zákazy musí být s rozumem a nesmí naopak škodit. Anarchisté z AUTO*MATu prosazují snižování jízdních pruhů na hlavních komunikacích a podobné nesmysly. zejména v Praze zavádět cyklostezky na nejnemožnějších místech. Hrstka anarchistů chce diktovat většině , za vydatné podpory Zelených. Alespoň víme , koho nemáme příště volit. Pokud jsou u Zelených takoví "géniové" , jako Kateřina Biomasa , a to je jich většina ( Bursík byl z původního zaměstnání vypuzen pro absolutní neschopnost) , tak se máme na co těšit .

B. Uhlich 27.9.2015 21:01

Re: Přesná analýza problému

Zapomínáte pane Hamáčku, že toto všechno je umožněno voliči, kteří aniž přemýšlí tak volí...navíc podobná hnutí jsou velmi lákavá pro rozličnou frustrovanou mládež, která si tam může beztrestně vybíjet své pocity ukřivděnosti z toho, že se nemají jako ti ostatní a tak dají život za to, aby o to, co ti ostatní mají alespoň přišli... takto můžete definovat prakticky celé environmentální hnutí..jako hnutí zakomplexovaných frustrovaných idiotů, kteří nikdy ničeho nedosáhli ...tak alespoň, aby dokázali, svojí přítomnost na tomto světě tak škodí a škodí...

F. Lesniak 26.9.2015 12:51

Už jsem se bál,

že děd vševěd a ředitel zeměkoule Janyška se nevyjádří....Psp.

K. Janyška 26.9.2015 9:57

Není. Je to, jako byste napsal, že aféry s potrestáním

vraha jsou vinou tvrdých zákonů za vraždy. Zrušíme zákony a  nebude zločinu ? Dzp.

K. Janyška 26.9.2015 9:59

Re: Není. Je to, jako byste napsal, že aféry s potrestáním

Němci se prostě chytili do vlastní pasti. Dobře jim tak, socialistickým dobroserům... Dzp.

B. Hamáček 26.9.2015 9:23

Už dlouho

Už dlouho tvrdím, že největší nebezpečí pro životní prostředí jsou anarchističtí zelení ve světovém měřítku v čele s Greenpeace a u nás AUTO*MAT , který se snaží zpomalovat a zhoršovat průjezdnost Prahy. S vydatnou podporou Zelených v čele s Ondřejem Mirovským, pouze neinformovaní občané je volí a dopřávají sluchu. Zelení , zejména ve světě se uchylují ke kolosálním podvodům a manipulaci , viz oteplování a podobně. Je třeba Zelené ignorovat , neboť oni přírodě velmi škodí. Aby nebyla mýlka , jsem pro ekologii , nikoliv za každou cenu. Odpad třídím a samozřejmě vítám omezování emisí u aut i u ostatních zdrojů. A celkově jsem proti plýtvání přírodními zdroji , například zabírání orné půdy ke komerčním účelům, to nechává zelené naprosto v klidu, ale kde mohou veřejně škodit , tam to dělají.

M. Prokop 26.9.2015 21:24

Re: Už dlouho

Tak ono obdělávání orné půdy je v podstatě také komerční účel.

J. Mrázek 27.9.2015 9:00

Myslíte řepku, nebo pšenici, ječmen,brambory..

?

M. Prokop 27.9.2015 16:03

Re: Myslíte řepku, nebo pšenici, ječmen,brambory..

Pokud nepěstuje cokoliv výhradně pro vlastní potěšení, pěstujete to komerčně.

B. Hamáček 27.9.2015 18:44

Re: Už dlouho

Jenomže bez této komerce , jak vy to nazýváte by jste dlouho nevydržel a umřel hlady. Rozhodně nezpochybňuji výrobní , skladovací prostory, obchodní centra a podobně ale nemusí zabírat cennou ornou půdu , mohou se stavět vícepatrové ( staví se hlavně na ploše) na méně hodnotných pozemcích , po zbouraných průmyslových a podobných objektech.