Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
BRUSEL: Kdo poškodil českou ekonomiku
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
P. Mach 16.2.2023 11:11Pokud neznáte pojem synonymum, tak nevím jak vysvětlit. |
![]() |
J. Jurax 16.2.2023 12:03Ehm ... a proč se tedy začalo používat onoho, jak pravíte, synonyma? |
![]() |
V. Kuhaj 16.2.2023 13:39
|
![]() |
O. Uživatel 16.2.2023 15:59Uživatel požádal o vymazání |
![]() |
P. Mach 16.2.2023 17:05To je na ně moc složité,ale tohle je debata o ničem. |
![]() |
J. Majzlík 17.2.2023 13:05Pro mne je dosti složité pochopit, proč zrovna vy jako elitní vzdělanci vysokého rozhledu bazírujete na nic neřešících jazykových podružnostech daného problému. Přenechte to pošetilé hemžení prostému lidu, prosím |
![]() |
J. Jurax 16.2.2023 12:01Jistě. Ale trend elektromobility je dán rozkazem zelených blbečků z brusele. Studie se nezabývají oním trendem, jeho nevýhodami a dopady, nýbrž tím, jak trendu dostát a nezkrachovat. |
![]() |
V. Novak 16.2.2023 18:03Případně jak trendu dostát a nebýt zkrachován. |
![]() |
P. Nemec 16.2.2023 12:51A ještě pracujete, nebo vás už vyhodili, když zjistili, že místo práce celé dny blijete na NP? |
![]() |
P. Mach 16.2.2023 17:07Němče, nic ti do toho není a svoje vulgarity si nech na doma. |
![]() |
J. Jurax 16.2.2023 11:06Ale kuš ... pokud tisíce lidí vyrábějí něco, co lze nahradit s menším plýtváním zdroji a práce, tak je to potřeba udělat, pravíte. To jste řekl A, mimochodem celkem diskutabilní zejména s ohledem na ty zdroje. Ale musíte říct i B - totiž že ta náhražka - ač méně pracná - je sice výrazně dražší, ale zato s horší užitností. A to se vyplatí! Ovšem jen když se to dotuje. A to vše se děje z vůle zelených blbečků z brusele pod záminkou zelené ideologie a boje proti zločinnému kysličníku. |
![]() |
P. Diviš 16.2.2023 12:33Problém nebude výroba aut, ale snížená mobilita, tím zvýšená nasranost. Nahradit plnohodnotně auta se spalovacími motory elektroauty také zatím nelze, natož s menším plýtváním zdroji a prací. Elektromotor je jednodušší, než spalovací, ale nádrž energie má jednoduchou a velmi efektivní. Elektroauto složitou, nebezpečnou, těžkou a neefektivní. |
![]() |
F. Kusák 16.2.2023 10:00Je to nepříjemná situace, která se ovšem dala očekávat. Bohužel, není to problém jen naší ekonomiky, ale zasáhne to celou EU. A pak, mnoho mimoevropských výrobců aut na tuto situaci již dávno reagovalo a výrobu aut s alternativním pohonem už dávno mají ve svém výrobním programu. A aby bylo jasno, neobhajuji elektromobily, jen reaguji na celosvětový trend. Že zejména naše ekonomika je orientovaná na tento klasický průmysl, na energeticky náročnou výrobu s nízkou přidanou hodnotou, protože je jen součástí výrobního řetězce, je známá věc. Takže to, co vidíme v přímém přenosu, je jen důsledek našeho dlouhodobého chybného směřování. A změna bude složitá, řekl bych, že v mnoha oborech nemožná, to je také zřejmé. Jsem ale optimista, jen to bude chtít odvahu lidí a pomoc šikovné vlády. Vybudovat novou výrobu a k tomu obchodní síť, to chce hodně vůle a odvahy, a také hodně peněz. Snažil jsem se o to celý život. A pády na ústa jsem také zažil. |
![]() |
P. Vychodil 16.2.2023 10:13je zde ovšem jeden faktor, který se ignoruje. Vzdělání ! a to se nezmění za roky, ale desetiletí ! Pokud vůbec... Technické obory se ruší, smršťují, místo toho jako houby po dešti vzniká LGBT paskvil, samozřejmě štědře dotovoaný z EU |
![]() |
V. Kuhaj 16.2.2023 10:57Tak tohle bych podepsal! |
![]() |
J. Jurax 16.2.2023 12:17Jo. A proč je vlastně elektromobilita prý celosvětový trend, když produkuje auta sice dražší, ale zato s nižší užitnou hodnotou bez dotací obtížně prodejná? A jak ten trend vznikl, přesněji kdo a proč jej vytvořil a silou protlačuje? Náhrada fosilních paliv budiž, ale elektřina není jediná možnost. Omezení emisí zločinného kysličníku za účelem spásy planety je ideologická hovadina. Koneckonců elektromobil má výfuk v elektrárně. Kromě JE jsou bezemisní akorát marginální občasné zdroje. |
![]() |
R. Tichý 17.2.2023 14:31Ne. U elektromobility jdou ruku v ruce pouze 2 duvody. 1) dotace proudici do spravnych rukou 2) pokrytectvi/hlupstvi tvrdici, ze nepotrebujeme tezky prumysl. |
![]() |
V. Petr 16.2.2023 9:56Čeští voliči by si měli uvědomit, že na grýndýl přistoupili volbou Slepence a generála Pavla! |
![]() |
K. Novák 16.2.2023 9:58A Vy byste si měl uvědomit kdy a kým byl podepsán |
![]() |
V. Petr 16.2.2023 10:00Babiš neochotně grýndýl přijal, protože neměl koule na to jej odmítnout. Pro Fialu je to "příležitost," ač nechálu k čemu! |
![]() |
F. Kusák 16.2.2023 10:04To se nedalo odmítnout. Naše ekonomika by zkolabovala. Nedosáhli bychom na úvěry, vypadli bychom z celoevropských projektů a i o ty nenáviděné dotace bychom přišli. Penále a pokuty EU by nás zničily. Ne, tady musíme být pragmatiky a uvědomit si realitu. |
![]() |
J. Hajský 16.2.2023 10:44Jinými slovy říkáte, že jsme naprosto nesvéprávný a nesamostatný stát, něco jako Protektorát Böhmen und Mähren a nebudemeli do slova a do písmene poslouchat tak nás pokuty a penále EU zničí. Hůř než za socialismu (ne)blahé paměti. |
![]() |
O. M. 16.2.2023 10:52Bohužel - názorný příklad toho, že Země je kulatá. Vykopli jsme socík na východ, a vrací se k nám od západu. Bohužel, jsme příliš malá země na to, abychom si mohli nějak vyskakovat. |
![]() |
J. Hajský 16.2.2023 11:07Bohužel jako malá země si moc vyskakovat nemůžeme. Na SSSR jsme si začali vyskakovat až když se zhoutil a okolní státy RVHP s ním. I ještě v roce 1945 pracovaly naše zbrojovky plným tempem pro Říši. |
![]() |
V. Kuhaj 16.2.2023 11:04Ne, to jinými slovy neříká. Říká jinými slovy, že EU drží své členy pod krkem tím nejúčinnějším způsobem, který dnes existuje - ekonomicky. Dále říká, že EU je neomalený a bezcharakterní vyděrač, který neváhá stisknout ten krk komukoli, kdo by navrhoval jakoukoli alternativu (Polsko, Maďarsko...). Vaše poslední věta je ale zcela pravdivá. |
![]() |
V. Kuhaj 16.2.2023 11:00K ještě hlubšímu vnoření se do brusele. |
![]() |
V. Mokrý 16.2.2023 10:07Tak ať si to užijí My to přežijeme, jako mnohé před tím. |
![]() |
L. Šimon 16.2.2023 9:37Pane Smutný , obávám se, že brečíte hezky ale na špatném hrobě. My, co tyto články čteme o té demagogii víme už dávno a podle toho jsme také volili. Ti ideologicky zpracovaní ( a s platy v Eroparlamentu) si přece nebudou podřezávat svou dojnou krávu....... |
![]() |
T. Hraj 16.2.2023 9:10Cha! Jen ať trpí všichni motoristi, kteří si denně vozí své zadky! Ať trpí výrobci automobilů, které jen znečišťují planetu! Ať trpí jejich dodavatelé a všichni jejich zaměstnanci (nemají pro ně pracovat)! A ať se klidně zhroutí jejich dodavatelsko-odběratelské vazby! My ostatní se bez celého toho jejich špinavého businessu klidně obejdeme. ... Počkat, říkám my ostatní. Kde jste kdo?!! |
![]() |
K. Novák 16.2.2023 10:00Nikdo neomezuje výrobu aut, pouze spal.motorů |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=FI3RH4TMKMN4J91&p=1DP970LK%7c0GGSGAUJ4H%7c-M74SE5UL4%7cJP79P2KLU79H2QDEU2%7c-UFTFU8IL%7c2D4M8TET73&x=_twtWj)