Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ANALÝZA: Pachuť šrotovného
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Jirik 21.4.2009 9:29detaily Jenom pripominka k posledni sekci clanku - 30k je prodejni cena (vetsiny) vozu prave okolo r.v. 1993, plus minus. Auta vyrobena od r.'95 uz jsou prece jenom o neco drazsi. Cili teoreticky by urcita incentiva pro ty, kteri vlastni stare auto, vzniknout mohla. Nemyslim, ze by to byl v teto dobe pripad zachovalych Felicii okolo '96. Samosebou argument o kupni sile lidi vlastnicich vozy, ktere maji prodejni cenu hluboko pod 30k stale plati. A vetsina ostatnich take. |
Frank 21.4.2009 9:26Osobně si myslím, že šrotovné je blbost, ale na mizerných 30 tisíc čeká i mnoho voličů či sympatizantů ODS. Je to smutné, ale je to tak. To přece není jen otázka příznivců ČSSD, jak se to snaží mnozí podsunout. Neznám osobně nikoho, kdo by nevyužil příležitosti něco výhodněji koupit. Bez ohledu na politické sympatie.Těm nejchudším to ale stejně nepomůže, bohatí to mají na háku a pomůže to jen těm, kteří si nějaké nové auto chtěli pořídit. Možná si jej pořídí dříve, ale tím omezí nákupy jiných spotřebních věcí a nic se nezmění. A ještě nám ti, co to chtějí zavést neřekli, komu budou automobilky prodávat za půl roku, za rok? Stále čekám na výstupy z NERVu, když Topolánek vykládal o 16-ti přijatých opatřeních, které mají nějak řešit krizi. |
Mamut 21.4.2009 9:07Re: Ale dobře se to poslouchá! Souhlas, jen "nechci slevu zadarmo" neříkal Jára Cimrman ale učitel Zelí |
pava 21.4.2009 9:02Řekl bych, že lidi, kteří kupují vozy půl milionu a výše, šrotovné dost naštve. |
arlon 21.4.2009 8:48Re: Ale dobře se to poslouchá! No vida, konečně rozumný názor. Proč fabriky brečí a politici trousí šrotovné, když můžou lidet dát rovnou, nebo třeba za hubičku. Koupěschopná cenová politika bez šrotovného je auto za kvartální průměrný plat, to je max. 50 kilo peněz. Proč ne? |
berushka 21.4.2009 8:46Re: Velmi dobre napsano, pane Zaorale. Nikde jsem ... Také mne překvapuje, jak to, že ČSSD najednou nedělá žádné průzkumy o šrotovném, když jinak si průzkum zfalšuje na každou blbost. Nejde jen o Škodu, ještě je PSA v Kolíně a Hyundai. Ale pak už jen Lada a Dacia u kterých pochybuji, že by se díly vyráběli u nás. |
Malý Aston 21.4.2009 8:35Ale dobře se to poslouchá! Politik vystoupí,začne vyprávět jak mu leží na srdci blaho všech a páč nemá jiné nápady začne chválit šrotovné. Již Jára Cimrman nechtěl nikdy slevu zadarmo.Krize v prodeji aut není krizí náší ale výrobců. Když chtějí prodávat,musí i šrotovat. Proč oni chtějí jen vyrábět a my platit šroťáky? No tak co,ty automobilky co nemají nové myšlenky,inovace žádná tak se zavřou a jiné automobilky přežijí.Když již Paroubek tlačí na šrotovné tak ať každému z nás co má auto starší jak 3 roky prostě dá nové zadarmo a uvidí jak to bude fičet. |
fox 21.4.2009 7:42Re: to bude konec... Ano,přesně.Socani prokázali naprostou neschopnost řídit stát a proto to budou dělat.To je logika ,která se nedá zvrátit.Kdyby to šlo,kde by asi bylo lidstvo a svět? |
H.K. 21.4.2009 7:16Jo,jó .....ČSSD chce rozdávat cizí peníze. Autovetešníci kvičí a kvičí ..... Je lepší když kvičí, než kdyby si za cizí peníze kupovali nová auta a lhali lidem, že to dělají pro jejich dobro. |
Hubený 21.4.2009 5:02Re: to bude konec... Zkus najít někde jinde místo,kde by jsi do kopru nešel ..??? Třeba USA,Francii,Německo,Itálii,Rakousko ....... Tam všude můžeš ..... |
Hubený 21.4.2009 4:59Jo,jó ..... Autovetešníci kvičí a kvičí ....... |
Jirka 21.4.2009 1:06Re: to bude konec... Bohužel,je to tak. |
těchňik 21.4.2009 1:03to bude konec... Jestli v předčasných volbách zvítězí sosani - a to je bohužel dost pravděpodobné - tak jdeme hromadně do kopru. Buď bude nějaký nový 17. listopad, nebo fakt tvrdě dopadneme. Maďarsko náš vzor a cíl! |
Mira 21.4.2009 1:01A to se moc nemluví o tom, že pokud si zajedete koupit nové auto do Německa nebo Polska, tak ho koupíte daleko levněji než o 30.000Kč za šrotovné u nás. A to staré ještě můžete prodat a ne sešrotovat. Jen u Škodovek je v Německu úspora proti nám cca 50 až 170 tisíc. Nemluvě o VW, BMW, Audi a dalších. |
Tomas Pansky 21.4.2009 0:58Velmi dobre napsano, pane Zaorale. Nikde jsem ... ... necetl anketu, kolik lidi dnes se srotovnym souhlasi a kolik procent ne. Skoda, nebot Socialni demokracie nam tu stale predhazovala, ze prave padla vlada nemela nic proti krizi. Kdyz se dobre podivame, levice nic take nema a proto ji srotovne prichazi vice nez vhod. Mozna, ze na cas bude Skoda auto pracovat nad plan, jenze trh je omezeny. Co potom dale? Obavam se, ze po rychlem vycerpani staty podporovaneho trhu nastane strmy propad a bude hodne zle. Za tento zasah (a mozne podobne) statu do ekonomiky budeme tvrde platit. Nanestesti, v Cechach nemame pravicovy proud schopny se postavit tradicni ceske levicove mentalite. top0625top@hotmail.com |
heechee 21.4.2009 0:50Pěkně napsáno Jenže Pabloudek ani jeho voli(či) to nepochopí, pokud to nezjednodušíte, nepředěláte na komiks a neotisknete v Blesku. Takže jste to vlastně psal trochu zbytečně... Ale díky. |