30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

ŠAMANOVO DOUPĚ: Zmrvený Karlák

V parku na Karlově náměstí se u severního výstupu z podchodu metra na tři týdny rozprostřely panely výstavy Institutu plánování a rozvoje hlavního města Prahy (IPR Praha) o probíhající revitalizaci náměstí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Hamáček 1.7.2015 22:45

Levičáčtí

Levičáčtí ekoteroristé z Auto*matu a jim podobní se pokoušejí z Prahy udělat peklo. Propagují zužování vozovek, blokují užitečné dopravní stavby, ruší jízdní pruhy. Je to odporná verbež, kterou je třeba zbavit moci. Jednoznačně plánují zhoršování životního prostředí ve jménu jeho "chránění". Bohužel škodí v celé republice.

J. Lepka 1.7.2015 10:30

Čemu se divíte ?

Do vedení Prahy infiltrovali cyklofašisté, pro které je automobilová doprava synonymem neslušného aktu a Prahu je nutné "zklidnit". Nejlépe rozšířením chodníků, aby se jim po nich lépe jezdilo hna bicyklech!

B. Hamáček 1.7.2015 22:47

Re: Čemu se divíte ?

Jim jde jednoznačně o zhoršení životního prostředí, o nic jiného. Je to odporná levicová verbež.

L. Křivan 1.7.2015 7:51

Pod plochou Karláku vybudujte podzemní parkoviště.

To se dá udělat jen metodou "otevřené jámy".  Jenže to by byl konec parku, konec stromů.  A až by to bylo hotové, těžko by tam mohly opět růst stromy.  To spíš zbourat nějaké domy a na jejich místě postavit parkhaus. Kdyby se zachovala fasáda,.... ?

Z. Lapil 1.7.2015 13:06

Re: Pod plochou Karláku vybudujte podzemní parkoviště.

Myslím, že i pod Karlákem se dá tunelovat. Peníze si samozřejmě raději nepředstavuju. A park se stromy na střeše není žádný unikát.. Zatížení magistrálou na střeše hlavního nádraží je asi menší, ale rozhodně srovnatelné. Ale bál bych se další koncentrace dopravy do té garáže.

Spíš si říkám, že by mohl někdo dostat nápad dostat lidi do nemocnic bezbariérovými podchody z  metra (a "spláchnout" tím i problematické přechody). Slušné parkování je u Anděla a doprava auto - jedna stanice metrem - podchod (s jezdícím chodníkem) by mohla být pro většinu pacientů schůdná.

L. Křivan 1.7.2015 15:27

Re: Pod plochou Karláku vybudujte podzemní parkoviště.

Tunelovat ano, ale podzemní garáž není tunel.  To spíš parkovací dům mezi Žitnou a Ječnou, zachovat fasády a vjezdy z obou ulic.

Z. Lapil 1.7.2015 17:19

Re: Pod plochou Karláku vybudujte podzemní parkoviště.

Několik tunelů vedle sebe, "těsně" pod povrchem. V tunelech udělat sloupy, na sloupech průvlaky. Z tunelu do tunelu provrtat překlady, hustě vedke sebe. Zbylé pilíře odtěžit. Další patra dolů - to už se dají vrtat do podlahy pilíře, na nich stropy a pod stropy hrabat a hrabat.

 Baráky tam nejsou, takže ani větší sednutí nevadí. Nadzemní parkoviště je samozřejmě jednodušší. Spíš si ale myslím, že Vaše i moje verze by skončily na dopravě, přilehlé ulice jsou i bez velkých parkovišť obludně přecpané a rozšiřovat není kam. Možná nějaká další dvojBlanka  - odněkud ze Smíchova/Mrázovky na Karlov před Nuselský most a druhá větev někam k hlavnímu nádraží. Nebo drsně udělat kříž Žitná/Ječná x Legerova/Sokolská v patrovém provedení, taky ze Smíchova až k Nuseláku a hlaváku.