Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ŠAMANOVO DOUPĚ: Zločin jménem komunismus
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B. Hamáček 18.11.2015 20:42Nechápi Nechápu , kde se v bolševicích a jejich poskoků bere ta drzost obhajovat své zločiny a vůbec vylézat na veřejnost ! |
J. Peřina 18.11.2015 19:26Správně napsáno a já bych mohl ve výčtu komunistických zločinů pokračovat, ale to by to museli naši spoluobčané číst a komunisté mít svědomí. Jinak není možné, aby si i po 26 letech komunisti dovolovali to, co dovolují. |
F. Perská 18.11.2015 20:56Re: Správně napsáno a Které komunisty máte na mysli? Ty bývalé, kteří jsou rozlezlí ve všech tzv.demokratických stranách, nebo ty, kteří zůstali v KSČM? To je potřeba upřesnit. |
L. Severa 18.11.2015 16:04Smutná bilance a ještě smutnější průzkum, který včera uvedla ČT : 20% respondentů vidí předlistopadový režim jako lepší, 30% stejný jako dnešní. |
I. Schlägel 18.11.2015 15:42Stále aktuální vtípek. Víte, kdy komunisté naposledy mluvili pravdu? Na Gestapu. |
R. Szewczyk 18.11.2015 11:50he he he kurde, a ten komunismus byl jako kde? Jen odchovanec místního jako školství bude tvrdit že tu byl komunismus, i ti primitivové , podle vás , z KSČ, říkali , že tu není komunismus a dokonce ani socialismus, ale jakýsi v podstatě předstupeň , který nazvali real socialismem,he he he , pak se najde sluníčkový vzdělanec, kterýž součastnost označí za kapitalismus, stejný blud jak výše uvedené, Dnes je 21 století, přesto se za názory nadále odpravují v zásadě nevinní, viz Paříž, ovšem se třeba Libyjci chtěli připomenou o čvrt bilionů doláčů , co jim frantíci dluží, za to by se dal vybudovat prosperující stát v Africe pro 10 mega uprchlíků, Nicmécméně dál ohlupujte ty davy ,,,,, |
R. Langer 18.11.2015 12:30Re: he he he Ale ale, no tak! V Německu vládli nácci, tak tam byl nacismus. U nás vládli komouši, tak tady byl komunismus. Definice "komunismu" od prolhaných komoušů není vůbec podstatná, podstatné je, kdo držel kormidlo a určoval směr. Takže totalita pod vedením komoušů JE KOMUNISMUS, stejně jako pod vedením fašistů je to fašismus. |
I. Schlägel 18.11.2015 15:38Re: he he he Kdepak na Vašeho předřečníka s logikou. To se nadřete :-) |
Z. Bureš 18.11.2015 16:40Re: he he he .....že se s tím výplodkem taneční přestávky na plesu rudoarmějců .....že se s ním vůbec zahazujete ... |
M. Hoblík 18.11.2015 11:22Tak to má být! I totální blb se může vyjádřit. |
Z. Bureš 18.11.2015 11:28Re: Tak to má být! Koukám Hoblováku......že na to těžce hřešíte ..... |
J. Farda 18.11.2015 16:08Re: Tak to má být!
|
J. Farda 18.11.2015 16:09Re: Tak to má být! Ve vlastním zájmu neodcházejte od zrcadla! |
K. Novák 18.11.2015 5:55Pam Kovanic vůbec nic nechápe. Ale pro vedení propagandy vlastně ani nic chápat nemusí. |
T. Vodvářka 18.11.2015 6:06Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe. Pan Kovanic chápe velmi dobře, Vy pochopit nechcete. |
B. Hamáček 18.11.2015 7:23Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe. Soudruhu V. Nováku 396 patrně patříte do té odporné party , a buďto vědomě lžete nebo jste ducha velmi mdlého . Viděl bych to jednoznačně na první možnost . Teď ještě otázečka : kolik za to berete ?? A řádně to zdaňujete ?? |
K. Novák 18.11.2015 8:01Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe. Pan Kovanic nechápe a vy taky ne. Minulý režim nebyl komunistický a nebyl založený na ideologii. Režim byl ruský a ideologie byla jen služka. To, co se tady dělo třeba v 50. letech, bylo pod ruským nátlakem a pokud takový nátlak existuje, najde se vždycky někdo jako byli tehdejší komunisté, nota bene dlouhodobě pěstovaní a přes válku "chovaní" v SSSR. A srovnávat tehdejší komunisty se současným vedením KSČM nemá už vůbec smysl. Současné vedení KSČM jsou pragmatici, hlídající si především dobré bidlo v parlamentu. Kovanicova propaganda je zcela zavádějící a je obdobná sudetoněmecké propagandě třeba v případě cikánského tábora v Letech u Písku, kdy byl také obviňován český národ a zamlčovalo se, že to bylo v době nacistické okupace a na příkaz okupační moci. Dnes se musíme snažit vyhnout se podobnému nátlaku, pod jaký jsme se dostali po 2. světové válce. Nadávání na minulost k ničemu není. Tím samozřejmě nemíním, že provinivší se v minulém režimu by neměli být potrestáni. Např. to, že zločin vraždy je u nás, na rozdíl třeba od Německa, promlčitelný, nechápu. Docela si dovedu představit, že Vám je to jedno. |
I. Mertl 18.11.2015 8:47Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe. Chápu Vás: čeští komunisté v jakékoli pozici minulého režimu, pokud se neprovinili trestným činem platným o oné době, byli nevinní vlastenci, statečně čelící ruskému nátlaku; nešlo o komunistickou ideologii, ta přece vypadá úplně jinak (jak?). Jakákoli diskuze proti podobným názorům je identická s házením perel sviním. Mimochodem, proč tedy vaši soudruzi dnes toužebně hledí k Putinovu Rusku a brání kimovskou Koreu? |
P. Lenc 18.11.2015 10:10Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe. Pane Mertle, je to marné, je to marné, je to marné... |
P. Kmoníček 18.11.2015 16:58Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe. Máte pravdu.Je to marné,je to marné,je to marné.Ale marné by to nebylo,pokud by byl Parlament a Senát vzorem k dodržování zákonů. |
K. Novák 18.11.2015 16:43Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe. I Churchill v pamětech píše, že kdyby se Británie německé invazi neubránila, našla by se v Británii nějaká vláda, která by s Hitlerovským Německem spolupracovala. Petainova vláda také spolupracovala a v jiných okupovaných zemích to nebylo lepší. Rovněž po válce v zemích tkzv. socialistického tábora byly vlády spolupracující se SSSR. Každá země se snažila jinak, ale dopadly všechny stejně. A ta vaše komunistická ideologie byla jen umělá konstrukce odůvodňující ruské panství a oblbující lid. Doufám, že nechcete tvrdit, že za Husákovskou normalizaci po ruské tankové akci v srpnu 1968 nesou odpovědnost pouze českoslovenští členové tehdejší KSČ a že to s ruskými tanky za zády šlo snadno dělat jinak. Pokud se týká soudruhů v dnešní KSČM, jsem přesvědčený, že Putinovo Rusko i Kimovská Korea je jim šuma fuk. Tváří se, že k nim hledí, protože jejich zabednění voliči je za to pošlou do parlamentu, a o to jim jde. Ve skutečnosti se k ničemu moc nevyjadřují a jsou rádi, že jsou odstrčení na bok, nemají žádnou velkou odpovědnost a nemusí se nijak zásadně projevovat. I dnes různí lidé různě hledí. Třeba pan Bělobrádek hledí ke katolické církvi a když mu kruhy spojené s ní a s TOP09 řekli, aby se šel klanět sudetským Němcům, tak šel (do hlavy mu nevidím, ale jsem přesvědčený, že jeho nápad to nebyl). |
S. Kalužík 18.11.2015 12:12Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe. A co s tím bidlem dělají? Popichují někoho, nebo se odrážejí s loďkou ode dna? Jde sice o maličkost, ale i v tom se mýlíte. Je dobré si vždy nalítčistého vína. Ano, byli jsme pod nátlakem, ale kvanta udavačů, přisluhovačů a 1700 000 komančů nám nikdo neodpáře. A to, že jsou komanči v Parlamentu také není jen na nátlak cizí mocnosti (i když dělá, co může) :) |
R. Langer 18.11.2015 12:31Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe. Minulý režim BYL komunistický a BYL založený na ideologii. Nic jiného komunismus nebyl, není a nebude. |
O. Istvanfy 18.11.2015 11:25Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe. Propagandu si platia všetky strany, ale že by priamo p.Novák bol platený propagandista to sa mi zdá dosť uletené. |
J. Farda 18.11.2015 16:10Re: Pam Kovanic vůbec nic nechápe. Další lež kovaného komunisty! |
S. Kalužík 18.11.2015 1:20Dnešní akce MP v Brně, za asistence PČR jen dotvrzujeautorovu základní myšlenku. Měli bychom alespoň požadovat stejnou klasifikaci (formou jasné příručky pro policii) propagace komunismu a jeho symbolů jako e již několik let stará příručka o nacismu! Chodit po Brně s podobiznou Hitlera bych dokázal tak max. 50 metrů a byl bych zatčen, prohazovat se s Leninem a Marxem lze, jak je zřejmo, nejen beztrestně, ale dokonce s ochranou policie. No - hnus. A k tomu jako výsměch ještě 17. 11. |
R. Szewczyk 18.11.2015 12:01Re: Dnešní akce MP v Brně, za asistence PČR já bych zakázal i podobiznu Julia Cesara za genocidu Galů, Tamerlána za vyvraždění Asyrské církve, Napoleona tak nějak za všechno, atd atd atd , |
S. Kalužík 18.11.2015 12:06Re: Dnešní akce MP v Brně, za asistence PČR Nu, váš příspěvek jen dokazuje, že na komanče je stále nutno dávat bacha, bohužel nejste dávnou historií, ale stálou hrozbou. Jestlipak si pamatujete starý vtip ještě z totáče - co se stane s komančem, když se octne v epicentru atomového výbuchu? Promění se v radioaktivní prach a nadále škodí! |